Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Welkom, Tinus!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Familie van?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dag allen, na een tijd meekijken vanaf de zijlijn ook even een account aangemaakt. Mijn eerste PSV-herinnering is de goal van Park tegen AC Milan en sindsdien heeft de club mijn hart gestolen. Ik ben 10 jaar seizoenskaarthouder geweest op verschillende plekken en loop door verhuizing nu vooral nog warm voor de Europese wedstrijden, verwacht bij CL-kwalificatie weer aanwezig te zijn!
TimSibot
Ballenjongen
Posts: 13
Joined: 02 Jun 2022, 15:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hallo,
Ik ben Tobi, 59 jaar, Registeraccountant in Epe.
PSV fan sinds 1969 toen ik als 6 jarig (toen nog) blond en snel jochie op de Veluwe de blonde snelle Bent Schmidt Hansen (Zoef de haas) bij PSV zag voetballen.
Ik heb alle hoogte- en dieptepunten sinds begin jaren '70 bewust meegemaakt. Diverse jaren seizoenkaarthouder in de jaren '80, '90, '00 en '10.
De laatste jaren helaas om allerlei goede en minder goede redenen nog maar een paar keer per jaar in het stadion te vinden maar ik volg alles wat er maar te volgen is van en over PSV, Jong PSV en de jeugd elftallen op TV, radio, internet, social media, forums, podcasts etc. Ben daarnaast fanatiek verzamelaar van alle boeken over PSV, haar (oud-) spelers en trainers.
De transferwindow is weer open, ik verheug me er nu al op!
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Hallo allemaal, ik loop al een aantal jaren mee maar heb mezelf nog nooit voorgesteld. Ik ben Aluarth, 29 jaar, kom uit het oosten van het land, fan van PSV sinds ik in 2004 in de krant een uitslag zag van PSV waar Vennegoor of Hesselink had gescoord en ik me afvroeg of ze nou niet wisten wíe van de twee er gescoord had. Ben gek van de transferperiode en ieder nieuwsbericht er omheen dus we gaan weer een mooie tijd tegemoet. Hoop in de toekomst eens een keer een wedstrijd van ons PSV te mogen bezoeken.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Welkom allen. Altijd leuk om wat nieuwe mensen te zien hier.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Hoi allen,
PSV supporter sinds midden jaren 90 en mis geen enkele wedstrijd. Begin 2000 een paar jaar een seizoenskaart gehad op vak M en daarna op Oost. Uiteindelijk hier een account aangemaakt in de leukste periode van het jaar, namelijk de transfers.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Welkom hier!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Rocky2022
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 10:47
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoi allemaal,

Ik lees al jaren mee en heb me nu geregistreerd.
Ik heb al ruim 25 jaar een seizoenskaart en bezoek (bijna) alle thuiswedstrijden.
Ik heb zin in de komende transferperiode en hoop net als jullie op een geweldig seizoen.
Laat maar komen!
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Welkom!
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hallo ik zie nergens waar ik me kan voorstellen dan maar hier.
Ik ben Ronny en PSV fan sinds 1973. Lees altijd met veel genoegen jullie forum.
Forza :PSV:
RJBubberman
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 06 Jun 2023, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goedemorgen,

Ik ben Robert-Jan, al jaren seizoenskaarthouder op UU samen met mijn zoontje. Na enige tijd het eea gevolgd te hebben op dit forum besloten om ook hier mee te praten. Op naar mooie discussies!
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Welkom allemaal
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

deninho32 kunnen alle leden met minder dan 5 posts ook in een mention groep? Dan kan ik ze af en toe taggen om te zeggen dat aanmelden leuk was, maar meer posten nog leuker. :L
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O hallo allemaal.
Ik ben Ronny en PSV fan sinds 1973.
Mijn vader was afgewerkt bij Philips op de Boschdijk en vroeg of ik zin had met hem naar PSV te gaan. Om hem een plezier te doen ging ik mee. Ha ha PSV thuis tegen Go Ahead Eagles en PSV won met een tienklapper. Ik was verkocht en henb daarna 1978 meegemaakt en natuurlijk 1988. Uit geweest naar Real Madrid met 800 supporters. Uit naar Bordeaux en uit naar Rapid Wien. Het mooiste was natuurlijk de finale tegen Benfica waar we met 55.000 PSV fans aanwezig waren. Driekwart Neckarstadion was een grote rood witte vlaggenzee. Ik stond met mijn beste maar niet ver van van Breukelen af toen hij de pingel van Veloso stopte.
Mijn hobbies zijn dus PSV, helaas geen seizoenskaart daar ik taxichauffeur ben en heel wat klanten heb. Verder ben ik al 45 jaar Heavy Metal fan. Ik puzzel veel. en verzamel Suske en Wiskes. Nou dat lijkt me genoeg guys.
Dank mods.
Forza PSV.
ReKuPSV
Jeugdspeler
Posts: 37
Joined: 06 Jun 2023, 10:45
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoi allemaal,

Ik ben Remy, 30 jaar en van kleins af aan al fan van PSV. Ondertussen lees ik al jaren mee op dit forum. Vooral tijdens de transferperiodes ben ik hier regelmatig te vinden. Ik heb geen seizoenskaart maar probeer tijdens de europese campagnes wel altijd in het stadion te zijn. Uiteraard kijk ik ook uit naar de komende transferperiode en veranderingen die op komst zijn bij PSV met hopelijk een succesvol seizoen erachteraan!

