Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
BasicPareto
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 07 Jun 2023, 17:26
BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 17:17

Dat heeft Stewart bij AZ goed gedaan. Goedkoop inkopen, duur verkopen. Dat is juist het fundament die hij bij AZ heeft achtergelaten. Heb goede hoop dat hij het hier ook gaat doen.
Is voor PSV alleen totaal geen strategie want wij eisen een hoger startniveau dus kom je bij duurdere spelers uit. Kijk even voor het gemak wat Feyenoord en Ajax voor 5 miljoen euro hebben gekocht aan buitenspelers. Conceição, Dilrosun en Paixão.

Ik denk dat je Bosz niet overtuigd met dat soort aankopen laat ik het voorzichtig stellen.
Ik kijk er wat positiever tegenaan. Er kan ook een balans zijn waar je "gearriveerde" spelers combineert met talenten. Die talenten kunnen ook in jong rijpen MITS ze niet al te hoog aangeschreven staan. Dat is precies wat Stewart goed kan. Zulke talenten oppikken. Dat hij in een ander segment moet shoppen is logisch. En ik heb daar wel vertrouwen in. En Bosz ook wel, anders hadden we allang het tegendeel gelezen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Josef Dettelbacher wrote: 07 Jun 2023, 17:30
Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 17:23

Ah geen wonder dat ik er niet uitkwam. Dat is helemaal geen trans :tear:
Hij moest van ver komen, had Thé iig wel goed haha.
Niet?

Dat hoor ik nu voor het eerst
Toch nog een echte scoop in dit topic, wie had dat gedacht...
DadOfFour
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 17:23
Josef Dettelbacher wrote: 07 Jun 2023, 17:14
Duncan Laurance = transgender = het
Neymar = 250 miljoen = duur
The lau = the
Basketballers = lange mensen

Hetduurthelangemensen

Het duurt te lang, he mensen?
Ah geen wonder dat ik er niet uitkwam. Dat is helemaal geen trans :tear:
Hij moest van ver komen, had Thé iig wel goed haha.
Kijk Grasmat dit zijn de post waar we ons voor registreren.
La vida és massa curta per no fer broma
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Na alle goede en slechte argumenten voor en tegen Bosz begin ik wat ambigu tegen de huidige onderhandeling aan te kijken.
Maar goed, eigenlijk zitten we hier sowieso maar gewoon de tijd vol te lullen tot het Bosz ja / Bosz nee is.
One can only hope
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Het is hier sowieso de tijd vollullen tot je dood gaat dan wel toch onverwachts weer verder leeft 8)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

d'Oude wrote: 07 Jun 2023, 17:49 Na alle goede en slechte argumenten voor en tegen Bosz begin ik wat ambigu tegen de huidige onderhandeling aan te kijken.
Maar goed, eigenlijk zitten we hier sowieso maar gewoon de tijd vol te lullen tot het Bosz ja / Bosz nee is.
Nee, het is een overbruggingsperiode richting de 4 weken die erna volgen waarbij de ene na de andere transfer rond komt.
RSPSV
Lid 2e elftal

Ik heb er niet heel gevoel bij dat het wat langer duurt. Ik snap dat het geen half uur duurt, maar na een week weet je denk ik echt wel alle ins en outs van elkaar. Beiden partijen willen dit zo snel mogelijk en dat het nog niet gebeurt is, lijkt mij een teken dat ze niet op 1 lijn zitten, en ook niet een bijna. Dan doen ze er lang over om tot een compromis te komen en in hoeverre dat nou tot kwaliteit gaat leiden, moet de toekomst uitwijzen. Maar dit zou het moment moeten zijn dat directie voor een aanpak gaat waar ze volledig achterstaat en hoe langer dit duurt, hoe minder vertrouwen ik daar in krijg.
ComeOnPSV
Vedette

Ik vind het maar lang duren. Hopelijk komt het nog goed
Bram
Nationale topspeler

Je kan het ook zo bekijken, tijdens al deze lange vergaderingen hoef je hem geen salaris te betalen :mrgreen:
Ykhim
Lid scoutingsteam

psvgouda wrote: 07 Jun 2023, 17:52 Het is hier sowieso de tijd vollullen tot je dood gaat dan wel toch onverwachts weer verder leeft 8)
Dit plaatst discussies toch weer in een andere context.

Het leven blijkt dus niet meer dan een eindeloos durende pingpongwedstrijd tussen Thijs en mezelf, totdat een van ons onvermijdelijk tussen een aantal plankjes belandt. Curieus.
Standbeeld
Mister PSV

In principe zou Bosz deze week kunnen tekenen. Maar het kan ook volgende week gebeuren. De bal is rond.
Revolinho
Internationale topspeler

De tandjes ey… waar moet je nou zo lang over lullen.

Bosz: ‘als ik teken, wil ik kampioen worden ook’
PSV: ‘ja maar Peter….’

Wat weet je nu nog niet van elkaar. Welke spelers zijn niet besproken. Hoeveel verschillende doelstellingen wil je formuleren.

