Graag, zoveel actie en onzin op een dag, dat trek ik echt niet in mijn eentje.
Nieuwe trainer PSV
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Leg eens uit, hoe zou dit helpen met de onderhandelingen?
"Luister Marcel, Earnie, ik ben al gespot in Eindhoven, dus graag een tonnetje erbovenop"?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Als Allach echt in Veldhoven woont is Eindhoven natuurlijk niet zo'n gekke plek om naartoe te gaan (al heb je ook prima restaurants in Veldhoven)
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
“Hé luister, jullie hebben me naar Eindhoven laten komen, dan kan ik er niks aan doen dat ik een Gucci jas en Louis Vuitton zonnebril koop. Die moeten ergens van betaald worden snap je? En dat ga ik niet doen. Dat gaan jullie doen.” (Insert Frank Lammers voice)
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Nou Bosz dus. Ik heb er zin in, eindelijk aanvallend voetbal. Ben wel benieuwd welke spelers in zijn systeem gaan passen. Ja een Sangare en een Simons, maar blijven die uberhaupt? Misschien dat Heruone eens de selectie kan doorlichten en zien welke spelers in Bosz zijn systeem passen en welke absoluut niet. Ik denk zelf dat Teze wel eens kan verrassen als CV...
- Maikel
- Site Admin
Boscagli waarschijnlijk ookMenno1 wrote: ↑01 Jun 2023, 21:51 Nou Bosz dus. Ik heb er zin in, eindelijk aanvallend voetbal. Ben wel benieuwd welke spelers in zijn systeem gaan passen. Ja een Sangare en een Simons, maar blijven die uberhaupt? Misschien dat @Heruone eens de selectie kan doorlichten en zien welke spelers in Bosz zijn systeem passen en welke absoluut niet. Ik denk zelf dat Teze wel eens kan verrassen als CV...
-
- Nationale topspeler
Luuk absoluut niet, heel erg benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Elke genoemde trainer eigenlijk, want ook Marsch en Hassenhuttl lijken me geen trainers die in hun tactiek een voetballend beperkte spits gebruiken.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik hoop nog steeds de Teze van eerste seizoen Schmidt weer terug te zien. Eeuwig zonde dat hij uit het centrum gehaald is daarna.Menno1 wrote: ↑01 Jun 2023, 21:51 Nou Bosz dus. Ik heb er zin in, eindelijk aanvallend voetbal. Ben wel benieuwd welke spelers in zijn systeem gaan passen. Ja een Sangare en een Simons, maar blijven die uberhaupt? Misschien dat @Heruone eens de selectie kan doorlichten en zien welke spelers in Bosz zijn systeem passen en welke absoluut niet. Ik denk zelf dat Teze wel eens kan verrassen als CV...
-
Dames, hold your horses. Hij is gewoon aan het bijkletsen met Mo Allach. Dat hoeft werkelijk niets over PSV te zeggen. Ik denk dat als hij vandaag met PSV in gesprek zou zijn geweest hij niet zo opzichtig door de stad zou gaan lopen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Bosz kan ook zijn spel afstemmen op een aanspeelpunt waarbij de buitenspelers daarachter vrij komen, dus kan zeker wel.
-
- Lid van verdienste
-
- Nationale topspeler
Maar luuk is niet echt een goed aanspeelpunt meer, vind je zelf van wel? Even los van die goeie doorspeelbal op Simons afgelopen weekend, maar bijna elke bal springt van zijn voet net als bij Til. Dus dat werkt dan misschien de eerste 10 minuten, maar wat daarna als de centrale verdedigers in een deuk liggen? Serieuze vragen trouwens, ben echt wel benieuwd want ik vind Luuk met de week minder worden, vooral fysiek wat toch zijn forte was eerst.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- De Realist
Eeuwig zonde vind ik wel wat overdreven, maar hij deed het enigszins regelmatig vrij goed. Leuk als backup als hij dat niveau zou kunnen aantikken maar die is weg denk ik.SKERLA wrote: ↑01 Jun 2023, 21:55Ik hoop nog steeds de Teze van eerste seizoen Schmidt weer terug te zien. Eeuwig zonde dat hij uit het centrum gehaald is daarna.Menno1 wrote: ↑01 Jun 2023, 21:51 Nou Bosz dus. Ik heb er zin in, eindelijk aanvallend voetbal. Ben wel benieuwd welke spelers in zijn systeem gaan passen. Ja een Sangare en een Simons, maar blijven die uberhaupt? Misschien dat @Heruone eens de selectie kan doorlichten en zien welke spelers in Bosz zijn systeem passen en welke absoluut niet. Ik denk zelf dat Teze wel eens kan verrassen als CV...
SKERLA ze maken maar plek voor Luuk. Staat dit seizoen op een eiland na zijn blessure en levert gewoon. Daar moet iets bij te bedenken zijn, want Luuk die goed gebruikt wordt is gewoon nog steeds goud waard op meerdere manieren
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Kan zijn dat hij onder z’n schuilnaam Petronella daar zit, voor de zekerheid ook maar even vragen.
- DonyellMalen
- Legende
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Feyenoord heb GimenezDe Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:00Eeuwig zonde vind ik wel wat overdreven, maar hij deed het enigszins regelmatig vrij goed. Leuk als backup als hij dat niveau zou kunnen aantikken maar die is weg denk ik.
@SKERLA ze maken maar plek voor Luuk. Staat dit seizoen op een eiland na zijn blessure en levert gewoon. Daar moet iets bij te bedenken zijn, want Luuk die goed gebruikt wordt is gewoon nog steeds goud waard op meerdere manieren
Ajax heb straks Zirkzee
AZ heeft Pavlidis
Zoek de verschillen tussen die drie spitsen en de 32-jarige luuk de jong en vraag je af waarom die ploegen in de voorste linie dynamischer en onvoorspelbaarder en dus moeilijker te verdedigen zijn.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Daarom hebben ze ook zoveel meer goals dan ons dit seizoenElkito wrote: ↑01 Jun 2023, 22:05Feyenoord heb GimenezDe Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:00
Eeuwig zonde vind ik wel wat overdreven, maar hij deed het enigszins regelmatig vrij goed. Leuk als backup als hij dat niveau zou kunnen aantikken maar die is weg denk ik.
@SKERLA ze maken maar plek voor Luuk. Staat dit seizoen op een eiland na zijn blessure en levert gewoon. Daar moet iets bij te bedenken zijn, want Luuk die goed gebruikt wordt is gewoon nog steeds goud waard op meerdere manieren
Ajax heb straks Zirkzee
AZ heeft Pavlidis
Zoek de verschillen tussen die drie spitsen en de 32-jarige luuk de jong en vraag je af waarom die ploegen in de voorste linie dynamischer en onvoorspelbaarder en dus moeilijker te verdedigen zijn.
-
- Lid van verdienste