Laat Ziyech maar zitten.
Transferwindow 2023/24
- Joenepsv
- Legende
Dit kun je maar van één kant bekijken. Promes is een crimineel die in een crimineel land woont. Ver van wegblijven als je een publiek persoon bent. Daar moet je niks mee te maken willen hebben.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Je kunt het ook van twee andere kanten bekijken:
Vind je het ethisch verantwoorder om een vriend op te zoeken die verdacht wordt van zeer ernstige feiten, of vind je het ethisch verantwoorder dat je naar een land gaat wat net een ander westers land binnen is gevallen om te feesten?
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Nee natuurlijk niet. Een vriend laat je niet zomaar vallen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Zelfs veroordeeld is.Cas wrote: ↑05 Jun 2023, 15:21Je kunt het ook van twee andere kanten bekijken:
Vind je het ethisch verantwoorder om een vriend op te zoeken die verdacht wordt van zeer ernstige feiten, of vind je het ethisch verantwoorder dat je naar een land gaat wat net een ander westers land binnen is gevallen om te feesten?
- deninho32
- Site Admin
Niet. En al was hij dat wel? Zou voor mij geen reden zijn on hem dan maar helemaal te laten vallen.Franciscus wrote: ↑05 Jun 2023, 15:29Zelfs veroordeeld is.Cas wrote: ↑05 Jun 2023, 15:21
Je kunt het ook van twee andere kanten bekijken:
- ShovingNE2
- Site Admin
Wel. Moet schadevergoeding betalen voor steekincident.
Maar het is vrij eenvoudig. Iemand die mensen neersteekt en voor miljoenen aan coke handelt is geen vriend. Dat is niet laten vallen, dat is niet mee de onderwereld ingetrokken worden.
Doei Ziyech. Doe Sanchez maar. Die lijkt mij ook beter haalbaar.
Maar het is vrij eenvoudig. Iemand die mensen neersteekt en voor miljoenen aan coke handelt is geen vriend. Dat is niet laten vallen, dat is niet mee de onderwereld ingetrokken worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Niet een vriend laten vallen is zo'n onzin. Hebben zoveel mensen zichzelf al mee in de problemen gebracht. Als een vriend van mij laat zien dat hij geen goed moraal heeft, crimineel is en openlijk een regime steunt van een moordenaar, dan is hij bij mij vriend af. Al zou ik het niet zo ver laten komen want als Ziyech een echte vriend was dan spreek je elkaar aan op elkaar gedrag en daden. Als die vriend het dan vervolgens negeert is hij ook vriend af.
-
- Nationale topspeler
Je was sneller.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:35 Wel. Moet schadevergoeding betalen voor steekincident.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Klopt. Hij was slechts veroordeeld tot een schadevergoeding, dacht dat de uitspraak al geweest was.
Anyway, "zomaar" is het dan in ieder geval niet. Zeker als het een bezoek aan Rusland inhoudt. Verder is dat ieder zijn keuze en ook ieder zijn recht om er een mening over te hebben.
- deninho32
- Site Admin
Er loopt nog een hoger beroep in die civiele zaak.
Als je echt vrienden bent dan hoef je niet daarin te worden meegetrokken. Prima als mensen hiervoor afstand willen nemen van iemand, maar dat geldt gelukkig lang niet voor iedereen.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:35Maar het is vrij eenvoudig. Iemand die mensen neersteekt en voor miljoenen aan coke handelt is geen vriend. Dat is niet laten vallen, dat is niet mee de onderwereld ingetrokken worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar zou Sanchez haalbaar zijn? Ziyech lijkt mij dat sowieso niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik denk het niet. Ik denk dat die zo in kan stappen bij talloze Europese (sub)toppers en ook nu al vorstelijk betaald krijgt.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:57 Maar zou Sanchez haalbaar zijn? Ziyech lijkt mij dat sowieso niet.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Alexis?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:57 Maar zou Sanchez haalbaar zijn? Ziyech lijkt mij dat sowieso niet.
-
- Bankzitter
-
- Meervoudig international
Ziyech staat volgensmij in belangstelling van Ten Hag, dus die lijkt mij niet haalbaar, nee.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:57 Maar zou Sanchez haalbaar zijn? Ziyech lijkt mij dat sowieso niet.
-
- Bankzitter
Jean Philippe Mateta. Iemand bekend mee?