ShovingNE2 wrote: ↑06 Jun 2023, 16:51
Brael wrote: ↑06 Jun 2023, 16:44Maar PSV toont blijkbaar ook (nog) niet genoeg ambitie op het gebied van selectie-versterkingen om een trainer als Bosz te overtuigen.
Ja, dat moet natuurlijk in een dag of twee afgekaart zijn. Ach. Waar lullen we over. 20 miljoen, 30 miljoen, salarishuis oprekken?
Twee biertjes en klaar if not: PSV toont geen ambitie.
Tsja, je kunt mij selectief quoten, die selectieve quote vervolgens verkeerd interpreteren en die foute interpretatie van een selectieve quote in het belachelijke trekken, maar daar wordt zo'n discussie doorgaans niet beter van.
De strekking van de post van Armada was wel duidelijk, net zoals de berichten in de media: Bosz wil méér investeringen dan PSV op dit moment toe kan/wil zeggen.
Ik zeg daarnaast ook nergens dat PSV geen ambitie toont, ik zeg dat PSV vooralsnog te weinig ambitie toont om Bosz te overtuigen. Bovendien nuanceer ik ook dat dat aan PSV kan liggen, maar ook aan de hoge eisen van Bosz.
11 Tinus wrote: ↑06 Jun 2023, 16:48Haha we hebben sowieso 7 nieuwe spelers nodig omdat er een sloot huurspelers weg gaan en we kwaliteit te kort komen. Sterker nog, 2 bewezen middenvelders gaan zeer waarschijnlijk ook snel vertrekken en heel veel komt er vanuit Jong PSV niet door.
Maar de aannames waarom het zoveel langer duurt dan we op voorhand hadden gedacht kan ook bij ons zelf liggen maar voor de rest blijft het gissen want we hebben geen idee en er kunnen wel 5 verklaringen voor zijn.
Ook voor FreyrJoster, natuurlijk wil je idealiter 9 nieuwe spelers, maar zoals gezegd, we zijn PSV, geen Man City of PSG.
Een aantal gerichte versterkingen mag je verwachten, maar op sommige posities zul je het moeten doen met een Teze, Boscagli of El Ghazi. Een goede trainer kan ook daar iets van maken. We hebben Luuk, Veerman, Xavi, Benitez, PvA en Mauro die wat mij betreft prima voldoen. Met wat gerichte versterkingen om hen heen zouden ook Teze of Boscagli prima kunnen functioneren. En van Bakayoko is ook best iets te maken. Haal daar 4 gerichte versterkingen bij, en je hebt gewoon een team dat strijdt om het kampioenschap.
Verder is mijn gissen over de redenen van de vertraging in de gesprekken wel gebaseerd op de informatie van Armada, plus wat er via de media naar buiten komt.