Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Uit het artikel van de Telegraaf.
PSV hoopt inzake de benoeming van een nieuwe trainer snel met witte rook te kunnen komen. De Eindhovense club is in verregaande onderhandeling met topkandidaat Peter Bosz over een dienstverband in Eindhoven. In de omgeving van Bosz valt te beluisteren dat de Apeldoorner naast vaste assistent Rob Maas ook fysiektrainer Terry Peters mee wil nemen. Met hem werkte hij eerder bij Vitesse, Bayer Leverkusen en Olympique Lyonnais.
Behalve de invulling van de selectie is de beoogde speelwijze een belangrijk gespreksonderwerp tussen de clubleiding en de beoogde nieuwe trainer. „We hebben een aantal belangrijke speerpunten en een filosofie binnen de club en daar moet een trainer wel bij passen”, aldus Brands. „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV. Dat is iets wat je meteen duidelijk maakt in het eerste gesprek een daar zoek je ook de kandidaten bij.”
Standbeeld
Mister PSV

„We hebben een aantal belangrijke speerpunten en een filosofie binnen de club en daar moet een trainer wel bij passen”, aldus Brands. „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV.
Interessant. Zeker in de wetenschap dat ze nu van Ruud naar Bosz gaan. Ben wel benieuwd wat die speerpunten dan zijn.
milansandro
Legende

Als er al een eerste gesprek is geweest dan zullen PSV en Bosz op hoofdlijnen wel akkoord zijn..
Anders haakt PSV en/of de kandidaat trainer al meteen af..
Het zal inderdaad wel erom gaan hoe ver bereid PSV is om te investeren..
Last edited by milansandro on 06 Jun 2023, 17:53, edited 1 time in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Bruneau
Jeugdinternational

Standbeeld wrote: 06 Jun 2023, 17:47
„We hebben een aantal belangrijke speerpunten en een filosofie binnen de club en daar moet een trainer wel bij passen”, aldus Brands. „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV.
Interessant. Zeker in de wetenschap dat ze nu van Ruud naar Bosz gaan. Ben wel benieuwd wat die speerpunten dan zijn.
Eigen jeugd inpassen, aanvallend voetbal, waarde op het veld zijn denk ik al 3 speerpunten die Brands / Stewart gaat benoemen wanneer ze aanstelling van Bosz toelichten
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Bruneau wrote: 06 Jun 2023, 17:53
Eigen jeugd inpassen, aanvallend voetbal, waarde op het veld zijn denk ik al 3 speerpunten die Brands / Stewart gaat benoemen wanneer ze aanstelling van Bosz toelichten
Is Bosz eigenlijk een coach die bekend staat om het inpassen van eigen jeugd?
Bram
Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 06 Jun 2023, 16:39 Enige wat ik kan bedenken is dat Bosz al lang en breed getekend heeft, maar nog even drie dagen wil zonnebanken voor de Jack van Gelder look tijdens de presentatie.
Daar heb je deze week geen zonnebank voor nodig
PCGC
Vedette

11 Tinus wrote: 06 Jun 2023, 16:48
Brael wrote: 06 Jun 2023, 16:44 Nee, langzaam vind ik het ook lang duren. En dat is voor mij geen goed teken.

PSV wil dus Bosz, daar ben ik al niet al te blij mee. Maar PSV toont blijkbaar ook (nog) niet genoeg ambitie op het gebied van selectie-versterkingen om een trainer als Bosz te overtuigen. Dat is enerzijds wel alarmerend, anderzijds kan dat ook wel heel erg aan de eisen van Petertje liggen, die het niet aandurft met een mindere selectie.

Des te meer redenen voor mij om een trainer aan te stellen die wél wat kan met het huidige materiaal, als er gericht versterkt wordt, in plaats van een trainer die gewoon 7 nieuwe spelers wil halen. Dan hoeven we niet het mooiste en lastigste voetbal van de wereld te spelen, maar simpel, doelgericht en efficiënt. Kwalificeren we ons daarmee dit jaar voor de CL, en halen we dit seizoen de top 2, dan wordt dat budget vanzelf flink groter in het komende seizoen.
Haha we hebben sowieso 7 nieuwe spelers nodig omdat er een sloot huurspelers weg gaan en we kwaliteit te kort komen. Sterker nog, 2 bewezen middenvelders gaan zeer waarschijnlijk ook snel vertrekken en heel veel komt er vanuit Jong PSV niet door.

