Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Classic Marcel. Vanmiddag is ie binnen boys!
Tjompie
Internationale topspeler

Brands kennende is vanmiddag dus de presentatie ;)
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Het "on hold" zetten van inkomende transfers is logisch aangezien je geen trainer hebt die zijn akkoord er op kan geven je neemt daarbij wel enig risico dat je te lang wacht voordat je de selectie rond hebt gemaakt.
ruuddevil
Legende

PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 07 Jun 2023, 19:31 Nee je hebt niet alle tijd. Maar het gaat wel over ongeveer drie jaar en het uitgeven van misschien wel ruim 100 miljoen. Gaat het over het transferbudget als we CL halen volgend seizoen?

Mogen we iets langer dan 2 dagen praten over het budget en hoe dat wordt uitgeven en in welke mate een trainer een veto heeft of waarbij de trainer een beslissende stem heeft?

Het hoeft niet langer dan 2 dagen te duren hoor ik. Gaat over wellicht 100 miljoen en zeggenschap daarover.
Mensen doen langer om een koffiezetapparaat apparaat te kopen maar schijnen wel te weten dat dit ff snel kan op de achterkant van een bierfiltje. Wat alleen nog uitgewerkt hoeft te worden.

Dan geef je de sleutels van de club aan de trainer. Als je dat doet. Dit is prima. Bosz wil het maximale, PSV wordt gedwongen ook maximaal te presteren en investeren op de transfermarkt. Partijen sluiten een akkoord hopelijk op de piek van de mogelijkheden.
Echt he? Mensen moeten even rustig blijven. Ik ben al 1,5 maand in gesprek met een ander bedrijf. Nou is dat een andere industrie en begrijp ik ook dat het bedrijf ernstige twijfels over mij heeft 😁

Maar in geval Bosz is het logisch dat het duurt. Het is niet dat we een vakkenvuller bij de lokale buurt super in huren.

Begin volgende week zal het wel rond komen. En dan is iedereen op 1 lijn vwb aankomend seizoen.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

PeeJ wrote: 08 Jun 2023, 07:24 Classic Marcel. Vanmiddag is ie binnen boys!
Zou wel misselijk zijn als hij dit trucje nu bewust opnieuw flikt. Hoe hij rond Luuk de Jong in het bijzonder de vast volgende journalisten een loer draaide vind ik totaal niet passen bij PSV. Zeg dan niets.

Overigens ben ik niet per se zo zeker van een deal. RvN is nu al twee weken weg; dan is het best knap dat je er nog niet in bent geslaagd een vrije trainer vast te leggen die al sinds twee maanden in de media verschijnt met een open sollicitatie in de top 3. Dat er wat hickups zijn en het iets langer duurt kan, maar dat nu al twee keer wordt benadrukt dat het niet van een leien dakje gaat stelt niet gerust. Als Bosz niet dit weekend trainer is van PSV trekt iemand de stekker vrees ik. Hoop dat ik ernaast zit echter.
ruuddevil
Legende

Menno1 wrote: 08 Jun 2023, 07:38
ShovingNE2 wrote: 07 Jun 2023, 19:31 Nee je hebt niet alle tijd. Maar het gaat wel over ongeveer drie jaar en het uitgeven van misschien wel ruim 100 miljoen. Gaat het over het transferbudget als we CL halen volgend seizoen?

Mogen we iets langer dan 2 dagen praten over het budget en hoe dat wordt uitgeven en in welke mate een trainer een veto heeft of waarbij de trainer een beslissende stem heeft?

Het hoeft niet langer dan 2 dagen te duren hoor ik. Gaat over wellicht 100 miljoen en zeggenschap daarover.
Mensen doen langer om een koffiezetapparaat apparaat te kopen maar schijnen wel te weten dat dit ff snel kan op de achterkant van een bierfiltje. Wat alleen nog uitgewerkt hoeft te worden.

Dan geef je de sleutels van de club aan de trainer. Als je dat doet. Dit is prima. Bosz wil het maximale, PSV wordt gedwongen ook maximaal te presteren en investeren op de transfermarkt. Partijen sluiten een akkoord hopelijk op de piek van de mogelijkheden.
Echt he? Mensen moeten even rustig blijven. Ik ben al 1,5 maand in gesprek met een ander bedrijf. Nou is dat een andere industrie en begrijp ik ook dat het bedrijf ernstige twijfels over mij heeft 😁

Maar in geval Bosz is het logisch dat het duurt. Het is niet dat we een vakkenvuller bij de lokale buurt super in huren.

