Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 06 Jun 2023, 17:26
Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 17:26

Zo beter?
Leuk staaltje omdenken. Ik zie nog gras op je kin, maaiuh!
psvgouda laat Grasmat zien wat wel goede muziek is...
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Limburg040
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 11:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hallo,

Ook ik heb me vandaag geregistreerd om al t transfergeweld (hopelijk) te kunnen volgen.

Ik ben van 1984 (start uitvoering 1983, oplevering 1984) en woon in Midden-Limburg. Ik volg dit forum al geruime tijd en daarvoor PSV.netwerk.to.

Ik zal ook posten als ik me geroepen voel :-).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Willkommen!
znth
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 17:15
FOOTB_REM_S: No

Hallo,

Ook ik heb even een accountje aangemaakt omdat stiekem meelezen niet meer werkt. Ben 29 jaar en kom uit Zwolle. Enkele keren per jaar in het stadion te vinden en meestal tijdens de uitwedstrijden hier in de regio ook waar mogelijk van de partij!
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Was een meelezer en blijf waarschijnlijk (hoofdzakelijk) meelezer. Maar ja, een transferzomer zonder dit forum goed te kunnen volgen is geen optie. Verders 1 : werkelijk geen idee waar pak 'm beet de top 10 van posters hier de tijd daarvoor vandaan haalt. Maar dit uiteraard terzijde en uiteraard verwacht ik hier ook geen antwoord op. Verders 2 : Mijn 1e wedstrijd in het stadion was toen ik een jaar of 8 was midden jaren 70 dus laten we het er op houden dat ik voor wat PSV betreft het geluk heb gehad met een succesvolle periode te beginnen. En nee geen succes supporter, 'gewoon' mijn vader, neven en buurman gevolgd. Iets met paplepel.
Support in difficult times
El Chuckylozano
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 19:15
FOOTB_REM_S: No

Hallo,

Heb ook maar een account aangemaakt, zodat ik de ontwikkelingen kan blijven volgen.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hello, verplicht account aan moeten maken omdat meelezen niet meer lukt😎
Babyshark
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 12:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ook ik heb een account aangemaakt om voornamelijk mee te lezen. 26 jaar woon in Barneveld, mijn vriendin is voor 020 heeft al jaren een seizoenskaart. Veel leuke potjes gehad dit jaar, bedankt Ruud. Heb 1 doel in mn leven, kleine man (2 jaar babyshark fan) een PSV'er maken. 😁
EDG78
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 06 Jun 2023, 13:04
Old name: Phoolie Selwerd
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ook nu aangemeld om te kunnen blijven lezen, aangesloten seizoenkaart sinds 1988, dus wordt al weer 35ste jaar. Vroeger actief op oude forum onder de naam Phoolie Selwerd sinds het prille begin van het eerste forum, tegenwoordig alleen lezen meerdere malen per dag. Begonnen op de oude jeugdrang in de zuid oost hoek, daarna L-side tot oost werd verbouwd in 1995 volgens mij en 5 jaar geleden na de kampioenswedstrijd tegen Ajax verhuisd naar mooie plekken op vak B. Nog altijd minimaal 1 keer per seizoen uitwedstrijd in Europa meepakken, op topics mbt Europese uitreizen was het altijd heel druk op het oude forum met reis tips etc , jammer dat dit niet meer echt is tegenwoordig.
Last edited by EDG78 on 06 Jun 2023, 20:08, edited 2 times in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een hele hoop aanmeldingen vandaag. Welkom allen!
Kippendarp
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 06 Jun 2023, 10:29
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ook hier aangemeld aangezien het meelezen niet meer kon.

28 jaar, soms in het stadion te vinden!

Zal vooral meelezen zijn!
Frico
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 20:17
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vandaag aangemeld na jaren hiervoor ook op PSV.netwerk.to te hebben rondgehangen.

Ik ben een 41-jarige PSV-fan uit Woerden en heb inmiddels mijn 6-jarige zoon net zo gek gekregen van PSV, in een grotendeels Ajax-familie 🤭.

