De curlingmaatschappijnorm is geloof ik enorm tegenwoordig toch?
Nieuwe trainer PSV
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Was deze hier al gedeeld?
Geen idee wanneer de foto is gemaakt overigens. Om 11:00u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier lijkt me niet heel gebruikelijk (voor de meeste dan ).
Geen idee wanneer de foto is gemaakt overigens. Om 11:00u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier lijkt me niet heel gebruikelijk (voor de meeste dan ).
Last edited by MaxedMatthew on 08 Jun 2023, 11:25, edited 1 time in total.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
-
- Nationale topspeler
- PCamps
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Memphis Depay
Deze foto is van afgelopen week en dit is peter niet want toen had peter een andere outfit aan terwijl de foto op dezelfde dag als alle andere fotos online kwam.
- ComeOnPSV
- Vedette
Jaa paar dagen geleden al.
Maar hij is dat niet eens vgm.
Was op dezelfde dag dat al die foto's kwamen.
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
- ShovingNE2
- Site Admin
Foto zonder schoenen is sowieso not done
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
Oorlel alleen tegenwoordig niet eens meer voldoende dan ?
"Dan moet je maar op dammen gaan".
- PCGC
- Vedette
Boo fucking hoo!Lente wrote: ↑08 Jun 2023, 06:56 Tot zover mijn bijdrage aan dit forum. Heb twee post proberen te typen met onderbouwing en nuance maar ben er al klaar mee. Goed bezig PCGC. Het enige wat ik doe is een reactie geven op D.Millpants en uit proberen te leggen waarom Bosz niet zo snel naar Ajax zal gaan. Ga maar weer terug naar enkel lezen want dit gaat voor mij iig niet werken.
Niks mis met je post knul, alleen ging ie over die kut club, en dat kan ergens anders gepost worden. Die schijt club heeft zelfs een apart eigen topic.
Jong geleerd….
Houdoe hè!
#FreeGeneratie4
- Ardbeg
- Mister PSV
Lente wrote: ↑08 Jun 2023, 06:56 Tot zover mijn bijdrage aan dit forum. Heb twee post proberen te typen met onderbouwing en nuance maar ben er al klaar mee. Goed bezig PCGC. Het enige wat ik doe is een reactie geven op D.Millpants en uit proberen te leggen waarom Bosz niet zo snel naar Ajax zal gaan. Ga maar weer terug naar enkel lezen want dit gaat voor mij iig niet werken.
- De Realist
- Internationale topspeler
Ik ben nog steeds niet de grootste voorstander van Bosz, maar ik deel het beeld wat je in je laatste alinea beschrijft en dat maakt mij wel al een stuk minder sceptisch.Ykhim wrote: ↑08 Jun 2023, 11:17Het maakt me echt geen drol uit of iemand een andere mening heeft. Ik zie gewoon niet in wat de toegevoegde waarde is van dit soort fatalistische gedachten. In een ander topic waren ook al mensen die het ineens zwart voor de ogen wordt omdat transfers ''on hold'' staan. Ja: het kán dat sommige transfers nu niet doorgaan. Ja: het kán Bosz niet onze nieuwe trainer wordt, of liever bij Ajax werkt. Het kan ook zijn dat onze club morgen wordt opgeheven, dat het stadion instort, dat er hier oorlog uitbreekt en er helemaal niet meer gevoetbald wordt. Als je dat elke dag 8x moet benadrukken, dan ga je het leven ook niet vrolijker tegemoet ofzo.D.Millpants wrote: ↑08 Jun 2023, 11:02Maar nogmaals, waarom niet? Daar is een forum toch voor? Als we hier een 100% eensgezinde kliek van mensen hadden dan zou er niet zoveel aan zijn. We zijn allemaal eensgezind in onze liefde voor PSV, maar hoe zich dat uit en wat je van de 'randzaken' vindt hangt veelal af van de persoon.
Ajax zit helemaal niet te wachten op Bosz, om wat voor redenen dan ook. En als Bosz wél op Ajax zit te wachten, dan is dat dus helemaal niet interessant. Maar los daarvan is Bosz in gesprek met PSV, waardoor je in elk geval zeker weet dat 'ie zichzelf hier ziet werken. Dat is tegelijkertijd ook het enige wat je feitelijk kunt vaststellen, maar een eventuele voorkeur voor Amsterdam is helemaal niet van belang. Het is hier geen kinderspeeltuin waar je tegen je wil bij het verkeerde team zit en dat team dan maar gaat saboteren omdat je liever tussen de andere jongens had gestaan.
