Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 06 Jun 2023, 18:43 Daar noemt Brands een hoop dingen, maar hij zegt eigenlijk niks. Hoe verfrissend zou het zijn als 'ie gewoon eens gaat uitleggen wat die speerpunten, filosofieën en visies concreet inhouden.
Brands is de ultieme politicus, dat gaat hij nooit doen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want als je van Cocu naar v Bommel en dan naar Schmidt gaat om vervolgens weer voor Ruud te kiezen en nu dus Bosz? WTF is dan de visie en speelwijze??
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marcel denkt nog altijd dat het een afkorting is van televisie.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 06 Jun 2023, 18:43 Daar noemt Brands een hoop dingen, maar hij zegt eigenlijk niks. Hoe verfrissend zou het zijn als 'ie gewoon eens gaat uitleggen wat die speerpunten, filosofieën en visies concreet inhouden.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ook die speerpunten, filosofieën en visies het type 13 in een dozijn zijn. Attractief voetbal, de jeugd mogelijkheden bieden, waardevermeerdering spelers, gedegen financiële basis blablablabla
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Integratie van jeugdspelers zal daar absoluut een van zijn, voor de rest kan ik er geen echt bedenken. De nieuwe trainer na Bosz (wat hopelijk nog wel even duurt) zal daar ons meer in vertellen, want als je dan weer een compleet nieuw soort trainer voor de groep gooit, dan is er van een rode lijn qua tactiek geen sprake.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe groot is de kans dat we Sinkgraven gaan aantrekken als multifunctionele versterking?
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk echt dat er 1, 2 of 3 toppers komen.
Denk aan verrassende transfers zoals Götze, Lozano en Guardado.

PSV heeft voor het eerst in jaren weer eens geld.
Ik ben er heilig van overtuigd dat we allemaal weer verrast gaan worden.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 06 Jun 2023, 19:03 Hoe groot is de kans dat we Sinkgraven gaan aantrekken als multifunctionele versterking?
Nul hoop ik.
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kan in mijn ogen alleen jeugdspelers de kans geven als er een stabiele as is of een ervaren speler met kwaliteiten.
Tel daarbij op dat Guti, Ramalho, Sangare gaan vertrekken en wellicht de Jong pinchhitter word.
Stel je haalt ervaren rechtsback met kwaliteiten zal Bakayoko meer renderen.

Kijk het voorbeeld destijds de Ligt - Blind.

Timber is een talent maar rendeert niet doordat geen stabiele factor naast hem staat.

Qua namen die vallen tja….
EL Ghazi was ik positief over, maar is teveel hopen dat hij op oude niveau gaat acteren ook wegens blessureleed en denk dat dit voor Dolberg ook geld.

Vooralsnog juich ik Bosz wel toe, mits hij het vertrouwen ook van de achterban krijgt !
De meningen lopen nogal uiteen, maar in mijn ogen geen verkeerde trainer.
Aan de directie de taak om de scheurtjes voor te zijn, ook Bosz is geen gemakkelijke !

Voor mij de belangrijkste factor is het behouden van Simons en zorgen dat zeker in de voorbereiding er een basis waardig elftal staat.
Er kunnen veel dingen nog gebeuren tijdens zo’n transfermarkt, maar laten we niet steeds wchter het net vissen dit keer.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Bosz Paulinho naar Eindhoven willen halen?
Speelde onder hem bij Leverkussen en is daarna verhuurd.
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fc Denzel wrote: 06 Jun 2023, 19:41 Zou Bosz Paulinho naar Eindhoven willen halen?
Speelde onder hem bij Leverkussen en is daarna verhuurd.
Dit zou ik echt geen verkeerde keuze vinden !
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fc Denzel wrote: 06 Jun 2023, 19:41 Zou Bosz Paulinho naar Eindhoven willen halen?
Speelde onder hem bij Leverkussen en is daarna verhuurd.
Volgens Transfermarkt ook transfervrij deze zomer. Speler zelf ken ik verder niet goed. Wel al ooit een kruisband blessure gehad (groot minpunt) en niet zoveel goals/assists. Pluspunt is dat hij ook vanuit de spits kan spelen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 06 Jun 2023, 19:45
Fc Denzel wrote: 06 Jun 2023, 19:41 Zou Bosz Paulinho naar Eindhoven willen halen?
Speelde onder hem bij Leverkussen en is daarna verhuurd.
Volgens Transfermarkt ook transfervrij deze zomer.
+ hij schiet ze er als spits aan de lopende band in
Zijn blessuregevoeligheid staat helaas wel op standje Romero
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 06 Jun 2023, 19:47
Jwoeloe wrote: 06 Jun 2023, 19:45

Volgens Transfermarkt ook transfervrij deze zomer.
+ hij schiet ze er als spits aan de lopende band in
Zijn blessuregevoeligheid staat helaas wel op standje Romero
Dat moet dan ook meteen de reden zijn om er niet voor te gaan, we moeten spelers halen waarop we kunnen bouwen. Niet spelers waarop we moeten hopen dat ze eens in het jaar 5 keer achter elkaar kunnen spelen
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.transfermarkt.nl/paulinho/v ... ler/428791

