Nieuwe trainer PSV
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Ik kan zo ook wel ff langs het stadion fietsen op weg naar huis, maar lang kan ik niet blijven want heb een pak yoghurt in mijn boodschappentas zitten
- Ardbeg
- Mister PSV
Helaas. Ik heb zo nog 1 vergadering en dan ga ik met vrouwlief de stad in. Vieren dat ze binnenkort haar allerlaatste operatie heeft na die ellendige kutziekte. Tijd om het helemaal af te sluiten
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2023, 17:25, edited 3 times in total.
- DonyellMalen
- Legende
Stuur maar tikkie als je yoghurt bedorven is.AntiBierGooien wrote: ↑05 Jun 2023, 16:25 Ik kan zo ook wel ff langs het stadion fietsen op weg naar huis, maar lang kan ik niet blijven want heb een pak yoghurt in mijn boodschappentas zitten
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Yoghurt is bedorven melkDonyellMalen wrote: ↑05 Jun 2023, 16:27Stuur maar tikkie als je yoghurt bedorven is.AntiBierGooien wrote: ↑05 Jun 2023, 16:25 Ik kan zo ook wel ff langs het stadion fietsen op weg naar huis, maar lang kan ik niet blijven want heb een pak yoghurt in mijn boodschappentas zitten
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Litertje yoghurt in mijn broek godverdomme.AntiBierGooien wrote: ↑05 Jun 2023, 16:25 Ik kan zo ook wel ff langs het stadion fietsen op weg naar huis, maar lang kan ik niet blijven want heb een pak yoghurt in mijn boodschappentas zitten
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Als Stewart net zo'n goede leugenaar is als Brands wel.
-
- Nationale topspeler
In principe ontkent noch bevestigt hij het. Hij zegt gewoon letterlijk: kan er niks over zeggen, te weinig duidelijkheid.
-
- Jeugdinternational
Wat een kort kutstukje zeg. Hadden ze hem niet een paar meer vragen kunnen stellen over mogelijke transfers e.d.? Absoluut nikszeggend, maar zal dan wel bijna rond zijn als ze zo in de pers komen.
- Juancho
- Mister PSV
ah ja excuses, dat stond er dan wat onduidelijk. Ik bedoelde daar vooral op het feit dat we die voorronde CL minder belangrijk moeten zien in het proces. Dat gaat er bij mij idd niet in. Dat zijn 4 potjes al super vroeg in het seizoen met een enorme belangrijke lading. Dat gaat dan idd wel even voor ja.29.04.2007 wrote: ↑05 Jun 2023, 15:30 Dit is wat je vanmorgen aangaf: (opbouwen en proces my ass. Wie de coach ook wordt, die persoon zal gelijk moeten presteren. Kijkend naar de weg to CL groepsfase... De rode loper ligt nog net niet uit. Dat is je eerste taak. Geen excuses.).
Het zijn voetballers he, laten we het ook weer niet overdrijven. Natuurlijk zal elke trainer zijn tactiek hebben, en ja dat kan soms even tijd kosten voor het er in zit, maar dat kan nogmaals prima hand in hand met prestaties. Sterker nog, dat hoort in mijn ogen bij een topclub. Kijkend naar de mogelijke tegenstanders ligt de rode loper straks nog net niet uit. Een club als PSV moet die ambities hebben om eindelijk de CL in te gaan. Dat ligt voor een groot deel bij de coach en spelers maar ook zeker voor een groot deel bij de directie. Als we die ambities al niet eens meer hebben, waar willen maken en het gewoon zien als een must have, laten we er dan aub mee kappen.Je zet het nu in ieder geval een stuk genuanceerder weg dan vanmorgen. Maar ik vraag me altijd af hoe realistisch je bent in je verwachtingen. Een nieuwe trainer moet met een behoorlijk veranderde selectie (dat is tenminste wat iedereen verwacht) direct zien te presteren, zonder excuses. En wat als ze nu tegen een redelijk gelijkwaardige tegenstander moeten waar de coach al 2 jaar het team, de transfers en de speelwijze naar zijn hand heeft kunnen zetten? Ik zou eerder verwachten dat juist die trainer dan geen excuses mag hebben.... toch?
