Kwamen die hoeren toen nog gewoon het bedrijf binnen? Lekker man!
Nieuw? Stel je voor!
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Graag onder @SjaakAfhaak dan zal ik maandelijks de zweep erover halen.
-
- Ballenjongen
- Standbeeld
- Mister PSV
Dacht ik ook. Of allemaal trollen van een of ander forum van de concurrent. Maar het is gewoon een wijziging in de spelregels:
- Standbeeld
- Mister PSV
Welkom. Maar dan nu direct de hamvraag om maar met de deur in huis te vallen: waarom heb je voor de forumnaam "Ewic1913" gekozen in plaats van "Eric1913"?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als dat laatste een voorwaarde is dan sta je al een tijdje droog.Peterpilske wrote: ↑06 Jun 2023, 12:29 Ik ben Peter en drink graag pilskes onder t genot van een goeie pot voetbal van PSV!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Standbeeld wrote: ↑06 Jun 2023, 12:44Welkom. Maar dan nu direct de hamvraag om maar met de deur in huis te vallen: waarom heb je voor de forumnaam "Ewic1913" gekozen in plaats van "Eric1913"?
-
- Ballenjongen
Hallo PSV ers,
Voor het eerst op dit forum. Ben al 60 jaar seizoenkaart houder bij onze mooie club. We staan voor grote veranderingen bij PSV. De zwakke plekken in de directie zijn opgelost . Met eventueel Peter als nieuwe coach heb ik er al vertrouwen in . Gr PSV opa .
Ps had ook bericht gestuurd in ' nieuwe trainer ' zag daarna pas deze Nieuw ? Stel.je voor . Top forum site ..
Voor het eerst op dit forum. Ben al 60 jaar seizoenkaart houder bij onze mooie club. We staan voor grote veranderingen bij PSV. De zwakke plekken in de directie zijn opgelost . Met eventueel Peter als nieuwe coach heb ik er al vertrouwen in . Gr PSV opa .
Ps had ook bericht gestuurd in ' nieuwe trainer ' zag daarna pas deze Nieuw ? Stel.je voor . Top forum site ..
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Hoe meer biertjes, hoe beter de potjes.Grasmat wrote: ↑06 Jun 2023, 12:44Als dat laatste een voorwaarde is dan sta je al een tijdje droog.Peterpilske wrote: ↑06 Jun 2023, 12:29 Ik ben Peter en drink graag pilskes onder t genot van een goeie pot voetbal van PSV!
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Enkel het transfergedeelte is voor leden. Er komen nog wat nieuwe opties aan binnenkort, daarvoor is het ook handig. Sowieso betekent meer leden meestal ook meer discussie.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Dat ligt eraan of je glas halfvol blijft of steeds half leeg is....
-
- Ballenjongen
Deze gluurder ontkwam er ook niet aan om toch maar eens een account aan te maken
Komend seizoen mijn 16e als SCC-houder en dit jaar de 100 loyaliteitspunten behaald!
Komend seizoen mijn 16e als SCC-houder en dit jaar de 100 loyaliteitspunten behaald!
- Tomm
- Vedette
Nog langere discussies over de clausule van Xavi
-
- Jeugdspeler
Goedemiddag allemaal,
Je kunt mij als "oude bekende" bestempelen. In mijn tienerjaren was ik veelvuldig op PSV Netwerk te vinden, wel onder een andere naam, en sinds een tijd lees ik hier mee. Omdat je je moet registreren om mee te kunnen (blijven) lezen, is mijn registratie een feit.
Op naar mooie (forum)tijden!
Je kunt mij als "oude bekende" bestempelen. In mijn tienerjaren was ik veelvuldig op PSV Netwerk te vinden, wel onder een andere naam, en sinds een tijd lees ik hier mee. Omdat je je moet registreren om mee te kunnen (blijven) lezen, is mijn registratie een feit.
Op naar mooie (forum)tijden!
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Welkom!PSV 1973 wrote: ↑06 Jun 2023, 11:26 O hallo allemaal.
Ik ben Ronny en PSV fan sinds 1973.
Mijn vader was afgewerkt bij Philips op de Boschdijk en vroeg of ik zin had met hem naar PSV te gaan. Om hem een plezier te doen ging ik mee. Ha ha PSV thuis tegen Go Ahead Eagles en PSV won met een tienklapper. Ik was verkocht en henb daarna 1978 meegemaakt en natuurlijk 1988. Uit geweest naar Real Madrid met 800 supporters. Uit naar Bordeaux en uit naar Rapid Wien. Het mooiste was natuurlijk de finale tegen Benfica waar we met 55.000 PSV fans aanwezig waren. Driekwart Neckarstadion was een grote rood witte vlaggenzee. Ik stond met mijn beste maar niet ver van van Breukelen af toen hij de pingel van Veloso stopte.
Mijn hobbies zijn dus PSV, helaas geen seizoenskaart daar ik taxichauffeur ben en heel wat klanten heb. Verder ben ik al 45 jaar Heavy Metal fan. Ik puzzel veel. en verzamel Suske en Wiskes. Nou dat lijkt me genoeg guys.
Dank mods.
Forza PSV.
Rekenkundig lieten mijn hersens mij even in de steek bij het lezen van jouw post. Mijn hoofd wilde een komma tussen 45 jaar en Heavy Metal fan...
Dat strookte niet helemaal met dat je sinds 1973 fan bent, maar ik snap het ondertussen.
Nogmaals welkom en vooral lekker veel posten (mag ook over Suske en Wiske)
La vida és massa curta per no fer broma