Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind die discussie over aanvallend voetbal persoonlijk nogal vermoeiend. Welke trainer je ook aanstelt, je speelt tegen 3 sterke (Aja, Fey, AZ), 3 uitdagende (Twe, Utr, Hee), en 11 beduidend zwakkere tegenstanders..

22 wedstrijden moet je sowieso aanvallend spelen, want de tegenstander maakt het spel niet. Toppers zijn altijd wedstrijden op zich, waar passie het sowieso wint van tactiek, en dan hou je wellicht een handvol wedstrijden over waarin je moet kijken hoe het loopt. Van kamikaze voetbal lijkt me daarom in de ED sowieso geen sprake.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende

D.Millpants wrote: 01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.

Wie speelt een leuk spelletje, is beschikbaar en weet spelers beter te maken en als team te laten knokken?

Antwoord: Ron Jans

Ik zou er blij van worden.
Zou ik prima mee kunnen leven.
Breur
Internationale topspeler

Altijd al willen zien hoe Jans zich zou profileren bij een topclub. Ik zou er niet op tegen zijn.
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

D.Millpants wrote: 01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.

Wie speelt een leuk spelletje, is beschikbaar en weet spelers beter te maken en als team te laten knokken?

Ik ken een trainer uit de derde klasse. Die voldoet ook aan alle 4 de voorwaarden die je stelt. Toch zie ik die liever niet bij ons.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

JoJo wrote: 01 Jun 2023, 13:23

Ik ken een trainer uit de derde klasse. Die voldoet ook aan alle 4 de voorwaarden die je stelt. Toch zie ik die liever niet bij ons.
Waarom niet? Als die trainer aantoonbaar de competenties bezit welke PSV verlangt, dan is dat toch prima. Ik vermoed alleen dat er in die competenties staat dat er op niveau werkervaring noodzakelijk is.
Ardbeg
Mister PSV

Ik ben wel toe aan wat concreet nieuws hoor. Dat gegis steeds. Accounts Hassenhutterseoanemarsch!
Last edited by Ardbeg on 01 Jun 2023, 13:57, edited 1 time in total.
Elkito
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal

Als Ron Jans een serieuze kandidaat was, zou hij allang genoemd zijn. Denk dat Ernie hem ook te oud vindt als lange termijn optie.
Robson de Souza
Vedette

Denk dat Jans vanwege zijn foutje in Amerika niet zo snel door onze Amerikaanse TD aangesteld zal worden.
Dat zal daar niet zo gewaardeerd worden.

Verder denk ik dat Bosz al rond is maar nog op gesprek is gegaan bij Ajax om te informeren welke spelers ze willen halen en wie weg mogen. Dan kunnen we daar ook weer gebruik van maken.
alu.w
Regelmatige invaller

Ron Jans zou ook nog maar een paar jaar trainer willen zijn, als ik dit artikel teruglees:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... chter.html
Josef Dettelbacher
Legende

alu.w wrote: 01 Jun 2023, 13:42 Ron Jans zou ook nog maar een paar jaar trainer willen zijn, als ik dit artikel teruglees:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... chter.html
Ron Jans heeft nog nooit uitzicht gehad op titels en Champions League. Ik zie hem net als Hiddink best nog wel even doorgaan als de klussen interessant zijn.

Ik zie er wel een voordeel in: je kunt een trainer aanstellen die hier 2 a 3 jaar zit en niet snel meer opgepikt zal worden door een buitenlandse club.
Brael
Vedette

D.Millpants wrote: 01 Jun 2023, 13:26 Waarom niet? Als die trainer aantoonbaar de competenties bezit welke PSV verlangt, dan is dat toch prima. Ik vermoed alleen dat er in die competenties staat dat er op niveau werkervaring noodzakelijk is.
Uiteraard is ervaring op niveau noodzakelijk. PSV trainen, maar vooral PSV managen, is iets heel anders dan een club uit de KKD of zelfs een club uit de subtop managen.
TomPSV
Legende