Maar de aannames waarom het zoveel langer duurt dan we op voorhand hadden gedacht kan ook bij ons zelf liggen maar voor de rest blijft het gissen want we hebben geen idee en er kunnen wel 5 verklaringen voor zijn.
Ik help je nu al uit de droom, er komen geen 7 nieuwe spelers…
#FreeGeneratie4
El Sordo
Vedette

Het blijft altijd zo ont-zet-tend vaag, alsof ze het zelf ook niet echt weten en dan maar dit soort saaie clichés de wereld in slingeren. Die zogenaamde speerpunten en filosofie zijn echt geen bedrijfsgeheim — benoem ze gewoon en ga van daaruit bouwen.
PCGC wrote: 06 Jun 2023, 17:59Ik help je nu al uit de droom, er komen geen 7 nieuwe spelers…
De afgelopen seizoenen kwamen er telkens minimaal zeven nieuwe spelers. Waarom zou dat nu ineens anders zijn?
Last edited by El Sordo on 06 Jun 2023, 18:03, edited 1 time in total.
TomPSV
Legende

PCGC wrote: 06 Jun 2023, 17:59

Haha we hebben sowieso 7 nieuwe spelers nodig omdat er een sloot huurspelers weg gaan en we kwaliteit te kort komen. Sterker nog, 2 bewezen middenvelders gaan zeer waarschijnlijk ook snel vertrekken en heel veel komt er vanuit Jong PSV niet door.

Maar de aannames waarom het zoveel langer duurt dan we op voorhand hadden gedacht kan ook bij ons zelf liggen maar voor de rest blijft het gissen want we hebben geen idee en er kunnen wel 5 verklaringen voor zijn.
Niet?
Tweede keeper (Drommel zal wel weg willen), vervanger Sangare, vervanger Guti, linksbuiten, tweede spits na vertrek Silva, centrale verdediger en je zit al op 6. Sluit 7 dan niet uit hoor.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Dat is erg voorzichtig ingeschat. Zo ken ik je helemaal niet :tongue
loginnaam
Internationale topspeler

Inderdaad, vorig seizoen hadden we in de zomer al 9 nieuwe spelers dus dat gaan er nu een stuk meer zijn.
RV1913
Nationale topspeler

Ik verwacht dat talentontwikkeling een hele belangrijke is
PeeJ
Vaste waarde in elftal

Madueke wrote: 06 Jun 2023, 17:46
Vogelund wrote: 06 Jun 2023, 17:43 Brands doet een Brandsje lees ik zojuist in een artikel van de Telegraaf.

Zal dus wel snel rondkomen.

https://www.telegraaf.nl/sport/90364084 ... eming-bosz
https://www.transfermarkt.com/terry-pet ... iner/82405
Breaking! Bosz neemt fysieke trainer mee!
Voor zichzelf neem ik aan?
RV1913
Nationale topspeler

je zegt ook niet dat er minder dan 7 komen dus komen er 8, 10 of 12? :mrgreen:
Tomm
Vedette

Die speerpunten kun je toch zelf wel invullen? Waarde op het veld creëren door goede transfers en overgang van jong naar 1. Dominant en aanvallend voetbal (dat hoort men nu eenmaal graag). En alles in een gemoedelijk maar professioneel brabants topsport jasje.
Brael
Vedette

ShovingNE2 wrote: 06 Jun 2023, 16:51
Brael wrote: 06 Jun 2023, 16:44Maar PSV toont blijkbaar ook (nog) niet genoeg ambitie op het gebied van selectie-versterkingen om een trainer als Bosz te overtuigen.
Ja, dat moet natuurlijk in een dag of twee afgekaart zijn. Ach. Waar lullen we over. 20 miljoen, 30 miljoen, salarishuis oprekken?

Twee biertjes en klaar if not: PSV toont geen ambitie.
Tsja, je kunt mij selectief quoten, die selectieve quote vervolgens verkeerd interpreteren en die foute interpretatie van een selectieve quote in het belachelijke trekken, maar daar wordt zo'n discussie doorgaans niet beter van.
De strekking van de post van Armada was wel duidelijk, net zoals de berichten in de media: Bosz wil méér investeringen dan PSV op dit moment toe kan/wil zeggen.
Ik zeg daarnaast ook nergens dat PSV geen ambitie toont, ik zeg dat PSV vooralsnog te weinig ambitie toont om Bosz te overtuigen. Bovendien nuanceer ik ook dat dat aan PSV kan liggen, maar ook aan de hoge eisen van Bosz.
11 Tinus wrote: 06 Jun 2023, 16:48Haha we hebben sowieso 7 nieuwe spelers nodig omdat er een sloot huurspelers weg gaan en we kwaliteit te kort komen. Sterker nog, 2 bewezen middenvelders gaan zeer waarschijnlijk ook snel vertrekken en heel veel komt er vanuit Jong PSV niet door.

Ook voor FreyrJoster, natuurlijk wil je idealiter 9 nieuwe spelers, maar zoals gezegd, we zijn PSV, geen Man City of PSG.
Een aantal gerichte versterkingen mag je verwachten, maar op sommige posities zul je het moeten doen met een Teze, Boscagli of El Ghazi. Een goede trainer kan ook daar iets van maken. We hebben Luuk, Veerman, Xavi, Benitez, PvA en Mauro die wat mij betreft prima voldoen. Met wat gerichte versterkingen om hen heen zouden ook Teze of Boscagli prima kunnen functioneren. En van Bakayoko is ook best iets te maken. Haal daar 4 gerichte versterkingen bij, en je hebt gewoon een team dat strijdt om het kampioenschap.

