Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Smell Rock
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Nou nog 1 nachtje slapen in onzekerheid dan
Full speed or nothing
De Realist
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 01 Jun 2023, 22:52 Het dooft toch allemaal een beetje uit op deze manier. Na die foto’s had ik vanavond wel een doorbraak verwacht. Morgen dan maar.
2300 is het nieuwe 2200 ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ComeOnPSV
Vedette

Bron binnen PSV.
Nielsie roept nooit zulke dingen dus zal waar zijn.
SomaQan
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 01 Jun 2023, 22:57
Ik zou hier wel flink van balen als dit waar is.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Ik ben benieuwd, zou dus betekenen dat hij vandaag voor het shoppen eerst ff een akkoord heeft gesloten
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

hondjevandebakker wrote: 01 Jun 2023, 23:00 Ik ben benieuwd, zou dus betekenen dat hij vandaag voor het shoppen eerst ff een akkoord heeft gesloten
Alvast rondkijken waar hij de komende 2 jaar gaat eten en shoppen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

De bronnen schieten als paddestoelen uit de grond dezer dagen. Óf het is zo lek als een mandje binnen de club, óf een hoop mensen zijn echt te hard op zoek naar aandacht. Hopelijk is het het laatste, maar irritant is het wel.
snibbo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Onze Joey

Was helemaal niet zo'n groot fan van Bosz. Maar deze giga-transfer-josti middag/avond hebben me wel heel nieuwsgierig gemaakt naar hoe hij het zou doen bij ons mooie PSV
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

ComeOnPSV wrote: 01 Jun 2023, 22:59

Bron binnen PSV.
Nielsie roept nooit zulke dingen dus zal waar zijn.

Geweldig toch 🤣🤣🤣
Sanga are u dead ???? NO MAN!
DonyellMalen
Legende

Ah ja, tuurlijk. Tis morgen TransferVrijdag.
DadOfFour
Internationale topspeler

Wat vindt Boze er eigenlijk zelf van? Heeft iemand hem dat gevraagd? Wil hij wel bij PSV komen als trainer? Vindt hij Eindhoven wel een leuke stad? Heeft hij Heruone al gevraagd naar een dubbele pivot en of hij al dan niet Guti moet overtuigen om te blijven? Houdt hij vast aan Luuk de Jong? Zitten zijn nieuwe schoenen lekker? Is het gezellig met Wilysimba aan de bar?

Ik heb nog steeds heel veel vragen...
La vida és massa curta per no fer broma
De Realist
Internationale topspeler

DadOfFour wrote: 01 Jun 2023, 23:09 Wat vindt Boze er eigenlijk zelf van? Heeft iemand hem dat gevraagd? Wil hij wel bij PSV komen als trainer? Vindt hij Eindhoven wel een leuke stad? Heeft hij @Heruone al gevraagd naar een dubbele pivot en of hij al dan niet Guti moet overtuigen om te blijven? Houdt hij vast aan Luuk de Jong? Zitten zijn nieuwe schoenen lekker? Is het gezellig met @Wilysimba aan de bar?

Je bent de belangrijkste vraag vergeten: is hij van plan eindelijk eens iets te winnen?
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

:shake:
De Realist wrote: 01 Jun 2023, 23:10
DadOfFour wrote: 01 Jun 2023, 23:09 Wat vindt Boze er eigenlijk zelf van? Heeft iemand hem dat gevraagd? Wil hij wel bij PSV komen als trainer? Vindt hij Eindhoven wel een leuke stad? Heeft hij @Heruone al gevraagd naar een dubbele pivot en of hij al dan niet Guti moet overtuigen om te blijven? Houdt hij vast aan Luuk de Jong? Zitten zijn nieuwe schoenen lekker? Is het gezellig met @Wilysimba aan de bar?

Je bent de belangrijkste vraag vergeten: is hij van plan eindelijk eens iets te winnen?
Huh?! Heeft hij nog nooit wat gewonnen? Dat is toch redelijk onderbelicht gebleven hier op dit forum. Had ik dat maar eerder geweten.
DonyellMalen
Legende

DadOfFour wrote: 01 Jun 2023, 23:09 Heeft hij @Heruone al gevraagd naar een dubbele pivot en of hij al dan niet Guti moet overtuigen om te blijven?
Guti is een speler die het in het spel zonder bal bij Peter Bosz erg goed kan gaan doen, zoals hij dat eveneens deed bij Schmidt. Betrouwbare speler. Ideaal als we hem kunnen behouden. Maar kan mij goed voorstellen dat Guti na vijf seizoenen PSV, en maar kort onbetwiste basisspeler, er klaar mee is.
Joenepsv
Legende

