Nieuwe trainer PSV
- FootballViolence
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
- PCGC
- Vedette
Even wachten nog, BFTS is nu op pagina 67 van het nieuwe beleidsplan: “Hoe nu verder met PSV…”
LM en de oude garde hebben iets snellere lezers gestuurd en zijn nu aan het overleggen of er volgend jaar overgeschakeld wordt naar suikerklontjes in de bestuurskamer of dat ze toch vasthouden aan die staafjes.
#FreeGeneratie4
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Volgens wel ingelichte bronnen is Pieter de Jongh alias The Champ op dit moment op de Herdgang. Zal morgen gepresenteerd worden en daarna is de verwachting dat Stijn Spierings ook snel binnengehaald wordt. Blij dat PSV voor ervaring gaat.
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
Post van de dag. Wat zeg ik: maand. Jaar. Eeuw. In het Louvre er mee.Voijke wrote: ↑31 May 2023, 20:04Leugenaar, dat heb je helemaal niet.ShovingNE2 wrote: ↑31 May 2023, 13:49 Krijg nu een dm van een Ajacied dat hij uit zeer betrouwbare bron heeft vernomen dat Bosz nu aan het afronden is bij Ajax.
Er zijn wat betrouwbare bronnen op deze wereld hoor. Zo hey.
edit:
Aangezien je overal post, maar niet op deze reageert, wat duiding voor de rest:
Je hebt van mij rond deze tijd een DM op twitter gehad (omdat ik niet kon inloggen op mijn tel) met de text:
Vanuit tot nu toe zeer betrouwbare bronnen binnen Ajax begrijp ik dat Bosz op dit moment aan 't afronden is bij Ajax.
A. Ik ben geen Ajaccied. De volgende keer dat je dit beweerd krijg je een Toyota heftruck door je reet
B. Ik stel de voorwaarde 'tot nu toe', wat aangeeft dat wat hij tot nu toe gemeld heeft, klopte.
Je bent weer lekker de leuk boy uit aan het hangen door zaken te draaien.
Helaas is dit niets nieuws voor je.
Niet met mij doen. Houd ik niet van.
- Persepolis
- Vedette
Eindelijk krijgen we een foetbalsjow in Eindhoven! Met ferrie aggressief spel iedereen met hijgere scores wegspelen, let's goo.
- ComeOnPSV
- Vedette
Nee dat zeg ik ook niet.
Maar ze kunnen wel zeggen wanneer ze de nieuwe trainer verwachten en in welke richting ze denken.
Dan kunnen er genoeg namen afgestreept worden.
-
- Nationale topspeler
FritskePhilips wrote: ↑31 May 2023, 22:42Is dit issue nog altijd niet opgelost?
Waar is de besluitvaardigheid?
Ik wil niet vervelend doen maar zelfs de keuze kristalsuiker of rietsuiker is nog niet gemaakt. Daarna fijn of grof en dan pas klontje of staafje. Marcel is nu de beslisboom aan het uitleggen maar BFTS zijn moeilijk aan het doen. Zij willen per se poedersuiker ook als optie.
- Smell Rock
- Verbannen
Zodat dat andere poeder niet opvalt zeker...Thoresen wrote: ↑31 May 2023, 22:59FritskePhilips wrote: ↑31 May 2023, 22:42
Is dit issue nog altijd niet opgelost?
Ik wil niet vervelend doen maar zelfs de keuze kristalsuiker of rietsuiker is nog niet gemaakt. Daarna fijn of grof en dan pas klontje of staafje. Marcel is nu de beslisboom aan het uitleggen maar BFTS zijn moeilijk aan het doen. Zij willen per se poedersuiker ook als optie.
Full speed or nothing
- FootballViolence
- Verbannen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Makaveli & Ykhim en Brael (en ik kan er denk ik nog wat wel taggen )... puur uit interesse. Stel het wordt Bosz, waar jullie niet zo enthousiast over zijn en dan druk ik me denk ik nog zacht uit. Zien jullie dat dan ook direct als een eerste twijfel of zelfs falen van onze nieuwe TD met Brands op de achtergrond als nieuwe AD? Dat PSV dus weer een foutieve keuze maakt?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Natuurlijk! Naar oud forum gebruik wordt de eerste de beste gelegenheid gebruikt om te gaan zeuren. Sterker nog: Het opvolgingstopic voor de volgende trainer is al geopend. Mijn messen zijn in ieder geval al geslepen.Juancho wrote: ↑31 May 2023, 23:21 @Makaveli & @Ykhim en @Brael (en ik kan er denk ik nog wat wel taggen )... puur uit interesse. Stel het wordt Bosz, waar jullie niet zo enthousiast over zijn en dan druk ik me denk ik nog zacht uit. Zien jullie dat dan ook direct als een eerste twijfel of zelfs falen van onze nieuwe TD met Brands op de achtergrond als nieuwe AD? Dat PSV dus weer een foutieve keuze maakt?