Wie is de boel aan het ophouden? Ik hoop toch niet dat het PSV is die een gebrek aan ambitie toont? Want dan erger ik me daar met terugwerkende kracht ook weer aan per 2019. Overal is het zo dat je moet investeren om iets terug te winnen, niet andersom. De afgelopen jaren hebben aangetoond dat je kapitaal op het veld moet staan. Maakt niet uit hoeveel je hebt, je kan het slim uitgeven.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Standbeeld wrote: 07 Jun 2023, 18:08 In principe zou Bosz deze week kunnen tekenen. Maar het kan ook volgende week gebeuren. De bal is rond.
Met zulke inzichten kan het niet lang duren voor je een kans krijgt als analist bij ESPN. Die houden wel van die open deuren en clichés
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Standbeeld wrote: 07 Jun 2023, 18:08De bal is rond
Niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 07 Jun 2023, 18:08 In principe zou Bosz deze week kunnen tekenen. Maar het kan ook volgende week gebeuren. De bal is rond.
Tenzij die lek is
Sanga are u dead ???? NO MAN!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Revolinho wrote: 07 Jun 2023, 18:10 De tandjes ey… waar moet je nou zo lang over lullen.

Wat weet je nu nog niet van elkaar. Welke spelers zijn niet besproken. Hoeveel verschillende doelstellingen wil je formuleren.

Wie is de boel aan het ophouden? Ik hoop toch niet dat het PSV is die een gebrek aan ambitie toont? Want dan erger ik me daar met terugwerkende kracht ook weer aan per 2019. Overal is het zo dat je moet investeren om iets terug te winnen, niet andersom. De afgelopen jaren hebben aangetoond dat je kapitaal op het veld moet staan. Maakt niet uit hoeveel je hebt, je kan het slim uitgeven.
Ik denk wel dat je een punt hebt. Ik bedoel je gaat niet de complete scoutingslijsten doornemen samen om te kijken of er iets mogelijk is.

1. Welk salaris en hoeveel jaar
2. Welke trainersstaf
3. Hoe zie je de voorbereiding voor je
4. Welke spelers/posities wil je upgraden
5. Wat komt er vanuit de jeugd door
6. Wat kunnen we investeren binnen de kaders van de RvC

Eigenlijk zou je dit binnen 2 dagen toch wel moeten kunnen bespreken voor je überhaupt de diepte in gaat. Het echte werk begint pas na de krabbel zou je zeggen.
Standbeeld
Mister PSV

TheSyb wrote: 07 Jun 2023, 18:11
Met zulke inzichten kan het niet lang duren voor je een kans krijgt als analist bij ESPN. Die houden wel van die open deuren en clichés
Droombaan. Iedere week een of twee avondjes aanschuiven voor een tonnetje. ESPN als je meeleest: stuur mij een PM alsjeblieft.
deninho32 wrote: 07 Jun 2023, 18:11
Standbeeld wrote: 07 Jun 2023, 18:08De bal is rond
Niet.
We gaan hier geen hele discussie houden over of een bal rond is of niet. Graag weer on topic. Alle posts over de vorm van een bal zullen verwijderd worden. :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 07 Jun 2023, 18:15
Revolinho wrote: 07 Jun 2023, 18:10 De tandjes ey… waar moet je nou zo lang over lullen.

Ik denk wel dat je een punt hebt. Ik bedoel je gaat niet de complete scoutingslijsten doornemen samen om te kijken of er iets mogelijk is.

2. Welke trainersstaf

Eigenlijk zou je dit binnen 2 dagen toch wel moeten kunnen bespreken voor je überhaupt de diepte in gaat. Het echte werk begint pas na de krabbel zou je zeggen.
Shit. 2 dagen maar? Jeetje wat vliegen die 2 dagen niet. De langste 2 dagen ever.
René1978
Nationale topspeler

I hope the bullet will be through the church tonight.
El Sordo
Vedette

11 Tinus wrote: 07 Jun 2023, 18:15

2. Welke trainersstaf

Het duurt inderdaad lang, ondanks dat het pas twee weken geleden is dat Ruud opstapte. Kennelijk zijn ze enkel met Bosz in gesprek geweest (vrij naar Elfrink), dan moet je toch binnen, zeg, vijf dagen wel tot overeenstemming kunnen komen?
Asterix
Meervoudig international

Bullet round.
Ich liebe gegenpressung
RV1913
Nationale topspeler

René1978 wrote: 07 Jun 2023, 18:21 I hope the bullet will be through the church tonight.
t wordt tijd dat die vervelende kip uitgebroed is
Zuc0
Nationale topspeler

To Bosz or not to Bosz, that's the question.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Zoals al eerder in dit topic: bij Schmidt duurden de gesprekken maanden. Maak je niet zo druk
Standbeeld
Mister PSV

Wanneer hadden wij voor het laatst een kale hoofdtrainer?
Post Reply