Lijkt mij dat je elkaar ook in de ogen wil aankijken en een band op wil bouwen. Dat gaat wat makkelijker aan tafel dan aan de telefoonDadOfFour wrote: ↑01 Jun 2023, 20:56Waarom zou je voor alleen maar praten naar het stadion/Eindhoven komen? Dat kan toch via de telefoon?FootballViolence wrote: ↑01 Jun 2023, 20:53 Allach woont in Veldhoven, dus ik verwacht dat Bosz vanmiddag mer PSV heeft gesproken en ondertussen gewoon met een vriend iets gaat eten.
Als er getekend moet worden, dan snap ik wwl dat Bosz er is, maar dan had PSV ook het nreuws wel naar buiten kunnen brengen
Nieuwe trainer PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Mo Allach is directeur van RKC toch? Niet zijn zaakwaarnemer?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ComeOnPSV
- Vedette
Klopt, maar ze kennen elkaar natuurlijk wel al een tijdje.
Denk dat ze gewoon even met elkaar bijpraten als vrienden.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Zoom? Trams? Google Meet? Facetime? WhatsApp?
Kan je ook rustig een rondje lopen en het is nou ook niet de eerste keer dat Bosz in her Philips Stadion komt
La vida és massa curta per no fer broma
- Maikel
- Site Admin
-
- Regelmatige invaller
Haha, dit is zulke onzin. Als je in een afrondende fase van onderhandelingen zou zitten, ga je toch gewoon daadwerkelijk met elkaar om tafel?DadOfFour wrote: ↑01 Jun 2023, 20:56Waarom zou je voor alleen maar praten naar het stadion/Eindhoven komen? Dat kan toch via de telefoon?FootballViolence wrote: ↑01 Jun 2023, 20:53 Allach woont in Veldhoven, dus ik verwacht dat Bosz vanmiddag mer PSV heeft gesproken en ondertussen gewoon met een vriend iets gaat eten.
Als er getekend moet worden, dan snap ik wwl dat Bosz er is, maar dan had PSV ook het nreuws wel naar buiten kunnen brengen
- DadOfFour
-
- Nationale topspeler
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Volgens mij aantal keer samengewerkt met Bosz, dus wellicht schakelt Bosz hem in om z'n belangen te behartigen.
Korte klus, kan prima even tussendoor.
Of het wordt een duo deal, met Mo Allach om Stewart bij te staan, zou ik wel heel interessant vinden. Ook wel onwaarschijnlijk overigens.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Maar ik neem aan dat je je vier kinderen wèl in het echt ziet en spreekt?
-
- Regelmatige invaller
Jij hebt dus, tot op het fysieke tekenen van je contract, alleen maar contact gehad met je werkgever via sociale media?
Kun je dan ook de naam van je werkgever doorgeven? Kan de rest van ons die uitsluiten als potentiële werkgever.
- DadOfFour
Beetje een pijnlijke vraag, want eentje woont er in Nederland.... Dus daar gebruik ik toch echt Zoom en WhatsApp voor
- Maikel
- Site Admin
Oooh nee snap ik
Vind wel mooi dat je daar zo anders over denkt. Ik persoonlijk heb echt dat gevoel bij een werkgever nodig door ze te bezoeken.
- DadOfFour
Sterker nog, het contract is getekend via DocuSign, ben alleen op kantoor geweest om m'n laptop op te halen.ArdaMattaveld wrote: ↑01 Jun 2023, 21:07Jij hebt dus, tot op het fysieke tekenen van je contract, alleen maar contact gehad met je werkgever via sociale media?
Kun je dan ook de naam van je werkgever doorgeven? Kan de rest van ons die uitsluiten als potentiële werkgever.
En ze laten me fijn IN Spanje werken, kan het iedereen juist aanraden
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Zou me niet verbazen als zowel PSV als Ajax een buitenlandse trainer aanstellen, anders had presentatie al wel geweest denk Ik.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ah sorry... Tja, in dat geval is het wel een uitkomst. Ach mijn zoon heeft een Italiaanse vriendin, ze zien elkaar zo'n 6-7 keer per jaar. Voor de rest is het FaceTime FaceTime en nog eens FaceTime.
We gaan off topic! IS IE ER AL?
- DadOfFour
Van de bijna 1.000 werknemer komt 80-85% (bijna) nooit op kantoor. Grote voordeel vind ik dat ik echt overal kan werken waar ik wil, en vooral ook wanneer ik wil.
Anyway, gneog off topic, is Marsch al gepost bij de plaatselijke Jumbo met schoenen die hij al dan moet vorige week bij de Scapino heeft gekocht?