Nieuwe trainer PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Heel eerlijk.... leuk dat er veel mensen zijn die hier plezier uit hebben gehaald vandaag. Dat plezier neem je ze niet meer af namelijk. Maar we moeten nog heel veel dagen en dit is ook niet de beste reclame voor een serieus forum. Wellicht kunnen we iets bedenken waardoor de teleurstelling bij sommige ook een beetje bespaard blijft .
- Ardbeg
- Mister PSV
Welk serieus forum bedoel je nou?11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 17:15 Heel eerlijk.... leuk dat er veel mensen zijn die hier plezier uit hebben gehaald vandaag. Dat plezier neem je ze niet meer af namelijk. Maar we moeten nog heel veel dagen en dit is ook niet de beste reclame voor een serieus forum. Wellicht kunnen we iets bedenken waardoor de teleurstelling bij sommige ook een beetje bespaard blijft .
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Het leuke is toch juist dat we ieder gerucht, oorlel, kniefschijf etc serieus nemen in de hoop een scoop te hebben11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 17:15 Heel eerlijk.... leuk dat er veel mensen zijn die hier plezier uit hebben gehaald vandaag. Dat plezier neem je ze niet meer af namelijk. Maar we moeten nog heel veel dagen en dit is ook niet de beste reclame voor een serieus forum. Wellicht kunnen we iets bedenken waardoor de teleurstelling bij sommige ook een beetje bespaard blijft .
- 11 Tinus
- Legende
Ok buiten de transferperiode om is het een serieus forum zonder zogenaamde insiders.Ardbeg wrote: ↑02 Jun 2023, 17:16Welk serieus forum bedoel je nou?11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 17:15 Heel eerlijk.... leuk dat er veel mensen zijn die hier plezier uit hebben gehaald vandaag. Dat plezier neem je ze niet meer af namelijk. Maar we moeten nog heel veel dagen en dit is ook niet de beste reclame voor een serieus forum. Wellicht kunnen we iets bedenken waardoor de teleurstelling bij sommige ook een beetje bespaard blijft .
-
- Legende
En dan te bedenken dat ik me door jullie heb laten afremmen he. Ik rook die bullshit van kilometers afstand, maar boehoe "Nonkel Josef is te sceptisch"
Te sceptisch je moeder
Te sceptisch je moeder
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Fool me once, shame on you,Josef Dettelbacher wrote: ↑02 Jun 2023, 17:19 En dan te bedenken dat ik me door jullie heb laten afremmen he. Ik rook die bullshit van kilometers afstand, maar boehoe "Nonkel Josef is te sceptisch"
Te sceptisch je moeder
Fool me twice, shame on me..
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
RV1913 wrote: ↑02 Jun 2023, 17:18Het leuke is toch juist dat we ieder gerucht, oorlel, kniefschijf etc serieus nemen in de hoop een scoop te hebben11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 17:15 Heel eerlijk.... leuk dat er veel mensen zijn die hier plezier uit hebben gehaald vandaag. Dat plezier neem je ze niet meer af namelijk. Maar we moeten nog heel veel dagen en dit is ook niet de beste reclame voor een serieus forum. Wellicht kunnen we iets bedenken waardoor de teleurstelling bij sommige ook een beetje bespaard blijft .
Ik vind het pas leuk als er iets van klopt. Een oor die met een speler matcht. De schoenen van Bosz, een man in een auto die Götze blijkt, vliegtuigen die Sangaré en Vinicius kwamen brengen, de hele Pereiro-deal. Dan heb ik pas lol. Voorpret/spanning die niet beloond wordt is slechts een uitgestelde en onnodige teleurstelling. Ik hoop oprecht dat mensen deze onzin nu niet kopiëren. Dit is een beetje een vuurpijl die wel omhoog schiet maar niet ontploft. Jammer, dit tempert enkel de verwachtingen bij volgende hypes.
- VeresRivne
- Vedette
Mwoah, als ik eerlijk ben vind ik die lancering van dat forumTelegram kanaal geen toeval. Dat is de plek waar je tegenwoordig makkelijk een anoniem een huurmoordenaar boekt. ShovingNE2 neemt natuurlijk geen halve maatregelen deze transferperiode.Josef Dettelbacher wrote: ↑02 Jun 2023, 17:19 En dan te bedenken dat ik me door jullie heb laten afremmen he. Ik rook die bullshit van kilometers afstand, maar boehoe "Nonkel Josef is te sceptisch"
Te sceptisch je moeder
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Maikel
- Site Admin
Ik vind dit oprecht een goede.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑02 Jun 2023, 16:31Als er om 17:00 geen presentatie is, mag er dan een achter de naam van @ZwarteCapuchon1913 ?Standbeeld wrote: ↑02 Jun 2023, 16:12
Dit lijkt mij een gepaste straf als er om 17u niks gebeurt. Ban hoeft niet van mij, maar dat is aan de mods.
@Algemene moderators
Wanneer we nieuwe leden krijgen die de insider willen spelen maar onzin blijken te verkondigen dan een clowns icoontje erbij. Weten we dat we diegene niet serieus moeten nemen.
Gaat diegene ermee door, dan is het doei.
deninho32 zou dit kunnen?
Kleine toevoeging: Zwarte Capuchon heeft ook correcte dingen gezegd. Kan een keer gebeuren dat het niet zo is.
