Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 05 Jun 2023, 19:51
Hatseflats wrote: 05 Jun 2023, 19:49 En wie zijn hiervan geschikt voor PSV?
Tielemans, Tete
Perez
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Söyüncü heeft een paar geweldige jaren gehad. Zo snel en sterk. Geweldige verdediger al was dat in elk geval dit seizoen er niet aan af te zien, maar de jaren ervoor was hij briljant.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 05 Jun 2023, 21:19 Söyüncü heeft een paar geweldige jaren gehad. Zo snel en sterk. Geweldige verdediger al was dat in elk geval dit seizoen er niet aan af te zien, maar de jaren ervoor was hij briljant.
Gaat naar Atletico Madrid.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 05 Jun 2023, 21:19 Söyüncü heeft een paar geweldige jaren gehad. Zo snel en sterk. Geweldige verdediger al was dat in elk geval dit seizoen er niet aan af te zien, maar de jaren ervoor was hij briljant.
Gaat ook naar Atletico
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oeps…
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Bosz doorgaat, verwacht ik al snel de naam van Donny van de Beek in verband met PSV. Echte Bosz-speler natuurlijk. Goed in het drukzetten, scorende vermogen en kan natuurlijk ook gewoon prima voetballen. Xavi zou dan linksbuiten kunnen blijven.

De Van de Beek van Ajax zou ook een absolute versterking zijn, maar is hij nog zo goed? Al jaren geblesseerd voor mijn gevoel. Wel een typische Brands-aankoop ook. Voelt voor mij wel als een echte Ajacied aan ook.

Fabrizio Romano meldt in ieder geval dat hij wil vertrekken bij United.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wordt weer een teleurstellend window voor velen, als je de verwachtingen zo leest.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaan we echt hier alle (Nederlandse) namen droppen waar Bosz mee heeft samengewerkt? Alsof er geen honderden andere voetballers zijn die met Bosz kunnen spelen. Armoe troef hier met die namen.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 07 Jun 2023, 07:27 Als Bosz doorgaat, verwacht ik al snel de naam van Donny van de Beek in verband met PSV. Echte Bosz-speler natuurlijk. Goed in het drukzetten, scorende vermogen en kan natuurlijk ook gewoon prima voetballen. Xavi zou dan linksbuiten kunnen blijven.

De Van de Beek van Ajax zou ook een absolute versterking zijn, maar is hij nog zo goed? Al jaren geblesseerd voor mijn gevoel. Wel een typische Brands-aankoop ook. Voelt voor mij wel als een echte Ajacied aan ook.

Fabrizio Romano meldt in ieder geval dat hij wil vertrekken bij United.
Je hebt niet zo lekker geslapen zeker? Wat zou PSV in hemelsnaam met Vd Beek moeten?
Die rotkop in een PSV shirt is (bijna) nog erger dan Kluivert en Vd Meijde bij elkaar....
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opzouten met Vd Beek. Een echte neus en daarnaast gewoon een matige speler. We hebben met Til al een redelijk soortgelijk type overigens.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Twee verdedigers die Bosz bij Leverkusen veel gebruikte, Tah en Tapsoba. Alleen allebei wss compleet onhaalbaar :mrgreen: ALhoewel Tah echt de perfecte speler zou zijn, brengt ervaring, leiderschap en ordinaire kwaliteit. Leverkusen heeft met Tapsoba, Kossounou en Hincapie al drie jongere CV's.

Dromen mag :mrgreen:
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is vd Beek trouwens ook niet chronisch geblesseerd? Ik hoop dat PSV daar wel van geleerd heeft.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 07 Jun 2023, 08:39 Is vd Beek trouwens ook niet chronisch geblesseerd? Ik hoop dat PSV daar wel van geleerd heeft.
Nee, wel chronisch gepasseerd.

Die laatste blessure is de enige echt lange blessure volgens mij.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we hopen dat de clubleiding ook nadrukkelijk naar de scouting luistert. Een Nederlander halen omdat het een Nederlander is, dat vind ik ontzettend armoedig beleid. Een van de Beek die al jaren niet gespeeld heeft, ik zit er niet op te wachten (los van dat die jongen een opper neus is).

