Ik opperde het ook al eerder deze week. Erg goede speler inderdaad.
Transferwindow 2023/24
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- Koenjo
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Dat jij oppert om Cerny naar PSV te halen is wel opmerkelijk. Die vent heeft een versleten knie en heeft het nooit ergens lang goed gedaan. Whos next, Bazoer?
Last edited by Koenjo on 01 Jun 2023, 19:30, edited 1 time in total.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is bij de scouting van PSV over het algemeen een groen vinkje achter de naam.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Voor iemand met een versleten knie speelt die wel verdomd veel matchkes...
32 wedstrijden , 14 goals , 11 assist.
Zijn imo echt prima stats , en is bovendien 'pas' 25.
We can't change the world until we change ourselves.
- Standbeeld
- Mister PSV
Maar was DeTaurus nou serieus de zoon van Mark of is dat een of andere running gag?
- Koenjo
- Meervoudig international
Laat me raden, jij bent data-analist als beroep? Staat Kramer ook op je lijstje?NotoriousBIG046 wrote: ↑01 Jun 2023, 19:31
''Top level''
''1000% penalty''
''1000% penalty''
- Standbeeld
- Mister PSV
We moeten hoog inzetten, maar het is niet zo dat we onze complete selectie kunnen vullen met toppers. Als je El Ghazi kan wisselen voor Cerny dan ga je erop vooruit. De vraag is alleen of je het maximale uit een verkoop van El Ghazi haalt door vervolgens Cerny te halen.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Lees net de Trusty geruchten. Als Arsenal fan word ik hier wel blij van. Is geen Arsenal niveau, maar zou voor PSV een meer dan uitstekende verdediger zijn en heeft ook de juiste leeftijd (24) om nog door te groeien. Linksbenig, Atletisch, sterk, snel, technisch vaardig en een leider + hij is Amerikaans international en dat maakt hem ook commercieel een interessante speler voor menig club.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Gefeliciteerd , wat een kansloze reactie...Koenjo wrote: ↑01 Jun 2023, 19:39Laat me raden, jij bent data-analist als beroep? Staat Kramer ook op je lijstje?NotoriousBIG046 wrote: ↑01 Jun 2023, 19:31
Het klopt gewoon wat ik zeg , of heb jij zoveel betere en haalbare opties ?
Zou gewoon een prima vervanger van El G zijn , veel meer dreiging en een goede trap.
Vind maar eens een betere voor dit geld en als wisselspeler.
Succes .
- DonyellMalen
- Legende
Ah ja, in de video die LaFoquita in eerste instantie stuurde was ik niet echt overtuigd. Maar laat mij graag verrassen. Wellicht van een poos geleden die video. Zie dat 'ie nu 9 miljoen waard is..Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 19:41 Lees net de Trusty geruchten. Als Arsenal fan word ik hier wel blij van. Is geen Arsenal niveau, maar zou voor PSV een meer dan uitstekende verdediger zijn en heeft ook de juiste leeftijd (24) om nog door te groeien. Linksbenig, Atletisch, sterk, snel, technisch vaardig en een leider + hij is Amerikaans international en dat maakt hem ook commercieel een interessante speler voor menig club.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Dit was letterlijk het eerste goede seizoen van Cerny in zijn hele carrière. Geen enkele garantie dat hij dit vast kan houden en zo blessuregevoelig als de neten. Ik snap dat de waan van de dag regeert in het voetbal maar dit lijkt me desondanks een erg groot risico.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Behoorde dit seizoen tot de vijf beste verdedigers van de Championship, een competitie die ik hoger aansla dan de eredivisie. Zal ook goedkoper zijn dan Gerrit en ik denk dat hij qua profiel ook beter past mocht een Bosz of Marsch komen.DonyellMalen wrote: ↑01 Jun 2023, 19:47Ah ja, in de video die @LaFoquita in eerste instantie stuurde was ik niet echt overtuigd. Maar laat mij graag verrassen. Wellicht van een poos geleden die video. Zie dat 'ie nu 9 miljoen waard is..Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 19:41 Lees net de Trusty geruchten. Als Arsenal fan word ik hier wel blij van. Is geen Arsenal niveau, maar zou voor PSV een meer dan uitstekende verdediger zijn en heeft ook de juiste leeftijd (24) om nog door te groeien. Linksbenig, Atletisch, sterk, snel, technisch vaardig en een leider + hij is Amerikaans international en dat maakt hem ook commercieel een interessante speler voor menig club.
-
Haha, nooit sterker dan de Eredivisie. Piroe is daar nu een ster, voorheen onder meer Ferrie Bodde en zo nog een lading middelmaat. Championship heeft een bedroevend niveau voor het grote geld wat daar beschikbaar is.Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 19:48Behoorde dit seizoen tot de vijf beste verdedigers van de Championship, een competitie die ik hoger aansla dan de eredivisie. Zal ook goedkoper zijn dan Gerrit en ik denk dat hij qua profiel ook beter past mocht een Bosz of Marsch komen.DonyellMalen wrote: ↑01 Jun 2023, 19:47
Ah ja, in de video die @LaFoquita in eerste instantie stuurde was ik niet echt overtuigd. Maar laat mij graag verrassen. Wellicht van een poos geleden die video. Zie dat 'ie nu 9 miljoen waard is..
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Klopt, Arjan Robben was ook blessure gevoelig , wil hem niet vergelijken met Robben overigens , maar misschien is hij sterker geworden met de jaren.GillesdelaCroquette wrote: ↑01 Jun 2023, 19:47 Dit was letterlijk het eerste goede seizoen van Cerny in zijn hele carrière. Geen enkele garantie dat hij dit vast kan houden en zo blessuregevoelig als de neten. Ik snap dat de waan van de dag regeert in het voetbal maar dit lijkt me desondanks een erg groot risico.
Als je hem in plaats van El Ghazi hebt voor op de bank zou dat voor mij een no brainer zijn.
-
- Nationale topspeler
Inderdaad Cerny is een vette upgrade momenteel tov El Ghazi & Bakayoko en is alweer anderhalf seizoen blessurevrij.NotoriousBIG046 wrote: ↑01 Jun 2023, 19:43Gefeliciteerd , wat een kansloze reactie...
Het klopt gewoon wat ik zeg , of heb jij zoveel betere en haalbare opties ?
Zou gewoon een prima vervanger van El G zijn , veel meer dreiging en een goede trap.
Vind maar eens een betere voor dit geld en als wisselspeler.
Succes .
Cerny is net zovaak als Xavi en Tadic betrokken bij een goal, nl. eens in de 100 min een goal of assist. En dat bij een club die 25% minder scoort dan ajax/PSV.
In 16/17 & 18/19 in de kkd nog beter statistieken en in 2021 soortgelijke statistieken bij twente voor zijn blessure. Kortom als ie niet geblesseerd is geeft hij heel zijn carrière al steady 1 goals of assist per 100 min.
- ShovingNE2
- Site Admin
- DonyellMalen
- Legende
-
Cerny voor el Ghazi zou ik wel aandurven. Anwar is een prima kerel en een degelijke voetballer maar heeft niet echt toegevoegde waarde. Cerny kan als hij zich doorontwikkeld tenminste nog een van de betere spelers worden. Maar dat gezegd hebbende lijkt het me geen reële optie. Gezien zijn blessure geschiedenis kun je er niet te veel geld voor betalen waar Twente denk ik toch de hoofdprijs graat vragen. Dan is het risico gewoon te groot.