Bosz wil simpelweg de beste omstandigheden voor prestaties creëren, PSV zal daarin ongetwijfeld niet maximaal meekunnen en daarover overlegt men nu. Dat kost tijd, maar het lijkt me een gezonde situatie. Liever dit dan dat 'ie blind instapt en er na 4 weken achterkomt dat niet alles mogelijk is.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DadOfFour
Ardbeg voor vliegtuigen hebben we ook een ander topic...
La vida és massa curta per no fer broma
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat toontje... Maar goed, zijn we onderhand wel gewend. Het kan ook anders hoor, echtPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 11:50Boo fucking hoo!Lente wrote: ↑08 Jun 2023, 06:56 Tot zover mijn bijdrage aan dit forum. Heb twee post proberen te typen met onderbouwing en nuance maar ben er al klaar mee. Goed bezig PCGC. Het enige wat ik doe is een reactie geven op D.Millpants en uit proberen te leggen waarom Bosz niet zo snel naar Ajax zal gaan. Ga maar weer terug naar enkel lezen want dit gaat voor mij iig niet werken.
Niks mis met je post knul, alleen ging ie over die kut club, en dat kan ergens anders gepost worden. Die schijt club heeft zelfs een apart eigen topic.
Jong geleerd….
Houdoe hè!
- PCGC
- Vedette
Amen! Eindelijk iemand die het ook ziet, maar nee 2 weken in vergadering met een coach zitten is goed wordt dan gezegdruuddevil wrote: ↑08 Jun 2023, 07:30 PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
#FreeGeneratie4
- DonyellMalen
- Legende
Dit dus, zo gek is het allemaal niet. We wachten rustig af. Hopelijk hebben ze bij PSV wel actie in de tent. Na de aanstelling van Bosz verwacht ik zowel inkomend als uitgaan gelijk een tal transfers, dat kan haast niet anders.Ykhim wrote: ↑08 Jun 2023, 11:17 Bosz wil simpelweg de beste omstandigheden voor prestaties creëren, PSV zal daarin ongetwijfeld niet maximaal meekunnen en daarover overlegt men nu. Dat kost tijd, maar het lijkt me een gezonde situatie. Liever dit dan dat 'ie blind instapt en er na 4 weken achterkomt dat niet alles mogelijk is.
- Ren Höek
- Vedette
Sommige leden lijken te vergeten dat deze topic bestaat, kunnen ze daar lekker verder hun azijn opdrinken:
viewtopic.php?t=679
viewtopic.php?t=679
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
verbaasd me ook ni dat de 2 grootste pessimisten het met elkaar eens zijn hoor.PCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 12:06Amen! Eindelijk iemand die het ook ziet, maar nee 2 weken in vergadering met een coach zitten is goed wordt dan gezegdruuddevil wrote: ↑08 Jun 2023, 07:30 PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
-
- Geselecteerd voor Oranje
2 weken geleden was Ruud net 1 dag vertrokken, zou knap zijn als Bosz toen al aan tafel zat zatPCGC wrote: ↑08 Jun 2023, 12:06Amen! Eindelijk iemand die het ook ziet, maar nee 2 weken in vergadering met een coach zitten is goed wordt dan gezegdruuddevil wrote: ↑08 Jun 2023, 07:30 PSV heeft zich weer mooi in een lastige positie gemanoeuvreerd. Alle transfer activiteit on hold terwijl we er al vrij snel moeten staan. Straks zegt die Boszkabouter krijg de hik maar en dan kan je overnieuw beginnen. M.a.w. hoe langer het duurt hoe moeilijker PSV nog terug kan waardoor Bosz alle kaarten in handen heeft.
