Nieuwe trainer PSV
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Stond in zijn laatste tweet gisterenavond
'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
-
- Ballenjongen
Ah ben benieuwd wat hierin staat alleen nu we weten dat Rik meeleest durft niemand het meer te delen zeker
'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV kan verdeeldheid na het eveneens pijnlijke vertrek van Ruud van Nistelrooij nu absoluut niet meer hebben en Bosz zal er korte metten mee willen maken. Het liefst voor hij begint. Zeker nu er in seizoen 2023-2024 iets heel belangrijks in de eredivisie gebeurt, mag een seizoen bij PSV niet door een gebrek aan onderlinge cohesie mislukken. Er zijn voor de zomer van 2024 namelijk twee vaste tickets voor de groepsfase van de Champions League te verdelen én er is nog veel meer geld mee gemoeid dan nu.
Wie er van Bosz weg moet en wie hij per se wil halen, is onderwerp van speculatie en zorgt inmiddels voor de wildste geruchten. Dat hoort ook bij de tijd van het jaar en een aantal nieuwsverslaafde voetballiefhebbers klikt op berichten met halve waarheden als bijen op een pot stroop. Zolang PSV geen honderd procent overeenstemming heeft met de trainer, is er evenwel nog weinig te zeggen over de spelersgroep. Die horde moet echt eerst genomen zijn. Met Stijn Spierings is PSV wel al ver, maar de voormalig speler van Toulouse FC wacht volgens zijn entourage nog steeds op een officiële aanbieding.
- Pierre
- Lid 2e elftal
-Dat Brands en Stewart te maken hebben met de financiële kaders van de RvC.
-Dat Bosz eist dat er een selectie staat om kampioen mee te worden.
-Dat Bosz als een van de eerste taken krijgt om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.
-Dat zolang er nog geen duidelijkheid is over de trainer, wij geen spelers hoeven te verwachten op eventueel Spierings na.
-Partijen liggen wel op koers om een samenwerking aan te gaan.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is een opiniestuk, maar m.i. wel een prima stuk waarin de voors en tegens worden belicht en op een rijtje wordt gezet waar zowel PSV als Bosz rekening mee moeten houden. En dat er gigantisch veel werk aan de winkel is.
-
- Vedette
Ik vind het positief klinken. Bosz wil geen halve selectie zoals de afgelopen jaren het geval is geweest. Dit komt goed!
- colocolofc
- Meervoudig international
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Precies! En niet alleen dat, hij doet dat zelfs in DARKMODE!!!Vanthaman18 wrote: ↑07 Jun 2023, 07:36 Maar Rik kan wel klagen over iemand die hier anoniem iets roept, terwijl hij zelf hier ook ‘anoniem’ meeleest. Beetje dubbel.
(zou hij zich gisteren pas geregistreerd hebben? Die kans is best aanwezig met de nieuwe meeleespolicy....)
-
- Legende
Rik is gewoon zwartecapuchon nog wat.
Never trust a Rik zeg ik altijd maar. Voor Elfrink maken we een uitzondering. Al mag hij in zijn podcasts iets korter van stof zijn, scheelt op jaarbasis enkele dagen luisteren.
- DC_PSV
- Vedette
Werkelijk alles was hier al besproken gisteren , Rik deelt gewoon niets nieuws wederom.Pierre wrote: ↑07 Jun 2023, 08:31-Dat Brands en Stewart te maken hebben met de financiële kaders van de RvC.
-Dat Bosz eist dat er een selectie staat om kampioen mee te worden.
-Dat Bosz als een van de eerste taken krijgt om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.
-Dat zolang er nog geen duidelijkheid is over de trainer, wij geen spelers hoeven te verwachten op eventueel Spierings na.
-Partijen liggen wel op koers om een samenwerking aan te gaan.
#simplythebest
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Prima premium stukje vandaag. Het maakt me niet geduldiger maar het geeft ergens wel iets meer vertrouwen.
Alleen is het de komende tijd wel do or die op de transfermarkt en daar hebben we een trainer voor nodig. Daarom is mijn ongeduld ook zo groot nu. Je wil echt je topkandidaten hebben en hoe eerder je komt hoe groter die kans is.
