Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 15:51 Wat lopen we hier eigenlijk drukte te maken over Kluivert en consorten? Er zijn toch helemaal geen sterke geruchten in die richting? Alleen een enkeling aan fantasten die deze namen droppen. Ook omdat ze zelf helemaal niet verder kunnen denken, alhoewel er genoeg betere opties zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.
Was een PSV scout bij Espanyol - Valencia al denk ik zelf dat Vinicius Souza de vervanger gaat worden van Guti/Sangare en de beoogde nieuwe CVM is. Naast Kluivert werd ook Montes genoemd. Zowel Souza als Kluivert is ook een optie ;)
Cazzy
Ballenjongen

SKERLA wrote: 07 Jun 2023, 15:55
11 Tinus wrote: 07 Jun 2023, 14:48 Het voordeel van Kluivert is dat hij zowel links als rechts kan, en met Bakayoko is dat wel een meerwaarde omdat die dat helemaal niet heeft. Maar echt... dit is echt niet de categorie waar we in moeten zoeken denk ik. We moeten een speler ophalen, ontwikkelen en afzetten in die grote 4 competities. Ten eerste is dat duurzaam beleid, maar je hebt ook meer kans op de absolute hoofdprijs (succes + hoge transferwinst) en dat heb je niet met spelers die al een bepaald salaris hebben en al in grote competities hebben gespeeld.
En het nadeel is dat het Kluivert is.

Bah.
We hebben wat meer lamzakken nodig, onze selectie is te lief, Lang, Kluivert of Skhiri accepteer ze allemaal
Ardbeg
Mister PSV

Cazzy wrote: 07 Jun 2023, 16:03
SKERLA wrote: 07 Jun 2023, 15:55

En het nadeel is dat het Kluivert is.

Bah.
We hebben wat meer lamzakken nodig, onze selectie is te lief, Lang, Kluivert of Skhiri accepteer ze allemaal
Wat een ontzettende belediging voor Skhiri dit. Die hoort echt niet in dit rijtje.
Darth Vader1913
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach

Kluivert die mag van mij wegblijven ik hoop dat die niet echt in beeld is, Skhiri zie ik daarentegen wel graag komen die mag het dan samen met Spierings uitvechten wie de basis '6' word.
Cazzy
Ballenjongen

Darth Vader1913 wrote: 07 Jun 2023, 16:14 Kluivert die mag van mij wegblijven ik hoop dat die niet echt in beeld is, Skhiri zie ik daarentegen wel graag komen die mag het dan samen met Spierings uitvechten wie de basis '6' word.
Denk je dat PSV allebei kan halen? Lijkt me dat ze allebei wel basis garantie willen, eerder 1 van die 2 en een talent. Beetje zoals Luuk en Fabio bijvoorbeeld
BasicPareto
Jeugdinternational

LaFoquita wrote: 07 Jun 2023, 16:01
BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 15:51 Wat lopen we hier eigenlijk drukte te maken over Kluivert en consorten? Er zijn toch helemaal geen sterke geruchten in die richting? Alleen een enkeling aan fantasten die deze namen droppen. Ook omdat ze zelf helemaal niet verder kunnen denken, alhoewel er genoeg betere opties zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.
Was een PSV scout bij Espanyol - Valencia al denk ik zelf dat Vinicius Souza de vervanger gaat worden van Guti/Sangare en de beoogde nieuwe CVM is. Naast Kluivert werd ook Montes genoemd. Zowel Souza als Kluivert is ook een optie ;)
Ach houd op alsjeblieft! Niet goed voor mijn bloeddruk. Ik wil hem helemaal niet zien hier. Teert op 1 seizoen bij Ajax waar hij er 10 ingeschoten heeft en 5 voorgegeven. Afgelopen seizoen werd hij alleen door de Nederlandse media omhoog geschreven, maar presteerde helemaal niks. Het was een flapdrol en blijft een flapdrol. ;)

Souza is interessant, maar lijken we ook niet meer nodig te hebben als Spierings komt. Daarbij heeft hij gigantische swings naar boven en naar beneden qua prestaties. Kan ook aan het team liggen natuurlijk.