Groet!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 11:23 Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
Klopt, zullen er nog meer komen.
Forum werkt nu als onder andere nu.nl
Non leden zien een preview en kunnen meelezen zodra ze een account aanmaken
Lente

Al sinds de oprichting van dit forum lees ik iedere post die op dit forum geplaatst wordt (met uitzondering van de maatschappelijke topics). Omdat ik Shoving volg op twitter was ik destijds snel op de hoogte van dit forum en heb ik heel de oprichting mee gevolgd. Voorheen ook altijd een actieve lezer op het oude netwerk, maar ook daar, actieve lezer en geen poster. Dat principe beviel mij eigenlijk altijd heel goed. Ik heb niet de behoefte om mij in de discussies te mengen of om mijn mening 'te spauwen' maar vind het wel rete interessant om alles te lezen en gebruik dit forum om op de hoogte te blijven omtrent alle ontwikkelingen die binnen PSV spelen te volgen. Op dezelfde manier gebruik ik ook Twitter (geen twitteraar maar wel actief volger van een aantal accounts die ik interessant vind, veelal PSV gerelateerd). Daarnaast lees ik alle premium artikelen van het ED / AD mbt PSV. Op deze manier altijd redelijk up to date op de hoogte omtrent alles wat er rond PSV speelt, althans voor mij is dit genoeg informatie en moet ik opletten dat ik me er niet helemaal in mee laat slepen om up to date te blijven.

Helaas is het sinds 1,5 uur geleden niet meer mogelijk om alle topics mee te lezen zonder geregistreerd te zijn, dus vandaar toch maar een account aangemaakt. @ComeOnPSV, dat zal waarschijnlijk de reden zijn van de vele aanmeldingen vandaag. Maar hierbij dus mijn allereerste en tevens ook gelijk mijn allerlaatste post (althans dat verwacht ik dan toch, of de verleiding moet zo groot worden om toch een keer mijn mening te spauwen maar tot nog toe heb ik me altijd kunnen beheersen. Al scheelde het niet veel rond alle discussies mbt Schmidt twee jaar geleden #teamSchmidt).
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jun 2023, 11:46
ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 11:23 Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
Klopt, zullen er nog meer komen.
Forum werkt nu als onder andere nu.nl
Non leden zien een preview en kunnen meelezen zodra ze een account aanmaken
Heel goed initiatief. Niet lid worden van dit forum is de grootste fout die je kunt maken als PSV supporter
PA0598
Ballenjongen
Posts: 12
Joined: 06 Jun 2023, 10:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 11:23 Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
Tja, als je niet meer stiekem mee kunt lezen dan moet je wel natuurlijk :grin:

PSV-supporter uit het noorden van het land hier. Paar keer per jaar kom ik naar Eindhoven om een wedstrijdje mee te pakken en zo nu en dan een uitwedstrijd in het noorden, al dan niet in het thuisvak (wat dat betreft jammer dat Groningen en Cambuur gedegradeerd zijn). Inmiddels ook mijn twee kids besmet met het PSV-virus en hopelijk kan ik ze binnen afzienbare tijd eens een kampioensfeest mee laten maken op het Stadhuisplein :lover:
DuranK
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 11:23 Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
Tjah, opeens kun je niet meer stiekem meelezen ;-)

Bij deze stel ik me dan ook maar even voor. Ik lees hier dus al enkele jaren (stiekem) mee voor de laatste updates/onzin.
Mijn liefde voor PSV is ergens ontstaan rond 2000 en nooit meer verdwenen. Heb een poosje de club niet heel intens gevolgd maar sinds een jaar of 4 is het weer helemaal opgeleefd.
Of ik hier veel ga posten? Geen idee, ik ben geen insider en heb geen filmpjes waarbij ik iemand in elkaar sla...
maar wie weet
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 11:24 @deninho32 kunnen alle leden met minder dan 5 posts ook in een mention groep? Dan kan ik ze af en toe taggen om te zeggen dat aanmelden leuk was, maar meer posten nog leuker. :L
Zeker kan dat :L
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jun 2023, 11:46
ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 11:23 Welkom beide en eigenlijk iedereen!

Vandaag al 75 nieuwe leden zie ik :O
Klopt, zullen er nog meer komen.
Forum werkt nu als onder andere nu.nl
Non leden zien een preview en kunnen meelezen zodra ze een account aanmaken
Alleen bij de transfertopics ;)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Sjaakbanaan1913
Ballenjongen
Posts: 16
Joined: 06 Jun 2023, 11:57
Clubvoorkeur: Wa denkte?
Favoriete speler: Jan Heintze
FOOTB_REM_S: No

Na 3 jaar meegelezen te hebben in de forums rondom de TransferWindow en uitbrengen van nieuwe shirts nu eindelijk het moment gekomen dat ik een account moest aan maken. Toch wel heel blij mee gezien ik zelf de knoop niet door hakte...
Fan uit het westen van Brabant hier! Die probeert zo veel mogelijk wedstrijden per jaar mee te pakken, maar wat vooral door werk niet altijd lukt..
Post Reply