PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 05 Jun 2023, 15:54
Standbeeld wrote: 05 Jun 2023, 14:57 Moet een beetje aan het shirt hieronder denken. Een beetje een vergeten shirt.
Image
Precies. Over een paar jaar zijn we het thuisshirt van 23/24 ook weer vergeten en lopen we te zaniken over het thuisshirt van 28/29.
Gaat de jaartelling vier jaar op de schop dan? 😅
Strong
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Grasmat wrote: 06 Jun 2023, 00:18
Ardbeg wrote: 06 Jun 2023, 00:03 De tandjes? Is dat iets niet-Brabants? Anyway. Glanzend goud. Nah. Logo in het midden vind ik ook niets. Lijkt wel een nektasje van de markt. Het zwsrt met de vibes er op vind ik wel mooi.
Nee hoor, Brabantser dan mij ga je het niet krijgen. Er stromen nondeju worstenbroodjes door mijn bloed.

Maarre, je hebt er gewoon geen kijk op, maar dat wisten we natuurlijk al wel. :mrgreen:
Prachtige kleur, Eindhovense vibes, eeg stijlvol. Logo in het midden moet je doorheen prikken, kan ook gewoon ernaast.

Dat concept van ajax, die is pas echt next level nektasjesmateriaal:
https://jaccovansanten.nl/ajax-x-adidas ... t-concept/

:grin:
En om het zwart-gouden PSV-shirt helemaal Brabants te maken: zwart en goud zijn de kleuren van de vlag van Hertogdom Brabant (gouden leeuw op een zwart vlak). Ik zeg: DOEN!
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano

DonyellMalen wrote: 05 Jun 2023, 23:25
Ardbeg wrote: 05 Jun 2023, 10:51 Trouwens, wow. Sommige zouden helemaal over de flos gaan hier van boosheid maar dit is een gaaf fan design!

https://fifakitcreator.com/showcase/kit/2811325
Tof. Kwam deze tegen:

https://jaccovansanten.nl/PSV-x-puma-concept-kit/

Echt een schitterend shirt.
Nou deze vind ik ook geweldig hoor.. Deze zou ik liever zien dan het nieuwe uitshirt van dit jaar met die lelijke kraag...
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 05 Jun 2023, 23:25
Ardbeg wrote: 05 Jun 2023, 10:51 Trouwens, wow. Sommige zouden helemaal over de flos gaan hier van boosheid maar dit is een gaaf fan design!

https://fifakitcreator.com/showcase/kit/2811325
Tof. Kwam deze tegen:

https://jaccovansanten.nl/PSV-x-puma-concept-kit/

Echt een schitterend shirt.
Zou een van de mooiste uitshirten ooit zijn, wow. Zwart-goud is een prachtige combinatie.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Eerst maar eens een keer kampioen worden voordat we weer met Gouden accenten gaan werken
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Gestelnaar wrote: 06 Jun 2023, 15:02 Eerst maar eens een keer kampioen worden voordat we weer met Gouden accenten gaan werken
Het nieuwe thuisshirt heeft ook gouden accenten.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Goud zit ook, zeg maar, ja eigenlijk, best wel verwerkt in ons logo.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis wrote: 06 Jun 2023, 14:43
DonyellMalen wrote: 05 Jun 2023, 23:25

Tof. Kwam deze tegen:

https://jaccovansanten.nl/PSV-x-puma-concept-kit/

Echt een schitterend shirt.
Zou een van de mooiste uitshirten ooit zijn, wow. Zwart-goud is een prachtige combinatie.
Niet als deze ooit nog werkelijkheid wordt, iets waar ik totaal tevergeefs graag op hoop. Design kwam vorig jaar voorbij en zou w.m.b. echt de ultieme hommage zijn aan het concept clubliefde. Prachtig!

Image
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV



Deze zou ik gelijk kopen, altijd al benieuwd geweest naar extra zwarte lijnen langs de banen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nog even wit en rood omdraaien en we zijn er.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Gaat ook niet dat shirt zonder wit sponsorvlak voorop.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Zal Puma even contacten dat ze Jacco maar in dienst moeten nemen, maakt goede kits.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Welke kleurencombi denken jullie dat het tenue incl broek en sokken gaat worden?

Rood (shirt) - wit (broek) - rood (sokken)?
Rood - wit - wit
Rood - zwart - wit
Iets anders?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Eenhoopjob wrote: 06 Jun 2023, 23:02 Welke kleurencombi denken jullie dat het tenue incl broek en sokken gaat worden?

Rood (shirt) - wit (broek) - rood (sokken)?
Rood - wit - wit
Rood - zwart - wit
Iets anders?
Rood, wit broekje, rode sokken met wit en gouden details.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Kijk dat shirt hierboven is bijna precies zoals het gewoon hoort. In de basis het zelfde want onze stijl en kleur, normale kraag in v stijl of rond. En af en toe een iets andere moderne touch. En thats it. Die gedrochten die eerder gepost werden, vreselijk.