Begin volgende week zal het wel rond komen. En dan is iedereen op 1 lijn vwb aankomend seizoen.
Bij jou staat er waarschijnlijk geen tijdsdruk op. Nogal een verschil. Bovendien heb je een baan, Bosz zit werkloos thuis.

En PSV en Bosz waren volgens de experts hier al maanden met elkaar in gesprek, omdat PSV geen vertrouwen had in RvN. Of lag dat toch allemaal wat anders? PSV was totaal niet voorbereid op het vertrek van Ruud.
PeeJ
Vaste waarde in elftal

O Goleiro Grande wrote: 08 Jun 2023, 07:39
PeeJ wrote: 08 Jun 2023, 07:24 Classic Marcel. Vanmiddag is ie binnen boys!
Zou wel misselijk zijn als hij dit trucje nu bewust opnieuw flikt. Hoe hij rond Luuk de Jong in het bijzonder de vast volgende journalisten een loer draaide vind ik totaal niet passen bij PSV. Zeg dan niets.

Overigens ben ik niet per se zo zeker van een deal. RvN is nu al twee weken weg; dan is het best knap dat je er nog niet in bent geslaagd een vrije trainer vast te leggen die al sinds twee maanden in de media verschijnt met een open sollicitatie in de top 3. Dat er wat hickups zijn en het iets langer duurt kan, maar dat nu al twee keer wordt benadrukt dat het niet van een leien dakje gaat stelt niet gerust. Als Bosz niet dit weekend trainer is van PSV trekt iemand de stekker vrees ik. Hoop dat ik ernaast zit echter.
Het ongeduld zit volgens mij volledig bij ons supporters en wordt versterkt door de tijdsgeest. Stel dat PSV echt ‘pas’ twee weken met Bosz praat. Dan is het toch niet zo vreemd dat er nu nog geen witte rook is? PSV heeft niet de luxe om een trainer aan te stellen en bij falen weer de volgende vak met geld open te trekken.

Zo te lezen wil PSV er PSV-DNA bij. Wie of wat dat ook moge zijn, de nieuwe trainer zal ermee om tafel moeten. Zeker na het gedoe in de staf van afgelopen jaar.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

PSV heeft 4 maanden met Schmidt gesproken voordat het rond was. 6 maanden met Xavi. Nu moet alles supersnel door de situatie, maar het is ergens wel logisch dat het wat tijd kost. Gaat niet alleen over Bosz, ook over verkopen, kopen en een hele staf.

Maar goed, verdomme wel opschieten
Madueke
Legende

Ondertussen kunnen we speculeren over een oud PSV'er die PSV-DNA kan toevoegen. Wie gaat de opvolger van Ooijer worden?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Madueke wrote: 08 Jun 2023, 07:47 Ondertussen kunnen we speculeren over een oud PSV'er die PSV-DNA kan toevoegen. Wie gaat de opvolger van Ooijer worden?
Ramzi
El Sordo
Vedette

Ah, de heren kernfysici bij PSV zijn weer bezig atomen te splitsen en deeltjes te versnellen — het is toch allemaal zó enorm complex en ingewikkeld. Brands voert hiermee de druk (op zichzelf en Stewart) flink en onnodig op en zorgt er met deze woorden bijna voor dat de keuze die ze maken niet meer kán/mág falen.

En PSV-DNA, wat is dat in godsnaam behalve het nieuwste modewoordje? Enfin, het zal ergens rondzweven dat DNA, maar kunnen ze het dan alsjeblieft gebruiken om de Romario, Ronaldo en Luc van weleer te klonen?
Last edited by El Sordo on 08 Jun 2023, 07:51, edited 2 times in total.
René1978
Nationale topspeler

Madueke wrote: 08 Jun 2023, 07:47 Ondertussen kunnen we speculeren over een oud PSV'er die PSV-DNA kan toevoegen. Wie gaat de opvolger van Ooijer worden?
Krūzen. ;)
Rigo
Bankzitter

