Ik vind die discussie over aanvallend voetbal persoonlijk nogal vermoeiend. Welke trainer je ook aanstelt, je speelt tegen 3 sterke (Aja, Fey, AZ), 3 uitdagende (Twe, Utr, Hee), en 11 beduidend zwakkere tegenstanders..
22 wedstrijden moet je sowieso aanvallend spelen, want de tegenstander maakt het spel niet. Toppers zijn altijd wedstrijden op zich, waar passie het sowieso wint van tactiek, en dan hou je wellicht een handvol wedstrijden over waarin je moet kijken hoe het loopt. Van kamikaze voetbal lijkt me daarom in de ED sowieso geen sprake.
Nieuwe trainer PSV
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Zou ik prima mee kunnen leven.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
Wie speelt een leuk spelletje, is beschikbaar en weet spelers beter te maken en als team te laten knokken?
Antwoord: Ron Jans
Ik zou er blij van worden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Ik ken een trainer uit de derde klasse. Die voldoet ook aan alle 4 de voorwaarden die je stelt. Toch zie ik die liever niet bij ons.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
Wie speelt een leuk spelletje, is beschikbaar en weet spelers beter te maken en als team te laten knokken?
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Waarom niet? Als die trainer aantoonbaar de competenties bezit welke PSV verlangt, dan is dat toch prima. Ik vermoed alleen dat er in die competenties staat dat er op niveau werkervaring noodzakelijk is.JoJo wrote: ↑01 Jun 2023, 13:23Ik ken een trainer uit de derde klasse. Die voldoet ook aan alle 4 de voorwaarden die je stelt. Toch zie ik die liever niet bij ons.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
-
- Vedette
Denk dat Jans vanwege zijn foutje in Amerika niet zo snel door onze Amerikaanse TD aangesteld zal worden.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
Dat zal daar niet zo gewaardeerd worden.
Verder denk ik dat Bosz al rond is maar nog op gesprek is gegaan bij Ajax om te informeren welke spelers ze willen halen en wie weg mogen. Dan kunnen we daar ook weer gebruik van maken.
- alu.w
- Regelmatige invaller
Ron Jans zou ook nog maar een paar jaar trainer willen zijn, als ik dit artikel teruglees:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... chter.html
-
- Legende
Ron Jans heeft nog nooit uitzicht gehad op titels en Champions League. Ik zie hem net als Hiddink best nog wel even doorgaan als de klussen interessant zijn.alu.w wrote: ↑01 Jun 2023, 13:42 Ron Jans zou ook nog maar een paar jaar trainer willen zijn, als ik dit artikel teruglees:
Ik zie er wel een voordeel in: je kunt een trainer aanstellen die hier 2 a 3 jaar zit en niet snel meer opgepikt zal worden door een buitenlandse club.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Uiteraard is ervaring op niveau noodzakelijk. PSV trainen, maar vooral PSV managen, is iets heel anders dan een club uit de KKD of zelfs een club uit de subtop managen.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:26 Waarom niet? Als die trainer aantoonbaar de competenties bezit welke PSV verlangt, dan is dat toch prima. Ik vermoed alleen dat er in die competenties staat dat er op niveau werkervaring noodzakelijk is.
-
- Legende
Tja, Ron Jans. Lijkt me best een leuke vent als de resultaten goed zijn, als die minder zijn is hij overigens vrij vervelend voor de camera’s, maar daarmee ga je toch geen grote spelers binnenhalen? De afgelopen jaren meerdere malen gelezen dat spelers echt naar PSV kwamen voor Schmidt, Van Nistelrooij en ook voor Van Bommel. Dat zie ik bij Jans toch stukken minder..
- Ardbeg
- Mister PSV
Oh ja, dat klopt. Da's alles. Alleen dat.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Niet alleen dat nee...ik wist niet dat ik dat er bij moest zetten. Lijkt mij nogal evident.Ardbeg wrote: ↑01 Jun 2023, 13:57Oh ja, dat klopt. Da's alles. Alleen dat.D.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:19 Echt jongens, zo moeilijk is het allemaal niet.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja, omdat je zegt dat het niet zo moeilijk is en je vervolgens heel globaal drie dingen noemtD.Millpants wrote: ↑01 Jun 2023, 13:59Niet alleen dat nee...ik wist niet dat ik dat er bij moest zetten. Lijkt mij nogal evident.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Internationale topspeler
Nee eens, maar ik ben wel benieuwd. Heb altijd wel waardering gehad voor Jans.
-
- Nationale topspeler
Dus Maduro in beeld als aanvulling TS volgens FritskePhilips in het geruchten topic. Wat mij betreft een prima aanvulling. Ligt ook wel aan de nieuwe trainert.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Benieuwd zou ik ook wel enigszins zijn en waardering voor hem als trainer/coach en mens zeker ook. Maar zoals gezegd niet bij ons
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Over mijn post in het geruchten topic; die persoon is volgens mij Cocu fan, dus waarom zou je iets over Bosz plaatsen om te trollen als je daar zelf niet op zit te wachten?
Maargoed mss zijn ze vd Valk in Best ook aan het verbouwen
Maargoed mss zijn ze vd Valk in Best ook aan het verbouwen
- ShovingNE2
- Site Admin
Toen de druk hoger werd in België raakte hij in totale paniek en functioneerde niet meer. Zullen we dat niet opnieuw proberen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Eens. Kan ook best dat Bosz gewoon een affaire heeft en daarmee naar de vd Valk in Best gaat.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Als mens zou Jans uitstekend bij PSV passen. Maar ik ernstige twijfels bij of je jongens aantrekt die anders buiten bereik liggen. Denk aan een Xavi, denk aan een Guardado. Voordeel is wel dat Jans niet snel meer aast op een buitenlands avontuur en dat je best een jaar of 3 met hem vooruit kunt. Wellicht die tijd gebruiken om Ramzi goed voor te bereiden.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- VeresRivne
- Vedette
Hij had nooit naar een wespennest als Standard moeten gaan, dat was gedoemd te mislukken Niettemin ik het wel met je eens ben dat hij niet stressbestendig is en de man ook een erg lelijk kantje krijgt als hij onder druk of kritiek komt te staan.ShovingNE2 wrote: ↑01 Jun 2023, 14:20 Toen de druk hoger werd in België raakte hij in totale paniek en functioneerde niet meer. Zullen we dat niet opnieuw proberen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!