Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo wrote: 06 Jun 2023, 08:57 Elfrink geeft overigens aan dat Bosz momenteel “de enige trainer waarmee PSV spreekt.” Dan lijkt een akkoord toch heel dichtbij. Wat gaan ze doen als het alsnog klapt?
Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik hoop echt dat dit PSV weer naar de top gaat brengen. Brands (die veel ervaring in Engeland heeft opgedaan), Stewart (die vanuit AZ al kennis binnen NL heeft en vanuit Amerika een hele andere sportmentaliteit en beleving heeft meegemaakt) en Bosz (die met Ajax een sterk jaar had en vervolgens ervaring in Duitsland en Frankrijk heeft op gedaan). Op basis van deze achtergronden iig meer vertrouwen/houvast dan toen, nog altijd rookie (met alleen ervaring binnen PSV), John en rookie Ruud aangevuld door een beginnende Brands en daarvoor boekenwurm Toon. Brands is natuurlijk nieuw als AD, heeft hij wel bij RKC gedaan maar is weer even allemaal nieuw, dus daarom wel fijn om een sterke man als Stewart daarnaast te hebben. Nu als de sodemieter stappen maken en terug naar kampioenschappen :PSV:
VeresRivne
Vedette

MaxedMatthew wrote: 06 Jun 2023, 08:41
Standbeeld wrote: 06 Jun 2023, 07:58
Puur uit nieuwsgierigheid (en off-topic), hoeveel zou de trainer van PSV ongeveer verdienen? Over veel spelers is dit wel (ongeveer) bekend, maar zou geen idee hebben hoeveel je als coach verdient.
Dat zal afhangen wie het wordt, ik kan het voorbeeld Ajax wel geven. Jol zat daar ooit voor 2,8 miljoen euro, zijn opvolger De Boer kreeg later 8 ton en wat bonussen. Bij Feyenoord zit Slot na verlenging op 3,5 miljoen. Alles hangt af van ervaring, contractverlenging, hoe graag ze iemand wilden hebben en met welke clubs ze daarvoor concurreerden. Ik gok dat als je Bosz aanstelt die ergens zal beginnen in een schaal van 1,4 tot 2 miljoen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Armada
Internationale topspeler

Bosz zet PSV vol onder druk. PSV moet (transfertechnisch) meer leveren dan gepland, om Bosz binnen te krijgen. Ben hier maar blij mee.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Als dat klopt: Jol in die tijd :$ Frons daarentegen prima prijs-kwaliteitsverhouding… Toch mooi een paar prijzen binnengehengeld voor een Action bedrag. Hadden ze ook nog mooi voetbal gespeeld, dan had ie het vast niet voor die 0,8 euri gedaan
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:10 Bosz zet PSV vol onder druk. PSV moet (transfertechnisch) meer leveren dan gepland, om Bosz binnen te krijgen. Ben hier maar blij mee.
Bosz is niet achterlijk. Die heeft ook gezien wat ze in de winterstop met Ruud geflikt hebben en eerder met Schmidt. Met leuke toezeggingen en een beetje 'ons-kent-ons-komt wel goed' komt het bestuur dit keer niet weg. En terecht. Bosz wil boter bij de vis. Daar wordt de club alleen maar beter van.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:10 Bosz zet PSV vol onder druk. PSV moet (transfertechnisch) meer leveren dan gepland, om Bosz binnen te krijgen. Ben hier maar blij mee.
Oftewel: onverantwoord teveel gaan uitgeven terwijl we juist voorzichtiger moesten gaan doen om financiële zekerheid te houden?

PSV is de baas in eigen huis, niet een passant als Bosz.
Armada
Internationale topspeler

Ted Lasso wrote: 06 Jun 2023, 09:13
Bosz is niet achterlijk. Die heeft ook gezien wat ze in de winterstop met Ruud geflikt hebben en eerder met Schmidt. Met leuke toezeggingen en een beetje 'ons-kent-ons-komt wel goed' komt het bestuur dit keer niet weg. En terecht. Bosz wil boter bij de vis. Daar wordt de club alleen maar beter van.
Zeker. Echter schrik ik dat… PSV geen grote risico’s wilde nemen.
Brael
Vedette

Dan vraag ik me af, je zit als club toch gewoon met een budget dat je aan transfers kan uitgeven? Wil PSV in eerste instantie dan minder uitgeven dan binnen hun maximale budget mogelijk zou zijn, of pusht Bosz PSV nu om over de grenzen van het budget heen te gaan?

Beide zaken zou ik erg opvallend vinden, overigens.
Armada
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 09:14
Oftewel: onverantwoord teveel gaan uitgeven terwijl we juist voorzichtiger moesten gaan doen om financiële zekerheid te houden?

Die snap ik 100%. Het ligt ‘m in de semantiek. Wat is groot? Wat is groot risico?

Je moet altijd risico nemen. Nu met twee CL plekken zal dat risico iets omhoog moeten gaan… het gaat inmiddels ook om je concurrentiepositie.
Armada
Internationale topspeler

Brael wrote: 06 Jun 2023, 09:15
Dan vraag ik me af, je zit als club toch gewoon met een budget dat je aan transfers kan uitgeven? Wil PSV in eerste instantie dan minder uitgeven dan binnen hun maximale budget mogelijk zou zijn, of pusht Bosz PSV nu om over de grenzen van het budget heen te gaan?

