Inderdaad wel heel erg karig
Edit: op het bericht van Baumi. 1-2 miljoen. Das echt heeeeel erg weinig. Uitverkoop bij PSV
Transferwindow 2023/24
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als je het - weghaalt valt het nog redelijk mee.Hatseflats wrote: ↑01 Jun 2023, 22:08 Inderdaad wel heel erg karig
Edit: op het bericht van Baumi. 1-2 miljoen. Das echt heeeeel erg weinig. Uitverkoop bij PSV
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat PSV vooral blij zal zijn om van Baumgartl's salaris af te zijn en hiervoor een lage transfersom op de koop toeneemt. Feyenoord liet in de zomer van 2021 ook een aantal grootverdieners (Jorgensen en Fer) transfervrij gaan zodat ze van hun dikke salarissen af waren, ik denk dat je in dat licht ook de lage transfersom voor Baumgartl moet zien.
- Joenepsv
- Legende
Zal niet heel veel meer opleveren denk ik. Pakken wat je pakken om John zijn rommel op te ruimen. Je spaart bovendien flink wat salaris uit.Hatseflats wrote: ↑01 Jun 2023, 22:08 Inderdaad wel heel erg karig
-
- Internationale topspeler
Ja die speelt ook erg goed. Sambo wat ongelukkig, ook met zijn gele kaart gewisseld bjj rust
-
Timo's boekwaarde zal op dit moment rond de €2 miljoen liggen. Als hij voor die 2 miljoen gaat, dan klopt het ongeveer. De fantasie van John dat aankopen met een krasje bij PSV opbloeien tot Premier League waardige toppers, hebben we jaren geleden al moeten laten varen.Mick Jagger wrote: ↑01 Jun 2023, 22:15 Ik denk dat PSV vooral blij zal zijn om van Baumgartl's salaris af te zijn en hiervoor een lage transfersom op de koop toeneemt. Feyenoord liet in de zomer van 2021 ook een aantal grootverdieners (Jorgensen en Fer) transfervrij gaan zodat ze van hun dikke salarissen af waren, ik denk dat je in dat licht ook de lage transfersom voor Baumgartl moet zien.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Baumgartl was tot zijn ziekte goed bezig bij Union Berlin, maar erna volledig uit de ploeg verdwenen. Logisch dus als hij bij twee clubs gefaald is, dat hij niet meer zoveel waarde vertegenwoordigd. Wel leuk voor hem als hij terug mag naar VfB.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat verlies hebben we allang genomen. Dus we gaan niet nog meer geld verliezen. Boek gesloten. Next.
Wie gaat meer betalen voor een speler die een maand of 8 geleden bijzonder ernstig ziek was? Denk dat het de hoofdreden is dat je niet veel meer hoeft te verwachten.Mick Jagger wrote: ↑01 Jun 2023, 22:15Ik denk dat PSV vooral blij zal zijn om van Baumgartl's salaris af te zijn en hiervoor een lage transfersom op de koop toeneemt. Feyenoord liet in de zomer van 2021 ook een aantal grootverdieners (Jorgensen en Fer) transfervrij gaan zodat ze van hun dikke salarissen af waren, ik denk dat je in dat licht ook de lage transfersom voor Baumgartl moet zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
2 miljoen Baumgartl + 2 miljoen Max. = Ausverkauf.
Toch weer 4 miljoen erbij die we kunnen spenderen.
-
- Bankzitter
Denk vooral ook aan de salarissen die verdwijnen. Dus rest afschrijving kosten neutraal eruit en ruimte het salarishuis. Baumgartl en Max verdienen echt wel 2-2,5 miljoen elk.
Goed dat dit ook zo vroeg mogelijk gebeurd. Ik hoop dat Ramalho ook snel naar Turkije o.i.d. vertrekt. Denk dat je daar van schrikt wat die verdient.
Goed dat dit ook zo vroeg mogelijk gebeurd. Ik hoop dat Ramalho ook snel naar Turkije o.i.d. vertrekt. Denk dat je daar van schrikt wat die verdient.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vind Mwene helemaal geen prima speler. Een doodgewone zelfs, die zich bij pakweg Emmen of Fortuna geen moment voor iets hogers in de kijker zou spelen. Aanvallend is het niet indrukwekkend (5 assists in 73 wedstrijden bij PSV), verdedigend niet doortastend en wb zijn leeftijd evenmin iemand die leiderschap toont; laat niets zien waarom je hem en niet een jeugdspeler de tweede viool op rechts zou moeten geven. Denk dat dat met Sambo dan ook gaat gebeuren.
Last edited by O Goleiro Grande on 02 Jun 2023, 07:54, edited 1 time in total.
- ComeOnPSV
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar wat had je verwacht te krijgen voor die twee dan?Vanthaman18 wrote: ↑02 Jun 2023, 07:13 2 miljoen Baumgartl + 2 miljoen Max. = Ausverkauf.
- DadOfFour
Als je 100 verwacht, dat is 4.000.000 toch een stuk beter
La vida és massa curta per no fer broma
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Tot zover de inside info die de afgelopen dagen gedeeld werd over Guti.ComeOnPSV wrote: ↑02 Jun 2023, 07:46 https://www.ed.nl/PSV/erick-gutierrez-w ... haring_web
Bericht van Elfrink
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Shout out naar Baumgartl, ondanks dat hij extreem gefaald heeft bij PSV gun ik hem wel een mooie transfer. Aardige jongen en intelligent. Het lijkt me mentaal extreem lastig als je eerst compleet mislukt, eindelijk op de weg terug bent en dan zo ziek wordt. Uiteindelijk is hij ook maar een mens
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik heb hier al vaker gelezen dat Ramalho een flink salaris opstrijkt, wat zou dat zijn dan? max 2,5?Number 8 On Tour wrote: ↑02 Jun 2023, 07:38 Denk vooral ook aan de salarissen die verdwijnen. Dus rest afschrijving kosten neutraal eruit en ruimte het salarishuis. Baumgartl en Max verdienen echt wel 2-2,5 miljoen elk.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''