Hoe ontkom je hier aan dan?Brael wrote: ↑06 Jun 2023, 16:44 Nee, langzaam vind ik het ook lang duren. En dat is voor mij geen goed teken.
PSV wil dus Bosz, daar ben ik al niet al te blij mee. Maar PSV toont blijkbaar ook (nog) niet genoeg ambitie op het gebied van selectie-versterkingen om een trainer als Bosz te overtuigen. Dat is enerzijds wel alarmerend, anderzijds kan dat ook wel heel erg aan de eisen van Petertje liggen, die het niet aandurft met een mindere selectie.
Des te meer redenen voor mij om een trainer aan te stellen die wél wat kan met het huidige materiaal, als er gericht versterkt wordt, in plaats van een trainer die gewoon 7 nieuwe spelers wil halen. Dan hoeven we niet het mooiste en lastigste voetbal van de wereld te spelen, maar simpel, doelgericht en efficiënt. Kwalificeren we ons daarmee dit jaar voor de CL, en halen we dit seizoen de top 2, dan wordt dat budget vanzelf flink groter in het komende seizoen.
Spelers die vertrokken zijn of nagenoeg zeker gaan vertrekken: Gakpo, Madueke, Branthwaite, Hazard, Fabio Silva, Sangaré, Guti
Spelers waarvan je je nadrukkelijk kan afvragen of je daar echt verder mee moet willen: Mwene, Teze (wellicht op CV), Ramalho, Obispo, Til, El Ghazi
Spelers waar een hoop vraagtekens bij staan: Xavi, blijft hij? Luuk, wat is daar het plan mee? Teze, complementair aan Boscagli op CV?
Ik denk dat je er met een beetje ambitie niet aan kan ontkomen minimaal 7 nieuwe spelers te halen..