Dit is niet direct aan hem gericht
- Balinho
Over scoops & insiders: Het leeuwendeel hier gedraagt zich ook als een zware verslaafde met iemand voor de neus die beweert een nieuw ongeëvenaard spulleke in de handel te hebben. Het kaboutertje begint te dansen, de pavlov is getriggerd, en vervolgens het goedje gulzig verorbert. Wanneer daarna blijkt dat je belazerd bent, de dealer de schuld geven ipv te onderkennen dat de verslaving het ware probleem is.
Dealers genoeg, morgen en overmorgen ook nog, no worries. Ik ben- en blijf blij met mensen die iets delen, ongeacht wie of wat. Zorgt voor reuring & spanning, en dat willen we uiteindelijk (bijna) allemaal.
On: gevoelsmatig voor mij echt helemaal geen match, PSV en Bosz. Kan niet precies uitleggen waarom, laten we het maar intuïtie noemen. Puzzelstukje past gewoon niet.
Heb ook geen naam die voor mij absoluut wél favoriet is overigens. Maar Bosz en PSV, intuïtief voor mij een "nee".
Dealers genoeg, morgen en overmorgen ook nog, no worries. Ik ben- en blijf blij met mensen die iets delen, ongeacht wie of wat. Zorgt voor reuring & spanning, en dat willen we uiteindelijk (bijna) allemaal.
On: gevoelsmatig voor mij echt helemaal geen match, PSV en Bosz. Kan niet precies uitleggen waarom, laten we het maar intuïtie noemen. Puzzelstukje past gewoon niet.
Heb ook geen naam die voor mij absoluut wél favoriet is overigens. Maar Bosz en PSV, intuïtief voor mij een "nee".
-
- Lid van verdienste
Eens. Die mensen horen dingen en delen dat. Ene keer goed, andere keer niet. Heb er niet zo'n problemen mee. Op voorwaarde dat ze wel al eens iets goed gehad hebben. Anders is het inderdaad niet meer dan trollen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ik heb gisteren ook ergens betoogd dat het intuïtief voor mij niet OK is, PSV en Peter Bosz, maar dat het desondanks of juist daarom wel kan gaan werken. Hiermee bedoel ik eigenlijk dat mijn intuïtie bij eerdere trainers zeer positief was maar de resultaten waren dat dan vaak niet.Balinho wrote: ↑02 Jun 2023, 17:42 Over scoops & insiders: Het leeuwendeel hier gedraagt zich ook als een zware verslaafde met iemand voor de neus die beweert een nieuw ongeëvenaard spulleke in de handel te hebben. Het kaboutertje begint te dansen, de pavlov is getriggerd, en vervolgens het goedje gulzig verorbert. Wanneer daarna blijkt dat je belazerd bent, de dealer de schuld geven ipv te onderkennen dat de verslaving het ware probleem is.
- Hatseflats
- Vedette
- Balinho
Geldt hier ook hoor. Mijn gevoel bij Schmidt was super positief, en hetzelfde geldt voor van Bommel en (zelfs) van Nistelrooij. Maar dat positivisme was vooral gestoeld op mijn beeld van hen als mens, en in dat verlengde als match met PSV. En mijn mensenkennis blijft feilbaar uiteraard. Wanneer je voor mijn gevoel een liefdesbaby van Bosz en Ron Jans zou kunnen maken, met de tactische bagage van Bosz en het karakter van Jans, zou je dicht bij een (op papier) ideale match zitten vermoed ik.Skuddem wrote: ↑02 Jun 2023, 17:51Ik heb gisteren ook ergens betoogd dat het intuïtief voor mij niet OK is, PSV en Peter Bosz, maar dat het desondanks of juist daarom wel kan gaan werken. Hiermee bedoel ik eigenlijk dat mijn intuïtie bij eerdere trainers zeer positief was maar de resultaten waren dat dan vaak niet.Balinho wrote: ↑02 Jun 2023, 17:42 Over scoops & insiders: Het leeuwendeel hier gedraagt zich ook als een zware verslaafde met iemand voor de neus die beweert een nieuw ongeëvenaard spulleke in de handel te hebben. Het kaboutertje begint te dansen, de pavlov is getriggerd, en vervolgens het goedje gulzig verorbert. Wanneer daarna blijkt dat je belazerd bent, de dealer de schuld geven ipv te onderkennen dat de verslaving het ware probleem is.
Vind het nog steeds jammer dat Roger niet wilde blijven, en dat heeft niets te maken met zijn huidige prestaties met Benfica.
Bovenal hoop ik dat PSV vooral probeert in te zetten op iemand die een club-breedgedragen visie kan en wil implementeren, zodat er in ieder geval een herkenbare lijn komt in waar we heen willen. Ook wanneer dat met pieken en dalen gepaard gaat. Helaas is de waan van de dag zo belangrijk op dit moment, dat PSV zich geen aanlooproute op weg naar die lange termijn kan veroorloven zonder direct te presteren.
Wat dat betreft hebben van Nistelrooij c.s. een prima resultaat geboekt, ondanks dat er ogenschijnlijk weinig overgebleven is om op te bouwen of op terug te (kunnen) vallen.
Bekerwinnaar, supercup winnaar, kwalificatie CL behaald terwijl ondertussen de financiële huishouding er op vooruit is gegaan. Dat laatste is niet te danken aan Ruud & co, maar blijft net zo goed toch een feit.
- GillesdelaCroquette
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Tekenen maar. Kunnen we meteen Engelaar aantrekken als eerste aanwinst.
-
- Meervoudig international