Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Klopp.
Tovast
Nationale topspeler

Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.

Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
Ardbeg
Mister PSV

Tovast wrote: 01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.

Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
Maar van De Ketelaere is ook niks gebleken, toch?
Last edited by Ardbeg on 01 Jun 2023, 17:25, edited 1 time in total.
colocolofc
Meervoudig international

Tovast wrote: 01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.

Het zal natuurlijk super toevallig zijn maar ik zag vandaag wel een dikke range rover met een Oostenrijks kenteken langsrijden dichtbij het stadion.
Tovast
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 17:25

Maar van De Ketelaere is ook niks gebleken, toch?
Is ook een beetje vroeg nog he. PSV heeft geïnformeerd naar zijn diensten, Milan wil niet na één jaar verkopen maar de Ketelaere wil spelen. Áls het concreet wordt zal dat niet begin juni gebeuren/naar buiten komen.
Het Kanon
Internationale topspeler

Is dat ook een trainer die geen belangstelling voor verdedigen heeft. Die heeft in de Premier League twee keer met 9-0 op de broek gehad.
snibbo
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey

Nou Wily Simba waar blijven de fototjes?
Robson de Souza
Vedette

Het Kanon wrote: 01 Jun 2023, 17:31

Is dat ook een trainer die geen belangstelling voor verdedigen heeft. Die heeft in de Premier League twee keer met 9-0 op de broek gehad.
Dan zou dat ook voor Ten Hag gelden want die verloor met 7-1 van PSV met Utrecht en met 7-0 met United tegen Liverpool. Zegt me niet zoveel dus.
Standbeeld
Mister PSV

Ik denk dat we wel voorzichtig kunnen concluderen dat trainers als Cocu en Jans geen optie zijn voor PSV. De geruchten over Bosz, Marsch en nu deze Hasenhuttl duiden op een bepaald soort voetbal. De geruchten zijn mij ook net wat te hardnekkig om anders te geloven.
Ardbeg
Mister PSV

snibbo wrote: 01 Jun 2023, 17:33 Nou Wily Simba waar blijven de fototjes?
Maat. Waren die posts van mij voor jan lul, of wat? :lol:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

PSV weet het gewoon heel goed stil te houden. En dan is het eigenlijk vrijwel uitgesloten dat er bronnen zijn die het wel weten en het ook doorvertellen aan anderen.
snibbo
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 17:38
snibbo wrote: 01 Jun 2023, 17:33 Nou Wily Simba waar blijven de fototjes?
Excuus zag ze inderdaad net. Op de foto is zijn gezicht alleen wel lastig te zien, weet je zeker dat het Peterke is?
Ardbeg
Mister PSV

snibbo wrote: 01 Jun 2023, 17:39
Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 17:38

Excuus zag ze inderdaad net. Op de foto is zijn gezicht alleen wel lastig te zien, weet je zeker dat het Peterke is?
Huh, nee die niet :grin:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bo met de banjo Svensson zie ik graag komen.

Hassenhutl niet.
Menno1
Legende

Christus te paard, zitten jullie nu al 4 pagina’s het kenteken bewijs van een bestelbus te analyseren?
Het Kanon
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 01 Jun 2023, 17:43 Christus te paard, zitten jullie nu al 4 pagina’s het kenteken bewijs van een bestelbus te analyseren?
Hoe lang kom je hier al? :D
Last edited by Het Kanon on 01 Jun 2023, 17:45, edited 1 time in total.
Ardbeg
Mister PSV

Menno1 wrote: 01 Jun 2023, 17:43 Christus te paard, zitten jullie nu al 4 pagina’s het kenteken bewijs van een bestelbus te analyseren?
Nee.
snibbo
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 17:41
snibbo wrote: 01 Jun 2023, 17:39

Och verrek zit helemaal niet op te letten.
Dank voor de foto's ardberg dit soort mysterieuze meldingen maken transferzomers prachtig
Ardbeg
Mister PSV

snibbo wrote: 01 Jun 2023, 17:45
Ardbeg wrote: 01 Jun 2023, 17:41

Och verrek zit helemaal niet op te letten.
Dank voor de foto's ardberg dit soort mysterieuze meldingen maken transferzomers prachtig
Graag gedaan! Het is ook een beetje gekkigheid. Ik kom elke dag daar voorbij en de gedachte dat ALS het iets zou kunnen zijn is natuurlijk mooi.
Last edited by Ardbeg on 01 Jun 2023, 18:00, edited 1 time in total.
Olai
Lid 2e elftal

