Nieuwe trainer PSV
-
- Nationale topspeler
Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar van De Ketelaere is ook niks gebleken, toch?Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
Last edited by Ardbeg on 01 Jun 2023, 17:25, edited 1 time in total.
- colocolofc
- Meervoudig international
Het zal natuurlijk super toevallig zijn maar ik zag vandaag wel een dikke range rover met een Oostenrijks kenteken langsrijden dichtbij het stadion.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
-
- Nationale topspeler
Is ook een beetje vroeg nog he. PSV heeft geïnformeerd naar zijn diensten, Milan wil niet na één jaar verkopen maar de Ketelaere wil spelen. Áls het concreet wordt zal dat niet begin juni gebeuren/naar buiten komen.Ardbeg wrote: ↑01 Jun 2023, 17:25Maar van De Ketelaere is ook niks gebleken, toch?Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
-
- Internationale topspeler
Is dat ook een trainer die geen belangstelling voor verdedigen heeft. Die heeft in de Premier League twee keer met 9-0 op de broek gehad.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
-
- Vedette
Dan zou dat ook voor Ten Hag gelden want die verloor met 7-1 van PSV met Utrecht en met 7-0 met United tegen Liverpool. Zegt me niet zoveel dus.Het Kanon wrote: ↑01 Jun 2023, 17:31Is dat ook een trainer die geen belangstelling voor verdedigen heeft. Die heeft in de Premier League twee keer met 9-0 op de broek gehad.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat we wel voorzichtig kunnen concluderen dat trainers als Cocu en Jans geen optie zijn voor PSV. De geruchten over Bosz, Marsch en nu deze Hasenhuttl duiden op een bepaald soort voetbal. De geruchten zijn mij ook net wat te hardnekkig om anders te geloven.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
Och verrek zit helemaal niet op te letten.
Dank voor de foto's ardberg dit soort mysterieuze meldingen maken transferzomers prachtig
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Lid scoutingsteam
Voor de goede orde: dit was niet intentioneel. Ik was op zoek naar een antwoord op de vraag wat Bosz heeft achtergelaten van Ajax. Situatie Nouri en veel verkocht t.o.v. wat er gehaald is, is daar natuurlijk geen antwoord op. Vervolgens ga je in op de claim dat PSV geen straatlengte voorsprong had omdat het verschil uiteindelijk 4 punten was. Nogal logisch, want PSV liep na de zege op Ajax een paar weken rond met alcohol in de benen. Ik kan me nog herinneren dat Jorrit Hendrix noodgedwongen aanvoerder werd tegen Roda en een bal van een miljoen kilometer in de kruising schoot, en dat dat dan het hoogtepunt was van het restant van onze competitie. In realiteit was het verschil dat seizoen gewoon heel erg groot, ook nadat Ten Hag kwam.VeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 09:08 Grappig dat als ik omstandigheden schets als de situatie Nouri, en het feit dat er toen veel verkocht is t.o.v. wat er gehaald is die compleet genegeerd worden.
Vind ik een redelijk argument, maar wel met de kanttekening dat Ajax vóór en ná Bosz ook hoofdprijzen ving, en dat begon min of meer al bij Milik. En nadat Bosz vertrokken was, bleef Ajax in staat hetzelfde te doen, of het Europees nou goed of slecht was. Dat heeft niet bijzonder veel met reserves te maken, maar vooruit: een pluim voor Bosz.Wat Bosz achterliet waren een paar dingen (1) Bepaalde spelers brachten de hoofdprijs op zoals Klaassen en Sanchez door de Europese prestaties, die reserves zijn in de Ten Hag jaren aangewend voor het halen van bv Tadic en Blind.
Ik vind dit niet zo'n sterk argument. Ik vraag me af of je überhaupt al het verband kunt leggen tussen een seizoen (en finale) met Bosz en de mindset in tijdperk Ten Hag. Het gaat ook voorbij aan de invloed van Ten Hag, op alle gebieden. Je zegt hiermee bijna dat die prestaties er niet waren geweest zonder dat ene seizoen met Bosz, waar ik simpelweg niet in geloof. Het is een stelling die heel lastig te onderbouwen is.(2) De finale bewees dat er dingen voor Ajax mogelijk waren na magere decennia Europees gezien, die mindset was essentieel om voor Ten Hag later op verder te bouwen.
Maar dit heeft toch niet zoveel te maken met wat Bosz heeft achtergelaten? Dit is namelijk wat Ajax in principe al decennialang doet en het is een beleidskeuze die managers overstijgt. En als je het hebt over ''uitbetalen'', dan sluit dat eerder aan op punt 1.(3) Er waren al best een aantal jeugdspelers gedebuteerd die later verdere stappen hebben kunnen zetten, Bosz heeft een van de jongste selecties ooit op Europees vlak naar een finale geleid, dat heeft zich later wel uitbetaald.
- Smell Rock
- Verbannen
Zo zeg, dat is super toevalligcolocolofc wrote: ↑01 Jun 2023, 17:25Het zal natuurlijk super toevallig zijn maar ik zag vandaag wel een dikke range rover met een Oostenrijks kenteken langsrijden dichtbij het stadion.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
Full speed or nothing