Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:45 Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
Kluivert en Dolberg, alsjeblieft niet man. De geruchten duiden er gelukkig op dat onze scouting eindelijk weer eens fatsoenlijk bezig is/dat Earnie de scouting goed gebruikt, dus ik heb er vertrouwen in dat we niet met die sukkels het seizoen in gaan. Ziyech zou ik wel toejuichen, ben een beetje klaar met dat gezeur of de potentie van Bakayoko. Komt er nog niet uit en ik zou wel eens de CL willen halen ipv hopen dat Bakayoko er 3 meer in legt dan vorig seizoen…
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:45 Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
https://www.vi.nl/nieuws/heftige-boodsc ... tes-type-1
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 04 Jun 2023, 11:49
Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:45 Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
Kluivert en Dolberg, alsjeblieft niet man. De geruchten duiden er gelukkig op dat onze scouting eindelijk weer eens fatsoenlijk bezig is/dat Earnie de scouting goed gebruikt, dus ik heb er vertrouwen in dat we niet met die sukkels het seizoen in gaan. Ziyech zou ik wel toejuichen, ben een beetje klaar met dat gezeur of de potentie van Bakayoko. Komt er nog niet uit en ik zou wel eens de CL willen halen ipv hopen dat Bakayoko er 3 meer in legt dan vorig seizoen…
Kluivert zou inderdaad ook niet mijn voorkeur hebben. Hopelijk lukt het om Danjuma te strikken voor die positie.. En tja.. Dolberg is uiteraard een gok. Maar mocht PSV weinig tot niks kunnen besteden aan de 2de spits (gezien de investeringen die nodig zijn), is dit wellicht nog een optie..
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:52
CZ_Code wrote: 04 Jun 2023, 11:49 Kluivert en Dolberg, alsjeblieft niet man. De geruchten duiden er gelukkig op dat onze scouting eindelijk weer eens fatsoenlijk bezig is/dat Earnie de scouting goed gebruikt, dus ik heb er vertrouwen in dat we niet met die sukkels het seizoen in gaan. Ziyech zou ik wel toejuichen, ben een beetje klaar met dat gezeur of de potentie van Bakayoko. Komt er nog niet uit en ik zou wel eens de CL willen halen ipv hopen dat Bakayoko er 3 meer in legt dan vorig seizoen…
Kluivert zou inderdaad ook niet mijn voorkeur hebben. Hopelijk lukt het om Danjuma te strikken voor die positie.. En tja.. Dolberg is uiteraard een gok. Maar mocht PSV weinig tot niks kunnen besteden aan de 2de spits (gezien de investeringen die nodig zijn), is dit wellicht nog een optie..
Danjuma zou lekker zijn. Zie nu trouwens ook net wat Veres post, acht dan de kans klein dat PSV met hem aan de haal zou gaan.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 04 Jun 2023, 11:42
LaFoquita wrote: 04 Jun 2023, 11:39 Ziyech is zeker een topper maar het grote nadeel is wel dat je juist daar de speler hebt rondlopen die (op Xavi na) het meeste waard kan worden in deze hele selectie. Bakayoko zal je waarschijnlijk na 2 goede seizoenen ook voor 30+ kunnen verkopen.
Daarom hadden we hem lekker moeten verkopen. Ik vind Johan een leuke gozer maar we verkochten hem niet omdat die een grote moet worden, en vervolgens kon die weet banken…
Vergeet niet dat Cody in zijn eerste seizoen niet veel meer g/a dan Bakayoko. Die jongen is niet voor niets gedebuteerd bij Belgie. Zit heel veel potentie in. Zelfs de statistieken van Madueke waren amper beter te noemen. Ik verwacht veel van Bakayoko want vergeet vooral niet dat hij pas 1 maand 20 is..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap eigenlijk totaal niet waarom Bakayoko hier zo afgeserveerd word. Ik vind het een fantastisch talent die echt stappen heeft gemaakt sinds hij in het diepe is gegooid. Hij heeft ook niet om de situatie gevraagd dat hij opeens Madueke volledig moest vervangen, maar hij heeft echt wel zijn waarde gehad. Dat er een topper bij moet komen om echt kans te maken op CL, maakt hem geen minder talent.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 04 Jun 2023, 11:52
Tinus10 wrote: 04 Jun 2023, 11:45 Mocht het daadwerkelijk Peter Bosz worden zou ik dat toejuichen. Ziyech zou uiteraard een versterking zijn! Ook de interesse in Justin Kluivert is nu wat meer te verklaren.
