Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben normaliter geen voorstander van spelers ouder dan 25 halen tenzij ze aantoonbaar beter zijn en echt iets toevoegen.

Het argument ''ervaring'' ben ik niet zo van. Wat is ervaring? Als je morgen wakker wordt ben je al meer ervaren dan vandaag en dit geldt voor iedereen of hij/zij nou 32 is of 19/20. Ik vind het ervaring argument daarnaast ook vaak een excuus om maar geen jonge spelers in te passen want fans zijn over het algemeen ongeduldig.

PSV heeft geen dik budget of rijke suikeroom die er jaarlijks tientallen miljoenen in pompt. PSV moet inderdaad zelf waarde creëren en dat ga je niet doen met spelers van 27/28 halen aangezien die geen tot weinig waarde vertegenwoordigen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 18:18 Ben normaliter geen voorstander van spelers ouder dan 25 halen tenzij ze aantoonbaar beter zijn en echt iets toevoegen.

Het argument ''ervaring'' ben ik niet zo van. Wat is ervaring? Als je morgen wakker wordt ben je al meer ervaren dan vandaag en dit geldt voor iedereen of hij/zij nou 32 is of 19/20. Ik vind het ervaring argument daarnaast ook vaak een excuus om maar geen jonge spelers in te passen want fans zijn over het algemeen ongeduldig.

PSV heeft geen dik budget of rijke suikeroom die er jaarlijks tientallen miljoenen in pompt. PSV moet inderdaad zelf waarde creëren en dat ga je niet doen met spelers van 27/28 halen aangezien die geen tot weinig waarde vertegenwoordigen.
Volgens mij draait alles om balans. PSV heeft ook gewoon goede ervaren jongens nodig zodat de talenten in de juiste omgeving kunnen groeien.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 31 May 2023, 18:20
Elkito wrote: 31 May 2023, 18:18 Ben normaliter geen voorstander van spelers ouder dan 25 halen tenzij ze aantoonbaar beter zijn en echt iets toevoegen.

Het argument ''ervaring'' ben ik niet zo van. Wat is ervaring? Als je morgen wakker wordt ben je al meer ervaren dan vandaag en dit geldt voor iedereen of hij/zij nou 32 is of 19/20. Ik vind het ervaring argument daarnaast ook vaak een excuus om maar geen jonge spelers in te passen want fans zijn over het algemeen ongeduldig.

PSV heeft geen dik budget of rijke suikeroom die er jaarlijks tientallen miljoenen in pompt. PSV moet inderdaad zelf waarde creëren en dat ga je niet doen met spelers van 27/28 halen aangezien die geen tot weinig waarde vertegenwoordigen.
Volgens mij draait alles om balans. PSV heeft ook gewoon goede ervaren jongens nodig zodat de talenten in de juiste omgeving kunnen groeien.
Dus Mwene is waardevoller voor PSV dan Sambo omdat eerstgenoemde 27 is en dus ''ervaring'' heeft?
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 18:18 Ben normaliter geen voorstander van spelers ouder dan 25 halen tenzij ze aantoonbaar beter zijn en echt iets toevoegen.

Het argument ''ervaring'' ben ik niet zo van. Wat is ervaring? Als je morgen wakker wordt ben je al meer ervaren dan vandaag en dit geldt voor iedereen of hij/zij nou 32 is of 19/20. Ik vind het ervaring argument daarnaast ook vaak een excuus om maar geen jonge spelers in te passen want fans zijn over het algemeen ongeduldig.

