Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 08 Jun 2023, 10:24
SKERLA wrote: 08 Jun 2023, 10:19

Zet maar weer aan ;)

Friet is het niet, (net als zeuven en ooto) maar als ik iets niet ben is het een ajacied.
Als je patat zegt wel. Vervelend voor je.

😘
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 08 Jun 2023, 07:34 Dit laat zien waarom het huren van jongens als Gerrit idioot is. Ze komen binnen als talentje, krijgen bij ons veel speeltijd en vervolgens zijn ze daardoor zo duur dat je ze niet kan halen / houden. Hopelijk stopt Stewart daadwerkelijk met dit kansloze beleid.
Als je een mega talent of mega ster kunt binnenhalen op huurbasis (liefst meerdere jaren) die aantoonbare meerwaarde is dan zou ik dat altij doen!

Dit zijn dan exta kwaliteitsimpulsen die normaliter onbetaalbaar zijn maar je toch een kampioenschap kunnen bezorgen. Dus ik bedoel niet een categorie Hazard ofzo… maar een Alex of iemand uit die klasse.

Je beleid moet hier niet op leunen, maar ik zou t ook niet uitsluiten zoals jij dat wilt doen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 08 Jun 2023, 10:51
Ardbeg wrote: 08 Jun 2023, 10:24

Als je patat zegt wel. Vervelend voor je.

😘
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
Als jullie naar de snackbar gaan en een portie patat bestellen, krijgen jullie dan een portie gefrituurde aardappelen of gewoon rauwe aardappels?
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Riffii wrote: 08 Jun 2023, 10:51
ruuddevil wrote: 08 Jun 2023, 07:34 Dit laat zien waarom het huren van jongens als Gerrit idioot is. Ze komen binnen als talentje, krijgen bij ons veel speeltijd en vervolgens zijn ze daardoor zo duur dat je ze niet kan halen / houden. Hopelijk stopt Stewart daadwerkelijk met dit kansloze beleid.
Als je een mega talent of mega ster kunt binnenhalen op huurbasis (liefst meerdere jaren) die aantoonbare meerwaarde is dan zou ik dat altij doen!

Dit zijn dan exta kwaliteitsimpulsen die normaliter onbetaalbaar zijn maar je toch een kampioenschap kunnen bezorgen. Dus ik bedoel niet een categorie Hazard ofzo… maar een Alex of iemand uit die klasse.

Je beleid moet hier niet op leunen, maar ik zou t ook niet uitsluiten zoals jij dat wilt doen.
Als je dan toch moet huren, zou ik eerder kiezen voor de mega-ster (al vraag ik me af waarom een mega-ster verhuurd zou worden) en niet voor het mega-talent.
Bij de eerstgenoemde ben je namelijk niet aan het opleiden voor een andere club en ervaring telt zwaarder dan talent lijkt me.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TylerDurdn wrote: 08 Jun 2023, 10:57
psvgouda wrote: 08 Jun 2023, 10:51
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
Als jullie naar de snackbar gaan en een portie patat bestellen, krijgen jullie dan een portie gefrituurde aardappelen of gewoon rauwe aardappels?
Patat snappen ze hier prima, als ik om friet vraag staan ze me raar aan te kijken...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 08 Jun 2023, 10:51
Ardbeg wrote: 08 Jun 2023, 10:24

Als je patat zegt wel. Vervelend voor je.

😘
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
Nou is het een prettig idee dat Gouda niet representatief is voor goede smaak, maar zo’n 30 kilometer oostwaarts kun je prima een frietje bestellen hoor. Sterker, bij tenten die friet als “patat” promoten krijg je vaak precies wat het woord impliceert: slappe en te vette aardappelstaafjes met gore mayonaise.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 10:58
TylerDurdn wrote: 08 Jun 2023, 10:57

Als jullie naar de snackbar gaan en een portie patat bestellen, krijgen jullie dan een portie gefrituurde aardappelen of gewoon rauwe aardappels?
Patat snappen ze hier prima, als ik om friet vraag staan ze me raar aan te kijken...
Misschien fritas proberen dan, papas.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 10:57
Riffii wrote: 08 Jun 2023, 10:51

Als je een mega talent of mega ster kunt binnenhalen op huurbasis (liefst meerdere jaren) die aantoonbare meerwaarde is dan zou ik dat altij doen!

Dit zijn dan exta kwaliteitsimpulsen die normaliter onbetaalbaar zijn maar je toch een kampioenschap kunnen bezorgen. Dus ik bedoel niet een categorie Hazard ofzo… maar een Alex of iemand uit die klasse.

Je beleid moet hier niet op leunen, maar ik zou t ook niet uitsluiten zoals jij dat wilt doen.
Als je dan toch moet huren, zou ik eerder kiezen voor de mega-ster (al vraag ik me af waarom een mega-ster verhuurd zou worden) en niet voor het mega-talent.
Bij de eerstgenoemde ben je namelijk niet aan het opleiden voor een andere club en ervaring telt zwaarder dan talent lijkt me.
Ik zou het niet uitsluiten maar je moet wellicht wel de beide definities afkadere. Wat is een ‘mega ster’ of ‘Supertalent’ .