- TylerDurdn
ahhh beetje hypocriet dit (na al je negatieve posts in het RvN topic) maar niet minder waarRen Höek wrote: ↑08 Jun 2023, 12:11 Sommige leden lijken te vergeten dat deze topic bestaat, kunnen ze daar lekker verder hun azijn opdrinken:
viewtopic.php?t=679
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Het maakt je geen drol uit, maar toch moet je het even melden. Daarnaast valt er over de toegevoegde waarde van alle comments op dit forum te twisten, dat is namelijk nooit 100% een toegevoegde waarde voor iedereen. ik ga graag de discussie aan heb ook meerdere malen aagegeven waarom ik een bepaalde mening heb...wellicht heb ik dat dan te vaak niet onderbouwd geuit, ik was er helaas niet van op de hoogte dat je met 5x (of is het nog minder?) turfen je mening moet stoppen te ventileren.Ykhim wrote: ↑08 Jun 2023, 11:17Het maakt me echt geen drol uit of iemand een andere mening heeft. Ik zie gewoon niet in wat de toegevoegde waarde is van dit soort fatalistische gedachten. In een ander topic waren ook al mensen die het ineens zwart voor de ogen wordt omdat transfers ''on hold'' staan. Ja: het kán dat sommige transfers nu niet doorgaan. Ja: het kán Bosz niet onze nieuwe trainer wordt, of liever bij Ajax werkt. Het kan ook zijn dat onze club morgen wordt opgeheven, dat het stadion instort, dat er hier oorlog uitbreekt en er helemaal niet meer gevoetbald wordt. Als je dat elke dag 8x moet benadrukken, dan ga je het leven ook niet vrolijker tegemoet ofzo.D.Millpants wrote: ↑08 Jun 2023, 11:02Maar nogmaals, waarom niet? Daar is een forum toch voor? Als we hier een 100% eensgezinde kliek van mensen hadden dan zou er niet zoveel aan zijn. We zijn allemaal eensgezind in onze liefde voor PSV, maar hoe zich dat uit en wat je van de 'randzaken' vindt hangt veelal af van de persoon.
Ajax zit helemaal niet te wachten op Bosz, om wat voor redenen dan ook. En als Bosz wél op Ajax zit te wachten, dan is dat dus helemaal niet interessant. Maar los daarvan is Bosz in gesprek met PSV, waardoor je in elk geval zeker weet dat 'ie zichzelf hier ziet werken. Dat is tegelijkertijd ook het enige wat je feitelijk kunt vaststellen, maar een eventuele voorkeur voor Amsterdam is helemaal niet van belang. Het is hier geen kinderspeeltuin waar je tegen je wil bij het verkeerde team zit en dat team dan maar gaat saboteren omdat je liever tussen de andere jongens had gestaan.
Bosz wil simpelweg de beste omstandigheden voor prestaties creëren, PSV zal daarin ongetwijfeld niet maximaal meekunnen en daarover overlegt men nu. Dat kost tijd, maar het lijkt me een gezonde situatie. Liever dit dan dat 'ie blind instapt en er na 4 weken achterkomt dat niet alles mogelijk is.
Fatalistische gedachten zijn trouwens wel wat anders, maar wel een lekker woord. Ik denk dat je wellicht pessimistische gedachten bedoeld. Bosz bepaald namelijk zijn eigen lot hier en nu, dat is niet vooraf vastgesteld en daarmee dus juist het tegenovergestelde van fatalisme...
Dat andere mensen het zwart voor de ogen wordt is niet mijn invloed, dus waarom je dat erbij haalt is nogal verwarrend. Het wordt mij niet zwart voor de ogen, ik uit mijn mening en ideeen. Maar blijkbaar is dat niet de bedoeling? Om het daarna op de persoon te spelen is laag, jij weet niet hoe ik in t leven sta. Daarnaast benadrukt iedereen zijn of haar mening meerdere malen, dit is echt een gevalletje van de pot en de ketel...
Ik geloof echt oprecht dat Bosz het beste voor heeft met zijn 'toekomstige' werkgever, daar ben ik van overtuigd. Ik word ook niet zenuwachtig ofzo van het feit dat het lang duurt, sterker nog, ik word er helemaal niet zenuwachtig van. Welke trainer PSV ook aanstelt, dat ligt buiten mijn invloeden (misschien als ik t nog 100x aangeef? :-P). Jij en anderen hoeven mij niet de les te lezen en denken te moeten onderwijzen dat een lange onderhandeling mogelijk beter kan zijn dan 'er blind in stappen'. Dat lijkt me logisch...
