Mood van mij over mijn bron om 17:01
Nieuwe trainer PSV
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Trollen, (Bosz)kabouters..ze vinden hun weg hiernaartoe.Paulus1913 wrote: ↑02 Jun 2023, 15:50 Echt die kuttrollen op twitter komen die hier nou ook al op her forum joh.
- Juancho
- Mister PSV
en nog erger, lieden die hier beter zouden moeten weten die die trollen aandacht geven door dat zielige Twitter naar hier te halen. Gewoon kappen met die shit!!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Er hoeft zich van mij niemand terug te trekken van het forum, maar misschien wel goed om wat kritischer te zijn over mogelijke betrouwbare bronnen.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
- Vedette
Cocu werd kampioen met Isimat en Schwaab. Die kan hier ook wel iets van maken.
- Fox92
- Talent
Rik zegt maar wat, het is vrij logisch dat PSV binnen paar dagen een knoop doorhakt, dat is namelijk gewoon noodzakelijk.
Uit zijn artikel blijkt verder dat hij ook geen idee heeft wie het wordt.
-
- Vedette
Peter Bosz was donderdagavond in Eindhoven en het ging natuurlijk helemaal los op sociale media. Zo gaat dat anno 2023. Zou de ervaren coach al getekend hebben bij PSV? Het is onmogelijk dat de club niet aan hem heeft gedacht, maar over officiële gesprekken wil niemand iets kwijt.
Dit zegt Rik. Eigenlijk weet hij dus niets...
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Dit stuk van Elfrink kon echt veel korter:Tjompie wrote: ↑02 Jun 2023, 15:47 https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-de-keuze ... haring_web
Peter Bosz was donderdagavond in Eindhoven en het ging natuurlijk helemaal los op sociale media. Zo gaat dat anno 2023. Zou de ervaren coach al getekend hebben bij PSV? Het is onmogelijk dat de club niet aan hem heeft gedacht, maar over officiële gesprekken wil niemand iets kwijt.
Bosz is op dit moment vrij, maar zal meer keuzes hebben dan PSV alleen. Hij geldt als een van de grotere namen in het Nederlandse trainerskorps en is een coach die een duidelijk handschrift mee kan geven aan een elftal. Of zijn sportieve pennenstreken voor de Eindhovense club ideaal zijn? Er zal heel wat moeten veranderen in de selectie, zo lijkt het. Een gang naar Bosz zou vooral voor de defensie van PSV grote gevolgen moeten hebben, waarbij PSV de lat hoger zal moeten leggen als het gaat om betrouwbaarheid, snelheid en met ruimte in de rug kunnen verdedigen.
Wie gaat de nieuwe PSV trainer worden?
Rik: Ik heb eigenlijk geen idee.
- PCGC
- Vedette
Nee, in het stuk staat niets nieuws. Alleen een aantal namen en waarom zij een idee kunnen zijn als nieuwe trainer.
Over Marsch zegt Rik dat het lastig wordt vanwege het salaris, maar die verdiende bij Leeds 3,5 miljoen euro terwijl Bosz bij Lyon en Leverkusen op 3 miljoen zat en dat dan ineens geen issue is
#FreeGeneratie4
-
- Bankzitter
Als je die namen zo ziet dan moet het toch sneller kunnen?
Ramzi, Rutten en Cocu lijken mij best snel in te regelen.
Bij Bosz zou het wat langer kunnen duren vanwege de voorwaarden.
Als het Pascal Jansen zou worden lijkt mij dat het uitlekt omdat je met AZ een partij hebt waarmee je moet gaan onderhandelen.
Als het van der Gaag wordt dan wordt het pas volgende week omdat ze dit weekend de FA cup spelen.
Jesse Marsch verdient normaal gesproken meer dan PSV kan bieden.
Ik vraag me af of PSV er zelf wel überhaupt uit is?
Ramzi, Rutten en Cocu lijken mij best snel in te regelen.
Bij Bosz zou het wat langer kunnen duren vanwege de voorwaarden.
Als het Pascal Jansen zou worden lijkt mij dat het uitlekt omdat je met AZ een partij hebt waarmee je moet gaan onderhandelen.
Als het van der Gaag wordt dan wordt het pas volgende week omdat ze dit weekend de FA cup spelen.
Jesse Marsch verdient normaal gesproken meer dan PSV kan bieden.
Ik vraag me af of PSV er zelf wel überhaupt uit is?
-
- Lid scoutingsteam
Die hele soap omtrent onze nieuwe trainer, de schoenen van Bosz en de oorlellen van Marsch: het zal allemaal wel. Ik wil inmiddels alleen nog weten onder welk account Elfrink hier actief is.
De tijd van verstoppen is voorbij, Rik. We hebben je door!
De tijd van verstoppen is voorbij, Rik. We hebben je door!
- ComeOnPSV
- Vedette
Dit stuk van Rik is gewoon voor landelijke media.
We hebben er als supporters gewoon niet veel aan.
Dat is niet erg, maar het voelt wel teleurstellend.
Denk dat ik het zo goed omschrijf.
Vanuit supporterschap denk ik wat een schoolkrantartikel.
Vanuit landelijk gezien begrijp ik dat hij het even opsomt wie de kandidaten kunnen zijn.
We hebben er als supporters gewoon niet veel aan.
Dat is niet erg, maar het voelt wel teleurstellend.
Denk dat ik het zo goed omschrijf.
Vanuit supporterschap denk ik wat een schoolkrantartikel.
Vanuit landelijk gezien begrijp ik dat hij het even opsomt wie de kandidaten kunnen zijn.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit precies. Die man heeft hier echt wel een account. Ik verdenk Rikkert1234
- Joenepsv
- Legende
Misschien moeten we niet zo hijgerig achter elk "nieuwtje" aanlopen zoals van idioten als skaffanogwat. Bij PSV lekt nauwelijks iets uit en we hebben een AD die lachend zegt dat iemand (Luuk) onhaalbaar is en 3 uur later is hij binnen. Die trainer komt wel. Binnen een week.