Maar als hij naar Ajax gaat krijg ik wel FOMO.
-
- Lid scoutingsteam
Daarover kan ik niet oordelen met de informatie die ik heb. Het draait wat dat betreft ook om mogelijkheden, alternatieven en waar PSV nu daadwerkelijk mee bezig is. Als 27 kandidaten bijvoorbeeld nee zeggen, dan kom je inderdaad een keer bij Bosz uit.
Ik zou het wel zorgelijk vinden als hij topkandidaat is.
- Juancho
- Mister PSV
Kom Ykhim, jij weet toch ook wel dat PSV echt nog wel een hele mooie club is voor vele, vele trainers om aan de slag te gaan. Nog los van het feit dat er altijd een groep trainers is die simpelweg even geen job hebben en wellicht daarom alsnog voor PSV kiezen ipv thuis met de vrouw op de bank te moeten zitten.Ykhim wrote: ↑31 May 2023, 23:28 Daarover kan ik niet oordelen met de informatie die ik heb. Het draait wat dat betreft ook om mogelijkheden, alternatieven en waar PSV nu daadwerkelijk mee bezig is. Als 27 kandidaten bijvoorbeeld nee zeggen, dan kom je inderdaad een keer bij Bosz uit.
Als Bosz komt is hij natuurlijk altijd 1 van de topkandidaten geweest. Sterker nog, vd Wallen wilde hem al graag hebben na Schmidt. Dus reken maar dat hij bij de topkandidaten zit. Maar ik begrijp dus dat jij hem zelfs niet niet vind. Dus echt een groep daaronder. Dan lijkt het me, maar nogmaals ik vroeg het puur uit nieuwsgierigheid, dat je eerste indruk van Stewart niet zo heul goed kan zijn. Dit is immers echt een hele belangrijke keuze toch? Zijn we het denk ik allemaal wel overeen.
Of staat de deur nog op een kier en kan je zeggen, als Stewart ook stap 2 zet, de selectie in orde brengen zodat je echt serieus mee kan doen.... dan is het prima? Of zou je nog eerder pak um beet Jansen van AZ pakken? Of zelfs Jans, als het dan toch perse een NL coach moet zijn? Waar zet je Bosz neer?
Last edited by Juancho on 31 May 2023, 23:33, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Oké oké, dan zullen we vanavond nog wel wat horen.FootballViolence wrote: ↑31 May 2023, 23:02Er wordt in die gesprekken 100x meer verteld dan jullie denken, dat kan ik je garanderen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Prutsers, dat is toch een totaal andere needstate!?! Waar zijn de zoetjes in deze discussie?Thoresen wrote: ↑31 May 2023, 22:59FritskePhilips wrote: ↑31 May 2023, 22:42
Is dit issue nog altijd niet opgelost?
-
- Lid scoutingsteam
Juancho: ik weet prima hoe het werkt, ja. Maar ik heb geen zicht op het hele proces. Ik kan toch niet serieus nu al kritisch zijn op iets dat mogelijk zou kunnen gebeuren, waarbij ik bovendien niet eens weet welke factoren tot die keuze geleid hebben?
Wat betreft je tweede punt: als er straks een kampioensteam gebouwd blijkt, dan is er op voorhand sowieso weinig reden tot kritiek. Of dat nou met of zonder Bosz is. Maar van die situatie zijn we nog veel verder verwijderd.
Wat betreft je tweede punt: als er straks een kampioensteam gebouwd blijkt, dan is er op voorhand sowieso weinig reden tot kritiek. Of dat nou met of zonder Bosz is. Maar van die situatie zijn we nog veel verder verwijderd.
