Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit een spelletje 'wie kan de meeste ex-Ajacieden opnoemen' geworden?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 07 Jun 2023, 11:43 Zou van de Beek graag zien komen hoor. Een heel stuk beter dan Klaassen/Til, uitstekend in de combinatie, scorend vermogen, diepgang, loopvermogen, pressen. Vind het ook geen vervelende jongen ofzo. Nee, voor een normaal salaris en dito transfersom (<10 mil) zie ik hem graag komen.

Sanchez ook trouwens, goede aanvulling voor Boscagli qua type. Past in het spel van Peter.
Zou gewoonweg een onverstandige aankoop zijn. Te weinig techniek, te weinig kracht, te weinig snelheid, te weinig dribbelvaardigheden, niet heel atletisch & je hebt met Til al een soortgelijk type in huis. Daarnaast wil hij ongetwijfeld een hoog salaris en ga je hem nooit meer voor 25 miljoen ++ verkopen. En dan moet er ook nog bijkomen dat 'ie een neus is. Oftewel, dikke nee.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een greep van spelers die naar de club kwamen waar Bosz trainer was:

Image
Image
Image
Image
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus Zoals Bergwijn, Malen, Kieft, Vanenburg, Lerby etc?

Wat maakt het nou uit waar ze gespeeld hebben, zolang ze wat toevoegen aan PSV en geen volslagen idioten zijn (Tadic, Alvarez) zijn ze w.m.b. welkom.
Last edited by Tovast on 07 Jun 2023, 12:04, edited 1 time in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 12:02 Een greep van spelers die naar de club kwamen waar Bosz trainer was:

Image
Image
Image
Image
En welke daarvan zouden eventueel leuk zijn om te halen? Met andere woorden, wie zijn de echte klasbakken in deze lijst?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iig Palacios en Frimpong graag. Sanchez evt.
Last edited by Ardbeg on 07 Jun 2023, 12:12, edited 2 times in total.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Jun 2023, 12:02
Tovast wrote: 07 Jun 2023, 11:43 Zou van de Beek graag zien komen hoor. Een heel stuk beter dan Klaassen/Til, uitstekend in de combinatie, scorend vermogen, diepgang, loopvermogen, pressen. Vind het ook geen vervelende jongen ofzo. Nee, voor een normaal salaris en dito transfersom (<10 mil) zie ik hem graag komen.

Sanchez ook trouwens, goede aanvulling voor Boscagli qua type. Past in het spel van Peter.
Zou gewoonweg een onverstandige aankoop zijn. Te weinig techniek, te weinig kracht, te weinig snelheid, te weinig dribbelvaardigheden, niet heel atletisch & je hebt met Til al een soortgelijk type in huis. Daarnaast wil hij ongetwijfeld een hoog salaris en ga je hem nooit meer voor 25 miljoen ++ verkopen. En dan moet er ook nog bijkomen dat 'ie een neus is. Oftewel, dikke nee.
Te weinig kracht en snelheid is niet zo erg in Nederland natuurlijk. Op Eredivisieniveau en ook Europees is vd Beek gewoon voldoende fysiek gezien, PL is een ander verhaal. Dribbelvaardigheden hoeft ook niet perse bij een type nummer 10 a la vd Beek. Zijn andere specifieke kwaliteiten zijn op PSV niveau gewoon buitencategorie: positioneel zonder bal, combinerend vermogen, diepgang en gevoel voor ruimte. Dat gekoppeld aan zeer functionele basistechniek maakt hem voor PSV begrippen een meer dan uitstekende speler. Financieel: mee eens, de voorwaarden moeten wel goed zijn. Net zoals bij elke andere transfer overigens.

