Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 07 Jun 2023, 00:01 Die arme Rik, uit pure verveling hier rondhangen en zelf lekker hetzelfde doen op dat vreselijke Twitter.

Lekker bezig pik 👍🏼, je komt alleen een beetje gefrustreerd over zo.. 🤔 😁

Ps. Als je toch hier meeleest weet je dus ook wel wie ik ben. Je weet zelfs m'n naam dus hoezo anoniem op een forumpje 🤣.
Laat je niet zo kennen man. Dit doet Rik hartstikke leuk.
Juancho
Mister PSV

Joh ik haat Rik helemaal niet. Lijkt me een relaxte kerel. Irriteer me alleen aan z'n woordspeling de hele tijd. Gewoon niet grappig meer meer. Als de beste man daar al zo over valt... Maargoed, hij reageert sowieso werkelijk overal op bij dat vreselijke Twitter.

Ben dus heeeel blij voor Rik dat z'n Twitter aanbidders het heel grappig vinden. Go for it Rik, schud er nog wat uit de mouw, 👏🏼
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende

Juancho, ik zou Rik gewoon een deadline geven.

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Paulus1913
Regelmatige invaller

Ik luister de Peesjevee podcast om naar Rik zijn info te luisteren, wat ik dan wel vervelend vind is dat hij zich altijd probeert te verantwoorden over zijn uitlatingen op sociale media. Hij moet daar schijt aan hebben, nu gaat hij ook weer discussie’s aan met jan en alleman. Hopelijk kan hij morgen het verlossende nieuws brengen over the new bosz.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Rik is top hoor. Je kan zeiken op z'n woordgrapjes, Premium-artikelen die voor een ander publiek bedoeld zijn dan wijzelf of wat dan ook, maar volgens mij ga je nergens in Nederland zo'n correcte en beschaafde clubwatcher vinden. En misschien heeft 'ie dan niet altijd de spannende nieuwtjes waar we hier allemaal zo naar verlangen, je weet wél altijd dat zijn informatie in principe correct is, zoals het een integer journalist betaamt. Verder ook nooit te beroerd om het gesprek aan te gaan met fans en andere geïnteresseerden, hoeveel stront hij ook af en toe over zich heen krijgt op dat platform. De club en de fans verdienen iemand met zo'n status, integriteit en eerlijkheid.

Bij dezen een pluim en heel veel liefde voor Rik!
Last edited by Ykhim on 07 Jun 2023, 00:14, edited 1 time in total.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Rik ik waardeer je wel hoor !! 🤣🤣🤣

De witte rook moet echt gaan komen nu hoor, als journalisten al mensen gaan quoten van een forumpje.
Dan is het wel erg gesteld hoor…. Lijkt wel een item in de komkommertijd bij RTL boulevard
Sanga are u dead ???? NO MAN!
René1978
Nationale topspeler

Ik kan het wel waarderen, die woordspelingen. Rik heeft een creatieve pen. Het gros van de clubwatchers komt met zouteloze tweets, dus doe mij Rik maar.

Anyway, Bosz. Hopelijk komt het de komende dagen rond.
Zuc0
Nationale topspeler

Tomm wrote: 06 Jun 2023, 23:49 Hij heeft simpelweg niks. Om toch nog enigszins relevant over te komen tikt hij dus een compleet inhoudsloos maar kunstzinnig stukje. Beetje zoals ik vroeger menig tentamen heb gemaakt in de hoop dat je her en der toch nog wat puntjes sprokkelde.
Even ter info: Rik is even geleden door de redactie van het ED vervangen door een AI versie die razendsnel alle Rikiaanse woordspelingen heeft aangeleerd.

Bron: betrouwbare insider.
SomaQan
Nationale topspeler

Riffii wrote: 07 Jun 2023, 00:13 Rik ik waardeer je wel hoor !! 🤣🤣🤣

De witte rook moet echt gaan komen nu hoor, als journalisten al mensen gaan quoten van een forumpje.
Dan is het wel erg gesteld hoor…. Lijkt wel een item in de komkommertijd bij RTL boulevard
Forumpje?
Josef Dettelbacher
Legende

Heb het al vaker gezegd: als je online in de beperkte ruimte die twitter biedt een eigen herkenbare stijl weet neer te zetten, dan doe je het gewoon netjes.

Enige probleem is, wij houden niet van netjes. Het moet quick & dirty 8)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Mick Jagger
Lid van verdienste

Ik vind het wel verfrissend, Rik die, in tegenstelling tot de meeste van zijn collega's, de transferperiode niet altijd behandelt alsof er zojuist staatsgeheimen openbaar zijn gemaakt.
Zuc0
Nationale topspeler

Oefff hier krijgt Juancho toch een tik om zijn oren van jewelste.
Maar ja soms zeiken is idd fijn en gewoon weleens nodig.

Last edited by Zuc0 on 07 Jun 2023, 00:32, edited 2 times in total.
DonyellMalen
Legende

Haha, daar gaat het net de hele tijd over, Zuc0. :mrgreen:
Last edited by DonyellMalen on 07 Jun 2023, 00:44, edited 1 time in total.
MaartenV
Nationale topspeler

Aaah nu Rik meeleest...