-
- Meervoudig international
Nee, natuurlijk niet. Ik denk niet dat het de beste keuze zou zijn en als we dan toch weer anders willen gaan spelen, weinig creatief. Maar Bosz is ook weer geen prutser of zo. We zullen onder hem heus niet onder presteren ten opzichte van het materiaal. Maar ook niet over presteren zoals een ten Hag of Slot doen verwacht ik.Juancho wrote: ↑31 May 2023, 23:21 @Makaveli & @Ykhim en @Brael (en ik kan er denk ik nog wat wel taggen )... puur uit interesse. Stel het wordt Bosz, waar jullie niet zo enthousiast over zijn en dan druk ik me denk ik nog zacht uit. Zien jullie dat dan ook direct als een eerste twijfel of zelfs falen van onze nieuwe TD met Brands op de achtergrond als nieuwe AD? Dat PSV dus weer een foutieve keuze maakt?
Stewart is net begonnen. Het lijkt me rijkelijk vroeg om het over twijfel te gaan hebben, laat staan falen. Laat hem eerst het hele plaatje maar eens inrichten, inclusief nieuwe aankopen. Je moet iemand wel de tijd geven om zijn visie uit te werken. En zeker bij een TD kan dat niet in een paar maanden of 1 enkele transferwindow.
-
- Internationale topspeler
Iets naar boven scrollen en je ziet wie je antwoord.ShovingNE2 wrote: ↑31 May 2023, 22:12Och man. Wist ik veel dat jij Voijke was onder die naam. Er zit een Ajacied al jaaaaaren af en toe in mijn timeline. Aardige gast. Ongeveer dezelfde twitterhandle.Voijke wrote: ↑31 May 2023, 20:04
Leugenaar, dat heb je helemaal niet.
edit:
Aangezien je overal post, maar niet op deze reageert, wat duiding voor de rest:
Je hebt van mij rond deze tijd een DM op twitter gehad (omdat ik niet kon inloggen op mijn tel) met de text:
Vanuit tot nu toe zeer betrouwbare bronnen binnen Ajax begrijp ik dat Bosz op dit moment aan 't afronden is bij Ajax.
A. Ik ben geen Ajaccied. De volgende keer dat je dit beweerd krijg je een Toyota heftruck door je reet
B. Ik stel de voorwaarde 'tot nu toe', wat aangeeft dat wat hij tot nu toe gemeld heeft, klopte.
Je bent weer lekker de leuk boy uit aan het hangen door zaken te draaien.
Helaas is dit niets nieuws voor je.
Niet met mij doen. Houd ik niet van.
Rustig aan hoor
Dan hoef je niet ergens anders dingen te posten als waarheid op basis van aannames omdat je niet goed kijkt.
Sangaré, le Roi du PSV
- Lorenzo von Matterhorn
-
Ik ga het zeggen: misschien is vd Wallen dan niet geschikt voor de rol die hij nu heeft. En dat zeg ik als een voormalig voorstander van zijn komst. Het is moeilijk om echt te extrapoleren wat zijn invloed tot nu toe is geweest, maar ik kan weinig échte topbeslissingen opnoemen in de afgelopen 3 jaar. Wat is er nou écht veranderd sinds hij er is. Er is bijna alleen maar chaos geweest. Onder Schmidt was het nooit rustig, de aanstelling van Ruud was ook al wat stroef en dat hij opstapte was helemaal krankzinnig. Wie of wat gaat onderzoeken wat hier fout is gegaan, vooral als je bedenkt dat dit blijkbaar al maanden borrelt intern. Wie had hier moeten in springen. En waarom krijgt de club überhaupt nooit de controle en rust. En dan wil je Bosz of all people aan het roer.
Wat maakt dat je een visie hebt en dan Bosz wilt als trainer. Letterlijk overal in de ‘top’ ontslagen, of vreemd weg gegaan. Weet hij iets wat wij niet weten, krijgen we binnenkort in de voetballerij ook een vakjury die langs de zijlijn met nummertjes allerlei aanvallen en acties gaat beoordelen? Willen we nou echt het oude Ajax worden? Ik krijg er een enorme ‘rijke baas die gewoon zijn zin wil doordrijven’-vibe van. Stewart is nu de technische man, je maakt mij niet wijs dat hij na al die jaren AZ en USA als eerst bij f#king Peter Bosz uit komt. Dat is echt moeilijk voor te stellen. Als hij van vd Wallen de opdracht heeft gekregen om Bosz te halen, dan ben ik er voorlopig wel klaar mee. Als je als club een visie hebt, kom dan niet met Bosz. Hoe dan. Hoe zie je een titel voor je met iemand die dat nooit heeft gewonnen. Dan moet je óf een glazen bol hebben, of je bent sadomasochistisch.