Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
guus
Internationale topspeler

We zullen zien! Ik denk maar zo erger dan Mark, Ruud en Fred kan niet dus we gaan er op vooruit.🥳
loginnaam
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 04 Jun 2023, 10:04My bad, ik ging op de quote van Standbeeld af waar hij zei dat volgens het artikel Bosz meerdere ijzers had. Heb het stuk zelf niet kunnen lezen.
Je hebt het anders goed geïnterpreteerd hoor, dit staat er in het ED:
Lukt het niet om hem aan te trekken, dan is er nog een aantal andere opties waar PSV voor kan kiezen. Naar verluidt staat Bosz zelf ook open voor de belangrijkste trainerspost bij PSV, maar heeft hij meer ijzers in het vuur.
Smell Rock PSV heeft ook een aantal andere opties, en Bosz heeft meer ijzers in het vuur.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Bosz is gewoon een geile rakker, soort Nederlandse Johnnie Sins, komt goed. Geef hem een paar nieuwe verdedigers die met ruimte achter zich kunnen spelen en we worden kampioen nondeju.
Rickskeg
International

ComeOnPSV wrote: 04 Jun 2023, 09:52
Robson de Souza wrote: 04 Jun 2023, 09:49Hopelijk wel een assistent met PSV-dna in de staf.
Wat mij betreft hoeft dit helemaal niet. Geef Bosz maar de gelegenheid om de drie assistenten mee te nemen en een fysiek trainer bijvoorbeeld.

Een Mart vd Heuvel die moet je behouden voor je club. Dat zijn mensen met een echt PSV dna.

Ik wil dat de assistenten en Peter op 1 lijn zitten. Anders krijg je hetzelfde als bij Ajax met Bergkamp.
Daar moet ik ze wel gelijk in geven bij de Telegraaf podcast. De DNA bewakers zijn ook bijvoorbeeld van Kemenades en Mart bij PSV dus in een staf hoeft het niet zo specifiek
Jwoeloe
Moderator

Ben wel benieuwd wat er afgelopen uren veranderd is dat Timmer en Elfrink er ook wat over schrijven, in plaats van het gebruikelijke breaking breaking bericht om 22.00.
Armada
Internationale topspeler

Ik heb net een kevertje gevangen in een luciferdoosje.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Standbeeld wrote: 04 Jun 2023, 09:39
PCGC wrote: 04 Jun 2023, 09:31 Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Puur omdat ajax hem niet wil, praat ie maar met ons.

En bij ons klappen ze in de handjes.

Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.

Wat een farce.
We zijn voor nagenoeg iedere goede speler die hier wil komen voetballen optie 2, zo niet optie 3, 4 of 5. Boeien, zolang ze maar leveren als ze voor PSV werken.
Ik vind het nogal een verschil of een speler ons ziet als tussenstap naar de echte Europese top of dat iemand liever bij onze grootste rivaal zou willen werken.
DC_PSV
Vedette

Nou, het moet dus Bosz worden. Een trainer die nergens iets heeft bewezen (bingo) op een lucky EL finale (bingo) na. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, behalve dat ik absokuut hoop op een hele succesvolle periode met veel prijzen!
#simplythebest
Ykhim
Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 04 Jun 2023, 10:31Ik vind het nogal een verschil of een speler ons ziet als tussenstap naar de echte Europese top of dat iemand liever bij onze grootste rivaal zou willen werken.
Vanuit Bosz' perspectief is het toch niet gek? Grotere club, meer middelen, een verleden daar. Ik snap wel dat dat zijn voorkeur heeft. Dat is niet iets dat ik hem kwalijk kan nemen. Het zegt ook niks over zijn functioneren hier. Als hij het hier kut zou doen, is dat namelijk vooral omdat het vooralsnog niet zo'n goeie trainer gebleken is. Niet omdat hij een Ajax-voorkeur heeft.
Robson de Souza
Vedette

Wat zou het een bak zijn als Bosz zou zeggen dat Ajax zich ook had gemeld maar dat het verhaal beter was bij PSV..
Standbeeld
Mister PSV

En die Ajax voorkeur is iets dat de mensen hier roepen. Wie weet komt ie gewoon graag naar PSV?
Robson de Souza
Vedette

Standbeeld wrote: 04 Jun 2023, 10:41 En die Ajax voorkeur is iets dat de mensen hier roepen. Wie weet komt ie gewoon graag naar PSV?
Dat ook. Bij Ajax wel na een jaar zelf opgestapt hè?
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Armada wrote: 04 Jun 2023, 10:26 Ik heb net een kevertje gevangen in een luciferdoosje.
Fotoos!
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.

