Nieuwe trainer PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan gaat de SCC alsnog door de shredder.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hou op man, al die geruchten, Bosz in Eindhoven en dan komt PSV na 2 weken aankloten uit bij de man die er al rond liep?????? hahahaa11 Tinus wrote: ↑03 Jun 2023, 17:48Dit is echt niet uitgesloten haha. Ik ga me niet populair maken maar heel onlogisch is het niet omdat...
1) Spelers liepen met hem weg.
2) Fred voelde zich hoofdtrainer, zelfs zo erg dat ie wilde stoppen.
3) Brands en Fred hebben een bepaalde band door de jaren heen opgebouwd. Het is niet dat Ruud met Fred op de proppen kwam.
4) Stel dat Ruud het verschil was tussen 1e en 2e worden... ipv andersom wat we altijd gedacht hebben.
5) Fred stelt ineens Teze als CV op, voor het eerst sinds de aanstelling van Ruud. Wellicht waren er meerdere posities waarin Ruud en Fred het oneens waren en het spel ten goede komt.
6) Only if.. de selectie heeft gezegd dat ze met Rutten door willen als hoofdcoach. Dan heeft hij goede pers mee. Het is ook opvallend dat Rutten ook totaal niet solidair is.
Hij heeft ervaring genoeg, we kunnen door op dezelfde lijn als vorig jaar (waar directie wellicht niet ontevreden over was). We horen geen concrete geruchten van anderen en Fred zou zelf ook een periode van bedenktijd aangevraagd hebben.
Maarja, ik zou het zelf heel onverstandig vinden. Je hebt nu de kans in de schoot geworpen gekregen om te resetten en ik denk dat een reset nodig is. Niet enkel bij spelers maar gewoon verfrissing in elke gelederen van de club. Maar als ze het toch doen dan is het ook niet kansloos dat het geen succes kan opleveren als er een paar goede aankopen worden gedaan.
-
- Internationale topspeler
Je vergeet één belangrijk punt: Fred had het erover dat het weleens heel verrassend zou zijn wie de nieuwe trainer wordt.11 Tinus wrote: ↑03 Jun 2023, 17:48Dit is echt niet uitgesloten haha. Ik ga me niet populair maken maar heel onlogisch is het niet omdat...
3) Brands en Fred hebben een bepaalde band door de jaren heen opgebouwd. Het is niet dat Ruud met Fred op de proppen kwam.
4) Stel dat Ruud het verschil was tussen 1e en 2e worden... ipv andersom wat we altijd gedacht hebben.
5) Fred stelt ineens Teze als CV op, voor het eerst sinds de aanstelling van Ruud. Wellicht waren er meerdere posities waarin Ruud en Fred het oneens waren en het spel ten goede komt.
6) Only if.. de selectie heeft gezegd dat ze met Rutten door willen als hoofdcoach. Dan heeft hij goede pers mee. Het is ook opvallend dat Rutten ook totaal niet solidair is.
Hij heeft ervaring genoeg, we kunnen door op dezelfde lijn als vorig jaar (waar directie wellicht niet ontevreden over was). We horen geen concrete geruchten van anderen en Fred zou zelf ook een periode van bedenktijd aangevraagd hebben.
Maarja, ik zou het zelf heel onverstandig vinden. Je hebt nu de kans in de schoot geworpen gekregen om te resetten en ik denk dat een reset nodig is. Niet enkel bij spelers maar gewoon verfrissing in elke gelederen van de club. Maar als ze het toch doen dan is het ook niet kansloos dat het geen succes kan opleveren als er een paar goede aankopen worden gedaan.
En als Fred dat wordt dan is dat wat mij betreft de verrassing van de eeuw
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Dat is bij Ardbeg niet zo moeilijk Even AddoCultheld, FritskePhilips en billyboy oproepen heheShovingNE2 wrote: ↑03 Jun 2023, 17:45Bij 10 middelvingers krijg je geel. Bij 20 rood. Nieuwe regel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
-
- Meervoudig international
Dit is zinvol geweldJosef Dettelbacher wrote: ↑03 Jun 2023, 18:06Ik ben tegen zinloos geweld, maar heeft Dylano vanavond nog wat te doen?
- ShovingNE2
- Site Admin
Als rozijnen liggen te wellen
Als het recept krenten vermeld
Hebben die rozijnen
Dan zinloos geweld?
Als het recept krenten vermeld
Hebben die rozijnen
Dan zinloos geweld?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Nice. Ik zal je berichten even af gaan dan.ShovingNE2 wrote: ↑03 Jun 2023, 17:45Bij 10 middelvingers krijg je geel. Bij 20 rood. Nieuwe regel.
- Ardbeg
- Mister PSV
Josef Dettelbacher wrote: ↑03 Jun 2023, 18:06Ik ben tegen zinloos geweld, maar heeft Dylano vanavond nog wat te doen?
Haha. Ik kijk er naar uit. Klein biggetje dat ie is.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Yikes.
Verdien je een dik salaris en zit je in Meerhoven.......