Dat er elk jaar een nieuw shirt moet komen slaat sowieso helemaal nergens op. Ik vind zelf het shirt die Ronaldo om had geweldig (volgens mij het enige shirt dat ik zelf bewust echt gekocht heb) , die mogen ze van mij wel in een iets moderne stijl maken (wat betere pasvorm en ander kraagje) maar verder (Y)

Image
Last edited by Juancho on 06 Jun 2023, 23:29, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ja, dat vind jij maar dat is alleen maar hoe jij er in staat. Dat maakt het niet meteen gedrochten. Dat maakt tevens niet uit verder (want de nepshirts op Bodrum lijken er toch niet op).
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij mag ik post wat ik wil. Dus ja, ik vind het een gedrocht. Als jij het een mooi shirt vindt maakt dat het shirt ook niet gelijk mooi he. Je hoeft dus niet elke keer als mensen anders over een shirt denken dan jij daarop in te gaan zoals je hierboven weer eens doet. Doe je wel vaker hier.

Mode is net als muziek: like it or hate it. Zo persoonlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Juancho wrote: 06 Jun 2023, 23:29 Volgens mij mag ik post wat ik wil. Dus ja, ik vind het een gedrocht. Als jij het een mooi shirt vindt maakt dat het shirt ook niet gelijk mooi he. Je hoeft dus niet elke keer als mensen anders over een shirt denken dan jij daarop in te gaan. Doe je wel vaker hier.

Mode is net als muziek: like it or hate it. Zo persoonlijk.
Niemand zegt dat je niet mag posten wat je wil. Tevens zeg ik ook wat ik wil, dus wat pretendeer je nou te zeggen 😂

"Je hoeft niet". Hoef jij ook niet. Doe je ook. Love it or hate it trouwens 😘
Last edited by Ardbeg on 07 Jun 2023, 00:07, edited 1 time in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Over Ronaldo gesproken, in zijn tijd speelde PSV ook nog eens in een grotendeels rood shirt. Maar dan iig nog iets van herkenning (niet dat ik het een mooi shirt vind) itt dat gedrocht dat zeer waarschijnlijk nu ons nieuwe thuisshirt wordt....

Image
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ChrisFranssen
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 06 Jun 2023, 16:22
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 06 Jun 2023, 23:38 Over Ronaldo gesproken, in zijn tijd speelde PSV ook nog eens in een grotendeels rood shirt. Maar dan iig nog iets van herkenning (niet dat ik het een mooi shirt vind) itt dat gedrocht dat zeer waarschijnlijk nu ons nieuwe thuisshirt wordt....

Image
Dit shirt hadden we toch vorig jaar in de nieuwe versie.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

ChrisFranssen wrote: 06 Jun 2023, 23:41
Juancho wrote: 06 Jun 2023, 23:38 Over Ronaldo gesproken, in zijn tijd speelde PSV ook nog eens in een grotendeels rood shirt. Maar dan iig nog iets van herkenning (niet dat ik het een mooi shirt vind) itt dat gedrocht dat zeer waarschijnlijk nu ons nieuwe thuisshirt wordt....

Image
Dit shirt hadden we toch vorig jaar in de nieuwe versie.
Deze bedoel je?

Image

Lijkt er een beetje op ja
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ChrisFranssen
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 06 Jun 2023, 16:22
Clubvoorkeur: PSV

Ja die bedoel ik. Ze zijn er wel door geïnspireerd. Je ziet wel vaker dingen terugkomen. Zoals het het blauwe CL shirt van 2015/16 met de schuine banen.(adidas shirts)
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Juancho wrote: 06 Jun 2023, 23:38 Over Ronaldo gesproken, in zijn tijd speelde PSV ook nog eens in een grotendeels rood shirt. Maar dan iig nog iets van herkenning (niet dat ik het een mooi shirt vind) itt dat gedrocht dat zeer waarschijnlijk nu ons nieuwe thuisshirt wordt....

Image
Wat een foto. Wat een shirt. Wat een fenomeen. Prachtige tijden.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep dat was ook een mooi shirt maar zat voor geen meter die shirts van vroeger, veels te groot.

Minder zeiken wellicht en gewoon afwachten. De een is blij, de ander niet. So be it.
SRF
Jeugdinternational
Posts: 125
Joined: 04 Nov 2020, 13:57
Clubvoorkeur: PSV

Is eigenlijk bekend wanneer PSV zelf het nieuwe thuisshirt presenteert? Ik dacht ergens gelezen te hebben eind deze maand?
Post Reply