Transferwindow 2023/24
-
- Legende
De competitie is maar net klaar en opeens schieten de 'betrouwbare' bronnen als paddenstoelen uit de grond. Het woord 'betrouwbaar' is in deze context nog een stuk meer aan inflatie onderhevig dan de Euro. Het heeft meer wat weg van de Argentijnse Peso. Over Argentinië gesproken, ik heb uit 'betrouwbare' bronnen vernomen dat...
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Die frietbakker weet helemaal niks.
-
- Meervoudig international
Hij voelt het aan z’n frituurvet.
Marcel for president!
- DonyellMalen
- Legende
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Hij weet wel de favo snack van een wereldkampioen voetbal.
On topic; of het waar is of niet, ik hoop van harte dat onze frietboer het goed heeft. Net zo goed als dat gefrituurde aardappel steeltjes friet heten en niet patat.
One can only hope
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Dus Chris is de Willem?
Niet iemand om te negeren, ik laat mijn friet liever niet koud worden.
Niet iemand om te negeren, ik laat mijn friet liever niet koud worden.
- DadOfFour
Oh, het is niet alleen patat, maar ook aardappelsteeltjes
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wie is deze mongool?
- Tjompie
https://www.ad.nl/eindhoven/marcel-bran ... ~a578391f/PSV heeft alle beslissingen over inkomende transfers even ‘on hold’ gezet, zegt Brands. ,,Zodra we rond zijn met een nieuwe trainer, kunnen we wat dat betreft weer actie ondernemen. Natuurlijk hebben we lijnen uitstaan en informeren we de betrokken zaakwaarnemers zo goed als het kan, maar het is belangrijk dat we de trainer kennen in het aankoopbeleid. Zodra er een benoeming is, kunnen we wat dit betreft verder.”
Dat er bij PSV volop doorgeselecteerd moet worden en dus ook spelers naar de uitgang gaan, wil Brands nog niet bevestigen. Ook niet omdat hij Earnest Stewart niet voor de voeten wil lopen.
,,Hij is onze technische man en stelt in goed overleg de selectie samen, waarbij ik natuurlijk wel betrokken ben.” PSV neemt na dit seizoen in principe afscheid van de huurlingen Jarrad Branthwaite, Fábio Silva en Thorgan Hazard. Wat betreft een terugkeer van Branthwaite houdt Brands nog wel een slag om de arm, al is ook hier Stewart de leidende man. ,,Financieel zal dit moeilijk te realiseren zijn, verwacht ik”, is het enige wat hij erover kwijt wil.
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach
Die Borza, ik dacht dat ik hier al berichten over hemzag voorbijkomen dat PSV hem bijna binnen had, hetzelfde met Enes Sali die ook van dezelfde club afkomt maar waarschijnlijk willen de spelers zelf nog een gesprek met de trainer dus Stewart, Brands Tempo!
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal, Borusia Mönchengladbach
Ik zou zelf voorstander zijn van het halen van beiden vooral Sali wordt geprezen als een groot talent, dot zijn spelers die je van het talentenpotke moet halen.
- ruuddevil
- Legende
Dit laat zien waarom het huren van jongens als Gerrit idioot is. Ze komen binnen als talentje, krijgen bij ons veel speeltijd en vervolgens zijn ze daardoor zo duur dat je ze niet kan halen / houden. Hopelijk stopt Stewart daadwerkelijk met dit kansloze beleid.
-
- Vedette
Dat ben ik wel met je eens. Bij huur moet het iemand zijn die óf direct een meerwaarde is zoals in het verleden Van Ginkel, Guardado waren óf je huurt een jonge speler met een optie tot koop die betaalbaar is zodat je de touwtjes in handen hebt. Het opleiden van spelers voor andere clubs moet afgelopen zijn.
-
- Legende
Goed, kans bestaat uiteraard dat zo'n Spierings geen zin heeft om te wachten en elders een contract afsluit..
En dat kan natuurlijk bij meerdere spelers gebeuren die PSV op de korrel heeft..
En dat kan natuurlijk bij meerdere spelers gebeuren die PSV op de korrel heeft..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Weet je... PSV kan ook volkomen ineenstorten, wat zeg ik: van de aarde weggevaagd worden. Heb je dat al eens bedacht?milansandro wrote: ↑08 Jun 2023, 09:44 Goed, kans bestaat uiteraard dat zo'n Spierings geen zin heeft om te wachten en elders een contract afsluit..
- Standbeeld
- Mister PSV
Dan moeten ze dat lekker doen.milansandro wrote: ↑08 Jun 2023, 09:44 Goed, kans bestaat uiteraard dat zo'n Spierings geen zin heeft om te wachten en elders een contract afsluit..
-
- Lid 2e elftal
Hahaha gelukkig was het geen vraag maar een grap
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zet maar weer aan
Friet is het niet, (net als zeuven en ooto) maar als ik iets niet ben is het een ajacied.
- Ardbeg
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril