Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Lijstje leuke talenten om in de gaten te houden:

- Diego Moreira, 18 jarige linksbuiten uit de jeugd van Standaard Luik. In de zomer van 2020 naar Benfica vertrokken en zijn 3-jarig contract loopt nu af. Transfervrij op te pikken. Hij speelt als linksbuiten en speelt het grootste deel van zijn wedstrijden voor Benfica B, daarnaast al 12 duels gespeeld voor Portugal U19. Een echte dribbelaar die met vertrouwen en minuten een revelatie kan worden. Mag voor zowel Belgie als Portugal uitkomen. Wel enorm grote kans dat hij bij Chelsea gaat tekenen althans dat waren de laatste berichten ergens eind april.

https://www.youtube.com/watch?v=Suj8_zt1O70

- Kyriani Sabbe, 18 jarig talent van Club Brugge. Spelend als rechtsback, heeft zijn debuut voor het eerste gemaakt. Hij heeft nog een 1-jarig contract, perfect moment om deze speler te kopen anders zal die volgend seizoen transfervrij vertrekken. Maakt zijn minuten in het 2de elftal uitkomend op het tweede niveau. Voor enkele tonnen waarschijnlijk over te nemen van Brugge. Goedkope oplossing en versterking voor de RB positie in JPSV zodat Comenencia op CV/CVM kan spelen want vind hem op RB niet in zijn kracht spelen

- Cher Ndour, 18 jarig talent van Benfica. Transfervrij en heeft de keuze uit PSG, Man United, Juventus en nog genoeg andere clubs. Basisspeler bij Benfica B, is een centrale middenvelder met een krachtig fysiek. Is 1,90 en beschikt buiten het Italiaans paspoort ook over het Senegalees paspoort. Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze jongen direct minuten in PSV 1 zou kunnen maken. In eerste instantie als invaller voor Veerman maar eventueel ook in een ander systeem naast Veerman. Groot fan van deze speler. Speelt in mijn ogen als een jonge Paul Pogba, een box to box speler met veel loopvermogen en die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje bijdraagt.

https://www.youtube.com/watch?v=wptpF_YHlhs

- Tomasz Pienko, 19 jarig talent van Zaglebie Lubin. Loopt in de zomer van 2024 uit zijn contract. Zij zullen dus indien de speler niet wilt verlengen uit zijn op verkoop. Heeft op deze jonge leeftijd al 46 duels voor het 1ste elftal gespeeld. Speelt voornamelijk als nummer 10. Een van de grotere talenten van zijn generatie die nog in Polen spelen. Zou een optie kunnen zijn voor JPSV.

- Abdoulaye Kamara is een 18 jarig talent uit de jeugd van PSG. 2 jaar geleden de overstap gemaakt naar Dortmund en daar spelend in U19 als in het 2de elftal (3. liga). Loopt komend seizoen uit contract. Is een cvm die goed onder druk uit kan voetballen. Type Frenkie de Jong waarvan ik wel twijfel is hij beter als CVM of als CM? Wel een groot talent dat met de juiste begeleiding ver kan komen. Traint ook regelmatig mee bij Het eerste elftal van Dortmund.

https://www.youtube.com/watch?v=rzEiT9AqO6A
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Gerrit inruilen voor Pascal Struijk makkers
Standbeeld
Mister PSV

Gaat om Eiting. Werd hier nog even genoemd toen Stewart laatst op de tribune zat bij Volendam.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/twente- ... eld/419741
Rikkert1234
Vedette

Als we toch nog een Engelse verdediger willen halen zou ik eventueel Jacob Greaves ook wel interessant vinden:

Statistieken tegenover Ramalho en Brantwaith:

Image

Statistieken tegenover andere:

Image

Beelden:

Bron statistieken:

1: https://fbref.com/en/stathead/player_co ... =2022-2023

2: https://fbref.com/en/players/1f169636/Jacob-Greaves
CZ_Code
Nationale topspeler