Ik bezoek regelmatig een wedstrijd, maar als mijn zoon wat ouder is gaan we wel weer kijken voor een seizoenskaart, nu pakken we elk jaar 1 wedstrijd met gelijk een hotelovernachting erbij!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat jij stuurt de herinneringen naar de nieuwe leden om vooral ook te posten toch? Dat alleen lezen lokt ook geen leuke discussies uit...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zeker, maar ik geef ze even een paar dagen om aan mij en nog wat andere rare snuiters hier te wennen. Het blijft toch een soort van openbare instelling waar je hier terecht komt...
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er was ooit een lijst met de rare snuiters erop, zwerft die nog ergens rond?
La vida és massa curta per no fer broma
Marinus
Ballenjongen
Posts: 7
Joined: 06 Jun 2023, 20:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goeie Avond

Ook nieuw hier door t niet meer kunnen meelezen.
Hier terecht gekomen tijdens de transferperiode en kan dat natuurlijk niet missen
27 jaar uit de kop van noord Limburg
Probeer regelmatig naar t stadion te gaan
User avatar
LucNilis
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 06 Jun 2023, 20:43
FOOTB_REM_S: No

Limburg040 wrote: 06 Jun 2023, 17:57 Hallo,

Ook ik heb me vandaag geregistreerd om al t transfergeweld (hopelijk) te kunnen volgen.

Ik ben van 1984 (start uitvoering 1983, oplevering 1984) en woon in Midden-Limburg. Ik volg dit forum al geruime tijd en daarvoor PSV.netwerk.to.

Ik zal ook posten als ik me geroepen voel :-).
Haha, dit had ik ook kunnen schrijven. Klopt precies. Enige aanvulling is dat ik naar Zuid-Limburg ben verhuisd. :D

Ik vind het geruchten en transfer seizoen altijd het leukste, wedstrijden kijk ik nauwelijks nog. Vandaar hier aangemeld voor de wat gerichtere verhalen rond PSV. Clickbait voetbalsites kan ik niet meer waarderen.

Zelf na 9 jaar niks weer begonnen met voetballen bij een vriendenteam, maar natuurlijk al snel geblesseerd dus ook weer tijd zat. Ik zal niet veel posten, maar vind het leuk om mee te lezen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hammer wrote: 06 Jun 2023, 19:43 werkelijk geen idee waar pak 'm beet de top 10 van posters hier de tijd daarvoor vandaan haalt. Maar dit uiteraard terzijde en uiteraard verwacht ik hier ook geen antwoord op.
Ik heb voor mijn werk veel digitale vergaderingen, maar ik heb daarbij 2 grote uitdagingen: 1. Ik kan me niet heel lang concentreren, en 2. Ik werk voornamelijk met vrouwen.

Dus vaak luister ik half mee (vaak precies genoeg omdat ook de helft overbodig is), en scroll ik ondertussen op m'n telefoon een beetje door de topics hier.

Zelfde geldt voor s'avonds wanneer ik ondertussen andere dingen aan het doen ben. Is toch een soort digitale kroeg hier.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Hammer wrote: 06 Jun 2023, 19:43 werkelijk geen idee waar pak 'm beet de top 10 van posters hier de tijd daarvoor vandaan haalt. Maar dit uiteraard terzijde en uiteraard verwacht ik hier ook geen antwoord op.
Mijn antwoord is korter: ik ben getrouwd. :L
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 21:34
Hammer wrote: 06 Jun 2023, 19:43 werkelijk geen idee waar pak 'm beet de top 10 van posters hier de tijd daarvoor vandaan haalt. Maar dit uiteraard terzijde en uiteraard verwacht ik hier ook geen antwoord op.
Mijn antwoord is korter: ik ben getrouwd. :L
Met het forum toch?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jun 2023, 21:35
Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 21:34

Mijn antwoord is korter: ik ben getrouwd. :L
Met het forum toch?
Nee jullie zijn allemaal stuk voor stuk mijn maîtresses. :neh:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Welkom allemaal. Voor het eerst dat dit topic de hele dag bovenaan staat volgens mij.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 20:32 Zeker, maar ik geef ze even een paar dagen om aan mij en nog wat andere rare snuiters hier te wennen. Het blijft toch een soort van openbare instelling waar je hier terecht komt...
Ik zie net jouw aanmelddatum, dit forum bestaat gewoon al bijna zes jaar. Bizar eigenlijk. Overigens heb je natuurlijk wel jaren nodig ipv dagen om aan sommigen te wennen. :)
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 06 Jun 2023, 21:39 Welkom allemaal. Voor het eerst dat dit topic de hele dag bovenaan staat volgens mij.
Net zo veel nieuwe leden als valse geruchten. Erg knap midden in de transferperiode.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 21:41
Joenepsv wrote: 06 Jun 2023, 21:39 Welkom allemaal. Voor het eerst dat dit topic de hele dag bovenaan staat volgens mij.
Net zo veel nieuwe leden als valse geruchten. Erg knap midden in de transferperiode.
Nou inderdaad. En als die nieuwe leden niet zo irritant zijn als valse geruchten zijn ze van harte welkom ;)
Post Reply