Grasmat wrote: 01 Jun 2023, 23:04 De bronnen schieten als paddestoelen uit de grond dezer dagen. Óf het is zo lek als een mandje binnen de club, óf een hoop mensen zijn echt te hard op zoek naar aandacht. Hopelijk is het het laatste, maar irritant is het wel.
Na die Gotze soap is iedereen op zoek naar een scoop of een moment of fame. Slaat een beetje door wmb. Waar je vroeger nog één keer per window een sappig verhaal had, kun je ze nu elke dag lezen.
Op weg naar nr 26
Vedette

Ik voeg daar de vraag “welk biertje heeft Wilysimba gedronken” aan toe
29.04.2007
Nationale topspeler

Elkito wrote: 01 Jun 2023, 22:21
TheSyb wrote: 01 Jun 2023, 22:20

Inter Milan staat op dit moment in de CL finale met Edin Dzeko als basisspeler. Die versloegen in de halve finale AC Milan met Giroud in de basis. Een speler als Luuk kan met gemak in de Eredivisie meer dan 20 goals maken (denk nog wel 25+). Luuk kan makkelijk nog gewoon een rol spelen als basisspeler volgend jaar,
Dzeko is een natuurtalent hahaahah gaan we dat nu vergelijken met de jong?

Pff, je vraagt zelf om het profiel spits zoals Luuk de Jong in de topcompetities, zegt niks over dat die speler van hetzelfde niveau moet zijn (anders kan je ook beter vergelijkbare competities pakken), vervolgens komt TheSyb met twee prima voorbeelden en dan mag het weer niet vergeleken worden omdat Dzeko beter is. Handig discussiëren met jou. :grin:
DC_PSV
Vedette

GiveCup2day wrote: 01 Jun 2023, 23:13 :shake:

Huh?! Heeft hij nog nooit wat gewonnen? Dat is toch redelijk onderbelicht gebleven hier op dit forum. Had ik dat maar eerder geweten.
Bosz heeft niks gewonnen en niks bereikt als trainer. Dat had je moeten weten...
#simplythebest
deenigeechte
Ballenjongen

Maar morgen presentatie dan? als we onze bron mogen geloven tenminste. wat denken we mannen
Maikel
Site Admin

Als hij nou ook nog een clausule in zijn contract krijgt straks wordt het helemaal feest
ruuddevil
Legende

Ontbijtkoek wrote: 01 Jun 2023, 22:00
Wilysimba wrote: 01 Jun 2023, 21:59 Image

Eens kijken of we hem hier gaan vinden.
Heb je je verrekijker meegenomen?
Zou leuk materiaal kunnen opleveren als dit het hotel is waar je achter een glazen wand zit te schijten.
Revolinho
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 01 Jun 2023, 23:02
hondjevandebakker wrote: 01 Jun 2023, 23:00 Ik ben benieuwd, zou dus betekenen dat hij vandaag voor het shoppen eerst ff een akkoord heeft gesloten
Alvast rondkijken waar hij de komende 2 jaar gaat eten en shoppen.
Zal vast niet op 1 plek zijn. Bovendien geef je hem nu best veel, met je 2 jaar. Bij hem verwacht je eerder dat hij voortijdig weer vertrekt.

In voetbal heb ik geleerd dat hetgeen dat je verwacht juist niet gebeurt. Mocht Bosz het worden, dan zie ik niks wat mij vertrouwen zou moeten geven obv het verleden. Ik zag een reactie van @Heruone op mijn post, maar we praten langs elkaar heen. Ik heb het al gezegd; wie het ook word, ik zal diegene steunen. Maar ik heb wel sterke bedenkingen bij de totstandkoming van de keuze voor Bosz. Ik zou het enkel een beetje begrijpen als er vanuit de club ook een sterke assistent naast komt, iemand met een andere insteek. Of een talent a la Maduro (schijnt, ik kan hem niet beoordelen want ik volg zijn carrière niet).

Het is nu wel juni, over 2 maanden en 3 dagen staat de JC-schaal op de agenda. Het moet nu gaan gebeuren.
De Realist
Internationale topspeler

Maikel wrote: 01 Jun 2023, 23:24

Als hij nou ook nog een clausule in zijn contract krijgt straks wordt het helemaal feest
En een deadline!! Geen idee waarvoor maar die moet er ook in
Wilysimba
Lid van verdienste

Op weg naar nr 25 wrote: 01 Jun 2023, 23:15

Ik voeg daar de vraag “welk biertje heeft @Wilysimba gedronken” aan toe
Affligem Blond. Kantoorlicht in het stadion was uit.
DadOfFour
Internationale topspeler

deenigeechte wrote: 01 Jun 2023, 23:23 Maar morgen presentatie dan? als we onze bron mogen geloven tenminste. wat denken we mannen
Ik denk om 11.00
La vida és massa curta per no fer broma
Post Reply