Spierings transfervrij binnenhalen, dat is een mooie opportuniteit. Datzelfde vind ik van een speler als van Hecke. Ook transfervrij, kan een prima speler voor erbij zijn. Maar ik hoop dat we ook verrast worden door een nieuwe Sangare. Of een nieuwe Lozano, vooral op het offensieve vlak zie ik graag een speler komen waar je voor naar het stadion komt.
MCR1998
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 06 Jun 2023, 14:07
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is die Eric Bailly van Manchester United niet iets? Die moet vertrekken daar en heeft in ieder geval een bak aan ervaring.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MCR1998 wrote: 07 Jun 2023, 09:11 Is die Eric Bailly van Manchester United niet iets? Die moet vertrekken daar en heeft in ieder geval een bak aan ervaring.
https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384

Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 07 Jun 2023, 09:14
MCR1998 wrote: 07 Jun 2023, 09:11 Is die Eric Bailly van Manchester United niet iets? Die moet vertrekken daar en heeft in ieder geval een bak aan ervaring.
https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384

Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
Hij kijkt ook moeilijk...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 07 Jun 2023, 09:14
MCR1998 wrote: 07 Jun 2023, 09:11 Is die Eric Bailly van Manchester United niet iets? Die moet vertrekken daar en heeft in ieder geval een bak aan ervaring.
https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384

Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
Daarnaast vind ik de aankopen van spelers voor wie PSV een stap terug of op zijn best een horizontale stap in hun carriere was ook vaak geen succes. Illustratief vind ik in dat opzicht dat Branthwaite afgelopen seizoen beter heeft gepresteerd dan Ramalho bijvoorbeeld. Zie het liefst spelers van 20 t/m 25 komen voor wie PSV een volgende stap in hun ontwikkeling is, met de potentie om ook dat niveau weer te ontgroeien. Maar gezien de langlopende onderhandelingen tussen Bosz en de club vrees ik dat er weer een flink blik 'oude bekenden' wordt opengetrokken. Wat ik niet erg zou vinden als hij Davinson Sanchez zou kunnen regelen, maar in de praktijk lijkt het scenario dat we straks - zoals nu met El Ghazi, Til en Mwene - ook vastzitten aan tegenvallende middelmaat als Sinkgraven en Dolberg bijvoorbeeld.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie vooral graag een speler die naar PSV begrippen een topversterking is, ipv de volgende stap in de ontwikkeling. De status van het huidige PSV niveau is namelijk niet om naar huis te schrijven. Op wat uitschieters na.
MCR1998
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 06 Jun 2023, 14:07
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 07 Jun 2023, 09:47
Breur wrote: 07 Jun 2023, 09:14

https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384

Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
Daarnaast vind ik de aankopen van spelers voor wie PSV een stap terug of op zijn best een horizontale stap in hun carriere was ook vaak geen succes. Illustratief vind ik in dat opzicht dat Branthwaite afgelopen seizoen beter heeft gepresteerd dan Ramalho bijvoorbeeld. Zie het liefst spelers van 20 t/m 25 komen voor wie PSV een volgende stap in hun ontwikkeling is, met de potentie om ook dat niveau weer te ontgroeien. Maar gezien de langlopende onderhandelingen tussen Bosz en de club vrees ik dat er weer een flink blik 'oude bekenden' wordt opengetrokken. Wat ik niet erg zou vinden als hij Davinson Sanchez zou kunnen regelen, maar in de praktijk lijkt het scenario dat we straks - zoals nu met El Ghazi, Til en Mwene - ook vastzitten aan tegenvallende middelmaat als Sinkgraven en Dolberg bijvoorbeeld.
Davinson Sanchez is zeker interessant, maar die zal wel een behoorlijk salaris vragen. Wel leuk is dat hij vgm nog maar een jaar een contract heeft bij Tottenham.
Darth Vader1913
Jeugdspeler
Posts: 31
Joined: 07 Jun 2023, 09:52
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hebben jullie een idee over welke spelers Bosz mee zou kunnen nemen naar PSV?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou van de Beek graag zien komen hoor. Een heel stuk beter dan Klaassen/Til, uitstekend in de combinatie, scorend vermogen, diepgang, loopvermogen, pressen. Vind het ook geen vervelende jongen ofzo. Nee, voor een normaal salaris en dito transfersom (<10 mil) zie ik hem graag komen.

Sanchez ook trouwens, goede aanvulling voor Boscagli qua type. Past in het spel van Peter.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van de Bank zou zeker een versterking zijn. Al zal hij bij Ajax hoog op de lijst staan.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Davinson Sanchez zou toch het ultieme zijn naast Boscagli centraal voor komend seizoen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 07 Jun 2023, 08:39 Is vd Beek trouwens ook niet chronisch geblesseerd? Ik hoop dat PSV daar wel van geleerd heeft.
Chronisch slecht.
Post Reply