Valt toch ook mee? Heeft zijn kruisband eenmaal afgescheurd.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jun 2023, 12:53
BasicPareto wrote: 06 Jun 2023, 12:48

Heeft als spits 33 doelpunten in 78 wedstrijden bij Ajax gescoord. Bij Nice zelfs gepresteerd het nog slechter te doen met slechts 23 doelpunten in 74 wedstrijden. Heeft 1 redelijk seizoen gedraaid met 16 doelpunten en 6 assists onder, inderdaad, Bosz. Daarnaast was het huilen met de pet op. En assists geeft hij ook niet af. Waarom zou hij goed genoeg zijn? Ik zie het gewoon niet. Mocht hij komen en aan de lopende band scoren en voorbereiden, zal ik mijn ongelijk toegeven. Maar ik krijg hier Marcus Berg gevoelens van.
Ik denk dat je voor 3 mln momenteel geen betere back-up(!) spits kan kopen. Noem er maar een als je wil. Zoals ik al zei: ik steek liever 3mln in Dolberg zodat we de overige 6 of 7mln ergens anders in kunnen steken op dit moment. Pepi zal wel richting de 10mln gaan namelijk. We hebben met Luuk nog een topspits in huis en hebben andere prioriteiten. Als we echt serieus geld uit willen gaan geven aan een nieuwe spits, dan zou ik dat (volgend jaar) doen als Luuk pinchhitter wordt of vertrekt.
Alright, zoals afgesproken, hier enkele opties:

- Moussa Dembele is transfervrij deze zomer. Weet niet wat Bosz ervan vind, aangezien hij het over die luie donders daar in Lyon had, maar is natuurlijk wel een interessante naam voor PSV. Die zal echter wel meer ijzers in het vuur hebben, en compleet onhaalbaar zijn. Is ook geen backup, vind ik opzich minder erg.
- Alexis Sanchez. Inmiddels al 34, maar transfervrij. Heeft een aanbieding uit Saudi Arabie en Marseille wil hem ook absoluut behouden. Scoort er nog steeds behoorlijk op los.
- Enner Valencia. Helaas ook onrealistisch en gaat waarschijnlijk bijtekenen.

Dan degene die geld moeten kosten:

- Gustav Isaksen. Jonge speler (22) die aan de lopende band scoort momenteel. Hij kan ook achter de spits en op rechts en links. Marktwaarde van 5 miljoen:



- Allan Sousa. Kan spits en op de linkerflank. 26 en marktwaarde 1.5 miljoen.



- Karol Swiderski. 26 en speelt in de MLS. Marktwaarde wel in de upper range met 5 miljoen. Technisch vaardige speler die ook z'n goals kan meepikken, maar ook medespelers in stelling kan brengen:



- Matija Frigan. Schiet ze er uit alle hoeken en standen in, en is nog maar 20. Marktwaarde 3.5 miljoen. Maar hebben meerdere clubs interesse en zou rond de 5 miljoen moeten kosten. Is samen met Isaksen ook men favoriete optie.



Zo zijn er nog wel een rits met spelers die ik kan opnoemen. Punt is, het zou armoe troef als we dan bij Dolberg uitkomen. Er zijn gewoon betere opties beschikbaar.

Ik hoop dat ik zo enkele opties gegeven heb. En let wel, als Dolberg zou komen, is dat niet als backup. Dat zou hij nooit accepteren, en is ook niet de rol die Bosz voor hem voor ogen heeft. Dat weet ik wel zeker. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, is hij gewoon veel te matig en moeten we hem echt laten gaan.
Last edited by BasicPareto on 06 Jun 2023, 20:44, edited 1 time in total.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Diezelfde journalist die meldde dat Benitez wegwilde deze zomer, voor wat het waard is
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Make it happen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht het kloppen, dan credits naar onderstaande post van LaFoquita. Zelfs als het niet de meest gewaagde naam is om deze call te maken.
LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alleen al vanwege z'n naam halen :D
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1908 is toch van die gozer van Feyenoord TM.
Die gaat zoiets niet plaatsen als het niet waar is.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Bosz komt en je ziet het interview terug waarin hij aangeeft zijn eigen spelers te willen kopen dan maak je borst maar nat voor spelers als Dolberg (nog nooit waargemaakt), en Sinkgraven. Kluivert mag hij overigens wel halen, dat zou een prima vervanger nog zijn voor Gakpo.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marktwaarde van 12 miljoen, PL-salaris en contract tot 2026. Die lijkt me lastig haalbaar, toch?

Daarnaast heeft hij toch ook helemaal niet zo’n goede statistieken?
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:48 1908 is toch van die gozer van Feyenoord TM.
Die gaat zoiets niet plaatsen als het niet waar is.
Hij meldt ik zijn bericht alleen door naar het fc update bericht
Post Reply