Alleen is het de komende tijd wel do or die op de transfermarkt en daar hebben we een trainer voor nodig. Daarom is mijn ongeduld ook zo groot nu. Je wil echt je topkandidaten hebben en hoe eerder je komt hoe groter die kans is.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dan heeft hij zich gisteren netjes voorgesteld neem ik aan?Franciscus wrote: ↑07 Jun 2023, 08:36Precies! En niet alleen dat, hij doet dat zelfs in DARKMODE!!!Vanthaman18 wrote: ↑07 Jun 2023, 07:36 Maar Rik kan wel klagen over iemand die hier anoniem iets roept, terwijl hij zelf hier ook ‘anoniem’ meeleest. Beetje dubbel.
(zou hij zich gisteren pas geregistreerd hebben? Die kans is best aanwezig met de nieuwe meeleespolicy....)
Eén uit dat topic is dus Rik
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ja het is zeker een prima stuk. Ergens begin ik me toch wel zorgen te maken als ik dit soort zinnen lees:
"Vooral de selectie lijkt het onderwerp van discussie. Bosz wil komend seizoen voor het kampioenschap gaan en daar is een behoorlijke renovatie voor nodig. Anderzijds wil PSV, onder het bewind van de rvc en Marcel Brands, minder afhankelijk zijn van transferinkomsten. Er is dus wel geld te besteden, maar de Eindhovenaren lijken minder risico te willen nemen op de transfermarkt."
Heb het gevoel dat we toch minder te besteden hebben dan we dachten. En dat we voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Willen we kampioen worden, moet er wel het lef zijn om te investeren.
"Vooral de selectie lijkt het onderwerp van discussie. Bosz wil komend seizoen voor het kampioenschap gaan en daar is een behoorlijke renovatie voor nodig. Anderzijds wil PSV, onder het bewind van de rvc en Marcel Brands, minder afhankelijk zijn van transferinkomsten. Er is dus wel geld te besteden, maar de Eindhovenaren lijken minder risico te willen nemen op de transfermarkt."
Heb het gevoel dat we toch minder te besteden hebben dan we dachten. En dat we voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Willen we kampioen worden, moet er wel het lef zijn om te investeren.
-
- Vedette
Fijn dat de nieuwe trainer eisen stelt en een juiste inschatting lijkt te maken over de selectie.
Geen tussenjaar, nee direct oogsten, graag al op het begin van het seizoen met de voorronde CL.
Halve bak hebben we al meer dan genoeg gedaan.
Geen tussenjaar, nee direct oogsten, graag al op het begin van het seizoen met de voorronde CL.
Halve bak hebben we al meer dan genoeg gedaan.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Je weet inmiddels toch wel dat dat ook helemaal niet het doel is van die artikelen. Voor nieuwtjes is een krant een veel te traag medium inmiddels. Als samenvatting van wat er afgelopen dagen gaande is is dit gewoon prima. En zo zijn de oudjes die nog wel een krant lezen weer helemaal up to date.
-
- Vedette
Het gaat om harde toezeggingen, dat PSV daar wat voorzichtiger in is, is niet erg. Ze vinden elkaar halverwege wel. Ik snap zowel Bosz als PSV hierin.Vanthaman18 wrote: ↑07 Jun 2023, 09:07 Ja het is zeker een prima stuk. Ergens begin ik me toch wel zorgen te maken als ik dit soort zinnen lees:
Last edited by Robson de Souza on 07 Jun 2023, 09:09, edited 1 time in total.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ik denk dat de undercoverrik uit "Zwolle" komt en hoopt op een carpooldate met een zeker iemand.SKERLA wrote: ↑07 Jun 2023, 09:06Dan heeft hij zich gisteren netjes voorgesteld neem ik aan?Franciscus wrote: ↑07 Jun 2023, 08:36
Precies! En niet alleen dat, hij doet dat zelfs in DARKMODE!!!
Eén uit dat topic is dus Rik
- OmeAad
- Jeugdspeler
Is het niet heel risicovol om als club zo duidelijk op één paard te wedden? Bosz zit in een comfortabele positie en kan eisen wat hij wil.
