Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

PSV gaat beloftes doen, PSV kan niet aan de verwachtingen van Bosz tippen en op 1 september is Bosz pleiten.
Hatseflats
Vedette

Grappig hier. Komt er eindelijk een trainer die een zeer terechte eis heeft om volle bak te investeren in de spelers en hier op het forum schreeuwen we weer van de daken dat dat echt niet kan.
Jongens, wat willen jullie nou? Doorgaan met de middelmaat die er nu rondloopt en er niet beter van worden of flink gas geven en met een paar zeer gerichte aankopen volle bak gaan?

Stilstand is achteruitgang. Er MOETEN risico's genomen worden om vooruit te kunnen. En PSV zal echt wel bewaken tot hoe ver ze kunnen gaan.
Jullie mogen best meer vertrouwen hebben. Ik vind het juist zeer positief dat Bosz dit doet.
El Sordo
Vedette

Waarom is veel investeren niet slim als dit nog binnen het financiële kader past? Ze hebben echt wel geleerd van de afgelopen jaren (neem ik aan, getuige ook de ingrepen die gedaan zijn) en iedere trainer is in principe een passant. Ook Cocu en Van Nistelrooij. Als topclub moet je soms (verantwoord) net iets meer risico nemen om aan de top te blijven.
ComeOnPSV
Vedette

Zojuist in een nepbericht van een neppe Fabrizio Romano getrapt dat ie getekend zou hebben. :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 06 Jun 2023, 10:29 Grappig hier. Komt er eindelijk een trainer die een zeer terechte eis heeft om volle bak te investeren in de spelers en hier op het forum schreeuwen we weer van de daken dat dat echt niet kan.
Jongens, wat willen jullie nou? Doorgaan met de middelmaat die er nu rondloopt en er niet beter van worden of flink gas geven en met een paar zeer gerichte aankopen volle bak gaan?

Stilstand is achteruitgang. Er MOETEN risico's genomen worden om vooruit te kunnen. En PSV zal echt wel bewaken tot hoe ver ze kunnen gaan.
Jullie mogen best meer vertrouwen hebben. Ik vind het juist zeer positief dat Bosz dit doet.
Dat valt wel mee toch? Ik vind het juist andersom, het wordt door de meesten als positief ervaren, ook door mij als anti-Bosz-kamper.
Juancho
Mister PSV

Het is toch totaal niet anders dan bij welke andere trainer die zou komen? Ze willen allemaal wat eigen stafleden mee, ze willen allemaal een zak geld om te investeren. Ze willen allemaal zekerheid.

Dat was bij Schmidt net zo (die stapte hier na 2 jaar juist door op) en Ruud is vooral voorgelogen.

Zijn allemaal standaard trainers eisen en wensen. Heel leuk en aardig maar Bosz moet PSV straks de CL helpen. Als hij net zo amateuristisch uitgeschakeld wordt als Ruud.... Sta je dan 😁.

Wie de trainer ook wordt, de lat ligt fors hoog want er zal gepresteerd moeten worden en daarnaast gewerkt moeten worden aan een houdbare (voetbal) visie, ongeacht wie de trainer is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 09:22En dan wordt vervolgens Sangare niet verkocht, of voor minder dan verwacht. Of we missen de CL. Of er komt een mega bod op Simons
Ik vind als je er met elkaar goed over nadenkt dat je dit ook moet bespreken. Scenario Sangaré weg en blijft, scenario Xavi weg en blijft etc. Afspreken boven welk bedrag een speler verkocht mag worden zodat je achteraf niet met de rug tegen de muur wordt gezet.
Galactico
Meervoudig international

Huidige selectie is op een zeer beperkt aantal spelers een opstapeling van middelmaat. Terecht dat Bosz eist dat er een kwaliteitsimpuls moet komen en dat de opbouw van de selectie qua leeftijd, ervaring en bezetting straks wel klopt. Als je kiest voor de lijn Bosz met aanvallend voetbal dan mag ik hopen dat dit de lijn voor de komende jaren is. En niet straks weer terug naar een reactievoetbal trainer als Bosz weer vertrokken is. Dan zit je weer opgezadeld met bakken spelers die niet passen bij de speelwijze.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Ik vind Bosz niet perse geschikt, maar als het waar is wat we nu horen maakt dat hem toch weer iets geschikter in mijn ogen.
Robson de Souza
Vedette

Maar is hij al gesignaleerd bij het stadion?
BasicPareto
Jeugdinternational

Heerlijk nieuws dit. Daarmee zet je iig de druk op de ketel. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dit is erg positief, vooral ook omdat vd. Wallen hem erg graag wil hebben. Hopelijk betekent het, dat de RvC meer risico wil nemen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ykhim wrote: 06 Jun 2023, 10:29
ShovingNE2 wrote: 06 Jun 2023, 10:18Ben ik niet zo bang voor. De mensen die liever een andere trainer zien hebben volgens mij ook wel de hoop uitgesproken dat het hier wel goed zal gaan. Op een enkeling na die naar het cricketforum gaat of de club dood en doodziek noemt want geen dna speelwijze of zo.

Denk dat als hij het wordt 95% van de supporters op het puntje van hun stoel zullen zitten en er ook wel zin in hebben.
Eens.

Ik ben zeer sceptisch, maar ik hoop dat 'ie het geweldig doet. Hopen op aanvallend voetbal, vermaak, goals en de ontwikkeling van spelers. 100%. Als Bosz komt, dan is het gewoon onze trainer. Een PSV'er dus.

En als hij het kut doet, dan sta ik natuurlijk wel vooraan om hem he-le-maal af te branden :mrgreen:
Zo sta ik er ook in. Het is een klootzak, maar als hij tekent is het onze klootzak. :mrgreen: En verdient hij alle steun.

Wel is het logisch dat hij kritischer benaderd zal gaan worden dan clubiconen dan Bommel en de Nist. Zeker omdat mede door de ruime ervaring van Bosz de verwachtingen hoger zijn. En het dit seizoen do or die is.

Het grote voordeel van mijn kritische houding vooraf is dat het mooi feest is als hij wél slaagt en ons kampioen maakt maar dat ik ook: "zie je wel, zei ik toch." kan zeggen als het faliekant misgaat. :neh:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

PSV 1973 wrote: 06 Jun 2023, 11:12 Hallo ik zie nergens waar ik me kan voorstellen dan maar hier.
Ik ben Ronny en PSV fan sinds 1973. Lees altijd met veel genoegen jullie forum.
Forza :PSV:
Hoi Ronny
PCGC
Vedette

ruuddevil wrote: 06 Jun 2023, 08:24 Drolberg. Wie is de volgende, Veltman?
Zou er niet eens zo verbaasd over zijn als ie straks hier speelt. Was onder Bosz bij ajax zo’n beetje zijn belangrijkste speler.

En wij maar verder afglijden, heb je een coach die totaal niet bij onze club past, welke in een verkracht shirt speelt en weer in de diepe schulden zit, omdat we maar hebben toegegeven aan de eisen van de trainer. Maar ja, we hebben wel spectaculaire 5-4 nederlagen gezien, dus we zijn tevreden!
#FreeGeneratie4
DC_PSV
Vedette

Zoals non-newsreporter Rik al aangaf in het ED moeten er zeker iets van 7 spelers worden gehaald in de komende weken en maanden, dit is niet niets. Zeker als we de salarissen omlaag willen brengen moeten het spelers zijn die een stap terug willen doen of young potentials. Ik ben benieuwd wat Stewart kan bieden aan Bosz.
#simplythebest
PeeJ
Vaste waarde in elftal

mr.top wrote: 06 Jun 2023, 09:24
Armada wrote: 06 Jun 2023, 09:18

We zijn het helemaal eens. Het zit ‘m in die nuance. Maarrr, ik begrijp dat PSV semi-zuinig wil zijn. Dat vind ik een ander uiterste. PTSS van augustus 2022.
Jij suggereert nu eigenlijk dat PSV als organisatie zijnde maar wat doet. Hier op dit forum werd door diverse mensen al aangegeven dat de methode Schmidt alleen werkt als je door kunt selecteren.

Als PSV op de kleintjes moet letten dan is het gewoon onverantwoord om Peter Bosz binnen te halen. Hoewel er veel valt te zeggen voor zijn filosofie van voetbal en hoe dat aansluit bij wat er internationaal gebruikelijk is . Dan hebben de mensen die riepen om Phillip Cocu of zelfs een Ron Jans waarschijnlijk gelijk.