Maar goed, wat mij betreft genoeg hierover.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Trek het je niet aan joh. Een deel van de mensen hier is behoorlijk geobsedeerd door Ajax en alles wat daarmee te maken heeft. De meeste mensen groeien daar overheen na de basisschool, maar voor anderen duurt dat wat langer. Ligt niet aan jou.Lente wrote: ↑08 Jun 2023, 06:56 Tot zover mijn bijdrage aan dit forum. Heb twee post proberen te typen met onderbouwing en nuance maar ben er al klaar mee. Goed bezig PCGC. Het enige wat ik doe is een reactie geven op D.Millpants en uit proberen te leggen waarom Bosz niet zo snel naar Ajax zal gaan. Ga maar weer terug naar enkel lezen want dit gaat voor mij iig niet werken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Lid scoutingsteam
Ja, want jij begint over 100% eensgezindheid en dat daar niet zoveel aan zou zijn. Ik wil ook geen 100% eensgezindheid, kan daarom ook prima leven met een andere mening. Ik zie simpelweg niet in waarom je zoveel keer dezelfde boodschap moet of wil herhalen. Niet omdat het een andere boodschap is, maar omdat de functie en het nut ervan me ontgaat. Als ik vanaf nu elk uur ga roepen dat ik bang ben dat de club binnen 3 jaar weleens failliet zou kunnen gaan, of dat het zou kunnen zijn dat we vanaf nu nooit meer top-5 eindigen, dan schiet dat toch ook niet zoveel op?D.Millpants wrote: ↑08 Jun 2023, 12:35Het maakt je geen drol uit, maar toch moet je het even melden.
Supporterschap floreert onder hoop en succes.
Nee, volgens mij bedoel ik daadwerkelijk fatalistischFatalistische gedachten zijn trouwens wel wat anders, maar wel een lekker woord. Ik denk dat je wellicht pessimistische gedachten bedoeld. Bosz bepaald namelijk zijn eigen lot hier en nu, dat is niet vooraf vastgesteld en daarmee dus juist het tegenovergestelde van fatalisme...
Nee, het is niet jouw invloed, dat beweer ik ook niet. Het viel me slechts op als onderdeel van een breder patroon. Het is ook een beetje inherent aan deze fase in het seizoen, zeker onder deze omstandigheden: alles duurt lang, er is weinig duidelijkheid, er breken spannende tijden aan. Ik snap wel dat mensen zich dan een beetje angstig, nukkig, pessimistisch of fatalistisch op gaan stellen. Ik snap wel dat de gedachten aan negatieve scenario's ongemakkelijk zijn.Dat andere mensen het zwart voor de ogen wordt is niet mijn invloed, dus waarom je dat erbij haalt is nogal verwarrend. Het wordt mij niet zwart voor de ogen, ik uit mijn mening en ideeen. Maar blijkbaar is dat niet de bedoeling? Om het daarna op de persoon te spelen is laag, jij weet niet hoe ik in t leven sta. Daarnaast benadrukt iedereen zijn of haar mening meerdere malen, dit is echt een gevalletje van de pot en de ketel...
Overigens was het zeker niet mijn intentie om op de persoon te spelen. Het is slechts een algemene observatie dat een mens er niet vrolijker van wordt als diegene meerdere keren op een dag actief aan vervelende scenario's denkt en dat continu benadrukt. Ik kan helemaal niet oordelen of dat bij jou ook zo is, misschien ben je wel de vrolijkheid zelve als je net weer je zorgen hebt geuit over de voorkeuren van Bosz. Weet ik veel. Ik weet alleen wel dat het effect van dat soort gedachten op anderen niet voor 100% positief is. Het zou niet de eerste keer zijn dat forumleden elkaar versterken in deprimerende gedachten, zoals je misschien zelf weleens hebt ervaren als je tijdens de rust van een stroeve wedstrijd dit forum hebt doorgenomen.
Ik reageer niet om je de les te lezen. Ik vraag me gewoon af wat het nut is van keer op keer benadrukken dat z'n voorkeur misschien wel bij Ajax zou liggen. Alsof dat z'n functioneren gaat beïnvloeden.Jij en anderen hoeven mij niet de les te lezen en denken te moeten onderwijzen dat een lange onderhandeling mogelijk beter kan zijn dan 'er blind in stappen'. Dat lijkt me logisch...
- DadOfFour
Niet om het een of het ander hoor, maar zijn we vandaag met z'n allen vergeten dat er ook gewoon een DM mogelijkheid bestaat op het forum?
La vida és massa curta per no fer broma