Ja ja en ja.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zeker eens, met het oog op die CL moet je een klein beetje gokken, maar het moet niet onverantwoord worden. Ze hebben afgelopen jaar niet voor niets die handrem flink aangetrokken.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 09:14

Dat dacht ik ook direct. Is natuurlijk niet de bedoeling.
Armada
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 09:17 Zeker eens, met het oog op die CL moet je een klein beetje gokken, maar het moet niet onverantwoord worden. Ze hebben afgelopen jaar niet voor niets die handrem flink aangetrokken.
We zijn het helemaal eens. Het zit ‘m in die nuance. Maarrr, ik begrijp dat PSV semi-zuinig wil zijn. Dat vind ik een ander uiterste. PTSS van augustus 2022.
SKERLA
Legende

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:16
Brael wrote: 06 Jun 2023, 09:15 Dan vraag ik me af, je zit als club toch gewoon met een budget dat je aan transfers kan uitgeven? Wil PSV in eerste instantie dan minder uitgeven dan binnen hun maximale budget mogelijk zou zijn, of pusht Bosz PSV nu om over de grenzen van het budget heen te gaan?

Ja ja en ja.
Uiteindelijk komen ze in het midden uit: De pot precies leeg maken?
RV1913
Nationale topspeler

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:18
Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 09:17 Zeker eens, met het oog op die CL moet je een klein beetje gokken, maar het moet niet onverantwoord worden. Ze hebben afgelopen jaar niet voor niets die handrem flink aangetrokken.
We zijn het helemaal eens. Het zit ‘m in die nuance. Maarrr, ik begrijp dat PSV semi-zuinig wil zijn. Dat vind ik een ander uiterste. PTSS van augustus 2022.
Laat Bosz maar lekker pushen dan, vissen we tenminste een keer niet in de buitenkansjes en koopjesbak. :weird:
ruuddevil
Legende

Prima hoor dat Bosz dit doet, maar de waarde is natuurlijk beperkt. Tenzij je bereid bent op te stappen. Dat had Ruud bijv. al veel eerder moeten doen. Maar PSV en Bosz zullen straks samen een plan hebben. En dan wordt vervolgens Sangare niet verkocht, of voor minder dan verwacht. Of we missen de CL. Of er komt een mega bod op Simons. Dan gaat altijd de ratio / RvC weer het laatste woord hebben. We moeten dit doen want anders…
mr.top
Internationale topspeler

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:18
Jij suggereert nu eigenlijk dat PSV als organisatie zijnde maar wat doet. Hier op dit forum werd door diverse mensen al aangegeven dat de methode Schmidt alleen werkt als je door kunt selecteren.

Als PSV op de kleintjes moet letten dan is het gewoon onverantwoord om Peter Bosz binnen te halen. Hoewel er veel valt te zeggen voor zijn filosofie van voetbal en hoe dat aansluit bij wat er internationaal gebruikelijk is . Dan hebben de mensen die riepen om Phillip Cocu of zelfs een Ron Jans waarschijnlijk gelijk.

Als PSV bereid is om wederom over de grens te gaan en het mislukt dan word je decennia terug in de tijd geworpen.
Armada
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 06 Jun 2023, 09:21
Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:16

Ja ja en ja.
Ik geloof ook in strategie: PSV heeft een 85m binnen gekregen. Daarvan is 35-40m over. Dat weten verkopende clubs ook. Het publiekelijk downplayen hiervan, kan eigen belang dienen.
ComeOnPSV
Vedette

Best goed om te lezen dat Bosz dus echt weet wat hij wil.
Die heeft al gezien met wie hij niet door wil en met wie wel.
Rigo
Bankzitter

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:25

Ik geloof ook in strategie: PSV heeft een 85m binnen gekregen. Daarvan is 35-40m over. Dat weten verkopende clubs ook. Het publiekelijk downplayen hiervan, kan eigen belang dienen.
En daar komt Sangare nog bij? Als PSV dan voor laten we zeggen 60 miljoen kan shoppen is dat toch enorm?
SKERLA
Legende

Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:25

Ja, dat hebben ze al vaker gedaan. Maar ook dat zullen clubs wel doorhebben lijkt mij dan.

Het is goed dat ze uitgebreid praten in ieder geval, vind ik. Zoveel mogelijk duidelijkheid vooraf geeft een betere basis voor samenwerking. En aangezien het zo lang duurt zal PSV ook niet aan alles willen/gaan toegeven.
milansandro
Legende

Als PSV semi - zuinig wil zijn dan kunnen we ons verheugen op een transferzomer die ver beneden de verwachting zal zijn die sommigen hier koesteren..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Armada
Internationale topspeler

milansandro wrote: 06 Jun 2023, 09:31 Als PSV semi - zuinig wil zijn dan kunnen we ons verheugen op een transferzomer die ver beneden de verwachting zal zijn die sommigen hier koesteren..
Daar heeft Bosz ook geen zin in. Vandaar: daar ben ik blij mee.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Eindelijk een coach met ambitie die zich niet laat piepelen door de directie. Wil je Bosz binnenhalen, dan ook de ambitie waarmaken qua selectie. Goede ontwikkeling dit. Komend jaar je kwalificeren voor de CL en bij de eerste 2 komen zodat we het jaar daarna weer CL spelen, en je zit financieel een stuk breder.
Post Reply