De Jong is een stuk beter dan Zirkzee en Pavlidis.Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 22:05Feyenoord heb GimenezDe Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:00
Eeuwig zonde vind ik wel wat overdreven, maar hij deed het enigszins regelmatig vrij goed. Leuk als backup als hij dat niveau zou kunnen aantikken maar die is weg denk ik.
@SKERLA ze maken maar plek voor Luuk. Staat dit seizoen op een eiland na zijn blessure en levert gewoon. Daar moet iets bij te bedenken zijn, want Luuk die goed gebruikt wordt is gewoon nog steeds goud waard op meerdere manieren
Ajax heb straks Zirkzee
AZ heeft Pavlidis
Zoek de verschillen tussen die drie spitsen en de 32-jarige luuk de jong en vraag je af waarom die ploegen in de voorste linie dynamischer en onvoorspelbaarder en dus moeilijker te verdedigen zijn.
Nieuwe trainer PSV
-
- Legende
- De Realist
- Internationale topspeler
*Heeft.Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 22:05Feyenoord heb GimenezDe Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:00
Eeuwig zonde vind ik wel wat overdreven, maar hij deed het enigszins regelmatig vrij goed. Leuk als backup als hij dat niveau zou kunnen aantikken maar die is weg denk ik.
@SKERLA ze maken maar plek voor Luuk. Staat dit seizoen op een eiland na zijn blessure en levert gewoon. Daar moet iets bij te bedenken zijn, want Luuk die goed gebruikt wordt is gewoon nog steeds goud waard op meerdere manieren
Ajax heb straks Zirkzee
AZ heeft Pavlidis
Zoek de verschillen tussen die drie spitsen en de 32-jarige luuk de jong en vraag je af waarom die ploegen in de voorste linie dynamischer en onvoorspelbaarder en dus moeilijker te verdedigen zijn.
En je zit hier nu een paar dagen maar ik heb je nog op geen enkel positief bericht kunnen betrappen. Waarom ben je zo negatief man? Dynamiek hebben we met Xavi en er zal vast iets bijkomen voor links en of rechts; eventueel kan bakayoko ook eens diepgang leren ipv alles in de voeten in stilstand te willen. Luuk levert gewoon. En ook niet de onbelangrijke goals/assists, maar de ballen die voorsprong of gelijkmaker betekenen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Tellen die goals niet mee? Zullen we dan bij Ajax de goals van Tadic ook niet mee tellen, is namelijk ook niet meer de meest dynamische speler. Een voorste linie is een combinatie van spelers, zeggen dat die van ons minder goed werkt, terwijl hij feitelijk gezien de beste was afgelopen seizoen vind ik vrij apart
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
Heeft ie dadelijk 25 halve liters bier, 3 wodka martini, 2 zakken chips en 6 bittergarnituur
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Realistisch=negatief? Ik heb vooralsnog 0 voetbaltechnische argumenten gezien die vertellen waarom Luuk komend seizoen nog steeds basisspeler moet zijn. ''Levert gewoon'' is geen voetbalterm.De Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:09*Heeft.
En je zit hier nu een paar dagen maar ik heb je nog op geen enkel positief bericht kunnen betrappen. Waarom ben je zo negatief man? Dynamiek hebben we met Xavi en er zal vast iets bijkomen voor links en of rechts; eventueel kan bakayoko ook eens diepgang leren ipv alles in de voeten in stilstand te willen. Luuk levert gewoon. En ook niet de onbelangrijke goals/assists, maar de ballen die voorsprong of gelijkmaker betekenen.
Waar is hij goed in behalve koppen? Vindt je dat zelf niet ietwat genant? Je bent een topclub en je wilt je hele systeem afstemmen op een 32-jarige beperkte spits die slechts één wapen heeft. Welke andere grote club in de zeven beste competities van europa starten met een spits van Luuk's profiel in de basis?
-
Klinkt als een prima donderdag avond!Hatseflats wrote: ↑01 Jun 2023, 22:14Heeft ie dadelijk 25 halve liters bier, 3 wodka martini, 2 zakken chips en 6 bittergarnituur
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
Hij scoort gewoon genoeg imo. Voetballend is hij inderdaad om te jankenElkito wrote: ↑01 Jun 2023, 22:15Realistisch=negatief? Ik heb vooralsnog 0 voetbaltechnische argumenten gezien die vertellen waarom Luuk komend seizoen nog steeds basisspeler moet zijn. ''Levert gewoon'' is geen voetbalterm.De Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:09
*Heeft.
Waar is hij goed in behalve koppen? Vindt je dat zelf niet ietwat genant? Je bent een topclub en je wilt je hele systeem afstemmen op een 32-jarige beperkte spits die slechts één wapen heeft. Welke andere grote club in de zeven beste competities van europa starten met een spits van Luuk's profiel in de basis?
- De Realist
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Goed idee. Stuur een open tikkie in 't forum, kan je einde van de avond een vrouwtje langs laten komen. Wat nou biertje
-
- Legende
Tja, met dit soort argumenten houdt het wel een beetje op. Laten we het maar weer over de nieuwe trainer hebben.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Inter Milan staat op dit moment in de CL finale met Edin Dzeko als basisspeler. Die versloegen in de halve finale AC Milan met Giroud in de basis. Een speler als Luuk kan met gemak in de Eredivisie meer dan 20 goals maken (denk nog wel 25+). Luuk kan makkelijk nog gewoon een rol spelen als basisspeler volgend jaar,Elkito wrote: ↑01 Jun 2023, 22:15Realistisch=negatief? Ik heb vooralsnog 0 voetbaltechnische argumenten gezien die vertellen waarom Luuk komend seizoen nog steeds basisspeler moet zijn. ''Levert gewoon'' is geen voetbalterm.De Realist wrote: ↑01 Jun 2023, 22:09
*Heeft.