Een talent als Savio niet bijvoorbeeld meer… maar eentje categorie Vini Jr bijv weer wel.

Ben t met je eens dat je een gearriveerde speler niet zomaar kunt vinden voor huur, maar sluit t niet uit zou ik zeggen.

Verder ben ik t wel eens met onze koers waarbij zoveel mogelijk waarde op t veld moet staan (waar je 100% eigenaar van bent).
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 08 Jun 2023, 10:51
Ardbeg wrote: 08 Jun 2023, 10:24

Als je patat zegt wel. Vervelend voor je.

😘
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
Tuurlijk niet. Er zit geen enkele goede snackbar of cafetaria daar. Enkel diepvries shit. Ellende.
Last edited by Ardbeg on 08 Jun 2023, 11:57, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik Ajax was dan zou ik zo Jarred kopen voor 12 a 13 miljoen. Kan prima naast Timber en het is voor hen ook een plug and play. Jammer dat PSV in ieder geval afgehaakt is.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer, maar wel logisch. Gewoonweg te duur. Zie graag twee ervaren krachten centraal staan. Heb je perfect blok ervaring met Benitez op goal en PvA op links. Laat de cashcows maar in de voorhoede en op het middenveld staan.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TylerDurdn wrote: 08 Jun 2023, 11:06
DadOfFour wrote: 08 Jun 2023, 10:58

Patat snappen ze hier prima, als ik om friet vraag staan ze me raar aan te kijken...
Misschien fritas proberen dan, papas.
Papas werkt alleen in Zuid Amerika :)
En alleen fritas doet ook niet zoveel, omdat ze dan geen idee hebben wat ze preciess moeten frituren.
De combinatie werkt gewoon het beste: Patatas Fritas - komen we mooi samen en is er geen discussie meer
La vida és massa curta per no fer broma
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sjorsensjimmie wrote: 05 Jun 2023, 16:27
Jean Philippe Mateta. Iemand bekend mee?
Wel van het Mainz in de Bundesliga in de PL nooit opgevallen en eerlijk gezegd is mij dat wel tegengevallen na zijn seizoen bij Mainz.

Wat ik weet van zijn laatste seizoenen daar zal ik nu op pennen

In zijn laatste seizoen bij Mainz behoorde hij met een xG van 0,5 per 90 minuten tot de betere spitsen, zonder dat hij veel balcontacten had in de 16. Enorm effectief, eigenlijk kreeg hij in de 16 geweldige mogelijkheden om te scoren, door goed positie te kiezen met zijn looplijnen zonder de bal. Had enorm veel momenten die bijna een goal opleverden. Creëerde deze mogelijkheden ook, alleen het balletje moet wel goed vallen. In de eredivisie valt de bal voor een spits zo groot en sterk als Mateta waarschijnlijk wel goed, zie bijvoorbeeld Strand Larssen die hetzelfde had alleen dan in de Noorse competitie en niet in de Bundesliga.

Hij is een enorm grote gozer van 1,92cm, die net als Luuk fysiek aanwezig is in het veld. Al is zijn spel niet typisch voor iemand van zijn grootte; hij bracht wat extra inde opbouw en begon regelmatig aan een dribbel. Deze kwaliteiten in het 1v1 duel gebruikte hij bijvoorbeeld om kansen voor zichzelf te creëren
Sidenote:
Hij had Spurs afgezegd en gekozen voor Palace, want hij wilde geen back-up zijn achter Kane. How things have changed..

Zie ik graag komen. In de PL niet echt gevolgd.

Zijn carrière in een notendop:
https://www.cpfc.co.uk/teams/first-team ... pe-mateta/
"Mateta may have only netted 5 goals in the Premier League (0.39 per 90) in 2021-22, but played an important role in Patrick Vieira’s pressing structures and defensive intensity. Providing more defensive gusto and steel than Christian Benteke, Mateta smartly adapted into the role over time, and found himself an important member as the season came to a close. In truth, his five goals over the course of the season fails to tell the full story. In 2021-22, the former Mainz man topped Palace’s charts for xG (0.43), xG + xA (0.54), and only trailed penalty-taking Wilfred Zaha on actual goals per 90 (0.46). This is in spite of commanding a lower fee than Odsonne Edouard, the man evidently brought in to share the brunt of the scoring responsibilities.