Ik heb gehoord, wederom uit makelaarskringen, dat er in principe een akkoord op tafel ligt. PSV heeft toezeggingen gedaan over het transferbudget en Bosz mag staf meenemen. Zullen dit weekend wel meer horen.
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Olai wrote: 01 Jun 2023, 17:47 Ik heb gehoord, wederom uit makelaarskringen, dat er in principe een akkoord op tafel ligt. PSV heeft toezeggingen gedaan over het transferbudget en Bosz mag staf meenemen. Zullen dit weekend wel meer horen.
Hoe moet ik dit nou weer geloven?
Ykhim
Lid scoutingsteam

VeresRivne wrote: 01 Jun 2023, 09:08 Grappig dat als ik omstandigheden schets als de situatie Nouri, en het feit dat er toen veel verkocht is t.o.v. wat er gehaald is die compleet genegeerd worden.
Voor de goede orde: dit was niet intentioneel. Ik was op zoek naar een antwoord op de vraag wat Bosz heeft achtergelaten van Ajax. Situatie Nouri en veel verkocht t.o.v. wat er gehaald is, is daar natuurlijk geen antwoord op. Vervolgens ga je in op de claim dat PSV geen straatlengte voorsprong had omdat het verschil uiteindelijk 4 punten was. Nogal logisch, want PSV liep na de zege op Ajax een paar weken rond met alcohol in de benen. Ik kan me nog herinneren dat Jorrit Hendrix noodgedwongen aanvoerder werd tegen Roda en een bal van een miljoen kilometer in de kruising schoot, en dat dat dan het hoogtepunt was van het restant van onze competitie. In realiteit was het verschil dat seizoen gewoon heel erg groot, ook nadat Ten Hag kwam.
Wat Bosz achterliet waren een paar dingen (1) Bepaalde spelers brachten de hoofdprijs op zoals Klaassen en Sanchez door de Europese prestaties, die reserves zijn in de Ten Hag jaren aangewend voor het halen van bv Tadic en Blind.
Vind ik een redelijk argument, maar wel met de kanttekening dat Ajax vóór en ná Bosz ook hoofdprijzen ving, en dat begon min of meer al bij Milik. En nadat Bosz vertrokken was, bleef Ajax in staat hetzelfde te doen, of het Europees nou goed of slecht was. Dat heeft niet bijzonder veel met reserves te maken, maar vooruit: een pluim voor Bosz.
(2) De finale bewees dat er dingen voor Ajax mogelijk waren na magere decennia Europees gezien, die mindset was essentieel om voor Ten Hag later op verder te bouwen.
Ik vind dit niet zo'n sterk argument. Ik vraag me af of je überhaupt al het verband kunt leggen tussen een seizoen (en finale) met Bosz en de mindset in tijdperk Ten Hag. Het gaat ook voorbij aan de invloed van Ten Hag, op alle gebieden. Je zegt hiermee bijna dat die prestaties er niet waren geweest zonder dat ene seizoen met Bosz, waar ik simpelweg niet in geloof. Het is een stelling die heel lastig te onderbouwen is.
(3) Er waren al best een aantal jeugdspelers gedebuteerd die later verdere stappen hebben kunnen zetten, Bosz heeft een van de jongste selecties ooit op Europees vlak naar een finale geleid, dat heeft zich later wel uitbetaald.
Maar dit heeft toch niet zoveel te maken met wat Bosz heeft achtergelaten? Dit is namelijk wat Ajax in principe al decennialang doet en het is een beleidskeuze die managers overstijgt. En als je het hebt over ''uitbetalen'', dan sluit dat eerder aan op punt 1.
loginnaam
Internationale topspeler

Ykhim Wat verwacht je dan dat een trainer achterlaat? Wat heeft Ten Hag dan achter gelaten bij Ajax?
Smell Rock
Verbannen

colocolofc wrote: 01 Jun 2023, 17:25

Het zal natuurlijk super toevallig zijn maar ik zag vandaag wel een dikke range rover met een Oostenrijks kenteken langsrijden dichtbij het stadion.
Zo zeg, dat is super toevallig 😁
Full speed or nothing
Maikel
Site Admin

Heerlijk dit.
En dan moet de transferperiode nog beginnen.
Post Reply