Verder zou Kasper Dolberg wellicht een mooie optie kunnen zijn als 2de spits. Het is uiteraard een gok, want na zijn vertrek bij Ajax heeft hij het erg lastig gehad, maar in het verleden is al gebleken dat spelers in de Eredivisie weer tot bloei kunnen komen… Daarnaast speelde Dolberg onder Bosz destijds erg goed… Mag denk ik ook voor een zacht prijsje weg bij Nice.
https://www.vi.nl/nieuws/heftige-boodsc ... tes-type-1
Ik hoop dat het nu diabeter met hem gaat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dolberg, Kluivert en Ziyech. En Davinson Sanchez en Betrand Traoré dan?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 04 Jun 2023, 12:15 Dolberg, Kluivert en Ziyech. En Davinson Sanchez en Betrand Traoré dan?
Sanchez en ziyech welkom maar totaal onhaalbaar
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al eerder opgeschreven, los van jonge/jeugdspelers, moet je als PSV zijnde spelers naar de PL brengen en niet halen.
Cazzy
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 31 Aug 2021, 17:54
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 04 Jun 2023, 12:18
Madueke wrote: 04 Jun 2023, 12:15 Dolberg, Kluivert en Ziyech. En Davinson Sanchez en Betrand Traoré dan?
Sanchez en ziyech welkom maar totaal onhaalbaar
Traore ook
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sodemieter op met die Kluivert(s), ik heb nog steeds niet verwerkt dat die ouwe bij ons speelde 😡
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 04 Jun 2023, 12:01 Ik snap eigenlijk totaal niet waarom Bakayoko hier zo afgeserveerd word. Ik vind het een fantastisch talent die echt stappen heeft gemaakt sinds hij in het diepe is gegooid. Hij heeft ook niet om de situatie gevraagd dat hij opeens Madueke volledig moest vervangen, maar hij heeft echt wel zijn waarde gehad. Dat er een topper bij moet komen om echt kans te maken op CL, maakt hem geen minder talent.
Ik zeg ook niet dat hij geen talent is, ik zeg juist dat mensen teren op zijn potentie. Ik hoop en verwacht dat het er uiteindelijk wel helemaal uit komt en dat die een grote transfer kan maken, maar dat mag nooit je eerste doel zijn. Niet bij PSV tenminste. Er moet iemand bij waarvan je weet dat die het kan en al heeft bewezen, of je Johan dan verhuurt of erachter houdt is aan PSV natuurlijk.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 04 Jun 2023, 12:28
Revolinho wrote: 04 Jun 2023, 12:01 Ik snap eigenlijk totaal niet waarom Bakayoko hier zo afgeserveerd word. Ik vind het een fantastisch talent die echt stappen heeft gemaakt sinds hij in het diepe is gegooid. Hij heeft ook niet om de situatie gevraagd dat hij opeens Madueke volledig moest vervangen, maar hij heeft echt wel zijn waarde gehad. Dat er een topper bij moet komen om echt kans te maken op CL, maakt hem geen minder talent.
Ik zeg ook niet dat hij geen talent is, ik zeg juist dat mensen teren op zijn potentie. Ik hoop en verwacht dat het er uiteindelijk wel helemaal uit komt en dat die een grote transfer kan maken, maar dat mag nooit je eerste doel zijn. Niet bij PSV tenminste. Er moet iemand bij waarvan je weet dat die het kan en al heeft bewezen, of je Johan dan verhuurt of erachter houdt is aan PSV natuurlijk.