Aanval met Simons - Luuk/Fabio - Lozano (of andere glasbak) met daarachter Veerman - vdBeek - "topaankoop op 6" is voor PSV meer dan uitstekend.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou altijd eerder Xavi op die plek zetten en dan een glasbak op linksbuiten halen. Dan heb je 100% meer kwaliteit in je elftal. Vd Beek is gewoon een net-niet speler en die hoef ik door de eerder gegeven argumenten niet bij ons te zien. Totaal geen ritme ook. Amper gespeeld in Manchester.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je from the river haalt dan ga je geen Lozano halen. Ik heb liever Xavi op 10 en een goede linksbuiten en rechtsbuiten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano terug. Ik hoop het echt. Past ook goed in het systeem.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Lozano, niet dat me dat realistisch lijkt, wil ik nog wel een uitzondering maken, maar voor de rest denk ik dat PSV vooral weg moet blijven van 25 jaar+ spelers met een veel te dik salaris uit de grote competities. Kijkend naar de huidige selectie en de spelers die volgend seizoen toekomst hebben bij PSV zal je vooral naar spelers uit andere competities moeten gaan kijken die voor PSV een versterking kunnen zijn of in de toekomst snel kunnen worden.
Last edited by Massimo on 07 Jun 2023, 12:15, edited 1 time in total.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Jun 2023, 12:11 Zou altijd eerder Xavi op die plek zetten en dan een glasbak op linksbuiten halen. Dan heb je 100% meer kwaliteit in je elftal. Vd Beek is gewoon een net-niet speler en die hoef ik door de eerder gegeven argumenten niet bij ons te zien. Totaal geen ritme ook. Amper gespeeld in Manchester.
Ook prima w.m.b., zolang er maar voor PSV begrippen buitencategorie gehaald wordt, hetzij op 10 of linksbuiten. Vraag me wel af hoe PSV Simons nou ziet, op linksbuiten vind ik hem ook heel erg goed en speelt hij dicht bij de goal. Daarnaast is het makkelijker om van buiten naar binnen te komen en is het lastiger te verdedigen voor de tegenstander. Vind Simons ook het beste op 10 hoor, daar niet van.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 07 Jun 2023, 12:03 @11 Tinus Zoals Bergwijn, Malen, Kieft, Vanenburg, Lerby etc?

Wat maakt het nou uit waar ze gespeeld hebben, zolang ze wat toevoegen aan PSV en geen volslagen idioten zijn (Tadic, Alvarez) zijn ze w.m.b. welkom.
Haha laten we het erop houden dat ik het er niet mee eens ben. Als je al iemand haalt dan iemand met zo min mogelijk Ajax DNA zoals een Sanchez.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 07 Jun 2023, 12:03
Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 12:02 Een greep van spelers die naar de club kwamen waar Bosz trainer was:

Image
Image
Image
Image
En welke daarvan zouden eventueel leuk zijn om te halen? Met andere woorden, wie zijn de echte klasbakken in deze lijst?
Gray, Tapsoba, Amiri, Sanchez, Faivre, Schick, Palacios, DIABY!!!(totaal onhaalbaar overigens), Kumbedi, Ndombele en Johann Lepenant (aardig talentje met 31 wedstrijden dit seizoen voor OL)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Davinson Sanchez haalbaar is puur qua transfersom, halen dan! vd Wallen en zijn vriendjes hoesten het grootste gedeelte van zijn salaris maar op via één of andere slimme constructie. Net zoals bij Gotze. En doe dan ook gelijk hetzelfde maar om Lozano terug te halen. Dan toon je ambities ipv het bij mooie woorden houden :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 07 Jun 2023, 12:15 Voor Lozano, niet dat me dat realistisch lijkt, wil ik nog wel een uitzondering maken, maar voor de rest denk ik dat PSV vooral weg moet blijven van 25 jaar+ spelers met een veel te dik salaris uit de grote competities. Kijkend naar de huidige selectie en de spelers die volgend seizoen toekomst hebben bij PSV zal je vooral naar spelers uit andere competities moeten gaan kijken die voor PSV een versterking kunnen zijn of in de toekomst snel kunnen worden.
Weg blijven van 25+ spelers? Is dat nu ook al te oud?!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Knulletjes van 18 moeten we hebben! Daarmee worden we wel kampioen! Waarde op het veld, waarde! 25+. Dan ben je al af.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie toch graag een ervaren glasbak als CV komen. Liefst met een topsalaris. Gewoon een bewezen beest in de leeftijdscategorie van 25 - 30. Iemand die weet hoe het spel gespeeld wordt en leiding kan geven aan hrt grote talent naast hem. Lozano is ook welkom.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van mij mag er ook een glasbak op CB komen, een echte krachtpatser, zonder topsalaris. :mrgreen:

Gewoon een upgrade van Ramalho.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Jun 2023, 12:33 Van mij mag er ook een glasbak op CB komen, een echte krachtpatser, zonder topsalaris. :mrgreen:

Gewoon een upgrade van Ramalho.
Kwaliteit kost geld. Gewoon net als bij Benny en Luuk lappen voor een belangrijke speler in de as. Geen half werk.
Gundogang
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 03 Jun 2021, 22:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar komt het ‘gerucht’ Lozano terug vandaan dan?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uit Mechiko.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gundogang wrote: 07 Jun 2023, 12:42 Waar komt het ‘gerucht’ Lozano terug vandaan dan?
Mexico en Italië. En heel misschien wat anonieme bronnen, hoewel dat begrip inmiddels ook aan inflatie onderhevig is :mrgreen:
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 07 Jun 2023, 12:20 Als Davinson Sanchez haalbaar is puur qua transfersom, halen dan! vd Wallen en zijn vriendjes hoesten het grootste gedeelte van zijn salaris maar op via één of andere slimme constructie. Net zoals bij Gotze. En doe dan ook gelijk hetzelfde maar om Lozano terug te halen. Dan toon je ambities ipv het bij mooie woorden houden :mrgreen:
Waarom zit je toch altijd zo om v.d. Wallen z'n geld te 'zeuren'. Echt al meerdere keren zien schrijven dat je vindt dat hij zelf maar wat geld in moet leggen. Het is toch niet dat hij dit ergens beloofd (mooie woorden?) heeft ofzo? Dat hij ambities heeft om PSV aan de top te houden lijkt me logisch, maar dat kan toch ook zonder persoonlijk geld in te leggen?
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 12:22
Massimo wrote: 07 Jun 2023, 12:15 Voor Lozano, niet dat me dat realistisch lijkt, wil ik nog wel een uitzondering maken, maar voor de rest denk ik dat PSV vooral weg moet blijven van 25 jaar+ spelers met een veel te dik salaris uit de grote competities. Kijkend naar de huidige selectie en de spelers die volgend seizoen toekomst hebben bij PSV zal je vooral naar spelers uit andere competities moeten gaan kijken die voor PSV een versterking kunnen zijn of in de toekomst snel kunnen worden.
Weg blijven van 25+ spelers? Is dat nu ook al te oud?!
Ik zou er niet zo zwart-wit in staan, maar ik snap wel wat Massimo bedoelt. Wmb zijn spelers van 25+ welkom bij PSV, maar moet de club wel kritischer kijken naar deze profielen dan het de laatste jaren doet. Keuzes die nu boven die grens worden gemaakt pakken vrijwel voortdurend teleurstellend uit. Wat heeft Ramalho als gewezen routinier nou voor meerwaarde gehad tov de kwaliteit die er voor hem was (Teze) of na hem kwam (Branthwaite) bijvoorbeeld? En hoe is PSV ervan overtuigd geraakt dat Phillip Mwene op zijn 27e de club financieel of sportief iets ging bieden waar een jongere speler op dezelfde speler niet toe in staat was? En waren Anwar El Ghazi en eerder Eran Zahavi op voorhand nu zulke veelbelovende leiders of bepalende spelers dat je het 'groeikapitaal-argument' ten voordele van een jongere speler zou moeten laten varen?

Voor de transfervrije Spierings vind ik de uitzondering legitiem. Statistisch gezien is hij een veelbelovende toevoeging - zeker ten opzichte van Veerman - en hij is bovendien transfervrij. Maar als een speler van 25+ geen aantoonbare meerwaarde biedt waar het gaat om een combinatie van fysiek, techniek, hoog rendement en/of leiderschap, zie ik liever een jongere speler komen die minstens eenzelfde niveau kan benaderen en een grotere kans op financieel rendement meebrengt. Daarnaast zijn wmb de tijden dat we een verkapt kuuroord zijn sowieso voorbij en gaat clubsentiment tav ex-spelers die vooral een buitenlands verblijf op de bank of in de lappenmand hebben doorgebracht (zoals het geval met Afellay, Van Ginkel en Propper) definitief overboord.

Mooi voorbeeld van een jonge, goed opgebouwde selectie is natuurlijk Feyenoord, dat slechts 6 spelers boven de 25 jaar telde, waaronder 3 huurlingen en 2 reservekeepers. De rest vertegenwoordigt (groei)kapitaal en vrijwel allemaal een hogere waarde dan hun aankoopsom.
Post Reply