PSV heeft geen dik budget of rijke suikeroom die er jaarlijks tientallen miljoenen in pompt. PSV moet inderdaad zelf waarde creëren en dat ga je niet doen met spelers van 27/28 halen aangezien die geen tot weinig waarde vertegenwoordigen.
Ik zou even nakijken hoeveel elftallen met alleen maar spelers onder de 25 kampioen geworden zijn. En dan zit je in NL nog in een vergevingsgezinde competitie wat dat betreft.
Last edited by GillesdelaCroquette on 31 May 2023, 18:30, edited 1 time in total.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 18:24
Standbeeld wrote: 31 May 2023, 18:20
Volgens mij draait alles om balans. PSV heeft ook gewoon goede ervaren jongens nodig zodat de talenten in de juiste omgeving kunnen groeien.
Dus Mwene is waardevoller voor PSV dan Sambo omdat eerstgenoemde 27 is en dus ''ervaring'' heeft?
Slecht voorbeeld, ik zei "goede" ervaren jongens. Het gaat om jongens als Benny, Luuk, Ramalho. In het verleden jongens als Van Ginkel, Guardado, Moreno, Van Bommel, Cocu, etc. Dat zijn stuk voor stuk allemaal goede ervaren spelers die je gewoon nodig hebt. Jonge spelers kunnen daarvan leren. Als je een Lozano voor 10mln kan halen moet je dat altijd doen. Van wie kan El Kito nou beter leren dan van Lozano?
Last edited by Standbeeld on 31 May 2023, 18:29, edited 1 time in total.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:37
mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Mexicaanse en Italiaanse media hebben gemeld dat een terugkeer mogelijk is, terwijl het bekend is dat Lozano en gezin het meer dan naar hun zin hadden in Nederland. Anderzijds is het een publiek geheim dat Lozano graag nog eens in Spanje of Engeland zou spelen, maar niet ten koste van alles. Napoli wil best verkopen (ook gezien z'n contract), schijnbaar voor een miljoen of 15. Hij is daar ook niet onmisbaar.

Nou wil ik inzake Lozano niet weer insider spelen zoals jaren geleden en mensen hoeven me dus ook niet te bombarderen met vragen, maar mijn eigen inschatting is dat Lozano deze zomer rustig z'n tijd gaat nemen om te kijken of er iets leuks op z'n pad komt, en dus niet de Bournemouths of Celta de Vigo's van deze wereld. Mocht hij richting begin komend seizoen nog niet weg zijn, dan is een terugkeer naar PSV echt niet uitgesloten. Ik denk zelfs dat hij met alle liefde terug zou keren om voor de titel te spelen en eventueel in de CL te schitteren.
Wow als dit klopt zou ik het meteen doen! Dit kan de Tadic van PSV zijn. Echte winnaar, heel hoog rendement en nog vele jaren te gaan.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar om iedereen een beetje uit zijn of haar droom te halen. Lyon zal 20 miljoen willen betalen voor Lozano. Dat zie ik ons niet doen.

User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:37
mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Mexicaanse en Italiaanse media hebben gemeld dat een terugkeer mogelijk is, terwijl het bekend is dat Lozano en gezin het meer dan naar hun zin hadden in Nederland. Anderzijds is het een publiek geheim dat Lozano graag nog eens in Spanje of Engeland zou spelen, maar niet ten koste van alles. Napoli wil best verkopen (ook gezien z'n contract), schijnbaar voor een miljoen of 15. Hij is daar ook niet onmisbaar.

Nou wil ik inzake Lozano niet weer insider spelen zoals jaren geleden en mensen hoeven me dus ook niet te bombarderen met vragen, maar mijn eigen inschatting is dat Lozano deze zomer rustig z'n tijd gaat nemen om te kijken of er iets leuks op z'n pad komt, en dus niet de Bournemouths of Celta de Vigo's van deze wereld. Mocht hij richting begin komend seizoen nog niet weg zijn, dan is een terugkeer naar PSV echt niet uitgesloten. Ik denk zelfs dat hij met alle liefde terug zou keren om voor de titel te spelen en eventueel in de CL te schitteren.
Zou geweldig zijn, 15 miljoen voor hem is een koopje. Mocht hij in de CL willen schitteren is het misschien verstandig voor hem om eerder te besluiten, dan kan hij ons persoonlijk de CL inschieten ;-). Hoe staat het trouwens met zijn blessure?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

The Partenopei, meanwhile, are interested in Sassuolo’s Armand Lauriente and also have an interest in Utrecht midfielder Taylor Booth, who can also play on the right.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 31 May 2023, 18:28
Elkito wrote: 31 May 2023, 18:24

