Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Edit: Rik post het tegelijk. Vandaag wordt dus de trainer gepresenteerd én Simons gaat blijven. Heel de wereldtop afgetroefd.
-
- Jeugdinternational
Dan kan hij toch beter een jaar bij ons blijven? Ik hoop dat dit pure stemmingmakerij is.
-
- Meervoudig international
Rik en Marco met hetzelfde bericht. Dat kan 2 dingen betekenen. Of de interesse is erg serieus en Simons kan zo maar eens weg zijn. Optie 2 is dat ze de supporters tevreden willen stellen door te melden dat er interesse is, maar ondanks dat het bod wordt afgewezen en Simons uiteindelijk zijn contract verlengt.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ook Elfrink
https://www.ed.nl/PSV/premier-league-cl ... haring_web
Gewoon beginnen met 100 miljoen. Kijken waar Arsenal mee gaat komen.
https://www.ed.nl/PSV/premier-league-cl ... haring_web
Gewoon beginnen met 100 miljoen. Kijken waar Arsenal mee gaat komen.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Aan andere clubs kan PSV de transfersom vragen die de Eindhovense club wil. Een overgang zal ook voor Premier League-clubs peperduur zijn. Simons is volgens PSV na een topseizoen een mega-bedrag waard en de sportieve leiding van de club zal normaal gesproken nooit akkoord gaat met een bedrag dat geen recordtransfer zou opleveren. Vorig seizoen ging Cody Gakpo voor 50 miljoen euro naar Liverpool en dat is het hoogste bedrag dat PSV ooit voor een speler heeft gekregen.
-
Als we hem voor minder dan antony laten gaan kunnen we net zogoed de club gelijk opheffenStandbeeld wrote: ↑02 Jun 2023, 13:20Aan andere clubs kan PSV de transfersom vragen die de Eindhovense club wil. Een overgang zal ook voor Premier League-clubs peperduur zijn. Simons is volgens PSV na een topseizoen een mega-bedrag waard en de sportieve leiding van de club zal normaal gesproken nooit akkoord gaat met een bedrag dat geen recordtransfer zou opleveren. Vorig seizoen ging Cody Gakpo voor 50 miljoen euro naar Liverpool en dat is het hoogste bedrag dat PSV ooit voor een speler heeft gekregen.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Dit stukje komt steeds maar weer terug. PSV wilt de clausule eruit halen....dat is inmiddels wel bekend.
-
Zolang die PSG clausule er is staat PSV niet heel sterk in mijn ogen, ondanks dat andere clubs interesse hebben. Zaakwaarnemers kunnen die clausule alsnog gebruiken op wat voor manier dan ook, maar bijvoorbeeld door te stellen dat ze hem verkopen aan PSG de clausule en dan direct doorverkopen. Of ik niet hiermee een enorme doemdenker zijn, maar vertrouw het voor geen meter allemaal.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- El Sordo
- Vedette
Xavi zou er goed aan doen nog een jaar hier te blijven; CL veiligstellen (en spelen) en met weer flink wat minuten in de benen en schaal in de handen richting het EK. Op dit moment komt hij bij die clubs, denk ik, nog niet binnen als basisspeler en ik de mogelijkheid daartoe vele malen groter na de zomer van ' 24.
-
Mr.Unibet wrote: ↑02 Jun 2023, 13:25 Zolang die PSG clausule er is staat PSV niet heel sterk in mijn ogen, ondanks dat andere clubs interesse hebben. Zaakwaarnemers kunnen die clausule alsnog gebruiken op wat voor manier dan ook, maar bijvoorbeeld door te stellen dat ze hem verkopen aan PSG de clausule en dan direct doorverkopen. Of ik niet hiermee een enorme doemdenker zijn, maar vertrouw het voor geen meter allemaal.
In de clausule zal staan dat PSG hem niet meteen mag doorverkopen/verhuren. Geen idee hoe dit juridisch geregeld is, maar dat zal dus niet mogelijk kunnen zijn
-
- Jeugdinternational
Ik vind het ook een beetje eng allemaal. Heb liever dat ze die clausule eruit halen en hij nog een jaar hier blijft schitteren.Mr.Unibet wrote: ↑02 Jun 2023, 13:25 Zolang die PSG clausule er is staat PSV niet heel sterk in mijn ogen, ondanks dat andere clubs interesse hebben. Zaakwaarnemers kunnen die clausule alsnog gebruiken op wat voor manier dan ook, maar bijvoorbeeld door te stellen dat ze hem verkopen aan PSG de clausule en dan direct doorverkopen. Of ik niet hiermee een enorme doemdenker zijn, maar vertrouw het voor geen meter allemaal.
-
- Legende
Alsof PSG direct weer van Xavi af zou willen. Die kunnen, als Xavi ook zou willen, een van de grootste talenten van de wereld voor een spotprijs oppikken. Dan interesseert het hun echt geen reet dat ze er wellicht het viervoudige voor terug kunnen krijgen, dat zijn peanuts voor Qatar.