Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Youri Tielemans (Leicester City) niks voor PSV? Hij is nu transfervrij en volgens mij vorig jaar al een keer genoemd op dit forum.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 31 May 2023, 22:49 Is Youri Tielemans (Leicester City) niks voor PSV? Hij is nu transfervrij en volgens mij vorig jaar al een keer genoemd op dit forum.
Ja dat is zeker wat voor ons, net zoals voor een heel rijtje PL clubs die een veelvoud betalen aan salarissen. Ik vrees dat hij echt onhaalbaar is voor ons.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Champions League, jonge! ;) Strijden voor het kampioenschap. Dat zal die Tielemans niet zomaar krijgen bij andere clubs. Maja, geld he.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 31 May 2023, 22:37
Vanthaman18 wrote: 31 May 2023, 19:36 Dat ze maar opschieten met het aanstellen van een trainer. Dit gaat ons dalijk ook nog transfers kosten.
Zo veel tijd is er nog niet overheen gegaan.
Verwacht dat t morgen of overmorgen wel bekend wordt, dan is de markt officieel open. Als gecommuniceerd is dat t (naar mijn verwachting) Bosz is kunnen ze ook op de knoppen drukken om de eerste transfers te bekrachtigen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Feyenoord heeft geboden op Pepi volgens Fabrizio Romano.

Die willen een Veermannetje doen op ons
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 01 Jun 2023, 11:50 Feyenoord heeft geboden op Pepi volgens Fabrizio Romano.

Die willen een Veermannetje doen op ons
Ze mogen Pepi hebben. Gaan wij voor een echt talentvolle spits.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 01 Jun 2023, 11:50 Feyenoord heeft geboden op Pepi volgens Fabrizio Romano.

Die willen een Veermannetje doen op ons
Danilo weg?
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht dat PSV toch nog een poging kan wagen voor Wijnaldum. Verwacht dat Roma de koopoptie niet gaat lichten en hij zal vast voor een zacht prijsje weg mogen bij PSG.
Een middenveld met Veerman, Wijnaldum en daarachter Spierings lijkt mij erg complementair. Xavi vanuit de linksbuiten positie, waar hij het gewoon erg goed doet.

De rest investeren in de verdediging (!), back-up spits en een goede rechtsbuiten als concurrent voor Bakayoko.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 01 Jun 2023, 11:52 Wellicht dat PSV toch nog een poging kan wagen voor Wijnaldum. Verwacht dat Roma de koopoptie niet gaat lichten en hij zal vast voor een zacht prijsje weg mogen bij PSG.
Een middenveld met Veerman, Wijnaldum en daarachter Spierings lijkt mij erg complementair. Xavi vanuit de linksbuiten positie, waar hij het gewoon erg goed doet.

De rest investeren in de verdediging (!), back-up spits en een goede rechtsbuiten als concurrent voor Bakayoko.
Zou proberen Xavi altijd als 10 te gebruiken, op linksbuiten doet hij het erg goed, op 10 beter.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 31 May 2023, 22:49 Is Youri Tielemans (Leicester City) niks voor PSV? Hij is nu transfervrij en volgens mij vorig jaar al een keer genoemd op dit forum.
Sow ja dat zou echt een goeie zijn, Belgen passen daarnaast in het algemeen ook goed bij PSV. Zou al mooi zijn als ze het ook maar proberen bij hem.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch nog een voordeel van het (nog) niet hebben van een trainer, dat Pepi naar Feyenoord gaat. :)
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jun 2023, 11:51Danilo weg?
Ja of alvast voorsorteren op vertrek Gimenez.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die zullen niet weer in de Jörgenson valstrik willen vallen gok ik. Wat is de kans dat Gimenez nog zo'n seizoen speelt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum was zo slecht. Die mag naar Fey.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn. Waarbij zijn laatste seizoen bij PSV wellicht nog het meest stabiel was. Bij NL was het altijd het stempel dat het soms te onzichtbaar was en enkel tijdens Koeman, samen met Memphis, liep het een tijdje goed. Bij Liverpool was hij ook heel bruikbaar maar nooit onbetwist basisspeler voor de langere termijn (is ook lastig bij Liverpool).
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 12:17 Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn. Waarbij zijn laatste seizoen bij PSV wellicht nog het meest stabiel was. Bij NL was het altijd het stempel dat het soms te onzichtbaar was en enkel tijdens Koeman, samen met Memphis, liep het een tijdje goed. Bij Liverpool was hij ook heel bruikbaar maar nooit onbetwist basisspeler voor de langere termijn (is ook lastig bij Liverpool).
Wijnaldum is toch juist wel onbetwist geweest bij Liverpool? Speelde steevast in alle belangrijke wedstrijden en wedstrijden tegen de topploegen. Dat kan niet als je instabiel bent. Ik vond Wijnaldum in zijn laatste periode bij PSV ook erg stabiel en bij Newcastle ook (terwijl dat toen een ploeg in degradatienood was). Na zijn stap naar PSG en wat blessures is de klad erin gekomen. Ik zou hem echter nog wel graag zien bij ons op het middenveld.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 12:17 Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn. Waarbij zijn laatste seizoen bij PSV wellicht nog het meest stabiel was. Bij NL was het altijd het stempel dat het soms te onzichtbaar was en enkel tijdens Koeman, samen met Memphis, liep het een tijdje goed. Bij Liverpool was hij ook heel bruikbaar maar nooit onbetwist basisspeler voor de langere termijn (is ook lastig bij Liverpool).
Wauw wat een onzin. Hij was letterlijk elk seizoen bij Liverpool basisspeler.

