Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech is een sukkel.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech en Lozano op de flanken, Xavi op 10, Danjuma in de spits 🤤
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Echt ongekend dat mensen hier niet Ziyech willen.

Lekker zeiken als PSV geen kampioen wordt, maar goede spelers halen ho maar.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat die Tetê maar komen. Puur alleen al vanwege zijn naam.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 04 Jun 2023, 10:50 Laat die Tetê maar komen. Puur alleen al vanwege zijn naam.
Inderdaad een hele goede optie. Speelde uitstekend bij OL onder Bosz, in de winter naar Leicester gegaan en daar niks klaargespeeld. Zijn contract bij Shaktar loopt in de winter af dus heel duur zal hij niet zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 04 Jun 2023, 09:15 Sangaré en/of z'n makelaar delen mee in de transfer. Van de 37 mln zou er 25 naar PSV gaan.
25 overhouden aan een speler van dit kaliber is toch wel wat je minimaal mag verwachten, zeker gezien de betaalde transfersom.
Onderhandelingsruimte zit wat mij betreft in het deel van de makelaar. Of ze nu 27 of 37 betalen, zolang ons deel maar die 25 is vind ik t best.
Nee. PSV zou bij 37 miljoen vorig jaar 25 miljoen winst maken. Niet 12 miljoen kosten aan Sangare en makelaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zul je zien dat we dalijk Tete light oppikken bij Fulham.

Stewart: “Dus Peter, zijn er nog spelers die jij graag bij de selectie zou willen hebben?”
Bosz: “Ik heb heel fijn met Tetê gewerkt.”
Stewart: “Say no more..”

PSV presenteert Kenny Tete als nieuwe rechtsback. :D
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech is een lul met vingers, maar wel een lul die ik zou gedogen vanwege exceptionele kwaliteiten.

Ik heb sowieso altijd het idee dat mensen bij Ajax een extra geforceerde klootzak worden, en dat dit elders weer van ze af kan glijden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 04 Jun 2023, 10:55 Zul je zien dat we dalijk Tete light oppikken bij Fulham.

Stewart: “Dus Peter, zijn er nog spelers die jij graag bij de selectie zou willen hebben?”
Bosz: “Ik heb heel fijn met Tetê gewerkt.”
Stewart: “Say no more..”

PSV presenteert Kenny Tete als nieuwe rechtsback. :D
Zou natuurlijk wel gewoon een upgrade zijn tov wat we nu hebben :tear:
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De vraag m.b.t. Sangaré is wanneer de interesse vanuit Engeland concreet gaat worden. Waar Duitse clubs vaak al vroeg zijn met het halen van spelers, kan het in Engeland vaak wel even duren voordat het op gang komt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech is totaal onrealistisch, zowel qua transfersom als salaris.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 04 Jun 2023, 11:03 De vraag m.b.t. Sangaré is wanneer de interesse vanuit Engeland concreet gaat worden. Waar Duitse clubs vaak al vroeg zijn met het halen van spelers, kan het in Engeland vaak wel even duren voordat het op gang komt.
Lijkt me prima, aangezien er vanaf een bepaalde datum geen afkoopsom meer aan Sangarr vast zit. Geen idee wanneer dat is, maar als Chelsea and Newcastle in Augustus nog komen lijkt het me aannemelijk dat PSV gewoon 50 mag vragen. Was toch omdat ze snel wilden schakelen bij die afkoopsom?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Man man man dat mensen nu nog niet begrijpen hoe het zit met die afkoopsom.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jun 2023, 10:54
Dr. Gonzo wrote: 04 Jun 2023, 09:15 Sangaré en/of z'n makelaar delen mee in de transfer. Van de 37 mln zou er 25 naar PSV gaan.
25 overhouden aan een speler van dit kaliber is toch wel wat je minimaal mag verwachten, zeker gezien de betaalde transfersom.
Onderhandelingsruimte zit wat mij betreft in het deel van de makelaar. Of ze nu 27 of 37 betalen, zolang ons deel maar die 25 is vind ik t best.
Nee. PSV zou bij 37 miljoen vorig jaar 25 miljoen winst maken. Niet 12 miljoen kosten aan Sangare en makelaar.
Ah ok, dan had ik dat verkeerd begrepen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar ik hoop inderdaad dat ze snel schakelen. Komen ze nog na 1 augustus kunnen ze 45-50 aftikken. De rozen voor ze.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jun 2023, 11:14 Maar ik hoop inderdaad dat ze snel schakelen. Komen ze nog na 1 augustus kunnen ze 45-50 aftikken. De rozen voor ze.
Ik had hetzelfde idee. Toch denk ik dat we liever 37 miljoen in juni hebben zodat we kunnen schakelen voor de playoffs. Sangare zal sowieso niet met zijn kop erbij zijn en anders is die net weg voor we moeten spelen.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 04 Jun 2023, 10:48 Echt ongekend dat mensen hier niet Ziyech willen.

Lekker zeiken als PSV geen kampioen wordt, maar goede spelers halen ho maar.
Als je Ziyech voor 10-12 miljoen kunt halen is dat een top aankoop. Niet twijfelen gewoon doen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech is welkom hoor.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech is zeker een topper maar het grote nadeel is wel dat je juist daar de speler hebt rondlopen die (op Xavi na) het meeste waard kan worden in deze hele selectie. Bakayoko zal je waarschijnlijk na 2 goede seizoenen ook voor 30+ kunnen verkopen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV kan geen 10 a 15 miljoen betalen voor een speler zonder restwaarde. Al was het prime Ziyech.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 04 Jun 2023, 11:39 Ziyech is zeker een topper maar het grote nadeel is wel dat je juist daar de speler hebt rondlopen die (op Xavi na) het meeste waard kan worden in deze hele selectie. Bakayoko zal je waarschijnlijk na 2 goede seizoenen ook voor 30+ kunnen verkopen.
Daarom hadden we hem lekker moeten verkopen. Ik vind Johan een leuke gozer maar we verkochten hem niet omdat die een grote moet worden, en vervolgens kon die weet banken…
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ziyech vind ik echt een lul met vingers. Overschat ook, werd hier enorm gehyped en in Engeland weer met beide beentjes op de grond gezet. Het is een broodvoetballer, hij pakt zijn geld en vertrekt dan weer naar de club met het beste bod. Is ook al best op leeftijd, zie hem wel in het Midden-Oosten eindigen.

Dat gezegd hebbende, wellicht wilt hij wel weer lekker spelen onder een trainer die hem het vertrouwen geeft. Ik zou voor een andere optie gaan, maar als Bosz echt trainer word dan denk ik dat het contact tussen die 2 er hoe dan ook gaat zijn.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zal op een gegeven moment wel moeten, willen we meegaan in de vaart der volkeren. Wat je níét moet doen is twee spelers zonder restwaarde op belangrijke posities voorin (De Jong en Ziyech), één voorlopige onzekerheid (Xavi) en één waarvan het nog maar de vraag is of ‘ie gaat aanhaken (Bakayoko). Da’s vragen om rampspoed. Dus, Ziyech, ja graag, maar dan moet je mi wel een potentiële cashcow in de spits gaan aantrekken (oh Fabio, als het toch zou lukken) en het niet ten koste laten gaan van de verdediging.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:45 Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
Drolberg? Gadver
Post Reply