Wat een farce.
Wel woord houden dan hè
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
ComeOnPSV
Vedette

Er staat in het bericht dat zowel Bosz als PSV meerdere opties hebben.

En in het geval van Bosz.
Wie zegt dat Ajax een kandidaat is? Hier wordt echt als een baby gehuild dat hij meerdere opties heeft. Ja misschien wel een Frankfurt of Gladbach.

De kans dat Ajax interesse in hem heeft lijkt 0. Volgens de T hebben die niet eens contact opgenomen.
Josef Dettelbacher
Legende

Waarom zou een trainer moeten popelen om hier te kunnen werken. Elke trainer boven de 50 is al meerdere keren ontslagen, die pakken dat gewoon als een professionele klus aan. Niets mis mee wat mij betreft.

Bovendien zijn we geen Real of Man City bovenin de piramide.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Het Kanon
Internationale topspeler

Bosz speelt dacht ik op het middenveld met de punt naar achteren (omdat Cruijff dat ook deed).

Onze beste speler zal wel niet op de plek achter de spits komen te spelen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Wat een farce.
Nep-supporter.

Ik wil je ook niet horen als we wel kampioen worden dan.
TylerDurdn
Internationale topspeler

DadOfFour wrote: 01 Jun 2023, 22:51
TylerDurdn wrote: 01 Jun 2023, 22:37

Heb je nog een PA nodig vanuit Frankrijk?
We zijn nog wel op zoek naar een Nanny, maar dat schijnt op afstand wel wat lastig te werken...
Heb je goede referenties?
Ik ben wel goed met vrouwelijke Nanny's maar voor kinderen zorgen ben ik minder geschikt.
In wat voor business ben je werkzaam dat je vanuit Spanje kan werken?
Armada
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 04 Jun 2023, 10:53 Waarom zou een trainer moeten popelen om hier te kunnen werken. Elke trainer boven de 50 is al meerdere keren ontslagen, die pakken dat gewoon als een professionele klus aan. Niets mis mee wat mij betreft.

Bovendien zijn we geen Real of Man City bovenin de piramide.
Ik denk dat dit inderdaad een goed moment is om met iemand te werken met iets meer afstand van PSV.
ShovingNE2
Site Admin

Als je leest dat de TD van Ajax zonder samenspraak met de trainer spelers wil halen dan denk ik dat Bosz ook geen kandidaat is. Je vraagt je af welke trainer dat wel is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Mocht Ajax latente interesse hebben dan zal die door dit bericht geactiveerd worden. Eens kijken wat er gaat gebeuren, want als die zich melden gaat ie alsnog daarheen.

Het is vooral goed nieuws voor alle PSV fans die de afgelopen jaren met zware tegenzin naar PSV hebben gekeken. Nu gaan we modern voetbal zien jongens!
Massimo
Legende

ShovingNE2 wrote: 04 Jun 2023, 10:57 Als je leest dat de TD van Ajax zonder samenspraak met de trainer spelers wil halen dan denk ik dat Bosz ook geen kandidaat is. Je vraagt je af welke trainer dat wel is.
Ik vond dat sowieso een rare uitspraak van MIslintat, evenals dat hij al 10-11 maanden voor Ajax bezig zou zijn.

Armada Eens.
René1978
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 04 Jun 2023, 10:55

Wat een farce.
Nep-supporter.

Ik wil je ook niet horen als we wel kampioen worden dan.
Dit inderdaad. Wat een gejank. Gewoon achter je trainer gaan staan, wie het ook wordt. Hij begint hier met een schone lei.

Overigens heeft Bosz het in NL bij bijna alle clubs goed gedaan. Een EL-finale halen bij Ajax, een bekerfinale met Heracles en de play-offs winnen met Vitesse lukt niet iedere trainer. Tijd om hier de volgende stap te zetten.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 04 Jun 2023, 10:04
Lorenzo von Matterhorn wrote: 04 Jun 2023, 10:00 Fijn dat hij aan het begin van het seizoen al meteen kans maakt op de JCS. Dan kan hij dat prijzengeleuter eindelijk eens laten ophouden.
Uit bij Feyenoord winnen? Zelfs Bosz kan die vloek niet doorbreken vrees ik. :tear:
Wij zitten dan al langer in de voorbereiding
Post Reply