Dus Mwene is waardevoller voor PSV dan Sambo omdat eerstgenoemde 27 is en dus ''ervaring'' heeft?
Slecht voorbeeld, ik zei "goede" ervaren jongens. Het gaat om jongens als Benny, Luuk, Ramalho. In het verleden jongens als Van Ginkel, Guardado, Moreno, Van Bommel, Cocu, etc. Dat zijn stuk voor stuk allemaal goede ervaren spelers die je gewoon nodig hebt. Jonge spelers kunnen daarvan leren. Als je een Lozano voor 10mln kan halen moet je dat altijd doen. Van wie kan El Kito nou beter leren dan van Lozano?
Ramalho is niet eens goed
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 18:40
Standbeeld wrote: 31 May 2023, 18:28
Slecht voorbeeld, ik zei "goede" ervaren jongens. Het gaat om jongens als Benny, Luuk, Ramalho. In het verleden jongens als Van Ginkel, Guardado, Moreno, Van Bommel, Cocu, etc. Dat zijn stuk voor stuk allemaal goede ervaren spelers die je gewoon nodig hebt. Jonge spelers kunnen daarvan leren. Als je een Lozano voor 10mln kan halen moet je dat altijd doen. Van wie kan El Kito nou beter leren dan van Lozano?
Ramalho is niet eens goed
Verder nog wat te janken? :D
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het punt is dat een ideaale mix van zeer groot belang ka zijn, dat hoef je hier denk ik niemand uit te leggen. Als je een paar ervaren spelers in je team hebt die bet niveau om hoog krikken dan kan dat zich zeker uitbetalen. Kijk naar Guardado of naar Tadic in zijn goede jaren.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een ervaren speler op de flank, da's toch vloeken in de kerk? Een ervaren en goede as, met daaromheen talentvolle jonge mennekes. Zo heurt 't.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings wil volgens Rik eerst met de nieuwe trainen praten

User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat ze maar opschieten met het aanstellen van een trainer. Dit gaat ons dalijk ook nog transfers kosten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buiten de nieuwe trainer ben ik ook benieuwd naar wanneer we iets gaan horen over (concrete) interesse in topspelers voor PSV. Pepi, Spierings, Van Ewijk, Huescas(?), etc. is allemaal leuk en aardig, maar dat zijn niet de jongens waarvan ik denk dat ze ons per direct naar een hoger niveau tillen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik is tot nu toe echt een partypooper deze transferperiode.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 31 May 2023, 19:34 Spierings wil volgens Rik eerst met de nieuwe trainen praten

PSV kan Marsch z'n telefoonnunner wel gewoon doorgeven toch? Kunnen hij en Spierings even facetimen
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Weet iemand wat hier precies stast. Vertaling op Twitter werkt niet helemaal

PSV biedt 18 maar ze willen 25 oid :$
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

"PSV bereidt zich voor om een ​​officieel bod uit te brengen op Gedson.

Wat we via de managers hebben geleerd, is dat ze een bod van € 18 miljoen in gedachten hebben.

We wachten.

(we willen minimaal 25M € + aandeel)"
Lijkt mij pure onzin.

https://www.transfermarkt.nl/gedson-fer ... ler/337800
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 31 May 2023, 21:45

Weet iemand wat hier precies stast. Vertaling op Twitter werkt niet helemaal

PSV biedt 18 maar ze willen 25 oid :$
Geen idee wie Gedson is, maar dit zegt die kerel ook nog:
Het aantal clubs dat op dit moment geïnteresseerd is, is erg hoog, dus ik denk dat het aandeel van 25 miljoen+ dat we in gedachten hebben nog groter zal worden.

Ons succes in de conference league voegt daar minstens +10 miljoen aan toe.

Momenteel is het aantal clubs dat een bijeenkomst aanvraagt ​​7.

+ beheerdersbemiddeling aanwezig.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veel volgers maar die Turkse accounts vertrouw ik standaard niet meer. Daarnaast geven wij echt niet zomaar 18 miljoen euro uit.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 31 May 2023, 21:49 Veel volgers maar die Turkse accounts vertrouw ik standaard niet meer. Daarnaast geven wij echt niet zomaar 18 miljoen euro uit.
Als het dezelfde mensen zijn als die die namaak shirts verkopen zullen we uiteindelijk wel met Gedson aan de haal gaan voor 3,5 miljoen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Den Bondskoots wrote: 31 May 2023, 21:56
hondjevandebakker wrote: 31 May 2023, 21:49 Veel volgers maar die Turkse accounts vertrouw ik standaard niet meer. Daarnaast geven wij echt niet zomaar 18 miljoen euro uit.
Als het dezelfde mensen zijn als die die namaak shirts verkopen zullen we uiteindelijk wel met Gedson aan de haal gaan voor 3,5 miljoen
Huh? Wat heb ik hier mee te maken? 🤔🫣
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 31 May 2023, 19:36 Dat ze maar opschieten met het aanstellen van een trainer. Dit gaat ons dalijk ook nog transfers kosten.
Zo veel tijd is er nog niet overheen gegaan.
Post Reply