Nieuwe trainer PSV
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
-
- Vedette
Zou de nieuwe trainer niet al bekend zijn maar PSV gewacht hebben tot die CL-finale geweest is en dus morgen de nieuwe trainer bekend wordt gemaakt?
- Heissenberrug
-
Om filmpjes in het stadion te kunnen maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Het duurt lang allemaal. Doorpakken en snel die selectie op peil krijgen, anders wordt het weer Eiropa League
- Smell Rock
- Verbannen
Ja, begint flauw te worden, hier 98x per dag kijken of er al nieuws is. Maar goed dat het straks F1 is, breekt de F5-dag een beetje
Full speed or nothing
- hondjevandebakker
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Meerdere ijzers in het vuur. Daar moet ik al niks van hebben. Het is graag of niet want dit geeft al wel aan dat ie bij de eerstvolgende mooiere kans pleite is. Plus er moeten snel beslissingen genomen worden met het oog op spelers en we gaan niet wachten tot Ajax hem een mooier aanbod doet.
Het is natuurlijk niet zo zwart wit, maar ik zou als PSV zijnde nu wel een Juanchootje doen en een deadline stellen.
Het is natuurlijk niet zo zwart wit, maar ik zou als PSV zijnde nu wel een Juanchootje doen en een deadline stellen.
Last edited by Grasmat on 04 Jun 2023, 09:39, edited 3 times in total.
- Joenepsv
- Legende
Lijkt me ook. Zal komende week wel rondkomen.
Ben zelf geen Bosz fan. Vind hem ietwat overschat en heeft niet de meest prettige uitstraling. Maar snap ergens wel dat onze leiding bij hem uitkomt. Ervaren Nederlandse trainer die direct beschikbaar is. Iemand die volgens mij ook oog heeft voor de opleiding wat toch een vrij belangrijke pilaar van onze club is. En wie weet is het een match made in heaven. We gaan het meemaken.
Ben zelf geen Bosz fan. Vind hem ietwat overschat en heeft niet de meest prettige uitstraling. Maar snap ergens wel dat onze leiding bij hem uitkomt. Ervaren Nederlandse trainer die direct beschikbaar is. Iemand die volgens mij ook oog heeft voor de opleiding wat toch een vrij belangrijke pilaar van onze club is. En wie weet is het een match made in heaven. We gaan het meemaken.
- hondjevandebakker
Alle goede beschikbare trainers hebben genoeg opties. Lijkt me juist wel goed dat we hoog mikken (al verschillen de meningen daarover).
- PCGC
- Vedette
Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Puur omdat ajax hem niet wil, praat ie maar met ons.
En bij ons klappen ze in de handjes.
Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.
Wat een farce.
Puur omdat ajax hem niet wil, praat ie maar met ons.
En bij ons klappen ze in de handjes.
Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.
Wat een farce.
#FreeGeneratie4
-
- Bankzitter
Redelijke logische en veilige keuze. Speelt aanvallend. Maakt jonge spelers beter. Oog voor eigen jeugd. Ervaren en welbespraakt. Nederlandstalig.
Laten we hopen dat er middelen zijn om hem de tools te geven succesvol te zijn. Bij Schmidt hebben we dat te weinig gekund of gedaan.
We moesten sowieso de achterhoede al vervangen dus dat komt goed uit.
Laten we hopen dat er middelen zijn om hem de tools te geven succesvol te zijn. Bij Schmidt hebben we dat te weinig gekund of gedaan.
We moesten sowieso de achterhoede al vervangen dus dat komt goed uit.