Verder is mijn gissen over de redenen van de vertraging in de gesprekken wel gebaseerd op de informatie van Armada, plus wat er via de media naar buiten komt.
Last edited by Brael on 06 Jun 2023, 18:15, edited 1 time in total.
Josef Dettelbacher
Legende

ShovingNE2 wrote: 06 Jun 2023, 17:07 Daarnaast. Stel Bosz eist 50 miljoen voor transfers. En PSV zou nee zeggen. Is dat gebrek aan ambities of irreëele eisen stellen?
Hopelijk blijft dat wel binnenskamers, want dit openbaar hebben helpt niet bij onderhandelingen. Hopelijk ook niet een sloot aan spelers die allemaal bij dezelfde zaakwaarnemer zitten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Mister PSV

Tomm wrote: 06 Jun 2023, 18:10 Die speerpunten kun je toch zelf wel invullen? Waarde op het veld creëren door goede transfers en overgang van jong naar 1. Dominant en aanvallend voetbal (dat hoort men nu eenmaal graag). En alles in een gemoedelijk maar professioneel brabants topsport jasje.
Bedankt, Marcel.
Heruone
Lid scoutingsteam

Met alle respect maar heeft iemand hier ooit maar ook één goede scoop kunnen ontdekken die uit de hand van Armada kwam?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
El Sordo
Vedette

Wat doet het er werkelijk toe? Alle zogenaamde insiders, nep of echt, zijn inmiddels toch gewoon onderdeel van de lol gedurende de transferperiode? Zo interessant is het allemaal ook weer niet als iemand af en toe toevallig iets van binnenuit te melden heeft.

Er was er eens één die doorlopend in commissie loog en vooral zichzelf erg bijzonder vond, zolang dat soort nonsens niet de overhand neemt is het toch prima?

PS. Alsof jouw analyses altijd waterdicht en hyperintelligent zijn. En die krijgen we ook gewoon te pas en te onpas door onze strot geduwd :mrgreen:
Last edited by El Sordo on 06 Jun 2023, 18:28, edited 1 time in total.
vak kk 1988
Bankzitter

gewoon even een opmerking

spelers die zo maar eens kunnen aansluiten. zonder veel kosten lopen allemaal uit hun contract (transfervrij)

zijn deze gasten goed(genoeg) denk dat hier al beter bij zit dan wat er bij ons op de bank zit

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Joenepsv
Legende

Bosz is binnen dus. Mooi. En nu door.
Heruone
Lid scoutingsteam

El Sordo wrote: 06 Jun 2023, 18:23 Wat doet het er werkelijk toe? Alle zogenaamde insiders, nep of echt, zijn inmiddels toch gewoon onderdeel van de lol gedurende de transferperiode? Zo interessant is het allemaal ook weer niet als iemand af en toe toevallig iets van binnenuit te melden hebt.

Er was er eens één die doorlopend in commissie loog en vooral zichzelf erg bijzonder vond, zolang dat soort nonsens niet de overhand neemt is het toch prima?

PS. Alsof jouw analyses altijd waterdicht en hyperintelligent zijn. En die krijgen we ook gewoon te pas en te onpas door onze strot geduwd :mrgreen:
Nou nou, ik weet dat je heel je muur hebt behangen met mijn stukken :mrgreen: :mrgreen: Zijn ze overigens ook lang genoeg voor.

Maarruh, zonder dollen. Ik ben gewoon oprecht benieuwd. Iemand wordt hier op een bepaald voetstuk geplaatst en (al voor langere tijd) als waarheid beschouwt als het gaat om zogenaamde "inside" zaken. Ik begrijp dat de transferwereld ontzettend dynamisch is en dus van de dingen die gedeeld worden een groot deel nooit relevant zal worden. Maar dan alsnog moet er toch wel een tipje van de sluier kloppen ;) Of ik zit er in mijn beeldvorming naast. Kan ook uiteraard.

Verder is het zeer vermakelijk daar niet van. Totdat het opeens serieuze "bronnen" worden in een discussie.

PS: ik weet wie je bedoeld. Je kan over diegene heel veel zeggen en je kan alles van hem vinden (dat staat vrij uiteraard), maar hij heeft wel degelijk een aantal keer bewezen in PM bij mensen goed te zitten met scoops waarvan niemand op dat moment iets vanaf wist. Dat kunnen best een aantal individuen bevestigen op dit forum.
Last edited by Heruone on 06 Jun 2023, 18:37, edited 2 times in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Armada
Internationale topspeler

Ik denk van wel. Eerder meer, want het jeugdpotje is weer gevuld.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

vak kk 1988 wrote: 06 Jun 2023, 18:25 gewoon even een opmerking

spelers die zo maar eens kunnen aansluiten. zonder veel kosten lopen allemaal uit hun contract (transfervrij)

zijn deze gasten goed(genoeg) denk dat hier al beter bij zit dan wat er bij ons op de bank zit

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Spierings is welkom. Voor de andere 3 mag Ik hopen dat PSV hoger inzet, allemaal niet meer de spelers die ze ooit waren.
Post Reply