Eigen falen vind ik, zeker tegen de Rangers. Totaal onnodig en je verneukt het, wederom, zelf. Ik leg die lat vooral wat hoger want dat moet deze zomer echt als je weer wilt aanhaken. Kijkend naar de clubs die je kan loten, dat biedt gewoon enorm veel kans. Nu zorgen dat je de zaakjes snel en goed op orde hebt.Neemt niet weg dat je het behalen van de CL een grote doelstelling is waar volle bak op ingezet moet worden, maar je doet net of het een formaliteit is (rode loper). Dan moet je misschien even een realitycheck doen dat het bij zowel Schmidt als van Nistelrooij ook niet is gelukt en kijk voor de aardigheid even door welke Europese clubs wij in de afgelopen jaren zijn uitgeschakeld. Dat betekent niet de handdoek in de ring, integendeel, maar een zekerheid is het allerminst.
PSV zal altijd wel ergens puntverlies hebben, ook als we Guardiola voor de groep hebben. Dat is het punt ook helemaal niet. Mag toch hopen dat je ook wel begrijpt dat ik niet alleen maar 3 punters verwacht. Wat ik wel vind dat we moeten eisen is dat we die CL een keer ingaan, zeker als de route er naar toe heel veel kansen biedt. Dus idd, process my ass: die 4 potjes zie ik redelijk los van de ontwikkeling die je als club en spel over veel langere termijn zal gaan maken. Sterker nog, CL halen kan dat een enorme boost geven. Daar mag idd van mij heel veel voor wijken. Dus ook een iets andere aanpas van Bosz om die 4 wedstrijden door te komen. En dat kan zelfs prima deels binnen zijn voetbal visie. Maar om nou uit bij een 1-2 voorsprong bijv. als idioten te gaan aanvallen, grote ruimtes weg te geven... je snapt het denk ik wel.Ik heb het niet over alles of niks. Jij leek zelf in eerste instantie 'alles' te 'eisen', zonder excuses. Dus niet zo vreemd dat ik mij afvraag of er dan juist bij jou ergens nog ruimte zit voor een proces waarin ook puntverlies op de loer ligt. Daar leek het niet op met je 'process my ass'. Maar goed, je geeft nu aan dat hij wel de tijd krijgt. Terecht ook, lijkt mij.
El G als vervanger van Gakpo zien, een manke Belg en een spits die uit pure noodzaak vanaf de zijkant moest spelen en daarmee zouden we de oorlog mee moeten winnen? Nee sorry. Dat vind ik idd niet anticiperen op wat je overkomt en wat je had kunnen verwachten.Dat sommige transfers niet goed zijn uitgepakt en ze zich wellicht verkeken hebben op de meerwaarde die sommige spelers (niet) brachten, daar ben ik het mee eens, maar je stelde dat er niet geïnvesteerd en geanticipeerd is, dat klopt gewoon niet. Dat er (te) veel in huurspelers is geïnvesteerd, daar ben ik het ook mee eens, al komt dat waarschijnlijk ook niet zomaar uit de lucht vallen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Alles wat hij andere zegt wijst op een deal of juist niet. Dus als je niets wil zeggen, dan zeg je dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Of ze pakken alleen het stukje waarmee ze clicks scoren? Is ook alleen het liveblog.BasicPareto wrote: ↑05 Jun 2023, 16:46Wat een kort kutstukje zeg. Hadden ze hem niet een paar meer vragen kunnen stellen over mogelijke transfers e.d.? Absoluut nikszeggend, maar zal dan wel bijna rond zijn als ze zo in de pers komen.
-
- Jeugdinternational
Heb je ook weer gelijk in. Had overzien dat het alleen het liveblog was.DeEintovenaar wrote: ↑05 Jun 2023, 16:52Of ze pakken alleen het stukje waarmee ze clicks scoren? Is ook alleen het liveblog.BasicPareto wrote: ↑05 Jun 2023, 16:46
Wat een kort kutstukje zeg. Hadden ze hem niet een paar meer vragen kunnen stellen over mogelijke transfers e.d.? Absoluut nikszeggend, maar zal dan wel bijna rond zijn als ze zo in de pers komen.
Denk dat het wel meer als 50/50 is. Als Brands ergens zulke uitspraken over deed, was het dezelfde avond rond.
-
- Meervoudig international
En dan maken wij ons hier druk over een nieuwe trainer of een nieuwe speler...
Sterkte, ik hoop voor jullie dat het binnenkort echt helemaal afgesloten kan worden. Geniet ervan vanavond met vrouwlief!
-
- Ballenjongen
- Standbeeld
- Mister PSV
Een warme pak yoghurt eroverheen gegooid? Wel gemoedelijk dan hé?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De S van Sylvester!