Tja, Ron Jans. Lijkt me best een leuke vent als de resultaten goed zijn, als die minder zijn is hij overigens vrij vervelend voor de camera’s, maar daarmee ga je toch geen grote spelers binnenhalen? De afgelopen jaren meerdere malen gelezen dat spelers echt naar PSV kwamen voor Schmidt, Van Nistelrooij en ook voor Van Bommel. Dat zie ik bij Jans toch stukken minder..
Ardbeg
Mister PSV

Oh ja, dat klopt. Da's alles. Alleen dat.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 13:57

Niet alleen dat nee...ik wist niet dat ik dat er bij moest zetten. Lijkt mij nogal evident.
Ardbeg
Mister PSV

D.Millpants wrote: 01 Jun 2023, 13:59
Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 13:57

Niet alleen dat nee...ik wist niet dat ik dat er bij moest zetten. Lijkt mij nogal evident.
Ja, omdat je zegt dat het niet zo moeilijk is en je vervolgens heel globaal drie dingen noemt :tear:
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Breur wrote: 01 Jun 2023, 13:22 Altijd al willen zien hoe Jans zich zou profileren bij een topclub. Ik zou er niet op tegen zijn.
Liever niet dat PSV het laboratorium wordt waar daarmee geëxperimenteerd wordt…
Breur
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 01 Jun 2023, 14:07
Breur wrote: 01 Jun 2023, 13:22 Altijd al willen zien hoe Jans zich zou profileren bij een topclub. Ik zou er niet op tegen zijn.
Nee eens, maar ik ben wel benieuwd. Heb altijd wel waardering gehad voor Jans.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Dus Maduro in beeld als aanvulling TS volgens FritskePhilips in het geruchten topic. Wat mij betreft een prima aanvulling. Ligt ook wel aan de nieuwe trainert.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Breur wrote: 01 Jun 2023, 14:10
psvgouda wrote: 01 Jun 2023, 14:07
Nee eens, maar ik ben wel benieuwd. Heb altijd wel waardering gehad voor Jans.
Benieuwd zou ik ook wel enigszins zijn en waardering voor hem als trainer/coach en mens zeker ook. Maar zoals gezegd niet bij ons
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Over mijn post in het geruchten topic; die persoon is volgens mij Cocu fan, dus waarom zou je iets over Bosz plaatsen om te trollen als je daar zelf niet op zit te wachten?

Maargoed mss zijn ze vd Valk in Best ook aan het verbouwen :mrgreen:
alu.w
Regelmatige invaller

Jans voor de komende twee jaar met Maduro als assistent om het daarna van hem over te nemen?
ShovingNE2
Site Admin

Toen de druk hoger werd in België raakte hij in totale paniek en functioneerde niet meer. Zullen we dat niet opnieuw proberen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Sensation wrote: 01 Jun 2023, 14:20 Over mijn post in het geruchten topic; die persoon is volgens mij Cocu fan, dus waarom zou je iets over Bosz plaatsen om te trollen als je daar zelf niet op zit te wachten?

Maargoed mss zijn ze vd Valk in Best ook aan het verbouwen :mrgreen:
Eens. Kan ook best dat Bosz gewoon een affaire heeft en daarmee naar de vd Valk in Best gaat.
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Als mens zou Jans uitstekend bij PSV passen. Maar ik ernstige twijfels bij of je jongens aantrekt die anders buiten bereik liggen. Denk aan een Xavi, denk aan een Guardado. Voordeel is wel dat Jans niet snel meer aast op een buitenlands avontuur en dat je best een jaar of 3 met hem vooruit kunt. Wellicht die tijd gebruiken om Ramzi goed voor te bereiden.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 01 Jun 2023, 14:20 Toen de druk hoger werd in België raakte hij in totale paniek en functioneerde niet meer. Zullen we dat niet opnieuw proberen.
Hij had nooit naar een wespennest als Standard moeten gaan, dat was gedoemd te mislukken Niettemin ik het wel met je eens ben dat hij niet stressbestendig is en de man ook een erg lelijk kantje krijgt als hij onder druk of kritiek komt te staan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Post Reply