Bij Valencia lopen overigens wel andere, interessante talenten rond. Die zullen alleen wel onhaalbaar zijn. Haha
Darth Vader1913
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach

Cazzy wrote: 07 Jun 2023, 16:16
Darth Vader1913 wrote: 07 Jun 2023, 16:14 Kluivert die mag van mij wegblijven ik hoop dat die niet echt in beeld is, Skhiri zie ik daarentegen wel graag komen die mag het dan samen met Spierings uitvechten wie de basis '6' word.
Denk je dat PSV allebei kan halen? Lijkt me dat ze allebei wel basis garantie willen, eerder 1 van die 2 en een talent. Beetje zoals Luuk en Fabio bijvoorbeeld
Dat zou inderdaad een lastig verhaal kunnen worden, stel je haalt Spierings dan is Vinicius Souza waarschijnlijk ook niet haalbaar die gaat niet banken achter Spierings.
FritskePhilips
Nationale topspeler

BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 16:17 Bij Valencia lopen overigens wel andere, interessante talenten rond. Die zullen alleen wel onhaalbaar zijn. Haha
Pepe Pla, Toni Lato.
BasicPareto
Jeugdinternational

FritskePhilips wrote: 07 Jun 2023, 16:25
BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 16:17 Bij Valencia lopen overigens wel andere, interessante talenten rond. Die zullen alleen wel onhaalbaar zijn. Haha
Pepe Pla, Toni Lato.
Bah! Hahaha.

Özkacar, Gonzalez en Lopez. Maar dat is allemaal wishful thinking.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 16:17
LaFoquita wrote: 07 Jun 2023, 16:01

Ach houd op alsjeblieft! Niet goed voor mijn bloeddruk. Ik wil hem helemaal niet zien hier. Teert op 1 seizoen bij Ajax waar hij er 10 ingeschoten heeft en 5 voorgegeven. Afgelopen seizoen werd hij alleen door de Nederlandse media omhoog geschreven, maar presteerde helemaal niks. Het was een flapdrol en blijft een flapdrol. ;)

Souza is interessant, maar lijken we ook niet meer nodig te hebben als Spierings komt. Daarbij heeft hij gigantische swings naar boven en naar beneden qua prestaties. Kan ook aan het team liggen natuurlijk.

Bij Valencia lopen overigens wel andere, interessante talenten rond. Die zullen alleen wel onhaalbaar zijn. Haha
Mij hoor je niet zeggen dat ik hem graag willen zien in een PSV shirt hoor. Ik zei alleen met een knipoog dat ze beiden kunnen komen. Spierings is in mijn ogen nou niet de speler die de absolute basisspeler op CVM gaat worden. In de CL kan je hier niet mee aankomen maar dat is mijn mening. Kan ook helemaal fout zitten. Leuke speler voor erbij maar zoals ik al vaker heb gezegd heb je 2 CVM's nodig. Guti en Sangare speelden daar en waarschijnlijk gaan zij vertrekken.
BasicPareto
Jeugdinternational

LaFoquita wrote: 07 Jun 2023, 16:31
BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 16:17

Mij hoor je niet zeggen dat ik hem graag willen zien in een PSV shirt hoor. Ik zei alleen met een knipoog dat ze beiden kunnen komen. Spierings is in mijn ogen nou niet de speler die de absolute basisspeler op CVM gaat worden. In de CL kan je hier niet mee aankomen maar dat is mijn mening. Kan ook helemaal fout zitten. Leuke speler voor erbij maar zoals ik al vaker heb gezegd heb je 2 CVM's nodig. Guti en Sangare speelden daar en waarschijnlijk gaan zij vertrekken.
Ik weet het, was ook gekkigheid van mij kant. Vandaar ook de knipoog. Maar ik meende het wel! :)

Peter had er Schöne staan bij Ajax. Daar op afgaande, denk ik dat het Spierings/Veerman wordt met daarvoor Xavi. En dat zal enorm goed kunnen werken. Guti was wel nodig, maar werd te weinig gebruikt helaas. Heeft ons absoluut punten gekost afgelopen seizoen.

Er is ook nog de vraag wie er verder allemaal weggaan. Misschien gaan Xavi en Veerman ook wel weg. Hebben we opeens Til en Saibari over.
Standbeeld
Mister PSV

RV1913 wrote: 30 May 2023, 10:13
Armada wrote: 30 May 2023, 10:06

Hij staat open voor een transfervrije terugkeer, dat is alles. Ik zeg ook nergens dat IK dat een goede move van PSV zou vinden. Ik weet wel dat PSV transfervrij fijn vindt.
Mijn directeur zit in de RVC van Sparta die zijn al maanden bezig om hem over te halen naar het kasteel terug te keren :mrgreen:
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/sparta- ... an-/420076
ruuddevil
Legende

Elanga, Ziyech, Lozano. Jongens houd op, het wordt zo’n teleurstelling.
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 07 Jun 2023, 19:02 Elanga, Ziyech, Lozano. Jongens houd op, het wordt zo’n teleurstelling.
Zo hou je jezelf wel klein. We moeten groot denken. Met Boszmeister stellen we al een grootheid aan. Veel grote spelers zullen volgen.
Josef Dettelbacher
Legende