Alsje-alsje-alsjeblieft kun je in het bericht dat Bosz komt dat "ijs en wederdienende" weglaten ?

Blijf maar liever in het latijnse hangen "...Bosz vastgelegd voor 3 jaar, deo volente. Amen."
Ronaldio
Meervoudig international

Paulus1913 wrote: 07 Jun 2023, 00:12 Ik luister de Peesjevee podcast om naar Rik zijn info te luisteren, wat ik dan wel vervelend vind is dat hij zich altijd probeert te verantwoorden over zijn uitlatingen op sociale media. Hij moet daar schijt aan hebben, nu gaat hij ook weer discussie’s aan met jan en alleman. Hopelijk kan hij morgen het verlossende nieuws brengen over the new bosz.
Ik vind Rik en Marco uitstekende clubwatchers.

Maar mis nog altijd clubwatcher Thijs Slegers, dat waren mooie tijden. Die zat er echt bovenop in dit soort periodes. En was altijd mooi om te volgen.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik vind dit wel weer prachtig. Top kerel. En één ding is nu ook zeker: Rik heeft hier een account. Anders zou hij dit topic namelijk niet kunnen inzien ivm die nieuwe aanpassingen. Stiekem deelt Rik hier gewoon z'n scoops als insider :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Rik is één van ons! :pul:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vind Rik veel beter dan Marco. Rik is ook stiekem PSV fan, dat probeert ie te verbergen maar lukt hem af en toe niet echt. Gewoon doorgaan.
loginnaam
Internationale topspeler

MaartenV wrote: 07 Jun 2023, 00:28 Aaah nu Rik meeleest...

Alsje-alsje-alsjeblieft kun je in het bericht dat Bosz komt dat "ijs en wederdienende" weglaten ?

Blijf maar liever in het latijnse hangen "...Bosz vastgelegd voor 3 jaar, deo volente. Amen."
Nee, Rik, niet naar MaartenV luisteren. Ik zit juist te wachten op het bericht dat Bosz, ijs en wederdienende, binnenkort zijn contract gaat ondertekenen!
fritske
Bankzitter

In stilte blijven wachten met z'n allen is geen fijn idee als het onderhand ook -ijs en nog meer ijs- kogeltje rond kan zijn. Ik verwacht over 10 minuten een persco.
:logoo:
ShovingNE2
Site Admin

Juancho wrote: 07 Jun 2023, 00:01 Die arme Rik, uit pure verveling hier rondhangen en zelf lekker hetzelfde doen op dat vreselijke Twitter.

Lekker bezig pik 👍🏼, je komt alleen een beetje gefrustreerd over zo.. 🤔 😁

Ps. Als je toch hier meeleest weet je dus ook wel wie ik ben. Je weet zelfs m'n naam dus hoezo anoniem op een forumpje 🤣.
Waarschijnlijk omdat je hier steeds loopt te huilen dat Rik niets weet en op twitter vragen aan hem stelt? :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

Ronaldio wrote: 07 Jun 2023, 01:03
Ik vind Rik en Marco uitstekende clubwatchers.

Maar mis nog altijd clubwatcher Thijs Slegers, dat waren mooie tijden. Die zat er echt bovenop in dit soort periodes. En was altijd mooi om te volgen.
En toch is dat alweer een hele andere tijd qua clubwatchen. 7 jaar geleden alweer. Veel minder geruchten op twitter. Veel lastiger voor clubwatchers om zaakwaarnemers en clubmensen te bereiken. En helemaal gods onmogelijk om als eerste nieuws te hebben.

Dat maakte Thijs ook zo heel erg goed. Die was echt buitencategorie. Eigenlijk jammer dat hij ooit van kant is gewisseld.

Maar zie het bericht wat Rik bracht zondagavond meen ik. Bosz had al meerdere gesprekken gevoerd met PSV. Hier was de tendens: wisten we al, geen nieuws. Feitelijk wist niemand dat en was het hier een geweldige speculatie show omdat hij her en der gespot was. Het was wel degelijk nieuws. De eerste echte bevestiging.

Qua geruchten gaat geen clubwatcher ons forum nog voor zijn. Gods onmogelijk met al die degenerates hier. Post hier dat Rob Maas op de brommer bij het stadion is gezien en de dm's van Rik en Marco lopen vol met vragen. :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Raw85
Meervoudig international

Zou wel een mooie stunt zijn als Elfrink die ZwarteCapuchon blijkt te zijn
Maikel
Site Admin

Ah godver. Werd wakker, zag dit topic en hoopte dat er nieuws was. Is het enkel Rik die Jan een draai om zijn oren geeft wegens het spuwen hier.
Tjompie
Internationale topspeler

Raw85 wrote: 07 Jun 2023, 06:02 Zou wel een mooie stunt zijn als Elfrink die ZwarteCapuchon blijkt te zijn
Heeft hij John de Jong al in elkaar geslagen? ;)
Post Reply