Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech

vak kk 1988 wrote: 06 Jun 2023, 18:25 gewoon even een opmerking

spelers die zo maar eens kunnen aansluiten. zonder veel kosten lopen allemaal uit hun contract (transfervrij)

zijn deze gasten goed(genoeg) denk dat hier al beter bij zit dan wat er bij ons op de bank zit

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Ik zou Dolberg wel een gok vinden met zijn diabetes en huidige vorm, als hij in zijn oude vorm kan komen is het wel een top spits. Maar ik vind bijvoorbeeld van Duiven qua profiel redelijk hetzelfde en zou liever daarin investeren of een spits die iets meer in vorm is.

En Fosu-Mensah is telkens geblesseerd, dus persoonlijk zou ik dit ook teveel geen gok vinden. Heb niet het gevoel dat zijn potentie er nog uit gaat komen.

Spierings en Sinkgraven lijken me allebei wel sterke opties die goed bij Bosz passen.
Armada
Internationale topspeler

Heruone wrote: 06 Jun 2023, 18:17 Met alle respect maar heeft iemand hier ooit maar ook één goede scoop kunnen ontdekken die uit de hand van Armada kwam?
Nee, inderdaad. Ik ga op zwart. Excuses voor alles!
Ykhim
Lid scoutingsteam

El Sordo wrote: 06 Jun 2023, 18:23 Wat doet het er werkelijk toe? Alle zogenaamde insiders, nep of echt, zijn inmiddels toch gewoon onderdeel van de lol gedurende de transferperiode? Zo interessant is het allemaal ook weer niet als iemand af en toe toevallig iets van binnenuit te melden heeft.
Maar als ik een keer wat roep waar je nooit meer wat over hoort, dan heb ik Thijs drie jaar later nog steeds achter me aan. Het is verdomme niet eerlijk.
Breur
Internationale topspeler

spelers die zo maar eens kunnen aansluiten. zonder veel kosten lopen allemaal uit hun contract (transfervrij)

zijn deze gasten goed(genoeg) denk dat hier al beter bij zit dan wat er bij ons op de bank zit

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Die laatste 3 zijn niet beter dan wat we hebben hoor.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
- Dolberg is nergens op gebaseerd behalve een hersenspinsel van Rik; heeft al ruime tijd geen goed seizoen meer gedraaid
- Sinkgraven is minder dan zowel PvA als Mauro, die zal denk ik eerder bij een Vitesse of een Utrecht te bewonderen zijn volgend jaar
- Fosu-Mensah is een mindere Teze en dus voor zowel RA als RCV geen optie
Pijltje
Bankzitter

Heruone wrote: 06 Jun 2023, 18:17 Met alle respect maar heeft iemand hier ooit maar ook één goede scoop kunnen ontdekken die uit de hand van Armada kwam?

Ja, de clausule van Sangaré is opgehoogd naar 50 miljoen. Hij was de eerste die dat destijds bracht.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Pijltje wrote: 06 Jun 2023, 18:52

Ja, de clausule van Sangaré is opgehoogd naar 50 miljoen. Hij was de eerste die dat destijds bracht.
Wat?
Maikel
Site Admin

En we gaan weer ontopic door.
Sylvester
Verbannen

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Bosz die Dolberg weer aan het voetballen weet te krijgen zou wel lekker zijn. Was onder zijn hoede een prima spits.
Met Mauro heb je al een Bosz speler(lb) in huis.
DonyellMalen
Legende

Van Aanholt is aan de bal prima. Zowel Mauro als PvA past prima in het spel van Bosz. Mauro meer de voetballer en PvA meer de powerspeler met meer inhoud.
Pijltje
Bankzitter

Vanthaman18 wrote: 06 Jun 2023, 18:53
Pijltje wrote: 06 Jun 2023, 18:52

Wat?
Hier, Armada was de eerste die destijds door had dat de clausule van Sangaré verhoogd werd naar 50 miljoen. Hij meldde dat zelfs pas heel korte tijd nadat de deal met Sangaré rond was:
Armada wrote: 07 Aug 2022, 10:49 Opgehoogd naar 50m
Maar goed ontopic. Ik hoop dat Bosz heel veel nadruk gaat leggen op defensieve versterkingen. Ik ben positief over het feit dat hij zo veeleisend is.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Pijltje wrote: 06 Jun 2023, 19:02

Wat?
Hier, Armada was de eerste die destijds door had dat de clausule van Sangaré verhoogd werd naar 50 miljoen. Hij meldde dat zelfs pas heel korte tijd nadat de deal met Sangaré rond was:
Maar goed ontopic. Ik hoop dat Bosz heel veel nadruk gaat leggen op defensieve versterkingen. Ik ben positief over het feit dat hij zo veeleisend is.
Ja, precies je wil toch iemand aan je zijde hebben die mega veeleisend is?

