Max is pas één week geleden definitief verkocht.
Nieuwe trainer PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Bankzitter
het contract kan ook al zo goed als helemaal rond zijn maar dat de laatste dingen nog geregeld moeten worden bv assistent en mybe hendri kreuze los weken bij heracles
- ShovingNE2
- Site Admin
Hendri heeft gezegd dat hij uitsluitend nog met Bosz mee gaat als hij ooit een nationaal team gaat doen. Dat wil hij nog meemaken. Maar anders niet. Dus wordt gewoon Maas.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Smell Rock
- Verbannen
Meen jij dat ? Ik vind het een draak van een vent, rem er niet voor zal ik het zo zeggen.
Full speed or nothing
-
- Bankzitter
benieuwd als ie met hem mee kan of ie dan ook twijfelt. maar we wachten het afShovingNE2 wrote: ↑03 Jun 2023, 14:35 Hendri heeft gezegd dat hij uitsluitend nog met Bosz mee gaat als hij ooit een nationaal team gaat doen. Dat wil hij nog meemaken. Maar anders niet. Dus wordt gewoon Maas.
-
- Meervoudig international
Wie zegt dat dat niet al gebeurd is? Dat contract tekenen doen ze gewoon bij Marcel op kantoor.
En voor de pers maken ze er later nog een soort poppenkast van. Dat gebeurt sowieso nooit in het weekend.
-
- Internationale topspeler
Een huis bezichtigen is leuk en aardig, maar ik neem de geruchten pas serieus als iemand hem zich bij de tandarts in Woensel heeft zien inschrijven.
Ik heb het gevoel dat we morgenavond meer gaan horen, als een soort voorzetje op een presentatie op maandag/dinsdag. Ben nou wel klaar met de geruchten, laat die nieuwe trainer maar snel komen. En de roddels zijn zó sterk, dat ik bijna geen rekening met een andere trainer houd dan Bosz. Verre van de keus die ik gemaakt zou hebben, maar blijkbaar gaat men allemaal niet over 1 nacht ijs. We kunnen er toch niks aan veranderen, alleen maar toekijken. Misschien kan hij met de hulp van ons supporters eindelijk eens het grote succes gaan pakken.
Ik heb het gevoel dat we morgenavond meer gaan horen, als een soort voorzetje op een presentatie op maandag/dinsdag. Ben nou wel klaar met de geruchten, laat die nieuwe trainer maar snel komen. En de roddels zijn zó sterk, dat ik bijna geen rekening met een andere trainer houd dan Bosz. Verre van de keus die ik gemaakt zou hebben, maar blijkbaar gaat men allemaal niet over 1 nacht ijs. We kunnen er toch niks aan veranderen, alleen maar toekijken. Misschien kan hij met de hulp van ons supporters eindelijk eens het grote succes gaan pakken.
-
- Meervoudig international
Voor zover ik kan lezen heeft niemand beweert dat er wwl of geen of wel contract is getekend.
Ik zeg alleen dat ik niet op zoek zou gaan naar een huis zonder dat er een contract zou zijn getekend.
-
- Moderator
Dat hoeft niet waar te zijn. Je kan ook weten dat dat tekenmoment eraan komt en alvast aan het kijken zijn naar een huis.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
100%
Ik denk ook morgen 22u Rik/Marco en maandag persmoment. Eigenlijk kan PSV ook niet echt langer wachten vind ik en ze hebben praktisch 2 weken gehad. Lijkt me genoeg voor een shortlist, eerste gesprekken en aftikken.....bij een trainer die vrij is. Als het een trainer is die treuzelt en twijfelt of als de trainer nog vast ligt kan het goed nog 2 weken duren. Die tijd hebben we niet dus ik ga 100% voor een trainer die vrij is.
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Max woonde weldegelijk in Meerhoven in een wijk vol met expats van ASML. Guti woont daar ook, en mijn collega. Vandaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
PSV heeft denk ik ongeveer 35 huizen. Beheerd door een makelaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is echt niet uitgesloten haha. Ik ga me niet populair maken maar heel onlogisch is het niet omdat...
1) Spelers liepen met hem weg.
2) Fred voelde zich hoofdtrainer, zelfs zo erg dat ie wilde stoppen.
3) Brands en Fred hebben een bepaalde band door de jaren heen opgebouwd. Het is niet dat Ruud met Fred op de proppen kwam.
4) Stel dat Ruud het verschil was tussen 1e en 2e worden... ipv andersom wat we altijd gedacht hebben.
5) Fred stelt ineens Teze als CV op, voor het eerst sinds de aanstelling van Ruud. Wellicht waren er meerdere posities waarin Ruud en Fred het oneens waren en het spel ten goede komt.
6) Only if.. de selectie heeft gezegd dat ze met Rutten door willen als hoofdcoach. Dan heeft hij goede pers mee. Het is ook opvallend dat Rutten ook totaal niet solidair is.
Hij heeft ervaring genoeg, we kunnen door op dezelfde lijn als vorig jaar (waar directie wellicht niet ontevreden over was). We horen geen concrete geruchten van anderen en Fred zou zelf ook een periode van bedenktijd aangevraagd hebben.
Maarja, ik zou het zelf heel onverstandig vinden. Je hebt nu de kans in de schoot geworpen gekregen om te resetten en ik denk dat een reset nodig is. Niet enkel bij spelers maar gewoon verfrissing in elke gelederen van de club. Maar als ze het toch doen dan is het ook niet kansloos dat het geen succes kan opleveren als er een paar goede aankopen worden gedaan.