Standbeeld wrote: 07 Jun 2023, 19:07
ruuddevil wrote: 07 Jun 2023, 19:02 Elanga, Ziyech, Lozano. Jongens houd op, het wordt zo’n teleurstelling.
Zo hou je jezelf wel klein. We moeten groot denken. Met Boszmeister stellen we al een grootheid aan. Veel grote spelers zullen volgen.
Jeroen Verhoeven, Johnny vd Burgerking, Mido en Ihattaren zijn al benaderd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Begint dit nu alweer?
Hatseflats
Vedette

SKERLA wrote: 07 Jun 2023, 19:24
Begint dit nu alweer?
Ruuddevil doet dit zo al een hele poos hier op het forum. Niks nieuws onder de zon. Echt alles heeft bij hem wel iets negatiefs. Dus gewoon negeren ;)
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 07 Jun 2023, 19:27
SKERLA wrote: 07 Jun 2023, 19:24

Begint dit nu alweer?
Ruuddevil doet dit zo al een hele poos hier op het forum. Niks nieuws onder de zon. Echt alles heeft bij hem wel iets negatiefs. Dus gewoon negeren ;)
Maar toch vooral in de transferwindow? Die is nog niet eens officieel begonnen dacht ik en duurt nog bijna drie maanden. Dat is wel Noa.
Kezmania
Meervoudig international

Wel beetje eens met de grote namen en het verwachtingspatroon. Keer op keer worden we met ons neus op de feiten gedrukt dat de financiële situatie niet spectaculair is en steeds lijkt die realiteit na enkele maanden behoorlijk afgezwakt bij sommigen hier.

Ik zie echt namen met salarissen van 3-6 miljoen en doorlopende contracten. Nooit dat die voor PSV gaan spelen. Dat ligt niet aan ons maar aan de voetballerij. Zie bijvoorbeeld wat voor salaris er aan een redelijk speler als Thorgan wordt betaalt. Dat Xavi hier speelt is al een wonder, laten we die nou koesteren en ons verder richten op de tussenpaus spelen voor 1 van de vier grote competities.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Geen Lozano aub :(
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Image Op transfermarkt staat deze speler als transfer gerucht bij PSV, op zijn profiel is ook Fulham aan hem gelinked, iemand enig idee?
Standbeeld
Mister PSV

James Rodriguez wrote: 07 Jun 2023, 21:14 Image Op transfermarkt staat deze speler als transfer gerucht bij PSV, op zijn profiel is ook Fulham aan hem gelinked, iemand enig idee?
Ja, klopt. Is hier al een aantal keer voorbij gekomen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 07 Jun 2023, 15:29 Wilde dit niet posten, want echt heel raar en veel toeval bij elkaar, maar wellicht klopt het met het nieuws van Elanga.

Was vorige week op Mallorca, een kindvriendelijk hotel met uiteraard ook veel Engelsen aanwezig. Kom rond het middaguur aan in eetzaal, zie ik daar een Engelse huismoeder vergaderen aan tafel. Vond het vreemd dat ze dit in een open zaal deed, heel rumoerig ook, maar zocht er niks achter. Dacht enkel 'onhandige huismoeder ten koste van wat op zoek naar beste Wifi verbinding'. Ineens hoor ik dat ze het over Feyenoord, AZ en PSV heeft en gaat het over voorstellen met de beste DOP (wat ik dan maar even voor het gemak vertaal naar direct operating profit). Ineens spits ik mijn oren, omdat ik zelf ineens vrij interessant vond hoe die gesprekken liepen. Ik kon de andere kant ook vrij goed meekrijgen. Het ging dus om voorstellen waarbij ze op een gegeven moment hardop afvroegen wat 'PSV nog kon doen nu ze de tweede plaats behaald hadden'. Tijdens het gesprek geen naam van betreffende speler gehoord (daarom ook niet hier laten vallen), maar later vielen wel ook de namen van Dortmund en Genk/Gent waarbij Dortmund wel de naam was die tijdens het gesprek het meest genoemd werd.

Dacht eigenlijk dat het om een of andere jeugdspeler van een Engels team zou gaan, ook gezien hoe 'open' het gesprek gevoerd werd. Misschien ging het over Elanga, grote mogelijkheid dat het ook over een andere speler ging. Anyway, met enige zekerheid (want accent) was de dame in kwestie wel Brits en ik vermoed een of andere supervisor van een finance afdeling van een Britse club.

Kinderen wilde uiteindelijk ook aandacht dus kon helaas niet heel lang spion zijn.
Oh man wat kan ik hier toch van genieten zeg, dit zijn de posts die ik wil lezen.
Struviet
Meervoudig international

Hahah heerlijk man
Heissenberrug
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 07 Jun 2023, 21:36
Graag Chris negeren die verrekte kwal.
Post Reply