Bakayoko is echt een talent die enorm veel waarde vertegenwoordigd. Dat hij er sneller moest staan is niet zijn schuld, maar hij heeft het niet onverdienstelijk gedaan. Zat ook een stijgende lijn in zijn ontwikkeling. Dat het met vallen en opstaan gebeurd, is logisch gezien zijn leeftijd.

Als ze er komende seizoen geen basisspeler in zien, zou hij eigenlijk op Eredivisie niveau verhuurd moeten worden. Zodat hij niet stil blijft staan in zijn ontwikkeling. Maar ik zou hem het liefst hier houden en verder de kans geven. Ik zie het wel in hem zitten.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko is te goed om te verhuren. Alleen niet goed genoeg om onbetwist basisspeler te zijn bij PSV, of daar op te gokken.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 04 Jun 2023, 12:15 Dolberg, Kluivert en Ziyech. En Davinson Sanchez en Betrand Traoré dan?
Inderdaad, en dan nog even sinkgraven er bij en we kunnen zo in een tshirt met een dikke vette menstruatiestreep eroverheen gaan spelen. Hou op hoor.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hakim Ziyech.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Jun 2023, 13:29Hakim Ziyech.
Wat een kwaliteitsinjectie zou dat zijn zeg. Lijkt me niet haalbaar maar ja.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Jun 2023, 13:29Hakim Ziyech.
Inderdaad, laten we voorin nog een hele dure aanvaller kopen met dito salaris zonder restwaarde, terwijl daar bijvoorbeeld de Jong en El Ghazi ook al hebben. We moeten waarde creëren in de voorhoede. Ik sta niet gelijk te springen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen die denken dat Ziyech haalbaar is… Gaat echt niet gebeuren. :lol:

Los daarvan zou die meer dan welkom zijn.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik naar dat Ajax team kijk zou ik toch vooral Davinson Sanchez erbij willen hebben. Ziyech uiteraard ook welkom, maar daar houdt het dan ook direct mee op.
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoor graag jullie mening over Timothy Fosuh-Mensah deze jongen is transfervrij en kan op meerdere posities uit de voeten.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 04 Jun 2023, 13:17 Bakayoko is te goed om te verhuren. Alleen niet goed genoeg om onbetwist basisspeler te zijn bij PSV, of daar op te gokken.
Dan heb je het probleem en de mogelijkheid dat hij stil blijft staan in zijn ontwikkeling. Daarom zei ik ook eigenlijk. Hij is ook te goed om verhuurd te worden, maar het is een behoorlijk cruciale phase in zijn ontwikkeling. Hij moet nu spelen zodat zijn volle potentie eruit komt. En zelfs in zijn "slechtere" laatste paar wedstrijden, heeft hij wel assists afgeleverd tegen oa Ajax. Dus belangrijk was hij wel.

Ik zou hem de kans geven met nog een talent en Anwar of een andere ervaren speler erachter. Dan is er genoeg diepte en staat de opvolger klaar zodra hij doorbreekt en wordt verkocht.
TommyD085 wrote: 04 Jun 2023, 13:54 Ik hoor graag jullie mening over Timothy Fosuh-Mensah deze jongen is transfervrij en kan op meerdere posities uit de voeten.
Is erg veel geblesseerd geweest en zat niet zonder reden op de bank bij Leverkusen. Gewogen en te licht bevonden. Hij is nu 25 en heeft nog geen volle seizoen op niveau gespeeld. Die zou eerst een stap terug moeten doen en laten zien dat hij blessurevrij kan blijven en ook kan presteren.
Last edited by BasicPareto on 04 Jun 2023, 14:00, edited 1 time in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TommyD085 wrote: 04 Jun 2023, 13:54 Ik hoor graag jullie mening over Timothy Fosuh-Mensah deze jongen is transfervrij en kan op meerdere posities uit de voeten.
https://www.transfermarkt.nl/timothy-fo ... ler/315131
Post Reply