- VeresRivne
- Vedette
Godnondeju niks tegen Meerhoven he. Altijd als ik voor mijn vakantiebestemming onderweg ben is de airportbusdoorgang door Meerhoven een cruciale slagader. Met mijn vrienden is dat in de bus altijd een klein hoogtepuntje. Toen we dat de laatste keer dat nogal luidruchtig te berde brachten besloot zelfs de buschauffeur mee te doen "Dames en heren, het hoogtepunt van uw reis: dit is Meerhoven", een buitenlander hebben we toen maarwijsgemaakt dat Meerhoven voor More Heaven staat en dat het een van de meest hemelse plekken van Nederland is!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
Ik was de 10e!Heruone wrote: ↑03 Jun 2023, 17:55Dat is bij Ardbeg niet zo moeilijk Even @AddoCultheld, @FritskePhilips en @billyboy oproepen heheShovingNE2 wrote: ↑03 Jun 2023, 17:45
Bij 10 middelvingers krijg je geel. Bij 20 rood. Nieuwe regel.
Mods!
- VeresRivne
- Vedette
Algemeen bekend dat een een opheft, aangezien ik die al tijdig geplaatst had zijn het er geen 10.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Smell Rock
- Verbannen
"Hij heeft ervaring genoeg, we kunnen door op dezelfde lijn als vorig jaar"... nou, NEE bedankt11 Tinus wrote: ↑03 Jun 2023, 17:48Dit is echt niet uitgesloten haha. Ik ga me niet populair maken maar heel onlogisch is het niet omdat...
Full speed or nothing
-
- Lid scoutingsteam
Glasner is misschien ook een leuke optie. Coacht vandaag zijn laatste wedstrijd bij Frankfurt, waar hij het verder niet onaardig heeft gedaan met o.a. Europa League-winst. Bij Linz en Wolfsburg ook goed gedaan, en ooit bij Salzburg assistent geweest van Schmidt ook. Verder geen raar karakter en hij laat z'n ploegen eigenlijk altijd wel leuk, energiek spelen.
In de Bundesliga staan verder ook niet veel interessante vacatures open, op Borussia Mönchengladbach na wellicht.
In de Bundesliga staan verder ook niet veel interessante vacatures open, op Borussia Mönchengladbach na wellicht.
-
- Legende
Ik geloof Apeldoorn, maar weet het niet zeker. Toch wil je wel enigszins nabij wonen, want file, vermoeidheid, en gedoe met uitwedstrijden en de bus enzo.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Nationale topspeler
Woont in Apeldoorn geloof ik. Maar gaat vrijwel altijd in de buurt van zijn club wonen. In zijn tijd bij Ajax woonde hij in Vinkeveen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Die trainers maken ook echt lange dagen. Die zijn niet enkel bezig met training geven, maar moeten ook heel veel documenteren, analyseren, etc. Komt dan het weekend nog bij met wedstrijden. Heb het Roger weleens horen zeggen. Kan me goed voorstellen dat je als trainer het liefst dichtbij woont.
-
Dus jij bent één van die gasten die niet de airport shuttle vanaf het station of vliegveld neemt (400) maar in plaats daarvan de bus die via Meerhoven gaat (401) zodat mensen in Meerhoven niet meer in de bus kunnen omdat hij al vol is met airportreizigers...VeresRivne wrote: ↑03 Jun 2023, 19:22Godnondeju niks tegen Meerhoven he. Altijd als ik voor mijn vakantiebestemming onderweg ben is de airportbusdoorgang door Meerhoven een cruciale slagader. Met mijn vrienden is dat in de bus altijd een klein hoogtepuntje. Toen we dat de laatste keer dat nogal luidruchtig te berde brachten besloot zelfs de buschauffeur mee te doen "Dames en heren, het hoogtepunt van uw reis: dit is Meerhoven", een buitenlander hebben we toen maarwijsgemaakt dat Meerhoven voor More Heaven staat en dat het een van de meest hemelse plekken van Nederland is!
-
- Legende
Don't hate the player, hate the game.loginnaam wrote: ↑03 Jun 2023, 21:35Dus jij bent één van die gasten die niet de airport shuttle vanaf het station of vliegveld neemt (400) maar in plaats daarvan de bus die via Meerhoven gaat (401) zodat mensen in Meerhoven niet meer in de bus kunnen omdat hij al vol is met airportreizigers...VeresRivne wrote: ↑03 Jun 2023, 19:22
Godnondeju niks tegen Meerhoven he. Altijd als ik voor mijn vakantiebestemming onderweg ben is de airportbusdoorgang door Meerhoven een cruciale slagader. Met mijn vrienden is dat in de bus altijd een klein hoogtepuntje. Toen we dat de laatste keer dat nogal luidruchtig te berde brachten besloot zelfs de buschauffeur mee te doen "Dames en heren, het hoogtepunt van uw reis: dit is Meerhoven", een buitenlander hebben we toen maarwijsgemaakt dat Meerhoven voor More Heaven staat en dat het een van de meest hemelse plekken van Nederland is!
Dat is vooral een probleem voor Eindhoven om op te lossen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Interesseert me ook niet echt want ik neem toch nooit de bus, maar las het laatst toevallig in het wojkblaadje. Overigens staan er best wel leuke optrekjes in Meerhoven, alleen rijdt de bus daar niet langsJosef Dettelbacher wrote: ↑03 Jun 2023, 21:41Don't hate the player, hate the game.
Dat is vooral een probleem voor Eindhoven om op te lossen.