Ik ben benieuwd of er achter de schermen toch geen contact is met andere kandidaten. Binnen Nederland is de markt wat schraal, maar internationaal is er genoeg. Philippe Clement is bijvoorbeeld vrij en heeft in België een uitstekende reputatie opgebouwd.
Ik ben benieuwd of er achter de schermen toch geen contact is met andere kandidaten. Binnen Nederland is de markt wat schraal, maar internationaal is er genoeg. Philippe Clement is bijvoorbeeld vrij en heeft in België een uitstekende reputatie opgebouwd.
- Juancho
- Mister PSV
Heren, ik ga even forum politie spelen. Rik & en het ED etc heeft een eigen topic, zullen we dat geneuzel van hem hier maar niet posten? Dat hij het niet leuk vind dat ik zijn hunor niet zo grappig vindt, tja, moet ie zelf weten maar om dat zo op Twitter te posten incl reacties... Die zijn voor hem. Boeit mij verder weinig. Dat ons eigen Twitter tokkie hier nog wat olie op het vuur denkt te moeten gooien is ook wel weer veelzeggend. Ik "hang" namelijk al tijden niet meer in de nek van Rik op dat medium. Vreselijk dat Twitter.
Het zijn spannende dagen in/voor dit topic zo omtrent de komst van onze nieuwe hoofdcoach. Laten we dat vooral hier bespreken. Dank u. :PSV:
Het zijn spannende dagen in/voor dit topic zo omtrent de komst van onze nieuwe hoofdcoach. Laten we dat vooral hier bespreken. Dank u. :PSV:
Last edited by Juancho on 07 Jun 2023, 09:19, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Het klopt ook niet wat hij zegt. Want hij geeft een update over de onderhandelingen t/'m gisteravond.Grasmat wrote: ↑07 Jun 2023, 09:08Je weet inmiddels toch wel dat dat ook helemaal niet het doel is van die artikelen. Voor nieuwtjes is een krant een veel te traag medium inmiddels. Als samenvatting van wat er afgelopen dagen gaande is is dit gewoon prima. En zo zijn de oudjes die nog wel een krant lezen weer helemaal up to date.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Goh......Vanthaman18 wrote: ↑07 Jun 2023, 09:07 Ja het is zeker een prima stuk. Ergens begin ik me toch wel zorgen te maken als ik dit soort zinnen lees:
Dat zei ik dus al een paar maanden terug: het budget blijft beperkt want ze willen de salarissen en afschrijvingen laag houden.
Overigens vind ik, in tegenstelling tot vorige seizoenen, dat PSV nu wel all in moet gaan. Top 2 klassering is een must en de voorrondes CL deze zomer zijn te doen, mits we de selectie op orde hebben.
Daarnaast moet je als je route Bosz kiest hem ook de tools geven. Anders kun je net zo goed hoor pakweg Ron Jans kiezen. Het is nu echt alles of niets.
Last edited by Menno1 on 07 Jun 2023, 09:26, edited 1 time in total.
-
- Veelbelovend talent
Goedemorgen allen,
Peter al getekend? Of is ie nog oefenen op zijn krabbel? Die ziet wat er gebeurd in Saudi Arabie en denkt dat wil ik ook hier.
Off topic: Rik is een topper, vind hem zelf een te lieve en eerlijke man voor zijn baan. Wij hebben allemaal door een aantal andere journalisten/clubwatchers een bepaald beeld gecreëerd, namelijk dat ze altijd maar wat nieuws horen te roepen, dat zij de eerste zijn die geruchten in de wereld brengen. Zo is Rikkert niet! Rikkert we love you we do.
Peter al getekend? Of is ie nog oefenen op zijn krabbel? Die ziet wat er gebeurd in Saudi Arabie en denkt dat wil ik ook hier.
Off topic: Rik is een topper, vind hem zelf een te lieve en eerlijke man voor zijn baan. Wij hebben allemaal door een aantal andere journalisten/clubwatchers een bepaald beeld gecreëerd, namelijk dat ze altijd maar wat nieuws horen te roepen, dat zij de eerste zijn die geruchten in de wereld brengen. Zo is Rikkert niet! Rikkert we love you we do.
- ShovingNE2
- Site Admin
Minder risico wil niet zeggen totaal blut de Menno.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen