Gebruikt het alleen als nieuwsbericht en geeft hem als bron. Ook geen medaille erbij. Dus komt niet vanuit hem zelf
Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
-
- Meervoudig international
Wel gedegradeerd, kan zomaar zijn dat er een clausule in zijn contract staat bij degradatie, dus wie weet
-
- Lid 2e elftal
Hij is wel gedegradeerd dus wie weet. Het lijkt me wel een talentvolle jongen die zich hier optimaal kan doorontwikkelen.
-
- Internationale topspeler
Dan mag er van te vroen nog wel even heel goed gekeken worden naar zijn houding en gedrag van de afgelopen jaren. Alsmede naar zijn entourage. Het was niet bepaald een ideale schoonzoon in de jeugd, bij meerdere incidenten betrokken en zelfs met zijn broer een medespeler in elkaar geslagen. Dat soort spelers hoef ik oprecht niet in ons shirt te zien, dat gedrag past echt beter bij Ajax. Echter als hij is veranderd en hij heeft een betere omgeving om zich heen gecreëerd (wat PSV dus moet zien te achterhalen) dan is het wel een heel interessante speler. Moet nog veel stappen maken maar heeft wel potentie. Zie persoonlijk liever Kluivert.
-
- Lid 2e elftal
Weer een anonieme held die een keer goed tikt, of zit er meer achter deze koekwaus?
Kwam zijn geciteerde tweet tegen tijdens zoekfunctie met ''PSV''.
Kwam zijn geciteerde tweet tegen tijdens zoekfunctie met ''PSV''.
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Leeds is gedegradeerd dus er zal wel wat mogelijk zijn. Salaris zal geen probleem worden. Dit is een jongen met veel potentie, maar de vraag is of hij zichzelf op het rechte pad kan houden.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Moderator
Summerville is zeker een interessante speler. Is een periode de gevaarlijkste buitenspeler bij Leeds geweest. Maar zoals terecht al gezegd wordt is het de vraag in hoeverre hij mentaal stabiel blijft. Wat dat betreft wel een high risk high reward transfer.
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Het interessante is hieraan dat hij specifiek rechtsbuiten zegt. Dan komt er dus zowel een links- als rechtsbuiten. Iets waar ik erg vrolijk van word.
Zou een goede aankoop zijn, indien het financiële plaatje acceptabel is. Maar is wellicht mogelijk, is geen grootverdiener bij Leeds namelijk. Vind Summerville een prima speler, heeft veel potentie en vaste klant bij Jong Oranje. Een speler waar ik Xavi wel een klik mee zie hebben op het veld.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
We kunnen ook gewoon afapreken met z'n allen dat we loze geruchten van losse personen op Twitter én berichten op rioolclickbaitsites als FCUpdate, Voeybalzone etc. gewoon niet meer delen hier.
- ComeOnPSV
- Vedette
Ja dat het lastige. Andere media nemen het ook over. Dan gaat het spelen. Lijkt me dan logisch dat we het hier bespreken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het zou al schelen als men vóór het posten even kritisch zou nadenken of er enige kern van waarheid in zou kunnen zitten en een kleine bronnencheck doen wie er iets schrijft. Inmiddels zijn er genoeg bronnen die linea recta de prullenbak in kunnen. Zoals bijvoorbeeld die Boualin met z'n onzin.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Wat ik heb gehoord zit er een clausule in zijn contract. Struijk zou ook een clausule hebben maar is geen optie vanwege interesse PL clubs en bijbehorend salaris.
Salaris van Summerville ligt in Engeland rond de 600K per jaar. Zal bij PSV +- 1 miljoen kunnen gaan verdienen verwacht ik.
Last edited by LaFoquita on 06 Jun 2023, 21:18, edited 1 time in total.