Als PSV bereid is om wederom over de grens te gaan en het mislukt dan word je decennia terug in de tijd geworpen.
Die mogelijkheid is er. Maar wees dan ook transparant: sorry lieve voetbalvolgers. We kunnen niet meer de top aantikken, dus doen het met een categorie minder.
VeresRivne
Vedette

PCGC wrote: 06 Jun 2023, 11:16
Zou er niet eens zo verbaasd over zijn als ie straks hier speelt. Was onder Bosz bij ajax zo’n beetje zijn belangrijkste speler.

En wij maar verder afglijden, heb je een coach die totaal niet bij onze club past, welke in een verkracht shirt speelt en weer in de diepe schulden zit, omdat we maar hebben toegegeven aan de eisen van de trainer. Maar ja, we hebben wel spectaculaire 5-4 nederlagen gezien, dus we zijn tevreden!
Veltman komt helemaal niet naar PSV of Ajax, https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... el-veltman
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Haha, jij moet toch een vreselijk leven hebben. Misschien je naam veranderen van PCGC naar PTSS?
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

VeresRivne wrote: 06 Jun 2023, 11:19

Veltman komt helemaal niet naar PSV of Ajax, https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... el-veltman
Derde hond? Been? Maar hoeft van mij niet hoor
VeresRivne
Vedette

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 11:10
Ykhim wrote: 06 Jun 2023, 10:29

Eens.

Ik ben zeer sceptisch, maar ik hoop dat 'ie het geweldig doet. Hopen op aanvallend voetbal, vermaak, goals en de ontwikkeling van spelers. 100%. Als Bosz komt, dan is het gewoon onze trainer. Een PSV'er dus.

En als hij het kut doet, dan sta ik natuurlijk wel vooraan om hem he-le-maal af te branden :mrgreen:
Zo sta ik er ook in. Het is een klootzak, maar als hij tekent is het onze klootzak. :mrgreen: En verdient hij alle steun.

Wel is het logisch dat hij kritischer benaderd zal gaan worden dan clubiconen dan Bommel en de Nist. Zeker omdat mede door de ruime ervaring van Bosz de verwachtingen hoger zijn. En het dit seizoen do or die is.

Het grote voordeel van mijn kritische houding vooraf is dat het mooi feest is als hij wél slaagt en ons kampioen maakt maar dat ik ook: "zie je wel, zei ik toch." kan zeggen als het faliekant misgaat. :neh:
Sorry maar met een Bosz-avatar behoor je nu officieel tot de fanboysz. Het nadeel: het recht op zeiken dat je het nooit in hem zag zitten vervalt (we zien Bosz duidelijk achter die halmen gras zitten) Het voordeel: je bent uitgenodigd met VIPkaarten op Heruone 's symposium in de grote schouwburg met als thema "Waarom Bosz past bij PSV'
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik ga erachter staan. Zodra ie tekent bij ons springt de media erop en dan moeten we hem steunen. Dezelfde man die naar Ajax wordt gepraat en fantastisch is, is direct persona non grata zodra je PSV trainer wordt.
Breur
Internationale topspeler

Eens. Niet direct mijn keuze, maar als hij gekozen wordt dan is hij de beste keuze ooit. Totdat hij 3-3 bij Heerenveen uit speelt uiteraard.
PSV 1973
Lid 2e elftal

Ik hoop dat PSV Olij snel binnenharkt. Wat een keeper is dat. Die kost straks een vermogen nu heb je hem nog voor een habbekrats lijkt me. Etienne Vaassen vind ik nu nog de mindere. Hopelijk heeft Stewart hem bovenaan zijn lijstje staan en wil Bosch hem ook hebben.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Breur wrote: 06 Jun 2023, 11:33 Eens. Niet direct mijn keuze, maar als hij gekozen wordt dan is hij de beste keuze ooit. Totdat hij 3-3 bij Heerenveen uit speelt uiteraard.
Tenzij dat puntje genoeg is om de week erop kampioen te worden in eigen huis
Ren Höek
Vedette

PCGC wrote: 06 Jun 2023, 11:16 Zou er niet eens zo verbaasd over zijn als ie straks hier speelt. Was onder Bosz bij ajax zo’n beetje zijn belangrijkste speler.
En wij maar verder afglijden
Als PSV een basisspeler van de nummer 6 van de PL kan aantrekken, die ook nog eens geweldig voetbal spelen, dan zullen de meesten hier niet klagen denk ik :mrgreen:
Maar natuurlijk komt Veltman niet.

Laat dit je echter vooral niet weerhouden om te blijven klagen!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Post Reply