Nou, dat laat ie natuurlijk ook tijdens onderhandelingen zien.
Hij wil goed voor het team zorgen.. maar doet dat natuurlijk ook voor zichzelf.

Je moet je juist af gaan vragen als iemand er bijna blind in wil stappen, of dat de juiste kandidaat is.
Breur
Internationale topspeler

Ik weet niet meer of we aan het trollen zijn want die clausule is 37,5 toch?
CZ_Code
Nationale topspeler

Breur wrote: 06 Jun 2023, 19:13 Ik weet niet meer of we aan het trollen zijn want die clausule is 37,5 toch?
Ja
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Is vorig jaar tijdelijk verhoogd
PSV 1973
Lid 2e elftal

7Koentjuh7 wrote: 06 Jun 2023, 18:35

-spierings cvm
- dolberg sp
- sinkgraven lb cvm lm
- fusu mensah rb rcv
Spierings is welkom. Voor de andere 3 mag Ik hopen dat PSV hoger inzet, allemaal niet meer de spelers die ze ooit waren.
Jason van Duiven naar PSV 1 halen zou een mooie eerste zet zijn.
Standbeeld
Mister PSV

Pijltje wrote: 06 Jun 2023, 19:02

Wat?
En hoe kunnen wij verifiëren dat die 50mln klopt? In die tijd riep Armada ook dat Real Madrid interesse had in Sangare, terwijl zij op die positie al meer dan voorzien waren.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
El Sordo wrote: 06 Jun 2023, 18:23 Er was er eens één die doorlopend in commissie loog en vooral zichzelf erg bijzonder vond,
:lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Pijltje
Bankzitter

CZ_Code wrote: 06 Jun 2023, 19:16
Breur wrote: 06 Jun 2023, 19:13 Ik weet niet meer of we aan het trollen zijn want die clausule is 37,5 toch?
Ja
Oh, dan heb ik niks gezegd. Ik dacht 50. :zip:
Zuc0
Nationale topspeler

Brands: „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV. Dat is iets wat je meteen duidelijk maakt in het eerste gesprek een daar zoek je ook de kandidaten bij.”

Kan ik toch niet helemaal rijmen met Bosz.

Overigens prima dat Bosz flinke eisen stelt en dat kan positief uitwerken. Tegelijk snijdt het mes aan twee kanten. Wordt er niet voldaan aan zijn eisen en/of verwachtingspatroon dan kan het snel gaan schuren.
Hoe dan ook, we gaan 'all in' met deze coach.
colocolofc
Meervoudig international

Zuc0 wrote: 06 Jun 2023, 19:50 Brands: „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV. Dat is iets wat je meteen duidelijk maakt in het eerste gesprek een daar zoek je ook de kandidaten bij.”

Overigens prima dat Bosz flinke eisen stelt en dat kan positief uitwerken. Tegelijk snijdt het mes aan twee kanten. Wordt er niet voldaan aan zijn eisen en/of verwachtingspatroon dan kan het snel gaan schuren.
Of juist wel, hij brengt abstract het thema naar buiten waarover ze nu zijn aan het onderhandelen.
Josef Dettelbacher
Legende

Zuc0 wrote: 06 Jun 2023, 19:50 Brands: „Een nieuwe trainer moet niet de hele club op zijn kop gaan zetten en wel passen bij de visie en de club PSV. Dat is iets wat je meteen duidelijk maakt in het eerste gesprek een daar zoek je ook de kandidaten bij.”

Hier staat dus zwart op wit dat we een visie hebben, ook al weet niemand wat die precies is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Smell Rock
Verbannen

En wat was de visie afgelopen seizoen dan ? Dat toevalvoetbal...
Full speed or nothing
Krentenbrood
Ballenjongen

Hoi ik ben nieuw hier.

Hopelijk is het snel rond :)
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Josef Dettelbacher wrote: 06 Jun 2023, 19:58

Hier staat dus zwart op wit dat we een visie hebben, ook al weet niemand wat die precies is.
Vroeger was dat een inkopertje, televisie maar nu Philips geen hoofdsponsor is wordt het wel wat lastiger
Post Reply