Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:48 1908 is toch van die gozer van Feyenoord TM.
Die gaat zoiets niet plaatsen als het niet waar is.
Gebruikt het alleen als nieuwsbericht en geeft hem als bron. Ook geen medaille erbij. Dus komt niet vanuit hem zelf
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville zou ik zeer interessant vinden. Word ik wel blij van.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:50 Marktwaarde van 12 miljoen, PL-salaris en contract tot 2026. Die lijkt me lastig haalbaar, toch?

Daarnaast heeft hij toch ook helemaal niet zo’n goede statistieken?
Wel gedegradeerd, kan zomaar zijn dat er een clausule in zijn contract staat bij degradatie, dus wie weet
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:50 Marktwaarde van 12 miljoen, PL-salaris en contract tot 2026. Die lijkt me lastig haalbaar, toch?

Daarnaast heeft hij toch ook helemaal niet zo’n goede statistieken?
Hij is wel gedegradeerd dus wie weet. Het lijkt me wel een talentvolle jongen die zich hier optimaal kan doorontwikkelen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 06 Jun 2023, 20:45

Make it happen.
Dan mag er van te vroen nog wel even heel goed gekeken worden naar zijn houding en gedrag van de afgelopen jaren. Alsmede naar zijn entourage. Het was niet bepaald een ideale schoonzoon in de jeugd, bij meerdere incidenten betrokken en zelfs met zijn broer een medespeler in elkaar geslagen. Dat soort spelers hoef ik oprecht niet in ons shirt te zien, dat gedrag past echt beter bij Ajax. Echter als hij is veranderd en hij heeft een betere omgeving om zich heen gecreëerd (wat PSV dus moet zien te achterhalen) dan is het wel een heel interessante speler. Moet nog veel stappen maken maar heeft wel potentie. Zie persoonlijk liever Kluivert.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weer een anonieme held die een keer goed tikt, of zit er meer achter deze koekwaus?
Kwam zijn geciteerde tweet tegen tijdens zoekfunctie met ''PSV''.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als opvolger van Cody? Tsja…
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Serieus, dan ga je bij de geboorte van je kind naar het gemeentehuis, en dan zeg je:

"Crysencio"

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die kerel is nog maar 21? Voelt alweer 10 jaar geleden dat die bij Ado speelde op huurbasis😂
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:50 Marktwaarde van 12 miljoen, PL-salaris en contract tot 2026. Die lijkt me lastig haalbaar, toch?

Daarnaast heeft hij toch ook helemaal niet zo’n goede statistieken?
Leeds is gedegradeerd dus er zal wel wat mogelijk zijn. Salaris zal geen probleem worden. Dit is een jongen met veel potentie, maar de vraag is of hij zichzelf op het rechte pad kan houden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie overigens nu pas het nieuwsbericht van FCUpdate: "Premier League ster" :lol:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik vindt Mounir Boualin een cowboy. Kan hem vooralsnog geen ongelijk geven.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville is zeker een interessante speler. Is een periode de gevaarlijkste buitenspeler bij Leeds geweest. Maar zoals terecht al gezegd wordt is het de vraag in hoeverre hij mentaal stabiel blijft. Wat dat betreft wel een high risk high reward transfer.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 06 Jun 2023, 21:09
Dit gaat over Valentijn Driessen toch?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik deelt flink uit
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 06 Jun 2023, 20:45 Mocht het kloppen, dan credits naar onderstaande post van @LaFoquita. Zelfs als het niet de meest gewaagde naam is om deze call te maken.
LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Het interessante is hieraan dat hij specifiek rechtsbuiten zegt. Dan komt er dus zowel een links- als rechtsbuiten. Iets waar ik erg vrolijk van word.

Zou een goede aankoop zijn, indien het financiële plaatje acceptabel is. Maar is wellicht mogelijk, is geen grootverdiener bij Leeds namelijk. Vind Summerville een prima speler, heeft veel potentie en vaste klant bij Jong Oranje. Een speler waar ik Xavi wel een klik mee zie hebben op het veld.

User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze kerel berichtte ook over dat Benitez weg wilde. Dus zou best allemaal onzin kunnen zijn...
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen ook gewoon afapreken met z'n allen dat we loze geruchten van losse personen op Twitter én berichten op rioolclickbaitsites als FCUpdate, Voeybalzone etc. gewoon niet meer delen hier. (A)
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 06 Jun 2023, 21:09 Rik vindt Mounir Boualin een cowboy. Kan hem vooralsnog geen ongelijk geven.
Wat waren zijn vorige nieuwtjes ook alweer? En waar komt die gozer überhaupt opeens vandaan?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 21:13 We kunnen ook gewoon afapreken met z'n allen dat we loze geruchten van losse personen op Twitter én berichten op rioolclickbaitsites als FCUpdate, Voeybalzone etc. gewoon niet meer delen hier. (A)
Ja dat het lastige. Andere media nemen het ook over. Dan gaat het spelen. Lijkt me dan logisch dat we het hier bespreken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 06 Jun 2023, 21:14
Madueke wrote: 06 Jun 2023, 21:09 Rik vindt Mounir Boualin een cowboy. Kan hem vooralsnog geen ongelijk geven.
Wat waren zijn vorige nieuwtjes ook alweer? En waar komt die gozer überhaupt opeens vandaan?
Schijnbaar een Fabrizio-wannabe van FCUpdate.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij alleen nog Benitez, maar als je jezelf journalist noemt van FCUpdate en voorheen Voetbalzone dan ben je al af.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 06 Jun 2023, 21:14
Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 21:13 We kunnen ook gewoon afapreken met z'n allen dat we loze geruchten van losse personen op Twitter én berichten op rioolclickbaitsites als FCUpdate, Voeybalzone etc. gewoon niet meer delen hier. (A)
Ja dat het lastige. Andere media nemen het ook over. Dan gaat het spelen. Lijkt me dan logisch dat we het hier bespreken.
Het zou al schelen als men vóór het posten even kritisch zou nadenken of er enige kern van waarheid in zou kunnen zitten en een kleine bronnencheck doen wie er iets schrijft. Inmiddels zijn er genoeg bronnen die linea recta de prullenbak in kunnen. Zoals bijvoorbeeld die Boualin met z'n onzin.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 06 Jun 2023, 20:50 Marktwaarde van 12 miljoen, PL-salaris en contract tot 2026. Die lijkt me lastig haalbaar, toch?

Daarnaast heeft hij toch ook helemaal niet zo’n goede statistieken?
Wat ik heb gehoord zit er een clausule in zijn contract. Struijk zou ook een clausule hebben maar is geen optie vanwege interesse PL clubs en bijbehorend salaris.

Salaris van Summerville ligt in Engeland rond de 600K per jaar. Zal bij PSV +- 1 miljoen kunnen gaan verdienen verwacht ik.
Last edited by LaFoquita on 06 Jun 2023, 21:18, edited 1 time in total.
Post Reply