Eerste wie me te binnen schiet is adil Ramzi. En anders kom je bij een van der weerden of schepers uit?
mateja
Internationale topspeler

Zenden? Misschien dat die zijn zwager ook mee kan nemen?
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
El Sordo wrote: 08 Jun 2023, 07:49En PSV-DNA, wat is dat in godsnaam behalve het nieuwste modewoordje?
De laatste die het PSV DNA heeft verspreid was Fonsje S. Lijkt me geen goed plan om die terug te halen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Olai
Lid 2e elftal

Ik heb wat andere geluiden gehoord. Ze zijn op hoofdlijnen akkoord. En Bouma is besproken als assistent (geen idee of dit geconcretiseerd wordt). RvC moet een klap op akkoord geven.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Dat stuk van Brands bevalt me van geen kant.

1) Waarom geen Earnie maar de AD?
2) Heel zorgvuldig proces is prima maar je had de basis al kunnen leggen vóór je in gesprek ging. Voor Bosz is het toch gewoon contractduur en salaris en budget en daarna de staf. Het is niet dat je 5 dagen nodig hebt om PSV DNA stafleden op te sommen.
3) Het kan nog even duren, in combinatie met Rik die met alternatieven komt in de AD podcast, doet me toch vrezen dat het echt niet close is.
4) Als binnen nu en een dag de benoeming er toch is dan is Brands af. Dan mag ie mooi op kantoor zitten en met de burgemeester praten.

En het doemscenario dat het wellicht niet lukt met Bosz betekent ook dat dit langzaam proces weer vanaf start moet beginnen. De transfermarkt komt al stevig op gang en we hebben geen tijd.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Olai wrote: 08 Jun 2023, 08:04 Ik heb wat andere geluiden gehoord. Ze zijn op hoofdlijnen akkoord. En Bouma is besproken als assistent (geen idee of dit geconcretiseerd wordt). RvC moet een klap op akkoord geven.
Thank god :applaus:
alu.w
Regelmatige invaller

Bouma 🤨 (zo kijkt ie altijd). Die was ik eerlijk gezegd compleet vergeten
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Dan ben ik benieuwd wat er met Ramzi gaat gebeuren als hij waarschijnlijk geen assistent wordt.
Trixm
Vedette

ruuddevil wrote: 08 Jun 2023, 07:30 PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
Andersom geldt hetzelfde. Hoe langer het duurt des te minder clubs beschikbaar voor bosz. Ik snap überhaupt niet waarom mensen hier zo angstig doen. Beide partijen willen met elkaar aan de slag, het gaat nu louter om de vorm. Er wordt hier gedaan alsof peter bosz het paard van troje is. Relax.
Saibari is underrated.
Menno1
Legende

Olai wrote: 08 Jun 2023, 08:04 Ik heb wat andere geluiden gehoord. Ze zijn op hoofdlijnen akkoord. En Bouma is besproken als assistent (geen idee of dit geconcretiseerd wordt). RvC moet een klap op akkoord geven.
Het zal allemaal wel rondkomen. Bouma als 2e assistent prima. Ramzi zou ik alleen als 1e assistent willen zien; als 2e of 3e assistent is zijn invloed veel kleiner. Dan heeft Ramzi meer baat bij Jong PSV te blijven of tijdelijk een eredivisie club te trainen
Robson de Souza
Vedette

Trixm wrote: 08 Jun 2023, 08:09
ruuddevil wrote: 08 Jun 2023, 07:30 PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
Andersom geldt hetzelfde. Hoe langer het duurt des te minder clubs beschikbaar voor bosz. Ik snap überhaupt niet waarom mensen hier zo angstig doen. Beide partijen willen met elkaar aan de slag, het gaat nu louter om de vorm. Er wordt hier gedaan alsof peter bosz het paard van troje is. Relax.
En hoe langer hij er over doet hoe minder tijd de club heeft om spelers te halen. Ook daar is een gelijk belang. Maar nog steeds is het zo dat Van Nistelrooy pas 2 (!) weken geleden ontslag heeft genomen. Als Bosz dit weekend wordt aangesteld is het nog steeds behoorlijk snel.
Djamba97
Veelbelovend talent

Zeker? Of is dit (weer) verzonnen informatie😔. Hoop dat het snel rond is en officieel wordt.
Post Reply