Goeie speler, lastig te halen denk ik. Zal vast door zijn nationaliteit en leeftijd ook wel bij de meeste PL clubs op de radar staan en contract tm 2026.
danko-lazovic
Meervoudig international

https://www.transfermarkt.nl/oscar-cort ... ler/975689

Als ik de berichten mag geloven speelt hij een zeer sterk wk-20. Zag net zijn goal voorbijkomen en dat is een parel. Grootste uitgaande transfers van de club is 3,5 miljoen. Zal waarschijnlijk dus niet heel duur zijn.
DonyellMalen
Legende

Heb hem even hierheen verplaatst, omdat we wat off-topic gingen. Maar erg leuke suggestie:
Sensation wrote: 02 Jun 2023, 11:21
DonyellMalen wrote: 02 Jun 2023, 11:17 Dan zie ik liever Lukebakio als linksbenige rechtsbuiten komen.
@Smeets14 kwam gister met de suggestie voor Tetê. Linksbenige rechtsbuiten die onder Bosz bij Lyon speelde. Eigendom van Shakhtar (contract tot einde jaar) afgelopen halve seizoen verhuurd aan Leicester.
Contract loopt nog maar tot dec 2023. Nog steeds twijfel ik aan de haalbaarheid, maar zou een goede optie kunnen zijn indien Bosz komt (heeft hem onder z'n hoede gehad bij Lyon).

https://www.transfermarkt.nl/tete/profil/spieler/371256

Standbeeld
Mister PSV

Keek even snel wat de Leicester fans van hem vinden, maar daar zijn ze niet tevreden. Nu speelt hij daar natuurlijk wel in slecht team, maar ik vroeg mezelf dan ook af waarom Lyon hem liet gaan? Als hij het bij Lyon ook zo slecht deed dat ze het daar wel prima vonden dat Leicester de huurdeal overnam, dan zegt dat ook wel wat.

https://www.foxestalk.co.uk/topic/13103 ... /#comments
Standbeeld
Mister PSV

Wolfsburg concreet voor Cerny. Niet dat wij daar concrete interesse in hadden, maar de naam Cerny is hier de afgelopen week regelmatig gevallen.
Klapstoel
Basisspeler

PSV heeft interesse gehad in Mees Hilgers van Twente. Zou deze nog in beeld zijn? Hij speelt de laatste weken niet bij FC Twente zit op de bank
Standbeeld
Mister PSV

Klapstoel wrote: 03 Jun 2023, 14:17 PSV heeft interesse gehad in Mees Hilgers van Twente. Zou deze nog in beeld zijn? Hij speelt de laatste weken niet bij FC Twente zit op de bank
Verwacht het niet. Niet goed genoeg.
TomPSV
Legende

Klapstoel wrote: 03 Jun 2023, 14:17 PSV heeft interesse gehad in Mees Hilgers van Twente. Zou deze nog in beeld zijn? Hij speelt de laatste weken niet bij FC Twente zit op de bank
Liever niet
Klapstoel
Basisspeler

Ik zie hem wel in de rol als tweede rechter centrale verdediger. Of is Teze daar ook geschikt voor?
DonyellMalen
Legende

Dan kan je net zo goed Teze houden ja. Als CB dan.
Joenepsv
Legende

Teze is een klasse beter dan Hilgers. Vind die jongen niks bijzonders hebben.
Standbeeld
Mister PSV

Celta Vigo kan vandaag degraderen. Spelen tegen Barca. Zitten daar nog interessante realistische opties? Swedberg hadden we vorig jaar interesse in, leek het.
Joenepsv
Legende

Swedberg heeft het niet echt waar kunnen maken daar. Vond ik wel een hele leuke speler in Zweden. Strand Larsen zit daar ook maar die komt wel wat tekort.
Mikelvb
Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 04 Jun 2023, 08:06 Swedberg heeft het niet echt waar kunnen maken daar. Vond ik wel een hele leuke speler in Zweden. Strand Larsen zit daar ook maar die komt wel wat tekort.
Heeft niks gespeeld dus moeilijk te beoordelen. Als er een mogelijkheid door degradatie ontstaat zal het altijd het bekijken waard zijn neem ik aan.
Standbeeld
Mister PSV

Als wij een optie waren voor Swedberg dan is het achteraf mooi wonen een domme keuze geweest van hem om naar Celta te gaan. Had hier anders minimaal in Jong betaald voetbal kunnen spelen in plaats van heel het seizoen op het bankje plaatsnemen bij Celta.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 04 Jun 2023, 08:06 Swedberg heeft het niet echt waar kunnen maken daar. Vond ik wel een hele leuke speler in Zweden. Strand Larsen zit daar ook maar die komt wel wat tekort.
Is dat wel helemaal fair om zo te stellen? Voor een jonge spits die slechts één keer de 90 minuten vol maakt bij een zaadploeg als Vigo vind ik betrokkenheid bij 8 goals in 32 wedstrijden zo slecht nog niet in zijn debuutjaar. Ben geen fan van de Noor, maar vraag je eens af of Pepi (van wie ik meer een liefhebber ben) daar in de kelder van La Liga betere cijfers zou afleggen.

Swedberg heeft daar netto nog geen uur gespeeld. Nu kun je zeggen ‘een goede speler stelt zichzelf op’, maar volgens mij zit die jongen daar qua club, voetbal en mentaliteit gewoon totaal verkeerd. Zou die gebracht worden in de top van de ED dan haal je er veel meer uit. En zou hij voor een zacht prijsje op de markt komen, is dat een prachtig buitenkansje om hem een plan bij PSV voor te leggen.
Joenepsv
Legende

O Goleiro Grande wrote: 04 Jun 2023, 08:29
Is dat wel helemaal fair om zo te stellen? Voor een jonge spits die slechts één keer de 90 minuten vol maakt bij een zaadploeg als Vigo vind ik betrokkenheid bij 8 goals in 32 wedstrijden zo slecht nog niet in zijn debuutjaar. Ben geen fan van de Noor, maar vraag je eens af of Pepi (van wie ik meer een liefhebber ben) daar in de kelder van La Liga betere cijfers zou afleggen.

Swedberg heeft daar netto nog geen uur gespeeld. Nu kun je zeggen ‘een goede speler stelt zichzelf op’, maar volgens mij zit die jongen daar qua club, voetbal en mentaliteit gewoon totaal verkeerd. Zou die gebracht worden in de top van de ED dan haal je er veel meer uit. En zou hij voor een zacht prijsje op de markt komen, is dat een prachtig buitenkansje om hem een plan bij PSV voor te leggen.
Vond Strand Larsen in zijn Groningen tijd ook al geen hoogvlieger. Niks bijzonders. Kijk doorgaans geen wedstrijden van Celta dus baseer mijn mening op wat ik wel heb gezien. Vind Pepi, als je die twee naast elkaar zet ook een betere optie.

Wat Swedberg betreft eens. Ik denk dat er wel ruimte is voor een extra middenvelder. Kan beter voetballen dan een Til bijvoorbeeld al is dat niet heel bijzonder.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Wat vinden we van Ugalde? Vind ik persoonlijk echt een heel interessante speler. Zojuist doorgebroken bij FC Twente, waar niemand het nog over Van Wolfswinkel heeft. Wordt gehuurd van Manchester City en zou voor pakweg 5 miljoen op te halen zijn. Ik vind hem interessanter dan Pepi.
Jwoeloe
Moderator

Ugalde valt me het hele seizoen al op in de minuten die hij heeft gekregen. Ontzettend behendig met de bal, ook in de kleine ruimte, en voor iemand met zijn lengte kan hij ook prima koppen. Had hem graag wat meer zien spelen om een nog beter beeld te krijgen van hoe goed hij daadwerkelijk is. Of hij interessanter is dan Pepi durf ik alleen niet te zeggen.
DonyellMalen
Legende

Vind die Koki Saito wel een interessante speler. Een van de betere bij Sparta dit seizoen. Spreekt alleen amper Engels en is eigendom van de City Group, en met name dat laatste is een enorm minpunt.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Kitolano ook weer erg goed hoor.
Post Reply