16/17: was in 46 van de 52 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
17/18: was in 48 van de 58 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
18/19: was in 52 van de 56 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
19/20: was in 46 van de 52 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
20/21: was in 62 van de 68 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 12:17 Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn.
Huh?

Hij was lange tijd samen met Depay de belangrijkste speler bij Oranje, in ieder geval wat betreft het aanvallende gedeelte. Hij hoorde zijn laatste 2 seizoenen bij PSV tot de grote uitblinkers. Hij was een van de grote uitblinkers bij Newcastle en werd daardoor aangetrokken door Liverpool (ondanks de degradatie van Newcastle). En hij was onomstreden bij Liverpool, hij werd door Klopp erg hoog aangeslagen (ook openlijk in de media).

Het is mij dan ook een raadsel hoe je hierbij komt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Wijnaldum zie je wat twee jaar stilstaan kan doen met een speler op leeftijd. Er is weinig van over op dit moment. Maar dat komt vast goed in het nieuwe seizoen helemaal als hij iedere week speelt. Het is een speler die het naast van arbeid ook van techniek moet hebben en dat laatste verleer je niet het wordt hooguit even wat roestiger.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 01 Jun 2023, 12:28
11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 12:17 Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn. Waarbij zijn laatste seizoen bij PSV wellicht nog het meest stabiel was. Bij NL was het altijd het stempel dat het soms te onzichtbaar was en enkel tijdens Koeman, samen met Memphis, liep het een tijdje goed. Bij Liverpool was hij ook heel bruikbaar maar nooit onbetwist basisspeler voor de langere termijn (is ook lastig bij Liverpool).
Wauw wat een onzin. Hij was letterlijk elk seizoen bij Liverpool basisspeler.

16/17: was in 46 van de 52 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
17/18: was in 48 van de 58 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
18/19: was in 52 van de 56 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
19/20: was in 46 van de 52 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
20/21: was in 62 van de 68 wedstrijden waarin hij speelde basisspeler
Oops, dan klopt mijn beeld duidelijk niet. Voor mijn gevoel speelde hij wel heel veel maar wist niet zoveel als basisspeler. Had ik even moeten opzoeken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 01 Jun 2023, 12:32
11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 12:17 Wijnaldum heeft bij NL, PSV en in het buitenland echt nooit aangetoond de meest stabiele speler te zijn.
Huh?

Hij was lange tijd samen met Depay de belangrijkste speler bij Oranje, in ieder geval wat betreft het aanvallende gedeelte. Hij hoorde zijn laatste 2 seizoenen bij PSV tot de grote uitblinkers. Hij was een van de grote uitblinkers bij Newcastle en werd daardoor aangetrokken door Liverpool (ondanks de degradatie van Newcastle). En hij was onomstreden bij Liverpool, hij werd door Klopp erg hoog aangeslagen (ook openlijk in de media).

Het is mij dan ook een raadsel hoe je hierbij komt.
Bij Oranje kan ik me enkel die periode onder Koeman herinneren, daarom noemde ik die ook, maar de twijfels bij Oranje waren er buiten die periode wel altijd. Bij PSV dacht ik dat hij vooral in zijn laatste jaar beslissend was. Wellicht is stabiel ook gewoon niet zo goed gekozen, beslissend was beter geweest.

Onder Klopp had hij ook gewoon moeten blijven in mijn ogen. Daar zat hij perfect op zijn plek.
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Werd een tijdje terug ook wel eens genoemd bij ons. Lijkt nu naar Heerenveen te vertrekken.

User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Auston Trusty is een naam die mij ter ore is gekomen. Speler die op dit moment bij Arsenal onder contract staat, dit seizoen bij Birmingham zijn wedstrijden als LCV gespeeld. Optie ter vervanging van Gerrit. Zou redelijk hoog op de lijst staan en connecties met PSV/Nederland zijn erg kort. Daarnaast is de speler ook Amerikaans, dus zal al langer bekend zijn geweest bij Stewart.

https://www.youtube.com/watch?v=f5plG2kawk0

Speler was me niet bekend en na aanleiding van dit filmpje niet echt enthousiast geworden.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat filmpje maakt mij niet echt warm nee.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 01 Jun 2023, 15:45 Auston Trusty is een naam die mij ter ore is gekomen. Speler die op dit moment bij Arsenal onder contract staat, dit seizoen bij Birmingham zijn wedstrijden als LCV gespeeld. Optie ter vervanging van Gerrit. Zou redelijk hoog op de lijst staan en connecties met PSV/Nederland zijn erg kort. Daarnaast is de speler ook Amerikaans, dus zal al langer bekend zijn geweest bij Stewart.

https://www.youtube.com/watch?v=f5plG2kawk0

Speler was me niet bekend en na aanleiding van dit filmpje niet echt enthousiast geworden.
Ken hem ook niet, zie alleen een speler die geschikt zou zijn voor kick and rush, als in; alles naar voren schieten op hoog van zegen. Weinig goede spelhervattingen of passes in de voet, kan me haast niet voorstellen dat hij voor PSV 1 gehaald zou moeten worden.
Post Reply