A capable and mobile runner, with versatility to operate in different roles along the front line, Jean-Philippe Mateta could offer a few other sides a useful option, and could be set to have an even greater impact at Crystal Palace next season should he stay put. The 24-year-old striker provides the necessary physicality to hold his own against some of the league’s toughest defenders, and possesses more than decent enough dribbling power and ball control, especially for someone with an imposing 6’3 frame. "
Bron:
https://themastermindsite.com/2022/06/0 ... pe-mateta/
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 08 Jun 2023, 11:01
psvgouda wrote: 08 Jun 2023, 10:51
Ga hier maar eens een frietje bestellen. Of een Bossche bol. Dan wel een Bavaria :sick: Ze weten niet waar je het over hebt :mrgreen: En, buiten de bol, terecht hoor
Nou is het een prettig idee dat Gouda niet representatief is voor goede smaak, maar zo’n 30 kilometer oostwaarts kun je prima een frietje bestellen hoor. Sterker, bij tenten die friet als “patat” promoten krijg je vaak precies wat het woord impliceert: slappe en te vette aardappelstaafjes met gore mayonaise.
Het was maar met een knipoog... ;) Al heb ik hier bij een lokale bakker wel eens een hele discussie gehad over de Bossche bol. Ook Moorkoppen waren onbekend als begrip. Ze bleken ze zelfs niet te verkopen! Terwijl ze hier in de stad rondrijden met een auto waar bovenop... je raadt het al: een grote Bossche bol staat :lol: . Overigens vindt de te slappe friet zijn oorzaak in exploitatie door mensen met een niet nader aan te duiden Noord-Afrikaanse herkomst die de temperatuur van hun vet/olie te laag houden. Wel vaak een Randstedelijk probleem. AL is de friet buiten het stadion net zo slecht. Maar goed dit zijn geen spannende transfers, dus: on topic weer
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat het hier om de volgende speler:
https://www.transfermarkt.nl/tobias-pat ... ler/914093
FreyrJoster
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 23 Aug 2022, 20:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 08 Jun 2023, 11:36 Jammer, maar wel logisch. Gewoonweg te duur. Zie graag twee ervaren krachten centraal staan. Heb je perfect blok ervaring met Benitez op goal en PvA op links. Laat de cashcows maar in de voorhoede en op het middenveld staan.
Dat te duur snap ik eigenlijk niet zo. Los van of hij nu perse de aankoop moet zijn voor LCV verdien je dit toch altijd terug? Over 2-3 jaar komt er altijd wel een Leeds / Bournemouth / Southampton / Sheffield / Forest / Leicester zo'n gozer ophalen voor 20 mio gezien zijn fysiek, leeftijd en nationaliteit.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal gezien het budget geen prioriteit hebben. PSV zal vast genoeg andere opties hebben.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 11:24 Als ik Ajax was dan zou ik zo Jarred kopen voor 12 a 13 miljoen. Kan prima naast Timber en het is voor hen ook een plug and play. Jammer dat PSV in ieder geval afgehaakt is.
Waar heb je deze info vandaan? ik ben nog niet tegengekomen dat dit definitief is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 08 Jun 2023, 12:18
11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 11:24 Als ik Ajax was dan zou ik zo Jarred kopen voor 12 a 13 miljoen. Kan prima naast Timber en het is voor hen ook een plug and play. Jammer dat PSV in ieder geval afgehaakt is.
Waar heb je deze info vandaan? ik ben nog niet tegengekomen dat dit definitief is.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/PSV-z ... ren/420090
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 11:24 Als ik Ajax was dan zou ik zo Jarred kopen voor 12 a 13 miljoen. Kan prima naast Timber en het is voor hen ook een plug and play. Jammer dat PSV in ieder geval afgehaakt is.
Laat ze maar, Branthwaite is totaal geen leider/aanjager en we hebben gezien hoe Timber dit seizoen naast een wat minder zekere speler als Martinez laat zien. Ajax heeft geen behoefte aan een jonge speler die af en toe nog wat fouten maakt (want Branthwaite maakt echt wel af en toe wat fouten hoor), maar die hebben een absolute leider nodig.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 12:23
Ittot wrote: 08 Jun 2023, 12:18

Waar heb je deze info vandaan? ik ben nog niet tegengekomen dat dit definitief is.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/PSV-z ... ren/420090
Daar wordt een verwachting uitgesproken, Ittot vroeg waarom je denkt dat het definitief is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 08 Jun 2023, 12:27
Daar wordt een verwachting uitgesproken, @Ittot vroeg waarom je denkt dat het definitief is.
Dit is waarom ik denk dat het definitief is.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 12:44
SKERLA wrote: 08 Jun 2023, 12:27

Daar wordt een verwachting uitgesproken, @Ittot vroeg waarom je denkt dat het definitief is.
Dit is waarom ik denk dat het definitief is.
Dus je denkt ook dat PSV is afgehaakt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 08 Jun 2023, 12:54
11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 12:44

Dit is waarom ik denk dat het definitief is.
Dus je denkt ook dat PSV is afgehaakt.
Ben jij familie van Ardbeg ?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 08 Jun 2023, 12:54
11 Tinus wrote: 08 Jun 2023, 12:44

Dit is waarom ik denk dat het definitief is.
Dus je denkt ook dat PSV is afgehaakt.
Vooruit, afgehaakt lijkt.
Post Reply