Nou dan geloof je dit helemaal niet, maar toevallig hoorde ik vandaag Anton aus Tirol op de radio..Smell Rock wrote: ↑01 Jun 2023, 17:54Zo zeg, dat is super toevalligcolocolofc wrote: ↑01 Jun 2023, 17:25
Het zal natuurlijk super toevallig zijn maar ik zag vandaag wel een dikke range rover met een Oostenrijks kenteken langsrijden dichtbij het stadion.
Nieuwe trainer PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ongeveer 400 miljoen aan inkomsten, hogere sponsoring, een shitload aan coëfficiënt punten, een paar goede bouwstenen (die compleet verkeerd werden gebruikt), een paar ontevreden jeugdspelers die vooralsnog ook niet goed genoeg blijken te zijn, heel veel positieve aandacht voor Ajax en hun idealen en natuurlijk 2 titels.
- Ardbeg
- Mister PSV
En straks was ik op de Anton Coolenlaan.Vanthaman18 wrote: ↑01 Jun 2023, 17:57Nou dan geloof je dit helemaal niet, maar toevallig hoorde ik vandaag Anton aus Tirol op de radio..
BREAKING.
Last edited by Ardbeg on 01 Jun 2023, 18:00, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
En op het veld?11 Tinus wrote: ↑01 Jun 2023, 17:58 Ongeveer 400 miljoen aan inkomsten, hogere sponsoring, een shitload aan coëfficiënt punten, een paar goede bouwstenen (die compleet verkeerd werden gebruikt), een paar ontevreden jeugdspelers die vooralsnog ook niet goed genoeg blijken te zijn, heel veel positieve aandacht voor Ajax en hun idealen en natuurlijk 2 titels.
- VeresRivne
- Vedette
Mocht het ergens iets van waarde hebben, ik had vroeger wat meer contacten in die wereld. Nu had ik er nog eentje over, maar die meldt ironisch genoeg hetzelfde: Bosz naar PSV.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ComeOnPSV
- Vedette
Serieus of zit je nu te dollen omdat iedereen wel iets roept hahaVeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:00Mocht het ergens iets van waarde hebben, ik had vroeger wat meer contacten in die wereld. Nu had ik er nog eentje over, maar die meldt ironisch genoeg hetzelfde: Bosz naar PSV.
- DonyellMalen
- Legende
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
ZOVEEL 'betrouwbare bronnen' in ZO'N korte tijdComeOnPSV wrote: ↑01 Jun 2023, 18:02Serieus of zit je nu te dollen omdat iedereen wel iets roept hahaVeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:00
Mocht het ergens iets van waarde hebben, ik had vroeger wat meer contacten in die wereld. Nu had ik er nog eentje over, maar die meldt ironisch genoeg hetzelfde: Bosz naar PSV.
- DonyellMalen
- Legende
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- VeresRivne
- Vedette
Ik heb back in the day onder mijn oude naam Pushkin wel vaker transfernieuws over Ajax gepost, maargoed verder niet zoveel behoefte geloofwaardigheid te gaan verdedigen of wat dan ook. Zo belangrijk is het verder niet, ik denk niet dat ik dezelfde bron heb als de persoon die het hier aanhaalt al kan ik het ook niet 100% uitsluiten. Voor de duidelijkheid Ik zit niet te dollen, anders had ik dat wel duidelijker gemaakt. Zelf hoopte ik op Bosz bij Ajax maar dat gaat niet meer gebeuren.ComeOnPSV wrote: ↑01 Jun 2023, 18:02Serieus of zit je nu te dollen omdat iedereen wel iets roept hahaVeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:00
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Lid scoutingsteam
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
Hmmm vooruit mijn vertrouwen heb je jongen. Kom maar door met Bosz. The new Bosz is hereVeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:12Ik heb back in the day onder mijn oude naam Pushkin wel vaker transfernieuws over Ajax gepost, maargoed verder niet zoveel behoefte geloofwaardigheid te gaan verdedigen of wat dan ook. Zo belangrijk is het verder niet, ik denk niet dat ik dezelfde bron heb als de persoon die het hier aanhaalt al kan ik het ook niet 100% uitsluiten. Voor de duidelijkheid Ik zit niet te dollen, anders had ik dat wel duidelijker gemaakt. Zelf hoopte ik op Bosz bij Ajax maar dat gaat niet meer gebeuren.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Zijn nu meerdere bronnen die dus roepen dat Bosz doen deal is. Dan kan het haast niet anders dan dat PSV snel met nieuws komt, toch?
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Legende
Woonde vroeger bij mij om de hoek in z'n Feyenoord tijd. Beide regelmatig met vriendjes aan na schooltijd, en had op n gegeven moment meer dan 10 dezelfde ansichtkaarten met zijn foto en handtekening
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
-
Dat laatste heeft Bosz ook aan bijgedragen, je zegt nl. zelf dat hij nog op dat ene seizoen bij Ajax teert om in Europa aan de bak te komen. Sanchez is na één seizoen bij Ajax onder Bosz voor het achtvoudige verkocht en ook kaasstengel ging voor een flink bedrag weg aan het eind van het seizoen. Tuurlijk heeft Ten Hag meer geld binnengehaald maar hij zat er dan ook een stuk langer. Blijft de prijzen over, die kon Ten Hag ook pas binnenhalen toen Blind en Tadic werden gehaald. Dus zo'n gek verschil zit er dan toch niet?
-
- Legende
Ja maar echt: was die vraag sarcasme? 1 van de meest succesvolle coaches van Ajax allertijden. Laten we dat gewoon bevestigen en niet moeilijk over doen.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
PSV die Bosz strikt en Ajax die komt aankakken met ene Knupsel of Hjumeland of hoe die dwazen uit Frodo Glimt ook moge heten. Oh how the tables are turning..VeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:12Ik heb back in the day onder mijn oude naam Pushkin wel vaker transfernieuws over Ajax gepost, maargoed verder niet zoveel behoefte geloofwaardigheid te gaan verdedigen of wat dan ook. Zo belangrijk is het verder niet, ik denk niet dat ik dezelfde bron heb als de persoon die het hier aanhaalt al kan ik het ook niet 100% uitsluiten. Voor de duidelijkheid Ik zit niet te dollen, anders had ik dat wel duidelijker gemaakt. Zelf hoopte ik op Bosz bij Ajax maar dat gaat niet meer gebeuren.
-
- Legende
Sowieso is een trainer niet verantwoordelijk voor wat er achtergelaten wordt. TH is niet verantwoordelijk voor verkopen in de zomer, evenmin is ie verantwoordelijk voor het op leeftijd raken van steunpilaren in het elftal.
-
- Legende
Redelijke hoogmoed voor de val post.Skuddem wrote: ↑01 Jun 2023, 19:04PSV die Bosz strikt en Ajax die komt aankakken met ene Knupsel of Hjumeland of hoe die dwazen uit Frodo Glimt ook moge heten. Oh how the tables are turning..VeresRivne wrote: ↑01 Jun 2023, 18:12
Ik heb back in the day onder mijn oude naam Pushkin wel vaker transfernieuws over Ajax gepost, maargoed verder niet zoveel behoefte geloofwaardigheid te gaan verdedigen of wat dan ook. Zo belangrijk is het verder niet, ik denk niet dat ik dezelfde bron heb als de persoon die het hier aanhaalt al kan ik het ook niet 100% uitsluiten. Voor de duidelijkheid Ik zit niet te dollen, anders had ik dat wel duidelijker gemaakt. Zelf hoopte ik op Bosz bij Ajax maar dat gaat niet meer gebeuren.
Sowieso zijn we 2e geëindigd he, niet 1e.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
#WZPSVWZDBJosef Dettelbacher wrote: ↑01 Jun 2023, 19:05Redelijke hoogmoed voor de val post.
Sowieso zijn we 2e geëindigd he, niet 1e.