Perez
Interessante spelers
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Söyüncü heeft een paar geweldige jaren gehad. Zo snel en sterk. Geweldige verdediger al was dat in elk geval dit seizoen er niet aan af te zien, maar de jaren ervoor was hij briljant.
-
- Internationale topspeler
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
-
Als Bosz doorgaat, verwacht ik al snel de naam van Donny van de Beek in verband met PSV. Echte Bosz-speler natuurlijk. Goed in het drukzetten, scorende vermogen en kan natuurlijk ook gewoon prima voetballen. Xavi zou dan linksbuiten kunnen blijven.
De Van de Beek van Ajax zou ook een absolute versterking zijn, maar is hij nog zo goed? Al jaren geblesseerd voor mijn gevoel. Wel een typische Brands-aankoop ook. Voelt voor mij wel als een echte Ajacied aan ook.
Fabrizio Romano meldt in ieder geval dat hij wil vertrekken bij United.
De Van de Beek van Ajax zou ook een absolute versterking zijn, maar is hij nog zo goed? Al jaren geblesseerd voor mijn gevoel. Wel een typische Brands-aankoop ook. Voelt voor mij wel als een echte Ajacied aan ook.
- Hatseflats
- Vedette
Gaan we echt hier alle (Nederlandse) namen droppen waar Bosz mee heeft samengewerkt? Alsof er geen honderden andere voetballers zijn die met Bosz kunnen spelen. Armoe troef hier met die namen.
- DadOfFour
Je hebt niet zo lekker geslapen zeker? Wat zou PSV in hemelsnaam met Vd Beek moeten?Eindhovenvoetbal wrote: ↑07 Jun 2023, 07:27 Als Bosz doorgaat, verwacht ik al snel de naam van Donny van de Beek in verband met PSV. Echte Bosz-speler natuurlijk. Goed in het drukzetten, scorende vermogen en kan natuurlijk ook gewoon prima voetballen. Xavi zou dan linksbuiten kunnen blijven.
Die rotkop in een PSV shirt is (bijna) nog erger dan Kluivert en Vd Meijde bij elkaar....
La vida és massa curta per no fer broma
- DonyellMalen
- Legende
Opzouten met Vd Beek. Een echte neus en daarnaast gewoon een matige speler. We hebben met Til al een redelijk soortgelijk type overigens.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Twee verdedigers die Bosz bij Leverkusen veel gebruikte, Tah en Tapsoba. Alleen allebei wss compleet onhaalbaar ALhoewel Tah echt de perfecte speler zou zijn, brengt ervaring, leiderschap en ordinaire kwaliteit. Leverkusen heeft met Tapsoba, Kossounou en Hincapie al drie jongere CV's.
Dromen mag
Dromen mag
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Vedette
Laten we hopen dat de clubleiding ook nadrukkelijk naar de scouting luistert. Een Nederlander halen omdat het een Nederlander is, dat vind ik ontzettend armoedig beleid. Een van de Beek die al jaren niet gespeeld heeft, ik zit er niet op te wachten (los van dat die jongen een opper neus is).
Spierings transfervrij binnenhalen, dat is een mooie opportuniteit. Datzelfde vind ik van een speler als van Hecke. Ook transfervrij, kan een prima speler voor erbij zijn. Maar ik hoop dat we ook verrast worden door een nieuwe Sangare. Of een nieuwe Lozano, vooral op het offensieve vlak zie ik graag een speler komen waar je voor naar het stadion komt.
Spierings transfervrij binnenhalen, dat is een mooie opportuniteit. Datzelfde vind ik van een speler als van Hecke. Ook transfervrij, kan een prima speler voor erbij zijn. Maar ik hoop dat we ook verrast worden door een nieuwe Sangare. Of een nieuwe Lozano, vooral op het offensieve vlak zie ik graag een speler komen waar je voor naar het stadion komt.
-
https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384
Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
- DadOfFour
Hij kijkt ook moeilijk...Breur wrote: ↑07 Jun 2023, 09:14https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384
Hmmm.. Nee. Buiten zijn blessures ben ik altijd een beetje argwanend voor spelers die maar lekker hun contract uit blijven zitten zonder uitzicht op speelminuten. Getuigt niet van sportieve motivatie zeg maar.
La vida és massa curta per no fer broma
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Daarnaast vind ik de aankopen van spelers voor wie PSV een stap terug of op zijn best een horizontale stap in hun carriere was ook vaak geen succes. Illustratief vind ik in dat opzicht dat Branthwaite afgelopen seizoen beter heeft gepresteerd dan Ramalho bijvoorbeeld. Zie het liefst spelers van 20 t/m 25 komen voor wie PSV een volgende stap in hun ontwikkeling is, met de potentie om ook dat niveau weer te ontgroeien. Maar gezien de langlopende onderhandelingen tussen Bosz en de club vrees ik dat er weer een flink blik 'oude bekenden' wordt opengetrokken. Wat ik niet erg zou vinden als hij Davinson Sanchez zou kunnen regelen, maar in de praktijk lijkt het scenario dat we straks - zoals nu met El Ghazi, Til en Mwene - ook vastzitten aan tegenvallende middelmaat als Sinkgraven en Dolberg bijvoorbeeld.Breur wrote: ↑07 Jun 2023, 09:14https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384
-
- Ballenjongen
Davinson Sanchez is zeker interessant, maar die zal wel een behoorlijk salaris vragen. Wel leuk is dat hij vgm nog maar een jaar een contract heeft bij Tottenham.O Goleiro Grande wrote: ↑07 Jun 2023, 09:47Daarnaast vind ik de aankopen van spelers voor wie PSV een stap terug of op zijn best een horizontale stap in hun carriere was ook vaak geen succes. Illustratief vind ik in dat opzicht dat Branthwaite afgelopen seizoen beter heeft gepresteerd dan Ramalho bijvoorbeeld. Zie het liefst spelers van 20 t/m 25 komen voor wie PSV een volgende stap in hun ontwikkeling is, met de potentie om ook dat niveau weer te ontgroeien. Maar gezien de langlopende onderhandelingen tussen Bosz en de club vrees ik dat er weer een flink blik 'oude bekenden' wordt opengetrokken. Wat ik niet erg zou vinden als hij Davinson Sanchez zou kunnen regelen, maar in de praktijk lijkt het scenario dat we straks - zoals nu met El Ghazi, Til en Mwene - ook vastzitten aan tegenvallende middelmaat als Sinkgraven en Dolberg bijvoorbeeld.Breur wrote: ↑07 Jun 2023, 09:14
https://www.transfermarkt.com/eric-bail ... ler/286384
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach
-
- Nationale topspeler
Zou van de Beek graag zien komen hoor. Een heel stuk beter dan Klaassen/Til, uitstekend in de combinatie, scorend vermogen, diepgang, loopvermogen, pressen. Vind het ook geen vervelende jongen ofzo. Nee, voor een normaal salaris en dito transfersom (<10 mil) zie ik hem graag komen.
Sanchez ook trouwens, goede aanvulling voor Boscagli qua type. Past in het spel van Peter.
Sanchez ook trouwens, goede aanvulling voor Boscagli qua type. Past in het spel van Peter.
-
- Bankzitter